Версия за печат

00954-2014-0008

BG-Златарица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Албена Ценкова Конакчиева - директор на дирекция "Специализирана администрация", Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlataritsa.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на СМР на обект: „Възстановяване на пътна връзка за квартал в с. Дедина, община Златарица".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: село Дедина, община Златарица, област Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител на СМР на обект: „Възстановяване на пътна връзка за квартал в с. Дедина, община Златарица", съгласно техническа спецификация и описание предмета на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествената сметка е посочена в Пълното описание на предмета на поръчката, част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
77625 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 77625 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение. Размерът на гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП е 700,00 (седемстотин) лева. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: a) Банкова гаранция за участие, в която изрично е посочен нейният предмет. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да е не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. б) Документ (оригинал или заверено от участника копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета на обществената поръчка, внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, Банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите за участие съгласно чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата в случаите на чл. 61, ал. 1 от ЗОП, респ. да я усвои в случаите по чл. 61, ал. 2, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора се определя в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: а) Банкова гаранция за изпълнение, в която изрично е посочен предмета на обществената поръчка. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение е крайния срок на договора. б) Документ (оригинал или заверено от изпълнителя копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на обществената поръчка, внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, Банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приключване на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да бъде задържана и след определения срок, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението на настоящата обществена поръчка се финансира на основание ПМС № 116 от 15 май 2014 г. за одобряване на допълнителни разходи/трансфери от резерва по чл. 1, ал. 2, раздел ІІ, т. 4.1.1 от Закона за Държавния бюджет на Република България за 2014 г. за непредвидени и/или неотложни разходи за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от бедствия, във връзка с Приложение № 2 към т. 2.3. на Протокол № 1 от 17 апприл 2014 година на Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерския съвет за реализирането на проект: „Възстановяване на пътна връзка за квартал в с. Дедина". Условията, начина и срока на плащане са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ / ЕИК на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник в откритата процедура може да бъде физическо лице или юридическо лице. Участници в процедурата могат да бъдат лица, за които не са налице условията на чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, както и други подробно посочени по вид и съдържание в Указанията за подготовка на офертата. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, при който има наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, в оригинал, подписан от участника. 2. Оферта за участие в открита процедура по ЗОП, изготвена в съответствие с Образец № 1 към документацията. 3. Административни сведения за участника, изготвен съгласно Образец № 2 към документацията. 4. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, тези документи се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Когато участникът предвижда използването на подизпълнители, тези документи се представят от всеки подизпълнител. 5. При участници обединения – споразумение, подписано от всички членове на обединението, като задължително се посочва лицето, което има право да извършва действия от името и за сметка на обединението. Представя се нотариално заверено копие на споразумението. 6. Копие от документ за регистрация по ЗДДС, ако е приложимо. 7. Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин). Когато участникът e обединение, достатъчно е само един от участниците в него да представи такъв документ. 8. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, т. 2а и т. 5 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 3 от документацията за поръчката. 9. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 4 от документацията за поръчката. 10. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 5 от документацията за поръчката. 11. Информация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за подизпълнителите, които ще участват в поръчката, делът на тяхното участие и дейността, която ще извършват, в случаите когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изготвена по образец от документацията за поръчката – по Образец № 6 към документацията. 12. Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката, изготвена по Образец № 7 от настоящата документация /ако е приложимо/. 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - по Образиц № 8 към документацията. 14. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника, съгласно ІІІ.2.2 от настоящото обявление. 15. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника, съгласно ІІІ.2.3 от настоящото обявление. 16. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП - по Образец № 11 към документацията. 17. Декларация по Закона за защита на личните данни - по Образец № 12 към документацията за участие. 18. Документ за закупена документация за участие – заверено копие. 19. Изрично нотариално заверено пълномощно (оригинал или нотариално заварено копие) относно лицето/лицата, подписали офертата, в случай, че същият не е подписан от законния представител на участника. ІІ. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение за изпълнение на обществената поръчка - Образец № 9 към документацията за обществената поръчка и линеен график за технологичната последователност на изпълнение на дейностите по реализиране на строителството. ІІІ. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - Ценово предложение /Предлагана цена/ - Образец № 10 и КСС - Образец № 10А към документацията за участие в обществената поръчка, както и единични анализни цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 от ЗОП: 1. За участник, установен/регистриран в РБългария - заверено копие на застрахователна полица от сключена застраховка "Професионална отговорност за вреди причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им" по чл. 171 от ЗУТ, валидна към датата на подаване на офертите, която трябва да отговаря на изискуемата от възложителя ІІ-ра група, ІV-та категория строежи по Удостоверението за вписване на участника в ЦПРС с минимален застрахователен лимит, съгласно регламентираното в чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Р България - копие от застраховка "Професионална отговорност", еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. декларация, изготвена от участника за поемане на задължение за подновяване на застрахователната полица на застраховката по чл. 171 от ЗУТ при изтичане срока на нейната валидност; 2. Информация за общия оборот и за оборота на строителството, който е сходен с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочване на обектите, от които е реализиран специфичния оборот; 3. Удостоверение от банка, потвърждаващо, че участникът разполага със собствен финансов ресурс или има достъп до кредитен ресурс /кредитна линия/ за финансиране на дейностите по поръчката - оригинал или нотариално заверено копие;
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е сключил задължителна застраховка "Професионална отговорност за вреди причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им" по чл. 171 от ЗУТ, която трябва да отговаря на изискуемата от Възложителя ІІ-ра група, ІV-та категория строежи и на Удостоверението за вписване на участника в ЦПРС, с минимален застрахователен лимит, регламентиран в чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството; 2. Участникът следва да е реализирал общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) или в зависимист от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лева без включен ДДС и оборот от изпълнение на строителство сходно с предмета на настоящата обществена поръчка в размер не по-малко от прогнозната стойност на поръчката. За изпълнение на строителство сходно с предмета на настоящата поръчка се приемат: "Изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или асфалтиране на улици и/или пътища от републиканска или общинска пътна мрежа"; 3. Участникът трябва да разполага със свободни собствени финансови ресурси за финансиране на дейностите по поръчката, под формата на налични парични средства по сметката на участника, или гарантирана неотменима кредитна линия или друга приембива форма на разполагаеми средства, в размер ни по-малък от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката по т.1 се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. При участие на подизпълнител/и изискването по т. 1 към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът участва като обединение, изискванията по т. 2 и т. 3 се отнасят за обединението като цяло. При участие на подизпълнител/и изискванията към тях по т. 2 и т. 3 се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51 от ЗОП: 1. Заверено от участника копие от Удостоверение за регистрация в ЦПРС за изпълнение на строежи втора група, четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, ведно с Декларация, изготвена от участника относно неговата валидност към датата на подаване на офертите. За чуждестранните участници - еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установе участникът, съгласно националното му законодателство. Документ за вписването в съответе регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Съгласно чл. 49, ал. 1 от ЗОП е допустимо изискването да се докаже с декларация, ако националния закон на участника не предвижда такава регистрация. В случай на участие на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, удостоверението или декларацията за вписване в ЦПРС се представя за всеки един от членовете на обединението, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. Когато участникът е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези подизпълнител/и, който ще поеме извършването на строителни дейности; 2. Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013 г.), считано до крайната дата за подаване на оферти, който съдържа информация за предмет, възложител, стойност (цена) на договора в лева, период за изпълнение на договора, дял, изпълняван от участника, номер и дата на акта за предаване на строежа на Възложителя или въвеждането му в експлоатация, придружен от препоръки (референции/ за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Всяка препоръка трябва да съдържа стойност, дата и място на строителството, както и дали то е извършено в съответствие с нормативните изисквания. Ако участникът е установен в друга държава за удостоверяване на горните обстоятелства следва да се представят еквивалентни документи, издадени от държавата, в която е установен в превод от лицензиран преводач; 3. Списък на техническите лица, който участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, вкл. на тези, отговарящи за контрола на качеството, придружен с документи удостоверяващи образователната им квалификация, професионален и специфичен опит - копия , заверени от участника. Списъкът следва да съдържа: име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, др.) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо; 4. Декларация - Списък на строителните машини и техническото оборудване, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. Декларацаията - Списък следва да съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и качеството на СМР и основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника). Прилагат се заверени от участника копия на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост /може да бъде представена инвентарна книга/, договор за наем, лизинг, предварителен договор, др. основание, конкретизирано от участника) на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка. При участник - обединение, което не е юридическо лице, изисканите по-горе документи по т.2, т. 3 и т. 4 се представят съгласно чл. 56, ал.3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор).
Минимални изисквания: 1. Участинкът следва да е регистриран в ЦПРС към камарата на строителите в България за ІІ-ра група, ІV-та категория строежи или в аналогичен професионален или ТР на държавата, в която е установен. Вписването в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на др. държава - страна по споразумението за ЕИП има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. 1. Участникът да е изпълнил през последните пет години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013), считано от крайната дата за подаване на оферти най-малко 2 /два/ договора за строителство с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, завършени към датата на подаване на офертата от участника. Това изискване се доказва с препоръки (референции) за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. За изпълнен договор за строителство, с предмет сходен на поръчката се разбира: "Изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или асфалтиране на улици и/или пътища от републиканска или общинска пътна мрежа"; 3.Участникът следва да разполага с екип от технически експерти за изпълнение на поръчката (ключов персонал, както следва: Ключов експерт 1 - Ръководител на екипа; Ключов експерт 2 - Технически ръководител на обекта; Ключов експерт 3 - Експерт по пътно строителство; Ключов експерт 4 - Координатор/специалист по безопасност и здраве; Ключов експерт 5 - Отговорник по контрола на качеството. Квалификацията и др. изисквания към Ключовите експерти подробно са посочени в Указанията за подготовка на офертата; 4. Участникът да има възможност да осигури оборудване за изпълнение на поръчката - строителни машини и техн. оборудване за изпълнение на обществената поръчка, чието минимално количество трябва да бъде както следва: - Техника за земни и пътни работи - Багер - 1 бр.; Многофункционален багер - 1 бр.; Булдозер - 1 бр.; Грейдер - 1 бр.; Челен товарач /фадрома/ -п 1 бр.; Валяк еднобандажен вибрационен - 1 бр.. - Техника за доставка - доставка на каменни фракции - 2 бр.; - Техника за доставка и полагане на бетон - Автобетоновоз - 1 бр., Бетонпомпа - 1 бр. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т. 2, 3 и 4 трябва да бъдат изпълнени общо от обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена за изпълнение на поръчката; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на СМР на поръчката.; тежест: 4

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането и получаването на документацията за участие в откритата процедура се извършва в Информационния център на Община Златарица срещу платена сума в размер на 30,00 (тридесет) лева без включен ДДС. Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Златарица - www.zlataritsa.net, подменю "Обществени поръчки". Документацията може да се получи по пощата след представяне на документ за закупена документация по сметка: IBAN: BG81CECB9790 8459 473000, BIC: CECBBGSF, КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ 447000, Ц К Б - АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна зала на Община Златарица, етаж трети, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти по чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Златарица - www.zlataritsa.net, подменю "Обществени поръчки".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ