Версия за печат

00085-2014-0008

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. "Георги Софийски" №3, За: Елисавета Михайлова, Владимир Цветков, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225214, E-mail: elisaveta@vma.bg, Факс: 02 9225214

Място/места за контакт: ВМА София- отдел "Физическа сигурност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vma.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. "Г.Софийски" №3, За: Елисавета Михайлова, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225214, E-mail: elisaveta@vma.bg, Факс: 02 9225504

Място/места за контакт: ВМА-административна сграда - отдел Логистика

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. "Г.Софийски" №3, За: Началник сектор- Владимир Цветков, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225381

Място/места за контакт: ВМА- администр.сграда, сектор Физическа сигурност

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. "Г.Софийски" №3, За: Виолета Николчева, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: ВМА-административна сграда - входящо деловодство, ет.2

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на Република България по обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на ВМА София и подразделенията й в страната в градовете и техните области във Варна, Пловдив, Плевен, Сливен, Хисаря и Банкя.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на Република България по обособени позиции”, както следва: І. Обект ВМА- МБАЛ София ІІ. Обект ВМА- МБАЛ Варна ІІІ. Обект ВМА- МБАЛ Пловдив ІV. Обект ВМА- МБАЛ Плевен V. Обект ВМА- МБАЛ Сливен VІ. Обект ВМА- БДПЛР Хисаря VІІ. Обект ВМА- БДПЛР Банкя съгласно Техническа спецификация – Приложение № 1A, неразделна част от Документацията”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79700000, 79710000, 79713000

Описание:

Детективски и охранителни услуги
Услуги по безопасност
Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общият брой охранители възлиза на 190 /сто и деветдесет/, съгласно Техническата спецификация по Приложение №1А от документацията.

Стойност, без да се включва ДДС
3218000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За всяка обособена позиция за която участва, участникът следва да внесе гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка под формата на: парична сума в лева – платима по банкова сметка на ВМА: IBAN – BG34 BNBG 9661 3300 1506 01; BIC – BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, в която изрично се посочват основанията за нейното задържане по чл.61, от ЗОП и която се освобождава при условията на чл. 62 от същия. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, то участникът следва да представи декларация в свободен текст, че ще удължи срока за валидност на същата в случай, че е обжалвал решението на Възложителя за избор на изпълнител – до решаване на спора. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок на представяне на офертата за участие. Размерът на гаранцията за участие е: - обособена позиция № І – 6750 лв. ; - обособена позиция № ІІ – 1270 лв.; - обособена позиция № ІІІ – 1880 лв.; - обособена позиция № ІV – 2060 лв.; - обособена позиция № V – 1920 лв.; - обособена позиция № VІ – 1200 лв.; - обособена позиция № VІІ – 1010 лв. При внасяне на гаранция, с платежно нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата и обособената позиция, за която се внася. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок на представяне на офертата за участие. Гаранцията за изпълнение е: На основание чл.59, ал. 3 от ЗОП, размерът на 3 (три) % от стойността на поръчката, без ДДС, определена съгласно ценовото предложение на определения за изпълнител участник, която трябва да бъде предоставена към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка. Определеният за изпълнител на обществената поръчка участник, следва да представи документ за гаранция за изпълнение под формата на: парична сума, платена по банковата сметка на ВМА или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена в полза на Възложителя, валидна до 45 дни след края на срока на договора. Гаранцията следва да е с възможност за усвояване изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение и да съдържа задължение на банковия гарант да извърши безусловно плащане при първо поискване, в случай, че изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си по договора в установения за това срок. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път по сметката на Изпълнителя в срок до 60 /шестдесет/ дни, след месеца, през който е извършена услугата, срещу издадена оригинална фактура и месечен констативен протокол, подписан от представители на страните по договора за качеството на предоставената услуга.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Изпълнението на договора следва да бъде съобразено с нормативните разпоредби на Закона за защита на класифицираната информация /ЗЗКИ/, Правилника за прилагане на ЗЗКИ, Закона за частната охравителна дейност /ЗЧОД/. 2. Стойността на поръчката, предложена от участника не следва да надвишава прогнозната стойност за съответната позиция.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Общи изискавания: В настоящата процедура за възлагане на ОП може да умаства всяко българско или чуждестранно физическо или йридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на ЗОП и на изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и в документацията. Съдържание на Плик № 1 с надпис „Документи за подбор към позиции №№ …” 1. Заявление за участие в процедурата – Приложение № 1 2. Копие от документа за регистрация и оригинал или нотариално заверено копие от удостоверението за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на подаване на заявленията или Единен Идентификационен Код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. Обединенията представят документите за регистрация на всички лица, включени в обединението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документът за регистрация трябва да е издаден от компетентен орган в страната, в която участникът е установен и да се представи в официален превод на български език /заверено копие и в легализиран превод/. 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, т.2, т.3, ал.2, т.1, т.3, т.4, и т.5, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП - Приложение № 2. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, т.2, т.3, ал.2, т.1, т.3, т.4, и т.5, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. 5. Декларация за наличие или липса на подизпълнители, ако участникът предвижда участие на такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие – Приложение № 3. 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в оферта на участник – Приложение № 4. 7. Оригинали на документ за гаранция за участие в процедурата- представена във вид на парична сума или банкова гаранция. 8. Декларация за внесени гаранции за участие – описани по обособени позиции – в свободен текст. 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд – Приложение № 5 10. Декларация по чл.327, ал. 1 от ЗОВСРБ - Приложение № 6 11. Декларация по чл. 327б, ал.1 и 2 от ЗОВСРБ - Приложение № 7 12. Декларация за поемане на пълна имуществена отговорност в резултат на допуснати незаконни посегателства в охраняваните имоти при изпълнението на договора за охрана - Приложение № 8 13. Пакт за почтеност - Приложение № 9 14. Декларация за не разгласяване на предоставената информация - Приложение № 10 15. Декларация за приемане условията в проекта на договора, по чл. 56, ал. 1, т. 12 - Приложение № 11 16. Декларация по чл.3 т.8 и ал.4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните собственици – приложение № 17. Дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързани с тях лица пряко или косвено не могат да участват в процедурата, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружеството, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Възложителят отстранява участник, който не удостовери обстоятелствата, даващи му право да участва в провежданата процедура. 17. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, същия представя документи съгласно изискванията на чл.56, ал.3 от ЗОП. 18. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, документите по раздел III.2 от обявлението се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 19. Участниците могат да представят и други документи, извън посочените от Възложителя, доказващи техническите и професионалните им възможности. 20. Списък с документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Декларация с информация за общия оборот и за оборота на услугата, който е предмет на поръчката през последните три години /2011г., 2012г. и 2013г./ съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП, в зависимост от датата, на която участникът е уреден или е започнал дейността си. 2.Проект на застраховка „Гражданска отговорност към трети лица". 3. Копие на застрахователна полица за Застраховка „Трудова злополука” на работници и служители, съгласно Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „Трудова злополука”, приета с ПМС №24 от 06.02.2006 г. 4. Копие на застрахователна полица за Застраховка „Гражданска отговорност” към трети лица при вреди от използване на огнестрелно оръжие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да има минимален годишен оборот по предмета на поръчката през последните 3 години /2011г., 2012г. и 2013г./ както следва: - за позиция І - не по-малко от 675 000 лв. без ДДС; - за позиция ІІ - не по-малко от 127 000 лв. без ДДС; - за позиция ІІІ - не по-малко от 188 000 лв. без ДДС; - за позиция ІV – не по-малко от 206 000 лв. без ДДС; - за позиция V - не по-малко от 192 000 лв. без ДДС; - за позиция VІ – не по-малко от 120 000 лв. без ДДС; - за позиция VІІ – не по-малко от 101 000 лв. без ДДС. Участникът представя заверени копия на годишните финансови отчети, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. 2. За доказване на изискването участникът трябва да представи проект на застрахователна полица за застраховане на отговорността спрямо трети лица на охранителната фирма при извършване на професионалната й дейност с лимити за съответната обособена позиция: - за позиция І - минимум 200 000 /двеста хиляди лева за едно събитие и 1 200 000 / един милион и двеста хиляди лева годишен агрегат; - за позиции от ІІ до VІІ - минимум 50 000 /петдесет хиляди лева / за едно събитие и 300 000 / триста хиляди лева / годишен агрегат; 3. Наличие на застрахователна полица за Застраховка „Трудова злополука” на работници и служители- заверено копие. 4. Наличие на застрахователна полица за Застраховка „Гражданска отговорност” към трети лица при вреди от използване на огнестрелно оръжие /заверено копие/.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, действащ на територията на цялата страна или на територията на София, Софийска област и в регионалните градове, съгласно обособените позиции или документ, удостоверяващ правото на лицата по чл.2, ал.2 т.2 от ЗЧОД, съгласно чл.4 от ЗЧОД. 2.Валидно разрешение, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията за използване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за подвижна радиослужба с териториален обхват – територията на цялата страна или за територията на София, Софийска област и регионалните градове, съгласно об.позиции 3. Сертификат за внедрена система за контрол на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 за извършваната услуга или еквивалент. 4.Сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия за труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент. 5.Декларация, че служителите на участника, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка ще са преминали първоначалната програма за обучение за охранител. 6.Декларация на участника за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години. 7.. Декларация на участника за техническа осигуреност на охранителите /средства за мобилна комуникация, автомобили, униформено облекло /лятно и зимно/, помощни средства, отличителни знаци и идентификационна карта. Към декларацията да се приложат копия на свидетелство за регистрация и застрахователна полица „Гражданска отговорност”, валидна за текущата година за транспортните средства и да представи снимков материал на униформеното облекло, идентификационната карта и отличителните знаци. 8. Декларация от участника за броя притежаваните от него оръжия, които ще използва за изпълнение на предмета на поръчката. 9.Декларация от участника за наличие на денонощен функциониращ оперативен/дежурен център за съответната обособена позиция. 10.Декларация от участника за притежаваните от него структури и наличие на офис в съответната област, където е разположен обекта по обособената позиция. 11. Декларация на участника, за упълномощаване на негов представител, който да подписва, приема, представя документи, свързани с изпълнението на договора за охрана, да отговаря за охраната на обектите и осъществява контрол върху работата на останалите служители в съответната област по местонахождението на обекта/ите за обособената позиция за която участва – в свободен текст. 12. Участникът следва да има опит в изпълнение на услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, като през последните три години, считано до датата на подаване на съответната оферта, трябва да е изпълнил: За обособена позиция І - най-малко 3 (три) договора за въоръжена охрана, единият от които да бъде за въоръжена охрана на стратегически обект по смисъла на ПМС №181/20.07.2009г.; За обособени позиции от ІІ до VІІ - най-малко 2 (два) договора за въоръжена охрана. 13. Участниците следва да са вписани като администратори на лични данни в регистър, воден от Комисия за защита на лични данни- заверено копие от документ за вписване.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Нотариално заверено копие от валидния за срока на действие на договора документ за лиценз за извършване на ЧОД. 2.Заверено копие със съпътстващите документи за технически характеристики. 3.Валиден Сертификат за внедрена система за контрол на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 за извършваната услуга или еквивалент-заверено копие. 4.Валиден Сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия за труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент- заверено копие. 5.Към декларацията да се представи копие от лиценз на собствен учебен център за професионално обучение, издаден от Националната агенция за професионално образование и обучение, а в случай че не е собствен, представя нотариално заверен договор с такъв учебен център, копия от програми за обучение на охранителния състав в съответствие с чл.28 от ЗЧОД. 6.Да има назначени охранители, както следва: за обособена позиция І - не по- малко от 72 човека за обособена позиция ІІ - не по- малко от 15 човека за обособена позиция ІІІ - не по- малко от 24 човека за обособена позиция ІV - не по- малко от 28 човека за обособена позиция V - не по- малко от 23 човека за обособена позиция VІ - не по- малко от 16 човека за обособена позиция VІІ - не по- малко от 12 човека Доказва се с представянето на Удостоверение за осигурените лица по трудови правоотношения /не по-малко от посочените за всяка обособената позиция, за която участва/ и Справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори към датата на подаване на заявлението, издаден от компетентен орган в страната, в която кандидата е установен, за Република България - съответната териториална дирекция на Националната агенция за приходите. 7.Да има минимум 1 /един/ автомобил за областта, на която е разположен обекта и 1 /едно/ средство за мобилна комуникация за всеки отделен пост. От снимките да е видно униформено облекло /лятно и зимно/, помощните средства, отличителните знаци и идентификационната карта. 8.Да има притежавани оръжия както следва: за обособена позиция І - не по- малко от 19 броя за обособена позиция ІІ - не по- малко от 4 броя за обособена позиция ІІІ - не по- малко от 8 броя за обособена позиция ІV - не по- малко от 6 броя за обособена позиция V - не по- малко от 5 броя за обособена позиция VІ - не по- малко от 4 броя за обособена позиция VІІ - не по- малко от 3 броя 9.За Дежурния център се посочва адрес, телефон за връзка, снимков материал и кратко описание. 10.Офисът следва да е разположен в следните териториални центрове - гр. София, Варна, Пловдив, Плевен, Сливен, Хисаря и Банкя като в списъка се посочват адрес и телефон за връзка, лица за контакти, регистрационни номера и вида автомобили, обслужващи съответните структури. 11.Да има минимум 1 /един/ представител в областта за съответната обособена позиция., като се прилага и трудов договор. 12.Доказва се с представен от участника списък по чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП за основните възложени или изпълнени договори, сходни с предмета на обществената поръчка, с включени стойности, датите и получателите, към който се прилагат референции (препоръки за добро изпълнение) за включените в списъка договори.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за частната охранителна дейност /ЗЧОД/.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.08.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.08.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ВМА София, ет.1, зала №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при първоначалното отваряне на офертите, както и при отваряне наценовите оферти в Плик №3 имат представители на участниците /законни или с пълномощно/, на средствата за масово осведомяване, както и представители на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят публикува на интернет страницата на ВМА в профила на купувача - http://www.vma.bg - Решението за откриване на процедурата, Обявлението и настоящата документация за участие, откъдето може да бъде изтеглена безплатно от всеки участник в процедурата до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Чрез Профила си на купувача Възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие /ако има такива/; датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти в Плик №3, както и тегленето на жребий по чл.71 ал.5 от ЗОП при възникване на основание за това.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата /чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП/. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата, се подават в срока, определен в чл.20 ал.7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА МБАЛ- София
1) Кратко описание

Охрана на Обект ВМА- МБАЛ София, съгласно Приложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1350000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА МБАЛ Варна
1) Кратко описание

Охрана на Обект ВМА МБАЛ Варна, съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
254000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА МБАЛ- Пловдив
1) Кратко описание

Охрана на Обект ВМА МБАЛ Пловдив, съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
376000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА МБАЛ Плевен
1) Кратко описание

Охрана на Обектите на ВМА МБАЛ ПЛевен и областта, съгласно Техническа спецификация- ПРиложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- ПРиложение №1А

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
412000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА МБАЛ Сливен
1) Кратко описание

Охрана на ВМА МБАЛ Сливен и структурите в областта, съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- ПРиложение №1А.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
384000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА БДПЛР Хисаря
1) Кратко описание

Охрана на Обект ВМА БДПЛР Хисаря, съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация - Приложение №1А

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
240000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА БДПЛР Банкя
1) Кратко описание

Охрана на Обект ВМА БДПЛР Банкя, съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
202000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24