00087-2014-0104
Технически редакции | ||
11.07.2014 15:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.07.2014 15:55 ч. : | 11/07/2014 15:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.07.2014 15:55 ч. : | 11/07/2014 15:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Обработка на паркове, градини, зелени площи към транспортните ивици и в междублокови пространства, речни корита, гробищни паркове на територията на Столична община срещу насекоми, акари и гризачи (дезинсекция, дезакаризация и дератизация) за три години 2015 -2018г. обособени в шест позиции”
„Обработка на паркове, градини, зелени площи към транспортните ивици и в междублокови пространства, речни корита, гробищни паркове на територията на Столична община срещу насекоми, акари и гризачи (дезинсекция, дезакаризация и дератизация) за три години 2015 -2018г. обособени в шест позиции” Обектите - паркове, градини, зелени площи към транспортни ивици и в междублокови пространства, речни корита и гробищни паркове са групирани в шест позиции, разделени на административно - териториален принцип, както следва: 1.Първа позиция - Паркови обекти-Запад; 2.Втора позиция- Паркови обекти-Изток; 3.Трета позиция - Зелени площи към транспортни обекти; 4.Четвърта позиция – Зелени площи към районни администрации- Североизток; 5.Пета позиция - Зелени площи към районни администрации- Югозапад; 6.Шеста позиция- Гробищни паркове
90670000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
613310
30.06.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІІІ.2.3)Технически възможности.Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:
2).Списък-декларация /Образец №9/ с посочени минимум 10 броя лица/, отговарящ за изпълнението на поръчката. За посочените специалисти да се приложат следните документи: –За миниум 10 броя от посочените лица - копие от удостоверения за правоспособност от РЗИ и декларация за ангажираност (образец №9.1). –За миниум 2 броя от посочените лица - копия на удостоверение от НСРЗ (Национална служба за растителна защита) за завършен курс за прилагане на ПРЗ (препарати за растителна защита) от ІІ категория за употреба. –За ръководителя на обработките – копие на Удостоверение за правоспособност на негово име, издадено от НЦЗПБ и трудо договор, доказващ ангажимента към фирмата.
2). Списък-декларация /Образец №9/ с посочени минимум 10 броя лица, отговарящ за изпълнението на поръчката и един ръководител на обработките. За посочения специалист да се приложат следните документи: –За миниум 10 броя от посочените лица - копие на удостоверения за правоспособност от РЗИ –За миниум 2 броя от посочените лица - копия на удостоверение от НСРЗ (Национална служба за растителна защита) за завършен курс за прилагане на ПРЗ (препарати за растителна защита) от ІІ категория за употреба. –За ръководителя на обработките – копие на Удостоверение за правоспособност на негово име, издадено от НЦЗПБ . –За всчко едно от посочените лица трябва да бъде представена декларация за ангажираност (образец №9.1).
ІІІ.2.3)Технически възможности. Изисквано минимално/ни ниво/а:
2. За изпълнение на поръчката, участникът трябва да разполага с квалифициран персонал – минимум 10 броя лица притежаващи удостоверения за правоспособност от РЗИ, кото поне двама от наличния персонал да имат удостоверение от НСРЗ (Национална служба за растителна защита) за завършен курс за прилагане на ПРЗ (препарати за растителна защита) от ІІ категория за употреба.. Ръководителят на обработките да има Удостоверение за правоспособност на негово име, издадено от НЦЗПБ и договор, доказващ ангажимента към фирмата.
2. Участникът трябва да гарантира, че за изпълнение на поръчката ще разполага с следния квалифициран персонал: –минимум 10 броя лица притежаващи удостоверения за правоспособност от РЗИ, кото поне две от тях да притежават и удостоверение от НСРЗ (Национална служба за растителна защита) за завършен курс за прилагане на ПРЗ (препарати за растителна защита) от ІІ категория за употреба. –Ръководител на обработките притежаващ удостоверение за правоспособност на негово име, издадено от НЦЗПБ
ІІІ.2.3)Технически възможности.Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:
3). Копие на Констативен протокол от РЗИ по текущ контрол на участника за 2013г.
3). Копие на Констативен протокол от РЗИ по текущ контрол на участника за 2014г.
ІІІ.2.3)Технически възможности. Изисквано минимално/ни ниво/а:
3. Участникът да притежава Констативен протокол от РЗИ по текущ контрол за 2013г.
3. Участникът да притежава Констативен протокол за 2014г. От РЗИ за извършен текущ контрол по чл. 23 от Наредба №3 за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации.
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Условия за отваряне на офертите
Извършват се промени и допълнения в следните части от Документацията за участие в откритата процедура: 1. В раздел III КРИТЕРИЙ И МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ в т. 1, се допълва показател 1.3.1. "Цена за ларвицидна обработка срещу комари за 1 дка (А3.1) - максимален брой точки 8", в съответствие с направеното допълнение се променя т. 2 от същия раздел, ценовото предложение (образец №6) както и чл. 2.1 от проекта на договора. 2. В раздел V, т. 5.3.2 се допълва пети поред булет със следния текст: "•За лица отговарящи за изпълнението на поръчката декларирани в Образец №9 от подадената оферта да бъдат представени доказателства (трудови договори, граждански договори и др.) за вида на правоотношенията им с избрания изпълнител" 3. т. 2 от техническата оферта (образец №5) придобива следната редакция: "т.2. Срок за реакция от получена заявка за извършване на неспецифични и/или допълнителни обработки ..... кал. дни (но не повече от 2 кал.дни)", а т. 2.2.1, 2.2.2 и 2.2.3 се заличават. В съответствие с тази промяна се променя и чл. 4, ал. (5) от проекта на договора. 4. чл. 18. т. 2.3. от проекта на договора придобива следната редакция: "При системно некачествено лошо или ненавременно изпълнение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа внесената гаранция за изпълнение. Системност е налице ако некачествено, лошо или ненавременно изпълнение се установи не по- малко от три пъти за срока на договора с констативен протокол, изготвен от Дирекция „Зелена система” – за обектите стопанисвани от СО, от специалиста по екология от района - за обектите стопанисвани от районната администрация, специалиста от ОП „Паркове и градски градини” - за обектите стопанисвани от ОП „Паркове и градски градини” и специалиста от ОП „Гробищни паркове” - за обектите стопанисвани от ОП „Гробищни паркове”". 5. чл. 19 от проекта на договора придобива следната редакция: "При неспазване сроковете по чл. 4 от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, той дължи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ неустойка в размер на 0,8% от стойността на конкретната задача без ДДС за всеки просрочен ден, но не повече от 10% от стойността на конкретната задача без ДДС." 6. В проекта на договора се допълва чл. 19.1. със следната редакция: "При постъпили сигнали за неефективност от изпълнение на услугата, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ извършва повторна обработка на конкретната задача за своя сметка" Всички изменения са отразени в коригираната документация за участие, публикувана на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Профил на купувача/Обществени поръчки”, на адрес: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12&sub_open=78673&nxt=25
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
11.07.2014 г.
Възложител