Версия за печат

00398-2014-0023

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/..

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 24, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева и г-жа Боряна Апостолова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерти отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева и г-жа Боряна Апостолова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерти отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/..

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на офис оборудване за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София по 5 обособени позиции, включително монтаж, въвеждане в експлоатация/ пуск и гаранционно обслужване“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Медицински Университет-София-Ректорат и звена
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на офис оборудване за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София по 5 обособени позиции, включително монтаж, въвеждане в експлоатация/ пуск и гаранционно обслужване“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 30200000, 48500000, 42512000, 32550000, 30121100

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности
Софтуерни пакети за комуникация и мултимедия
Климатични инсталации
Телефонно оборудване
Фотокопирни машини

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие

Стойност, без да се включва ДДС
600050 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 2700.00 лв., за 2-ра обос.позиция - 500.00 лв., за 3-та обос.позиция -250.00 лв.,за 4-та обос.позиция- 920.00 лв.; за 5-та обос.позиция-25.00 лв. При участие за цялата поръчка в размер на 4395.00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банк. сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банк. гаранция, издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безуслована и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е: IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички артикули са доставени, монтирани и въведени в експлоатация/пуск качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителя заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от съответното звено - краен получател не по-късно от 20 календарни дни от доставката, монтажа, въвеждането в експлоатация/пуск на артикулите и след представяне от изпълнителя на следните документи- доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено краен получател, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; приемателно-предавателен протокол удостоверяващ извършената доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск, предававане на упътване на български език и гаранционни карти за доставените артикули.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР,когато участникът е ЮЛ-търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ,а в случай че участникът не посочва ЕИК,се представя оригинал или копие на УАС,издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност,когато участникът е ФЛ.УАС-оригинал, издадено не по-рано от 3м. преди подаване на офертата,когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ,а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението с посочване на представляващия. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалент документ на съдебен или административен орган от държавата,в която са установени. Заверено от участника копие от удост. с идентиф. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата,които са на чужд език се представят и в превод на български език,като само документът за регистрация,респ.за самоличност се представя в официален превод. Документите,за които не се изисква оригинал,могат да се представят като копия,заверени с гриф "Вярно с оригинала",подпис и печат на участника.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1, без б."е" и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда,или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община,установени с вл. в сила акт на комп. орган,освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията,или има задължения за данъци или вноски за соц. осиг. съгл. законодателството на държавата,в която е установен;- е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка;-не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил.№5 на документацията и съгл. изискванията на чл.68, ал.9 от ЗОП– в случай,че участникът не е представил липсващите документи и/или не е остранил несъответствията изброени в протокола по чл.68 ал.7 от ЗОП в срок;-чието предложение не отговаря на условията,предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие;-при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП,както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП;-е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП;-предст. оферта не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 и ал.3 от ЗОП.- При представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация /свободен текст/ съдържаща информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставки сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция за последните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица чийто оборот за последните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г. от доставки, сходни с предмета на поръчка за всяка обособена позиция е не- по малко от два пъти прогнозната стойност на обособената позиция без включен ДДС. За оборот сходен с предмета на поръчката се счита:за 1-ва обособена позиция: доставка на компютърна техника.; за 2-ра обособена позиция: доставка на копирна техника; за 3-та обособена позиция: доставка на мултимедии; за 4-та обособена позиция: доставка на климатична техника; за 5-та обособена позиция-доставка на факс апарати.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък-Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП /по образец № 9/ на основните договори за всяка от обособените позиции за които участва за подобни доставки изпълнени през последните три години( считано от момента на подаване на офертата), включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори - оригинал или заверено от участника копие. 2. Сертификати ISO-9001-2008 на фирмата производител или еквивалент за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 , № 4 и № 5. Всички сертификати да са преведени на български език и в горния десен ъгъл да е описано за кой артикул се отнасят. 3. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника за доставка и сервиз на предлаганата техника или еквивалентни мерки за доказване на качеството- заверено от участника копие- отнася се само за обособена позиция №1 „Компютърна техника“ и обособена позиция № 2 „Копирна техника; 4. Оторизационно писмо/документ за упълномощаване/ от производителя или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП -оригинал или заверено от участника копие за предоставени права за продажба и сервиз за предлаганата техника/оборудване с превод на български език. Изискването се отнася за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 и № 4. 5. Декларация /Образец № 5/, че участникът има сервиз в България, оторизиран от производителя или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП. Изискването се отнася за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 и № 4, а за обособена позиция 5- не е необходимо сервиза на участника да е оторизиран от производителя или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП. В горния десен ъгъл на всеки сертификат и оторизация задължително да е отбелязано за коя обособена позиция и артикул се отнася от Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 и технически спецификации по артикули -общо /Приложение № 1а/ от документацията за участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има минимум един изпълнен договор за доставки сходни с предмета на съответната обособена позиция през последните три години, придружен с референция. За сходен с предмета на поръчката предмет се счита: за обособена позиция № 1- доставка на компютърна техника; за обособена позиция № 2- доставка на копирна техника; за обособена позиция № 3- доставка на мултимедии; за обособена позиция № 4- доставка на климатици; за обособена позиция № 5- доставка на факс апарати; 2. Участникът да достави артикулите от производители, сертифицирани по ISO-9001-2008 или еквивалент. Изискването се отнася за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 , № 4 и № 5. 3. Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за доставка и сервиз на предлаганата техника или с еквивалентни мерки за доказване на качеството-отнася се само за обособена позиция №1 „Компютърна техника“ и обособена позиция № 2 „Копирна техника; 4. Участникът да има оторизирация от производителя на техниката/оборудването или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП за продажба и сервиз. Изискването се отнася за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 и № 4. 5. Участникът да има сервиз в България, оторизиран от производителя или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП. Изискването се отнася за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 и № 4, а за обособена позиция 5- не е необходимо сервиза на участника да е оторизиран от производителя или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 041 - 067684 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, гр.София, бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, гр.София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
31.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.08.2014 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,гр.София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Доставките се извършват по звена съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Компютърна техника
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск и гаранционно обслужване на Компютърна техника

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
380350 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Доставките се извършват по звената съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Копирна техника
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск и гаранционно обслужване на Копирна техника

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30121100

Описание:

Фотокопирни машини

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
66850 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Доставките се извършват по звената съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Мултимедии
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск и гаранционно обслужване на Мултимедии

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48500000

Описание:

Софтуерни пакети за комуникация и мултимедия

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
31900 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Доставките се извършват по звената съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Климатици
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск и гаранционно обслужване на Климатици

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42512000

Описание:

Климатични инсталации

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
117350 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Доставките се извършват по звената съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Факс апарати
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск и гаранционно обслужване на факс апарати

2) Общ терминологичен речник (CPV)

32550000

Описание:

Телефонно оборудване

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Доставките се извършват по звената съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/