Версия за печат

00926-2014-0006

BG-Бургас: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД, Южна промишлена зона, Територия на "ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД, За: Васил Пулев, Република България 8104, Бургас, Тел.: 003595511 5555 ; 003595511 5556, E-mail: Pulev.Vasil.I@neftochim.bg, Факс: 003595511 5555 ; 003595511 5556

Място/места за контакт: Ръководител проект "Ликвидиране на стари екологични щети"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.neftochim.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.neftochim.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД, Южна промишлена зона, Територия на "ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД, За: Станислава Георгиева, Република България 8104, Бургас, Тел.: 05511 5278, E-mail: Georgieva.Stanislava@neftochim.bg, Факс: 003595511 5555 ; 003595511 5556

Място/места за контакт: Ръководител отдел Деловодство

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на природен газ или нефт

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Вземане на проби и изпитване на компоненти на околната среда на обекти от Програмата за отстраняване на минали екологични щети, изпълнявана от „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Отманли и Окислителни езера на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД, намиращи се между път Бургас – Созопол и път кв. Меден рудник, Бургас – с. Твърдица.
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейностите, обект на поръчката се извършват в изпълнение на подписано между„ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД и Държавата (Министерство на финансите, Министерство на околната среда и водите и Агенция за приватизация и следприватизационен контрол) Изпълнително споразумение, както и в съответствие с Наредба за условията и реда за определяне на отговорността на държавата и за отстраняване на нанесените щети върху околната среда, настъпили от минали действия или бездействия, при приватизация. Обект на поръчката е вземане на проби и изпитване на компоненти на околната среда на обекти от Програмата за отстраняване на минали екологични щети, изпълнявана от „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД, в обхват и периодичност, посочени в Документацията за периода: 2014 г., 2015 г., 2016 г. и 2017 г. както следва: - Обект “Закриване и рекултивация на Първо окислително езеро съгласно Наредба №13/06.11.1998 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа за отпадъци” - Обект “Изграждане на система за мониторинг на подземни води и четири годишна програма за мониторинг за Окислителни езера” - Обект „Изграждане на система за мониторинг на подземни води и четири годишна програма за мониторинг за Нефтен терминал“. - Обект „Рекултивация на лагуните и засаждане на тръстика” Обхватът и времето за изпълнение на дейностите е в съответствие с утвърдени с решения на Междуведомствения експертен екологичен съвет при Министерството на околната среда и водите проекти за всеки от посочените обекти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90740000

Описание:

Услуги по проследяване и наблюдение на замърсителите и възстановяване

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на поръчката е вземане на проби и изпитване на компоненти на околната среда на обекти от Програмата за отстраняване на минали екологични щети, изпълнявана от „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД, в обхват и периодичност, посочени в Документацията за периода: 2014 г., 2015 г., 2016 г. и 2017 г. както следва: - Обект “Закриване и рекултивация на Първо окислително езеро съгласно Наредба №13/06.11.1998 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа за отпадъци” Вземат се проби подземни води от 4 (четири) броя пунктове за мониторинг, ситуирани на площадката на Окислителни езера на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД. Изпитват се определени показатели на подземни води за всеки пункт. Изпитват се газове от стационарни източници на емисии 3 (три) броя газови кладенци, ситуирани на площадката на Окислителни езера на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД по определени показатели. - Обект “Изграждане на система за мониторинг на подземни води и четири годишна програма за мониторинг за Окислителни езера” Вземат се проби подземни води от 10 (десет) броя пунктове за мониторинг, ситуирани на площадката на Окислителни езера на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД. Изпитват се показатели на подземни води от всеки пункт. - Обект „Изграждане на система за мониторинг на подземни води и четири годишна програма за мониторинг за Нефтен терминал“. Вземат се проби подземни води от 7 (седем) броя пунктове за мониторинг, ситуирани на площадката на Пристанищен терминал Росенец на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД. Изпитват се показатели на подземни води от всеки пункт. - Обект „Рекултивация на лагуните и засаждане на тръстика” Вземат се проби повърхностни води от 4 (четири) броя пунктове за мониторинг, ситуирани на площадката на Пристанищен терминал Росенец на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД. Изпитват се показатели на 18 (осемнадесет) броя проби повърхностни води от четирите пункта в продължение на 6 месеца, във време съгласувано с Възложителя. Обхватът и времето за изпълнение на дейностите е в съответствие с утвърдени с решения на Междуведомствения експертен екологичен съвет при Министерството на околната среда и водите проекти за всеки от посочените обекти. Общия срок за изпълнение на поръчката е 31.12.2017г.

Прогнозна стойност без ДДС
91223 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

15.09.2014 г. 

Крайна дата

31.12.2017 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие в размер на 500 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 дни, считано от крайния срок за получаване на офертата, посочен в обявлението. Срокът на валидност може да се удължава по искане на Възложителя. Банковата гаранция за участие трябва да бъде издадена по формата на Образец № 15 от Документацията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по банкова сметка на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас“ АД, посочена в Документацията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, документът удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. Комисията няма да приема за валидна гаранция за участие, която е внесена/учредена след крайния срок за подаване на офертите, с цел осигуряване на равнопоставеност между всички участници в процедурата. Внесената гаранция за участие е задължителен елемент от фактическия състав по подаване на оферта за участие и следва да е налице към момента на подаването на офертата. Гаранция за изпълнение на договора: В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи при подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранция за изпълнение по банков път, документът удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея изрично трябва да бъде посочено, че гаранцията е: безусловна и неотменима; в полза на възложителя; със срок на валидност 30.01.2018г.; има възможност за нейното усвояване на части; представена по формата на Образец № 16 от Документацията. Валидността на гаранцията за изпълнение трябва винаги да се поддържа така, както е посочено в проекта на договора, приложение към Документация. Гаранция за възстановяване на предоставен аванс: При изпълнение поръчката Възложителят може да предостави авансово плащане в размер до 40 % от общата стойност на оферираните дейности. Условията за предоставяне на авансово плащане са определени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка, приложение към Документацията. В случай, че кандидатът желае да ползва авансово плащане в посочения в Образец № 18 Документацията размер, същият следва да представи при подписването на договора, банкови гаранции за възстановяване на предоставения аванс за всеки от обектите, посочени Документацията. В тях изрично трябва да бъде посочено, че гаранцията е: безусловна и неотменима;в полза на Възложителя; със срок на валидност – 30.01.2018 г.; има възможност за нейното усвояване на части; представена е по формата на Образец № 17. Валидността на гаранциите за възстановяване на предоставен аванс трябва винаги да се поддържат така, както е посочено в проекта на договор към Документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

от Републиканския бюджет - Министерство на финансите. Плащане - Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка, приложение към тръжната документация. Участници, предложили условия на плащане, различни от посочените в проекта на договор се отстраняват от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на Закона за обществени поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП), Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието и подзаконовите актове по прилагането му, както и на настоящата Документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

-

ІІІ.2.3) Технически възможности

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да: - притежава валиден към момента на подаване на офертата сертификат за акредитация съгласно БДС EN ISO/IEC 17025 (EN ISO/IEC 17025) или еквивалент; - в обхвата на акредитация следва да бъдат включени дейностите, обект на поръчката и показателите за изпитване; - границите на количествено определяне на методите за изпитване на подземни води в обхвата на акредитация следва да са съобразени със стандартите за качество на подземните води съгласно Наредба № 1 от 10.10.2007 г. за проучване, ползване и опазване на подземните води. - Участникът е длъжен към датата на подписване на договора да притежава валиден сертификат, като липсата му е основание Възложителя да не подпише договора, съгласно чл. 42, ал.1, т.4 от ЗОП. Документи за доказване на техническите възможности на участника: 1. Копие на Сертификат за акредитация съгласно БДС EN ISO/IEC 17025 (EN ISO/IEC 17025) или еквивалент със Заповед. 2. Декларация за ползване на методи за изпитване на подземни води в обхвата на акредитацията, границите на количествено определяне на които са съобразени със стандартите за качество на подземните води съгласно Наредба № 1 от 10.10.2007 г. за проучване, ползване и опазване на подземните води, съгласно Образец № 19.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.08.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
7.26 BGN
Условия и начин на плащане

Участникът заплаща цената на документацията авансово по следната банкова сметка на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас“ АД: Ситибанк, Н.A., клон София София, бул. „Мария Луиза” 2, ЦУМ Бизнес Център, ет.5 Swift Code: CITIBGSF IBAN: BG32 CITI 9250 1000 1132 01 В нареждането за плащане трябва да бъде записан следния текст:: „Закупуване на документация за процедура по екологични щети-мониторинг” Посочената цена включва и ДДС. Документът удостоверяващ платената документация, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.08.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Бургас, 8104, площадка на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД, заседателна зала, ет. 1 в сградата на Централно управление. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след издаване на пропуск за достъп до територията на "ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители. Представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, доказващ статута им. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Комисията предлага по един представител от присъстващите участници да подпише пликовете с предлагана цена на останалите участници. За издаване на пропуск за достъп е необходимо един ден преди посещението на площадката на "ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД участникът или лицето, което желае да присъства на отварянето на офертите да изпрати трите си имена и името на организацията на на факс 05511/55-55, или 05511 55-56 „на вниманието на Васил Пулев” и на електронна поща Pulev.Vasil.I@neftochim.bg, както и да съобщи тази информация на телефон 05511 31-44 или 0551 35-25. Пропускът се получава текущият ден от 08:00 до 15:00 часа в бюро "Пропуски", което се намира в близост до КПП-2. Пропускът се получава срещу представяне на лична карта.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката е открита с Решение № 001 27.06.2014г. и изпратена в РОП с Писмо Исх. 237-01-4056 27.06.14г. На 01.07.2014г. след уведомление от служител на АОП, че представеното Обявлението от 27.06.2014г. е по форма за възложители по чл. 7 т. 1 – 4 т.н. „Класически възложители“ , а в конкретния случай следва да е по формата за възложители по чл. 7, т. 5 или 6 – т.н. „Секторни възложители“, е попълнена коректната форма на Обявлението от Редактора за форми на АОП, при идентичност на публикуваната информация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.07.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ