00085-2014-0012
Технически редакции | ||
01.07.2014 10:15 ч. : | 30/06/2014 16:41 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.07.2014 10:15 ч. : | 30/06/2014 16:41 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Военномедицинска академия, ул. ,,Св. Георги Софийски" № 3, За: инж. Анна Тотева, България 1606, София, Тел.: 02 9225235, E-mail: a.toteva@vma.bg, Факс: 02 9520120
Място/места за контакт: ул. ,,Св. Георги Софийски" № 3, ет. 2, стая № 18Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Абонаментна поддръжка с ежедневно изпълнение на ремонтни и аварийни работи на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации, почистване и хигиенизиране на БДПЛР Банкя към ВМА –София, съгласно техническо задание–Приложение№1 /неразделна част от Документацията/.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Абонаментна поддръжка с ежедневно изпълнение на ремонтни и аварийни работи на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации, почистване и хигиенизиране на БДПЛР Банкя към ВМА –София, съгласно техническо задание–Приложение№1 /неразделна част от Документацията/.
50000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно Техническо задание, /Приложение №1/ от конкурсната документация.
НЕ
НЕ
24
Гаранция за участие в размер на 4 300.00 лв./четири хиляди и триста лв./ с валидност и условия за освобождаване съгласно ЗОП. Гаранция за изпълнение - 2% от стойността на сключения договор без ДДС със срок и валидност до приключване на договора.
Плащането на възнаграждението се извършва след представяне на оригинална фактура и протокол за извършени дейности до 60 /шестдесет/ календарни дни от представянето им на Възложителя, с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя. Без авансово плащане.
НЕ
Участниците трябва да представят: Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК (съгласно чл. 23 от ЗТР /Закона за търговския регистър /) – за българско юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност.Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен. Представят се заверени копия на указаните документи,издадени от компетентен орган в страната на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП – Приложение № 5/от документацията/ . Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП– Приложение №4/от документацията/.Подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие - Приложение №6/от документацията.Документ за закупена документация.Документ за гаранция за участие.Декларации за приемане на условията в проекта на договорa. Данни за лицето, което прави предложението - справка за административни сведения - Приложение №11/от документацията/. Всички представени документи трябва да бъдат в оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала”. В процедурата не могат да участват, а ако участват, ще бъдат отстранявани, лица, за които са налице пречките по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, както и пречките по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП, а именно: а) наличие на открито производство по несъстоятелност, или сключено извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а за чуждестранни лица – наличие на подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато тяхната дейност е под разпореждане на съда, или са преустановили дейността си; б) наличие парични задължения към държавата и към общината по седалището на участника по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, за които не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, и парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване и на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен.
1.годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите,отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2011г., 2012г. и 2013г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството-заверено от участника копие, или еквивалентен документ(за участниците кото не са регистрирани съгласно българското законодателство). 2.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. Участникът, който е новорегистриран търговец или не е упражнявал търговска дейност за период от последните три години, представя информация за общия оборот за периода, в който реално е осъществявал такава дейност (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си).
1.Участникът да има положителен финансов резултат за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./
1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените или действащи договори за последните три години за услуга, считано от датата на подаване на офертата, с предмет, стойност, срок, име на възложителя, телефон и адрес за контакт и приложени препоръки към тях за добро изпълнение /референции/. 2.Списък – декларация на складовите бази по местоположение, описание на складовата наличност, техническо оборудване и транспортни средства (собствени или наети) и друга техника, с които участника разполага за изпълнение на поръчката. 3.1.Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001- 2008– или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката . 3.2.Сертификат OHSAS 108001:2007 за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката. Сертификатите да са издадени от сертификациони организации за страната и да се доказват със знака на съответната акредитационна организация. 4.Декларация – списък за средногодишния брой на работниците и служителите за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 5.Декларация - списък съдържащ състава на техническите лица, които ще участват при изпълнение на обществената поръчка - образец от конкурсната документация /Приложение 10/. 6.Копия от застраховка за професионална отговорност. 7.Декларация за направен оглед – /Приложение № 8/ от конкурсната документация, заверена от техническо лице на БДПЛР Банкя. 8.Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП – образец от конкурсната документация /Приложение 7./ В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания за доказване на техническите възможности трябва да бъдат изпълнение от обединението или партньор от него. Всички документи на участника да се представят в оригинал или заверени копия„Вярнo с оригинала” и печат на участника.
1.Участникът трябва да има минимум 3/три/ сключени договора за последните три години за услуга, считано от датата на подаване на офертата, с предмет сходен с предмета на поръчката. 2.Участникът да разполага със минимум 1/една/ складова база, складова наличност, съобразена с /минималното количество резервни части необходими за поддръжка по всички части за един месец, описани във Финансовото предложение/, техническо оборудване, транспортна или друга техника необходима за изпълнението на поръчката. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството и система за управление на здравето и безопасността . 4.Участникът да разполага с възможности за извършване на абонаментната поддръжка, изпълнение на ремонтни и аварийни работи, почистване и хигиенизиране на сграден фонд като обслужващия екип е минимум 14 души. 5. Обслужващия екип трябва да включва: -минимум 1/един/ технически ръководител на екипа /обекта/ - строителен техник по АС-част с правоспособност за координатор по безопасност и здраве по време на изпълнението на поръчката -минимум 2/двама/ специалисти с техническа компетентност по електроснабдяване и електрообзавеждане с минимум IV квалификационна група, -минимум 4/четирима/ работника със средно образование, огняри с удостоверение или друг еквивалентен документ за професионално обучение по чл.247, ал.2, т.4 от Наредба за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр.24 от 12.03. 2013г.) и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП. -минимум 1/един/ ВиК специалист. -минимум 1/един/ строителен работник с професионална квалификация /строител, бояджия, гипсаждия и др./ -минимум 1/един /дърводелец с професионална квалификация по дървообработване - минимум 4/четири/ хигиениста , един от които изпълнява ролята на ръководител 6.Участникът да има застраховка за професионална отговорност , свързана с предмета на поръчката и със срок на валидност на офертите. 7.Участникът да посети БДПЛР-Банкя, на територията на която ще се извършва абонаментната поддръжка в посочения срок в офертата. 8.Участникът да е спазил изискването за минимална цена на труда, определена съгласно §1, т. 12 от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
ДА
1. Документацията се заплаща в касата на ВМА - стая №25, ІІетаж, бул. ,,Св. Георги Софийски" №3, гр. София, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 и от 13.00 до 15.00 ч. 2. Документацията се получава на адрес: гр. София бул. “Св. Георги Софийски” № 3, ВМА - стая № 11, ІІ етаж, , телефон за справки – (02) 92 25983, 02) 92 25235, всеки работен ден от 8:00 до 12:00ч. и от 13:00 до 16:00 ч., срещу представен документ за платена документация. 3.Пълната документация за участие е качена в сайта на Възложителя с интернет адрес www.vma.bg “Обществени поръчки".
Всеки от официалните езици на ЕС
Български език
120
зала №10, ет.І на ВМА
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно.
НЕ
Поддръжката на газовия тракт по т. ІІI.B. Топлоенергийни уредби и съоръжения от Техническото задание /Приложение 1/ се извършва от лицензирана фирма и е задължение на Възложителя! Ценовото предложение на участника не трябва да надвишава заложената от Възложителя максимална прогнозна стойност, посочена в обявлението за поръчка.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.06.2014 г.