Версия за печат

00087-2014-0109

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Московска"№33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. " Париж " №3, стая №106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Електронен достъп до информация: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Париж" №3, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии" ул."Париж" №3, стая №106

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Париж" №3, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: "Обществени поръчки и концесии" ул."Париж" №3, стая №1

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул.Московска 33, фронт-офис, За: Отдел "Деловодство, архив и управление на документалните потоци" - Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592; 02 9377448; 02 9377203, Факс: 02 9811028

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери, използвани в Столична община и Столичен общински съвет по обособени позиции: 1. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община; 2. Абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини XEROX; 3. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Местата за изпълнение на поръчката са сградите на Столична община, намиращи се на адреси, както следв:. Обособена позиция №1 – гр. София, ул. “Московска” № 33, ул. „Московска“ №41, ул. „Париж“ № 1, ул. „Париж“ № 3, ул. „Париж“ № 5, ул. „Оборище“ № 44, ул. „Г. Бенковски“ №12, ул. „Будапеща“ №17, пл. „Славейков“ № 6, ул. „11 август“ № 4 и бул. „Ломско шосе“ № 2a; Обособена позиция №2 – гр. София, ул. “Московска” № 33; Обособена позиция №3 – гр. София, ул. “Сердика” № 5, Направление Архитектура и Градоустройство.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери, използвани в Столична община и Столичен общински съвет по три обособени позиции: 1. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община; 2. Абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини XEROX; 3. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX Копирните машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, на които ще се извършва абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване, са посочени в приложените към документацията списъци за съответните обособени позиции (Приложения №1, №2 и №3).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50310000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция №1. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община Абонаментната техническа поддържка и сервизното обслужване включва: - извършването на профилактични и технически прегледи; - отстраняване на възникнали технически дефекти и подмяна на дефектирали резервни части; - доставка на необходимите за профилактиката и ремонта спомагателни материали (тинол, киселина, лепило и др.) и резервни части; - доставки и поставяне на консумативи за копирните машини и част от мултифункионалните устройтва, за които се изисква професионална квалификация от оторизиран представител на производителя на машините (посочени в т.1 на Приложение №1); - диагностика, настройка, пълен функционален тест на машините и проверка качеството на печат/копиране при поставяне на консумативи (за копирните машини посочени в т.1 на Приложение №1), ремонт или замяна на резервни части; - услуги, свързани с извършване на ремонта (стругарски оксиженови услуги и др.). Обособена позиция №2 Абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини XEROX и Обособена позиция №3 Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX Абонаментната хардуерна и софтуерна поддръжка следва да осигурява поддържане на копирната техника в пълна изправност, като включва: 1. извършването на профилактични и технически прегледи; 2. отстраняване на възникнали технически дефекти и подмяна на дефектирали резервни части; 3. доставка и поставяне на консумативи за копирните машини; 4. диагностика, настройка, пълен функционален тест на машините и проверка качеството на печат/копиране при поставяне на консумативи, ремонт или замяна на резервни части; 5. поддръжка на софтуера в следния обхват: инсталиран софтуер в копирната техника, преинсталиране на необходимия софтуер за съответната марка и модел техника и от мястото на инсталиране на копирната техника до отдалечени работни места за управление и употреба на функционалните възможности на свързана и несвързана техника в мрежа, описана съответно в Приложение № 2 и Приложение № 3.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура за съответната Обособена позиция в размер както следва: Обособена позиция №1 – 800 (осемстотин) лв. Обособена позиция №2 – 200 (двеста) лв. Обособена позиция №3 – 290 (двеста и деветдесет) лв. Гаранциите за участие могат да бъдат представени в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; - или банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Гаранцията за изпълнение се определя в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора без ДДС (за съответната обособена позиция). Гаранцията се представя при подписване на договора във вид на банкова гаранция /оригинал/ валидна за срока на договора или парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато, избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

I. Обособена позиция №1. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община 1. Възложтелят заплаща на изпълнителя за абонаментното техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, месечна абонаментна такса в размер, съгласно ценовото предложение, която не подлежи на промяна за срока на изпълнение. Възложителят заплаща на изпълнителя месечната абонаментна такса след изтичане на месеца, през който е предоставена услугата. Срокът за плащане е 30 (тридесет) календарни дни след представяне на фактура от изпълнителя. В абонаментната такса са включени всички разходи за абонаментно техническо поддържане на копирните машини мултифункционалните устройства и принтерите в съответствие с изискванията на Възложителя, включително профилактични и технически прегледи, ремонтни дейности (без стойността на резервните части), както и стойността на спомагателните материали като тинол, киселина лепило, стругарски оксиженови услуги и др. свързани с извършване на ремонта. 2. Възложтелят заплаща на изпълнителя, освен месечна абонаментна такса и стойността на доставените и поставени консумативи и на доставените и монтирани от изпълнителя резервни части по цени съгласно Ценовото предложение. Стойността на консумативите и резервните части, приети с предавателно – приемателен протокол, се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представяне на фактура от изпълнителя. II. Обособена позиция №2. Абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини XEROX и Обособена позиция №3. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX. Възложтелят заплаща на изпълнителя за абонаментната поддръжка сума, определена на база броя произведени копия и цени за произведено копие, съгласно ценовото предложение. Цените не подлежат на промяна за срока на изпълнение. Цените включват всички разходи за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя в т. ч. разходи за резервни части, консумативи и бързоизносващи се резервни части и всички други разходи свързани със сервизното обслужване на копирната техника, разходи за доставка, транспорт и за труд на сервизния специалист. В цената за произведено копие не е включена стойността на хартията. Възложтелят заплаща на изпълнителя сумата за произведените копия след изтичане на съответния месец, през който е предоставена услугата. Плащането се извършва след представяне на одобрен съответно от директора на Дирекция „Секретариат на СОС”/директора на Дирекция ”Административна”, Направление Архитектура и Градоустройство, Протокол за броя произведени копия. Срокът за плащане е 30 (тридесет) календарни дни след представяне на фактура от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице преди сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение в съответствие с изискването по чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

I.Обособена позиция №1. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община Абонаментната техническа поддържка и сервизното обслужване включва: - извършването на профилактични и технически прегледи; - отстраняване на възникнали технически дефекти и подмяна на дефектирали резервни части; - доставка на необходимите за профилактиката и ремонта спомагателни материали (тинол, киселина, лепило и др.) и резервни части; - доставки и поставяне на консумативи за копирните машини и част от мултифункионалните устройтва, за които се изисква професионална квалификация от оторизиран представител на производителя на машините (посочени в т.1 на Приложение №1); - диагностика, настройка, пълен функционален тест на машините и проверка качеството на печат/копиране при поставяне на консумативи (за копирните машини посочени в т.1 на Приложение №1), ремонт или замяна на резервни части; - услуги, свързани с извършване на ремонта (стругарски оксиженови услуги и др.). Резервните части трябва да бъдат оригинални, нови и с гаранционен срок, не по-малък от предвидения от производителя. Подменените резервни части се връщат задължително на Възложителя. Консумативите трябва да бъдат нови (нерециклирани), оригинални за съответната техника, за максимален брой страници (максимален капацитет) и да притежават стикер, удостоверяващ техния произход. Към момента на доставката консумативите трябва да бъдат с остатъчен срок на годност не по-малък от 75% от целия срок на годност. Срокът за изпращане на сервизни специалисти е до 6 часа след уведомяване от страна на Възложителя. Срокът за доставяне на консумативи е до 6 часа след уведомяване от страна на Възложителя. Срокът за извършване на ремонтни работи е до 3 дни след заявяването или до 12 дни при необходимост от доставка на резервни части от чужбина. II. Обособена позиция №2. Абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини XEROX и Обособена позиция №3. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX. Абонаментната хардуерна и софтуерна поддръжка следва да осигурява поддържане на копирната техника в пълна изправност, като включва: 1. извършването на профилактични и технически прегледи; 2. отстраняване на възникнали технически дефекти и подмяна на дефектирали резервни части; 3. доставка и поставяне на консумативи за копирните машини; 4. диагностика, настройка, пълен функционален тест на машините и проверка качеството на печат/копиране при поставяне на консумативи, ремонт или замяна на резервни части; 5. поддръжка на софтуера в следния обхват: инсталиран софтуер в копирната техника, преинсталиране на необходимия софтуер за съответната марка и модел техника и от мястото на инсталиране на копирната техника до отдалечени работни места за управление и употреба на функционалните възможности на свързана и несвързана техника в мрежа, описана съответно в Приложение № 2 и Приложение № 3. При изпълнението на поръчката трябва да се използват нови (нерециклирани), неупотребявани, оригинални за съответната техника, материали. Срокът за изпращане на сервизни специалисти е до 4 часа след уведомяване от страна на Възложителя. Срокът за доставяне на консумативи е до 4 часа след уведомяване от страна на Възложителя. Срокът за извършване на ремонтни работи е до 3 дни след заявяването или до 12 дни при необходимост от доставка на резервни части от чужбина. При възникване на повреда, за отстраняване на която са необходими повече от 5 (пет) работни дни, трябва да бъде осигурена оборотна техника с близки параметри за подмяна на повредената.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. От участие в откритата процедура се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 букви от „а” до „д”, т.2 и т.3 и ал. 5 от ЗОП. От участие се отстранява и участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 2, т.1, т.2а, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП с декларации (по образци, приложени в Документацията за участие) Изискванията по чл.47, ал. 1, т.1 букви от „а” до „д”, ал. 2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат за лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо лице или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от Закона за обществените поръчки. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочените изисквания на чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите. 2. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите посочени в точки ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор с изключение на . В случай, че участникът в процедурата ползва подизпълнители документите посочени в точки ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 се представят от всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 3.Участниците в процедурата трябва да представят: 3.1. Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 3 месеца преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. 3.2.При участници обединения - документ (договор) за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие) съответстващ на изискванията, посочени в т.VІ.3)Допълнителна информация на настоящото обявление. Документът (договорът), с който се доказва създаването на обединението, трябва да бъде с нотариална заверка на подписите. Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника: 1. Заверено копие от годишните отчети за приходите и разходите за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако е посочен ЕИК и посочените актове са обявени в търговския регистър, същите не е задължително да се представят (съгласно чл.23, ал.4 от ЗТР), но участникът посочва това обстоятелство. Ако съгласно законодателството на съответната държава на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни ОПР или ОПР, съставна част от незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Информация за оборота от изпълнени договори/услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се посочва по години (по образец). Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: Участниците трябва да имат реализиран оборот от изпълнени договори/услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, общо за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер както следва: Обособена позиция №1 Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община – не по-малък от 80 000 (осемдесет хиляди) лева без ДДС; Обособена позиция №2 Абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини XEROX – не по-малко от 20 000 (двадесет хиляди) лв. без ДДС; Обособена позиция №3 Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX – не по-малко от 29 000 (двадесет и девет хиляди) лв. без ДДС; Сходни с предмета на настоящата обществена поръчка са договори или услуги за поддръжка и сервизно обслужване на принтери, копирни машини и мултифункционални устройства

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника: 1. Списък (по образец) за договори за техническо поддържане и/или сервизно обслужване и/или доставка на консумативи и резервни части за копирни машини и/или мултифункционални устройства и/или принтери XEROX, изпълнени през последните три години, считано до крайния срок за подаване на оферите. Списъкът трябва да съдържа стойностите на договорите, датите, възложителите, контакти (актуален телефон за връзка и отговорни лица) и да бъде придружен поне от 2 (две) препоръки за добро изпълнение на посочените договори; 2. Списък (по образец) на лицата, които ще участват в изпълнението на поръчката. Прилагат се документи, удостоверяващи професионалната квалификация: професионални автобиографии и заверени от участника копия от сертификати/дипломи за преминато обучение при производителя на техниката или в негов оторизиран сервиз за лицата, с които участникът изпълнява изискването съответно по т.1.3, т.2.3, т.3.3 от "Изисвано минимално ниво". За лицата, които не са в трудовоправни отношения с участника, се представят доказателства, че ще са на разположение за изпълнение на поръчката; 3. 1.8.3. Oторизационно писмо с актуална дата, издадено от производителя на принтери, копирни машини и мултифункционални устройства „XEROX” или от негов официален представител за България за правото на участника съответно за Обособена позиция №1 - за сервиз и техническа поддръжка, а за Обособена позиция №2 и Обособена позиция №3 - за сервиз и техническа поддръжка, доставка на оригинални резервни части и консумативи. 4. За Обособена позиция №2 и Обособена позиция №3 - валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, за извършване на сервизна дейност. Комисията ще приеме, че участникът има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи доказателства в т. ч. договори, предварителни договори със съответното трето лице или декларация от третото лице, че ще осигури посочения от участника ресурс при изпълнението на обществената поръчка. В този случай възложителят има право да изиска от участника да представи допълнително по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП доказателства за наличието на посочения ресурс от трето лице.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Обособена позиция №1 Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община: 1.1. Участникът да има опит в областта на предмета на поръчката. През последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите да е изпълнил най-малко 2 (два) договора за техническо поддържане и/или сервизно обслужване и/или доставка на консумативи и резервни части за копирни машини и/или мултифункционални устройства и/или принтери XEROX. 1.2. Участникът да е оторизиран от производителя на принтери, копирни машини и мултифункционални устройства „XEROX” или от негов официален представител за България, за извършване на сервиз и техническа поддръжка. 1.3. Участникът да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на дейностите от поръчката, като докаже наличие на минимум 3 (трима) сертифицирани сервизни специалисти, преминали обучение при производителя или в негов оторизиран сервиз. 2. Обособена позиция №2 Абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини XEROX: 2.1. Участникът да има опит в областта на предмета на поръчката. През последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите да е изпълнил най-малко 2 (два) договора за техническо поддържане и/или сервизно обслужване и/или доставка на консумативи и резервни части за копирни машини и/или мултифункционални устройства и/или принтери XEROX. 2.2. Участникът да е оторизиран от производителя на принтери, копирни машини и мултифункционални устройства „XEROX” или от негов официален представител за България, за извършване на сервиз и техническа поддръжка, доставка на оригинални резервни части и консумативи. 2.3. Участникът да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на дейностите от поръчката, като докаже наличие на минимум 1 (един) сертифициран сервизен специалист, преминал обучение при производителя или в негов оторизиран сервиз. 2.4. Участникът да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, за извършване на сервизна дейност. 3. Обособена позиция №3 Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX 3.1. Участникът да има опит в областта на предмета на поръчката. През последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите да е изпълнил най-малко 2 (два) договора за техническо поддържане и/или сервизно обслужване и/или доставка на консумативи и резервни части за копирни машини и/или мултифункционални устройства и/или принтери XEROX: 3.2. Участникът да е оторизиран от производителя на принтери, копирни машини и мултифункционални устройства „XEROX” или от негов официален представител за България, за извършване на сервиз и техническа поддръжка, доставка на оригинални резервни части и консумативи. 3.3. Участникът да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на дейностите от поръчката, като докаже наличие на минимум 1 (един) сертифициран сервизен специалист, преминал обучение при производителя или в негов оторизиран сервиз. 3.4. Участникът да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, за извършване на сервизна дейност. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условия се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул."Париж" №3, ет.2, ст. №204 и заплащането й в касата на ул."Париж" №3, ет.2, ст. №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. Документацията ще бъде изпратена след получаване на писмено искане с приложен документ, удостоверяващ заплащането на документацията за участие. Лицето трябва да посочи: предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон, факс, лице за контакт и необходимата информация за издаване на фактура, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена документацията за участие. Искането/Писмото може да бъде изпратено и на факса, указан в настоящото обявление. От датата на публикуване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg - Ппрофил на купувача http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.08.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Столична община, ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.4 и ал.5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg (Ппрофил на купувача) най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

юни 2015 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. В случай, че Участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа (договора), с който е създадено, подписан от лицата в обединението, като задължително се определя участието на всеки член в обединението в изпълнение на дейностите от предмета на обществената поръчка. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на обединението са отговорни, солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; (б) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Участниците в обединението трябва да определят и посочат в договора или в отделен документ (пълномощно), подписан от лицата в обединението, представляващият обединението. В договора за създаване на обединението трябва да се определи и наименованието на обединението. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Документът (договорът) с който се доказва създаването на обединението трябва да бъде с нотариална заверка на подписите. Когато в договора за обединение не е определено лице, което да представлява обединението пред трети лица, в офертата задължително се представя документ (пълномощно), подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 2. При подписване на договора участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи: - документите по чл.47, ал.10, съответно чл. 48, ал. 2 от ЗОП, а именно: документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, букви от „а” до „д” и посочените в обявлението обстоятелства по ал. 2, т. 1, 3 и 5 от ЗОП, издадени от съответните компетентни органи в т. ч. и удостоверения за липса на задължения към държавата и към община (по чл.87, ал.6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс) - удостоверение от НАП за липса на задължения и удостоверение за липса на задължения към община – за Столична община издадено от Дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”). В случай, че Изпълнителят е посочил ЕИК, доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър не се представят. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал.2 от ЗОП представя документи, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. - документ за гаранция за изпълнение на договора. - заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение в съответствие с изискването по чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. Ако обединението се състои от чуждестранни лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени (чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП 3. Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1. Всяко решение на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване по реда на Глава единадесета от ЗОП. 2. Решенията на Възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпа или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал. 1 от ЗОП. 4. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1). изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2). получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. Срокът за обжалване на решението по т.4. 1). тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1). жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2). документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3). документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 6. Жалбата по т.3. се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 7. Жалба може да се подава от a. всяко заинтересовано лице - в случаите по т.4, 1), т.5. и т.6. b. всеки заинтересован участник - в случаите по т.4, 2) и т.6. 8. В срока по т.4,1) жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 9. В случаите по т.4,1), когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в „Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. 10. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община
1) Кратко описание

Поръчката включва абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община. Копирните машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, на които ще се извършва абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване, са посочени в приложения към документацията списък (Приложение №1).

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50310000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника

3) Количество или обем

Абонаментната техническа поддържка и сервизното обслужване включва: - звършването на профилактични и технически прегледи; - отстраняване на възникнали технически дефекти и подмяна на дефектирали резервни части; - доставка на необходимите за профилактиката и ремонта спомагателни материали (тинол, киселина, лепило и др.) и резервни части; - доставки и поставяне на консумативи за копирните машини и част от мултифункионалните устройтва, за които се изисква професионална квалификация от оторизиран представител на производителя на машините (посочени в т.1 на Приложение №1); - диагностика, настройка, пълен функционален тест на машините и проверка качеството на печат/копиране при поставяне на консумативи (за копирните машини посочени в т.1 на Приложение №1), ремонт или замяна на резервни части; - услуги, свързани с извършване на ремонта (стругарски оксиженови услуги и др.).

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини XEROX
1) Кратко описание

Поръчката включва абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини XEROX. Копирните машини, на които ще се извършва абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване, са посочени в приложения към документацията списък (Приложение №2).

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50310000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника

3) Количество или обем

Абонаментната хардуерна и софтуерна поддръжка следва да осигурява поддържане на копирната техника в пълна изправност, като включва: 1. извършването на профилактични и технически прегледи; 2. отстраняване на възникнали технически дефекти и подмяна на дефектирали резервни части; 3. доставка и поставяне на консумативи за копирните машини; 4. диагностика, настройка, пълен функционален тест на машините и проверка качеството на печат/копиране при поставяне на консумативи, ремонт или замяна на резервни части; 5. поддръжка на софтуера в следния обхват: инсталиран софтуер в копирната техника, преинсталиране на необходимия софтуер за съответната марка и модел техника и от мястото на инсталиране на копирната техника до отдалечени работни места за управление и употреба на функционалните възможности на свързана и несвързана техника в мрежа, описана в Приложение № 2.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX.
1) Кратко описание

Поръчката включва абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX. Копирните машини, на които ще се извършва абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване, са посочени в приложения към документацията списък (Приложение №3).

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50310000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника

3) Количество или обем

Абонаментната хардуерна и софтуерна поддръжка следва да осигурява поддържане на копирната техника в пълна изправност, като включва: 1. извършването на профилактични и технически прегледи; 2. отстраняване на възникнали технически дефекти и подмяна на дефектирали резервни части; 3. доставка и поставяне на консумативи за копирните машини; 4. диагностика, настройка, пълен функционален тест на машините и проверка качеството на печат/копиране при поставяне на консумативи, ремонт или замяна на резервни части; 5. поддръжка на софтуера в следния обхват: инсталиран софтуер в копирната техника, преинсталиране на необходимия софтуер за съответната марка и модел техника и от мястото на инсталиране на копирната техника до отдалечени работни места за управление и употреба на функционалните възможности на свързана и несвързана техника в мрежа, описана в Приложение № 3.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване