Версия за печат

00197-2014-0023

BG-Пловдив: Лизинг

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "Шести септември" № 250, За: инж. Невяна Божилова, инж. Донка Александрова, Р България 4006, Пловдив, Тел.: 032 605945; 032 605955, E-mail: vik_op@vik.bg, Факс: 032 635431

Място/места за контакт: Договорноправен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка за нуждите на „ВиК” ЕООД - Пловдив на каналопочистваща машина с възможност за рециклиране на водата”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Лизинг 
Място на изпълнение: База на Възложителя - Пловдив, бул. "Шести септември" № 250
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка за нуждите на „ВиК” ЕООД - Пловдив на каналопочистваща машина с възможност за рециклиране на водата, франко база на Възложителя – гр. Пловдив, бул. „Шести септември” № 250, по заявка от Възложителя, за срок от 2 (две) години след сключване на договор с избрания за изпълнител участник. Всеки участник е длъжен да участва за обема на цялата поръчка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144700 (DA37)

Описание:

Товарни превозни средства със специално предназначение (Рециклиране )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Възложителят има право в срок до 24 (двадесет и четири) месеца да заяви и закупи каналопочистващата машина в зависимост от своите нужди и възможности, при условията и с техническите характеристики на настоящата процедура.

Прогнозна стойност без ДДС
700000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците са длъжни да представят като част от офертата си гаранция за участие при условията на чл. 59, ал. 2 и чл. 60, ал. 1 ЗОП, в размер на 5000 (пет хиляди) лева Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция. Когато участник в процедурата е представил банкова гаранция, същата трябва да бъде със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата му. Участникът, определен за изпълнител, при подписването на договора представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка. Гаранцията се представя в една отследните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция в размер на 3 (три) % от от стойността на договора, изчислена на база обща ценова оферта на Изпълнителя, при условията на чл. 59, ал. 3 и чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Когато участникът определен за изпълнител представи банкова гаранция за изпълнение на договора, същата трябва да бъде със срок на валидност не по-кратък от срока на действието му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

На лизинг, за 36 (тридесет и шест) месеца, в левове, при първоначална вноска – до 20 (двадесет) % от стойността на каналопочистващата машина. С първоначалната вноска се плаща и целия дължим ДДС.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи за регистрация на Участника: Копие от единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице в съответствие с чл. 24, ал. 1 от ППЗОП; чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; при участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Документ, удостоверяващ регистрация по ЗДДС; Документ за гаранция за участие - внесена парична сума или банкова гаранция (оригинал); Ксерокопие от документ/фактура/ за закупена документация, издаден на името на подаващия оферта участник (при обединения - на един от участниците в него); Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, както и всички други документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 50 от ЗОП - представят се следните документи: Информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са обект на поръчката, за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Минимално изискване – оборот от доставките, предмет на поръчката, общо за последните 3 (три) години не по-малко от 1 000 000,00 лв., без ДДС;

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на Участниците и/или подизпълнителя в съответствие с чл. 51 от ЗОП - представят се следните документи: Списък на основните договори за доставки на машини, предмет на поръчката, извършени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Участникът да е изпълнил поне 2 (два) договора за доставка на каналопочистващи машини. Изброените изисквания следва да се докажат с представяне на препоръки от Възложителите, за които са доставяни машините. Препоръките следва да съдържат период, стойност и технически параметри на доставяните машини (марка и модел, година на производство), телефон за връзка и лице за контакт; Документ, удостоверяващ че доставчикът е производител или официален представител на производителя - да се представи нотариално заверено ксерокопие от удостоверителен документ; Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна, и ISO 14001:2005 на производителя или доставчика (подизпълнителя);

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Гаранционен срок за машината (пълна гаранция) ; тежест: 70
Показател: Срок на доставка ; тежест: 30
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Лизингова схема; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОПО-1-23

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 09,00 до 16,00 часа в срок до 26-ия /двадесет и шестия/ календарен ден от деня, следващ датата на изпращане на обявлението за обществена поръчка за публикуване в РОП, в Административната сграда на “ВиК” ЕООД – Пловдив, бул. “Шести септември” № 250, отдел “Договорно-правен”, стая 301, срещу представяне на документ за платени невъзстановими 20 (двадесет) лева, без ДДС, в касата на Дружеството. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 032/63-54-31, заедно с копие от платежното нареждане за внесени невъзстановими 20 (двадесет) лева, без ДДС, по банкова сметка на възложителя IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна зала в Административна сграда на Дружеството - гр. Пловдив, бул. "Шести септември" № 250

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 (т.1,3 и 5) и ал.5 от ЗОП, който не е представил някой от документите изискуеми по чл. 56 от ЗОП, който е представил оферта неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя описани в настоящото обявление и документацията за участие, който е представил оферта неотговаряща на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ