Версия за печат

00608-2014-0007

BG-Лъки: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Лъки, гр.Лъки, ул."Възраждане" №18, За: инж.Ивайлов Сираков и Емилия Стоянова - юристконсулт, Република България 4241, Лъки, Тел.: 03052 2255, E-mail: obshtinalaki@abv.bg, Факс: 03052 2168

Място/места за контакт: инж.Ивайлов Сираков и Емилия Стоянова - юристконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.oblaki.com.

Адрес на профила на купувача: www.oblaki.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Канализация на гр.Лъки - ІІ етап”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Лъки
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка са изграждане на "Канализация на гр.Лъки - ІІ етап", находяща се на територията на Община Лъки. Изпълнението на обекта ще се възлага след осигуряване на финансиране. Видовете и количествата на дейностите за изпълнение са съгласно количествените сметки неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232410

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са съгласно Количествената сметка към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
997681.18 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на - 9 000.00 /девет хиляди/ лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на поръчката. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията. Гаранцията може да бъде преведена по сметка на Община Лъки - Банка ЦКБ АД - Клон Асеновград, IBAN: BG13CECB97903356275900, BIC: CECCBBGSF или да бъде представена под формата на банкова гаранция със същия размер и срок, равен на срока на валидност на офертата съответно срок за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на тази обществена поръчка е Община Лъки. Към настоящият момент няма осигурено финансиране на обекта. СМР ще стартират след възлагателно писмо и осигурени средства за обекта.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата могат да участват като подават оферти за изпълнение на предмета на поръчката всички български или чуждестранни физически или юридически лица. Представянето на оферта за участие в настоящата процедура, задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в тези указания и документацията за участие. Когато участникът е обeдинение, тогава участниците сключват споразумение. Споразумението за създаването на обединение/консорциум трябва да са посочени клаузи, които гарантират че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253-260 от НК; подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран;б) е обявен в несъстоятелност;в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове;г) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;д) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, към държавата и общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган и за които не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или има задължения за данъци, или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството, на държавата, в която участникът е установен; е) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;ж) при който лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, е свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата от буква а) до буква е). Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания в Република България или в държавата, в която са установени. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал). 2. Заверено от участника копие (или нотариално заверен препис) на удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност. 3. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се представя документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство. Документът се представя и в официален превод. 4. Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език, се представя в превод на български език). 6. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 7. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 от ЗОП. 8. Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП . 9. Декларация по чл. 47, ал. 5, т.1 от ЗОП . 10.Декларация по чл. 47, ал. 5, т.2 от ЗОП. 11. Документ за закупена документация за участие (копие). 12. Оригинал на документ за гаранция за участие- платежно нареждане или банкова гаранция за участие със срок на валидност на офертата или оригинал на документ за внесена гаранция. 13. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива. 14. Изисквания и доказателства за икономическото и финансовото състояние, както и техническите възможности, опит и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката. 15. Техническо предложение . 16. Предлагана цена за изпълнение на поръчката– в оригинал. 17. Проект на договор; 18. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 за приемане на условията на проекта на договор ; 19. Административни сведения за участника ; 20. Декларация за запознаване с обекта ; 21. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; 22. Декларация за ангажираност - приложение № 24
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация по образец за общия оборот от СМР и общия оборот от СМР на сходни обекти за последните три години: 2011, 2012 и 2013г. 2. Копие от годишния баланс за 2011, 2012 и 2013г. 3. Копие от годишния финансов отчет за приходите и разходите за 2011, 2012 и 2013г. Когато участникът е обединение, минималните изисквания се прилагат общо за обединението, а документите се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствие с минималните изисквания. Когато участникът предвижда подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изскванията се прилагат съобразно дела и вида на участието им.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали общ оборот от СМР за последните три години /2011, 2012, 2013г./ не по-малък от - 2 000 000,00 /два милиона / лева с вкл. ДДС, в зависимост от датата на която са учредени или за започнали дейността си. 2. Участниците трябва да са реализирали оборот от СМР сходни* с предмета на поръчката през последните три години /2011, 2012, 2013/ не по-малък от – 1 500 000 /един милион и петстотин хиляди / лева с вкл. ДДС. * Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на канализационна мрежа. При участие на обединение или консорциум, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението/консорциума. Когато участникът предвижда подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изскванията се прилагат съобразно дела и вида на участието им. Тези изисквания се доказват с декларация по образец и се представя: - Копие на годишния баланс за предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013г.) - Копие на годишния финансов отчет за приходите и разходите за предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка- декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка през последните пет години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите - придружени от препоръка/и, надлежно оформени с издател и лице за контакт, като в тях трябва да са вписани видовете дейности, които е извършил конкретния участник, както и тяхната обща стойност и дали работите са извършени според действащите нормативи . 2. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за предходната година по образец (Приложение № 10) и удостоверение от НАП, издадена не по-рано от един месец от подаване на офертата. 3. Списък- декларация на квалифициран и опитен инженерно–технически екип за изпълнение на поръчката - Приложение № 18 и копие на документи, удостоверяващи образование, трудов стаж и професионална квалификация на тези лица. 4. Описание на техническото оборудване – Приложение №19, придружено от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника). 5. Копие от удостоверението за регистрация и валиден талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите - четвърта група, трета категория и/или ако чуждестранен участник да има еквивалетно право. 6. Заверени валидни сертификати, удостоверяващи въвеждането на следните системи:Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент Сертификат за управление на качеството за строителството или еквивалентен. Сертификат ISO 14001:2005/EMAS/ или еквивалент Системи за управление на околната среда за строителство или еквивалентен за участника. 7. Копие от застраховката за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните пет години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно договор/и/, включващ поотделно или в комбинация/и следните основни дейности: строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на канализационна мрежа с общ обем не по-малко от 1 500 лин.метра. 2. Участниците трябва да имат средносписъчен състав за предходната година не по- малко от 20 ( двадесет) лица. 3. Всеки участник трябва да разполага, с квалифициран и опитен инженерно–технически екип за изпълнение на поръчката. Ключовите експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката трябва да са в състав минимум посочения по-долу и да отговарят на следните изисквания: • Ръководител обект - завършено висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация строителен инженер, специалност „ВиК“ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка - минимум 5 г. и участие като ръководител при изпълнението на поне един обект, сходен с обекта на настоящата общестевна поръчка – минимум 1 брой. • Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с професионален стаж – минимум 5 г. • Специалист – контрол на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, с професионален стаж не по – малко от 3 години – минимум 1 брой. • Специалист – безопасност и здраве, да притежава валидно удостоверение за длъжностно лице безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009г. на МТСП или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с най-малко 3 години професионален стаж – минимум 1 брой. •Специалист опазване околна среда – с образование и/или квалификация в областта на екологията или еквивалентно, с професионален стаж не по–малко от 3 години – минимум 1 брой. 4.Участникът трябва да разполага, с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване: • Комбиниран багер – 1 брой • Валяк с общо тегло мин.4 т. – 1 брой • Автогрейдер – 1 брой • Асфалтополагаща машина – 1 брой • Товарен автомобил тип самосвал– 2 броя • Товарен автомобил тип бордови– 1 брой 5. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите - четвърта група, трета категория и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. 6. Участниците трябва да притежават валидни сертификати, удостоверяващи въвеждането на следните системи: Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент Сертификат за управление на качеството за строителството или еквивалентен. Сертификат ISO 14001:2005/EMAS/ или еквивалент Системи за управление на околната среда за строителство или еквивалентен за участника. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изискването за сертификатите се прилага, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а не за обединението като цяло. Сертификатите следва да са с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 7. Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена ; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в сградата на община Лъки, адрес п.к. 4241, гр. Лъки, ул. "Възраждане" № 18, стая № 1 Информационен център всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. Документацията за участие може да се закупува или получава до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на община Лъки, адрес п.к. 4241, гр.Лъки, ул. „Възраждане” № 18, от 8,00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Документация за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. При получаване на документацията в сградата на община Лъки, участникът предоставя следната информация: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт. Информацията е необходима с оглед на изпълнението на задълженията на възложителя, произтичащи от чл. 29, ал. 3 от ЗОП. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Изпращането на документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на документацията, в което лицето трябва да посочи необходимата информация за участника съгласно чл. 29, ал. 2 от ЗОП: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена документацията за участие. Банкова сметка: Банка ЦКБ АД - Клон Асеновград IBAN BG13CECB97903356275900; BIC CECBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на община Лъки,заседателна зала, гр. Лъки, ул."Възраждане" №18.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да прсъстват представители на участниците, на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителите могат да приложат предвидените в ЗОП опростени правила, когато обществените поръчки по чл.3, ал.1 имат стойности без ДДС за строителство по-високи от 264 000.00лева до 2 640 000лева.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ