Версия за печат

00377-2014-0008

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Диана Иванова Джонгова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: Отдел "Договори и тръжна документация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vik-vt.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-vt.com/?mod=info&show=36.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на изделия от чугун и стомана за стопанската дейност на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, по обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складовата база на Изпълнителя - Участниците трябва да посочат местонахождението на складовата си база.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка предвижда извършване на периодични доставки, осъществявани чрез покупка на изделия от чугун и стомана, както следва: Жиба; Фланшови съединения; Фланци; и Водовземни скоби и тетки, групирани по видове в обособени позиции, необходими за обезпечаване стопанската дейност на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, с технически параметри и характеристики, подробно описани в техническата спецификация и документацията за участие в процедурата. Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки на Възложителя за необходимите изделия от чугун и стомана, съобразно нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, и извършване на бързи доставки при аварийни нужди в съответствие с предложената оферта на участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие, подробно са описани основните характеристики и изискванията на Възложителя към необходимите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, видове и размери изделия от чугун и стомана по отделни обособени позиции от предмета на обществената поръчка. Количествата на изделията по всяка доставка ще се определят според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора. Място на изпълнение на поръчката: франко складовата база на Изпълнителя (Участниците трябва да посочат местонахождението на складовата си база). Прогнозна стойност за целия обем на обществената поръчката е в размер на 130000.00 (Словом: сто и тридесет хиляди) лв. без ДДС за срок от две календарни години, определена в съответствие с нормативните разпоредби на чл. 15, ал. 2, т. 2, буква "б" от ЗОП, в т.ч. по обособени позиции от предмета на обществената поръчка, както следва: Обособена позиция № 1: Жиба - 100000.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2: Фланшови съединения - 5000.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3: Фланци - 20000.00 лв. без ДДС; и Обособена позиция № 4: Водовземни скоби и тетки - 5000.00 лв. без ДДС. Изпълнението на поръчката е за срок от 2 (две) календарни години, считано от датата на сключване на договора. Всеки Участник може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка само за една, за няколко или за всички обособени позиции от предмета на обществената поръчка. Всеки Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Не се приемат варианти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44162100, 44163230, 44167110, 44531000

Описание:

Принадлежности за тръбопроводи
Свръзки за тръби
Фланци
Съединителни скоби с резба

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Описание на основните технически характеристики и изискванията на Възложителя - съгласно приложена в документацията за участие в процедурата техническа спецификация, в т.ч. по видове, както следва: Жиба; Фланшови съединения; Фланци; и Водовземни скоби и тетки. Количествата по всяка доставка ще се определят на база необходимостта от осигуряване на изделия от чугун и стомана за текущата дейност на Дружеството, и извършване на бързи доставки при аварийни нужди на Възложителя с цел отстраняване на аварии, реконструкции и ремонтно-възстановителни работи по водопроводни мрежи и съоръжения на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, регулярно през срока на действие на договора. Участниците трябва задължително да оферират всички посочени в техническата спецификация видове и размери изделия за обособената позиция от предмета на обществената поръчка, за която представят оферта за участие в процедурата и да предложат единични цени в лева без ДДС. Информация за всяка една от обособените позиции от предмета на обществената поръчка съгласно Приложение Б.

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - участникът е длъжен да представи като част от офертата си, гаранция за участие в размер на 1300.00 (хиляда и триста) лв., ако участва в процедурата за всички обособени позиции, или по отделни обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - 1000.00 (хиляда) лв.; Обособена позиция № 2 - 50.00 (петдесет) лв.; Обособена позиция № 3 - 200.00 (двеста) лв.; и Обособена позиция № 4 - 50.00 (петдесет) лв., в зависимост от обособената позиция от предмета на обществената поръчка, за която участва, при условията на чл. 59, ал. 2 и чл. 60, ал. 1 и 2 от ЗОП. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя IBAN: BG91STSA93000004869889, BIC: STSABGSF при "БАНКА ДСК" ЕАД, клон Велико Търново, на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, или в касата на "В и К Йовковци" ООД, или банкова гаранция. 2. Гаранция за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 2% от прогнозната стойност на договора по съответната обособена позиция. 3. Гаранциите се задържат или освобождават, съгласно условията посочени в документацията за участие и в договора за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Условия и начин на финансиране: Финансиране със собствени средства; 2. Условия и начин на плащане: Всички плащания се извършват в левове по банков път срещу издадена фактура, оформена съобразно изискванията на закона и приложен към нея приемателно-предавателен протокол за доставените изделия в съответствие с представената оферта на определения за Изпълнител на процедурата участник; фактурата се издава за всяка доставка. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактурата. Плащането се извършва по цени съгласно Ценовата оферта за участие в процедурата на определения за Изпълнител на поръчката участник.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, имащи отношение към фирмата на участника - правно, икономическо и финансово състояние, и технически възможности и квалификация на фирмата на участника, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; 2. плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите, имащи отношение към офертата на участника, свързани с изпълнението на поръчката; 3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена", в който се поставя ценовото предложение на Участника. Когато обществената поръчка е по обособени позиции и Участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Ако Възложителят е изискал представяне на различни документи за доказване на съответствие с критериите за подбор по различните обособени позиции, Участниците представят и отделни пликове № 1 (чл. 57, ал. 3 от ЗОП). Участниците трябва да представят: 1. Документи за регистрация: 1.1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод; 1.2. при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано като юридическо лице, то следва да представи договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие) и регистрация съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър Булстат; 1.3. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато е приложимо; 2. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" – "д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 – 5 и ал. 5 от ЗОП - по образец. Участниците са длъжни да представят и всички други документи, посочени в документацията за участие. Изискванията към Участниците подробно са описани в документацията за участие в процедурата, разработена от Възложителя. Участник, който представи оферта, която не отговаря на ЗОП, ППЗОП и т. 8.5 от "Условията за участие и провеждане на открита процедура по ЗОП" в документацията, както и при несъответствие с техническата спецификация към документацията, се отстранява от участие в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка Участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП и т. 8.5 от "Условията за участие и провеждане на открита процедура по ЗОП"; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" – "д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 – 5 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 50, ал. 1, т. 2 и 3 от ЗОП и изискванията на Възложителя - изискуеми документи, минимални изисквания: 1. Копие от Счетоводния баланс на предприятието към 31.12.2013 г.; копие от Отчета за приходите и разходите за 2013 г.; Участници, чиито годишни финансови отчети подлежат на независим финансов одит, да са заверени и от регистриран одитор, съгласно изискванията на Закона за счетоводството; 2. Справка-декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката, за всяка от последните три финансови години (2011; 2012; 2013 г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си; минимално изискване: Общият оборот на участника от стоките, които са предмет на поръчката за последните три финансови години не може да бъде по-малък от 210000.00 (двеста и десет) лева без ДДС за целия обем от предмета на обществената поръчка, в т.ч. по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Жиба - 160000.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2: Фланшови съединения - 8000.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3: Фланци - 34000.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 4: Водовземни скоби и тетки - 8000.00 лв. без ДДС; 3. Декларация за изпълнен минимален оборот от стоките, предмет на поръчката през последните три финансови години (2011; 2012; 2013 г.), в зависимост от обособената позиция, за която участника представя оферта за участие в процедурата.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участниците в съответствие с чл. 51, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП и изискванията на Възложителя - изискуеми документи, минимални изисквания: 1. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съдържаща списък на основните договори за доставки, свързани с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години от датата непосредствено преди подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение на тези договори; минимално изискване: Всеки участник в процедурата трябва да представи минимум три препоръки от посочените в списъка договори за последните три години от датата непосредствено преди подаване на офертата; 2. Списък на лицата, отговарящи за изпълнение на доставката по предмета на обществената поръчка, включително на тези, които ще отговарят за контрола на качеството и професионалния им опит и квалификация (без да се прилагат копия от дипломи); минимално изискване: Всеки участник в процедурата трябва да докаже, че разполага с персонал, притежаващ необходимата професионална квалификация за качествено изпълнение на поръчката; 3. Описание на предлаганите стоки от предмета на поръчката, които ще се доставят; каталожни проспекти и/или други информационни материали за предлаганите изделия; 4. Копие от Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя/ите на стоките по предмета на обществената поръчка; копие от Сертификат по стандарт OHSAS 18001:2008 или еквивалент за здравословни и безопасни условия на труд на производителя/ите на стоките по предмета на обществената поръчка; 5. Документи и/или декларация, удостоверяващи, че участникът разполага със складова база за срочна доставка на заявените количества, като посочи и дали е собствена или наета за срок не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка; 6. Документи и/или декларация, удостоверяващи, че фирмата на участника е производител, директен вносител, оторизиран дистрибутор или е сключила договор за дистрибуция и продажба на стоките, които са предмет на поръчката, със срок не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертите, може да се получи всеки работен ден от 8:00 ч. до 17:00 ч. в административната сграда на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, отдел "Договори и тръжна документация", стая 306, срещу представяне на документ за платени 12.00 (дванадесет) лв. с ДДС в касата на Възложителя или по банковата му сметка IBAN: BG91STSA93000004869889, BIC: STSABGSF при "БАНКА ДСК" ЕАД, клон Велико Търново. Документацията може да се получи и чрез куриерска фирма за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Административната сграда на "В и К Йовковци" ООД - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват лицата, представляващи Участниците в процедурата, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Месец Юни, 2016 г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № ОП-10/30.06.2014 г. на Управителя на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Изпълнението на обществената поръчка да бъде в съответствие с изискванията на действащите в Република България стандарти и клаузите на подписания между страните договор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.07.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1: Жиба;
1) Кратко описание

Доставка на жиба, в т.ч. по видове, както следва: Жиба за АЦ тръби; Жиба преходни за връзка между АЦ тръби и PE-HD тръби; Жиба преходни за връзка между АЦ тръби и PE-HD тръби с удължен маншон; Жиба за PVC (PE-HD) тръби; Жиба за PVC (PE-HD) тръби с удължен маншон, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44163230

Описание:

Свръзки за тръби

3) Количество или обем

В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, подробно са описани основните технически характеристики и изискванията на Възложителя към необходимите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, жиба по видове и размери за обезпечаване стопанската дейност на Дружеството. Количествата на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2: Фланшови съединения;
1) Кратко описание

Доставка на фланшови съединения, в т.ч. по видове, както следва: Фланшови съединения за АЦ тръби; Фланшови адаптори PN 10, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44163230

Описание:

Свръзки за тръби

3) Количество или обем

В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, подробно са описани основните технически характеристики и изискванията на Възложителя към необходимите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, фланшови съединения по видове и размери за обезпечаване стопанската дейност на Дружеството. Количествата на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 3: Фланци;
1) Кратко описание

Доставка на фланци, в т.ч. по видове, както следва: Фланец стоманен, свободен (ХO); Фланец стоманен, глух (Х); Намалител фланшов (редукция) PN 10, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44167110

Описание:

Фланци

3) Количество или обем

В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, подробно са описани основните технически характеристики и изискванията на Възложителя към необходимите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, фланци по видове и размери за обезпечаване стопанската дейност на Дружеството. Количествата на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 4: Водовземни скоби и тетки;
1) Кратко описание

Доставка на водовземни скоби и тетки, в т.ч. по видове, както следва: Водовземни скоби за АЦ тръби; Тетка фланшова PN 10, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44531000

Описание:

Съединителни скоби с резба

3) Количество или обем

В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, подробно са описани основните технически характеристики и изискванията на Възложителя към необходимите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, водовземни скоби и тетки по видове и размери за обезпечаване стопанската дейност на Дружеството. Количествата на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24