Версия за печат

00447-2014-0009

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-04-20 от 14.07.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Анализ на нормативната база и организационната среда на Агенция по вписванията, във връзка с развитието на информационната система на имотния регистър и въвеждането на електронни услуги”

II.3) Кратко описание на поръчката

За реализирането на настоящата поръчка е необходимо изпълнителят да осъществи следните основни задачи: Задача 1: Анализ на нормативната база, регламентираща воденето и използването на имотния регистър - - задачата следва да обхване идентифициране, преглед и анализ на законови и подзаконови нормативни актове. Следва да се идентифицират всички услуги, предоставяни във връзка с дейността на имотния регистър, както и съществуващите взаимовръзки между Агенция по вписванията и други държавни органи. Резултатът от анализа ще бъде основа за извършването на анализ на организационната среда на Агенция по вписванията и за идентифициране на евентуални области за подобрение в тази среда, с оглед постигане целите на проекта. Задача 2: Анализ на организационната среда на Агенция по вписванията - задачата ще обхване на първо място оценка за съответствие на вътрешните документи (методики, инструкции, заповеди, вътрешни правила за работа и др.) с законовите и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи воденето и използването на имотния регистър. На второ място, в рамките на задачата ще бъде анализирана ефективността и адекватността на вътрешните документи, с оглед мигриране към електронни услуги, ускоряване на процесите, повишаване на качеството и разнообразяване на каналите на предоставяне и заплащане на услугите, повишаване качеството и надеждността на информацията, съхранявана в базите данни на имотния регистър.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71620000

Описание:

Услуги, свързани с анализи

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-04-19 от 30.06.2014 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

00447-2014-0009

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-613144
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 447-2014-9
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.06.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.2.1)

Вместо:

Критерии за оценка на офертите Икономически най-изгодна оферта при: Посочените по-долу показатели: Показател: Цена; тежест: 30 Показател: Техническа оценка; тежест: 70

Да се чете:

Критерии за оценка на офертите Икономически най-изгодна оферта при: Посочените по-долу показатели: Показател: Цена; тежест: 30 Показател: Техническа оценка; тежест: 60; Показател: Срок за изпълнение - тежест 10.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
V.9) Друга допълнителна информация:

Промяната касае коригиране на техническа грешка в обявлението и документацията. Промяната в документацията се изразява в часа за подаване на оферти, посочен в т. 2.2 в Указанията към участниците. Посоченият час 17:30 да се чете 17:00 часа Посоченият час в обявлението за обществената поръчка 17:00 ч. е часът до който може да се подава оферта на 29.07.2014 г. Втората промяна е коригиране на техническа грешка относно критериите за оценка на предложенията.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. 'Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 029356 131, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 029807 315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

14.07.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Венцислав Спирдонов
Длъжност: Изпълнителен директор