Версия за печат

00398-2014-0022

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет-София- Ректорат, бул. "Акад.Ив.Евст.Гешов"№ 15, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg..

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 24, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145

Място/места за контакт: Икономист в отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: hhtp://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Боряна Апостолова, България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерт в отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Боряна Апостолова и г-жа Христина Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: експерти в отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/..

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Периодична доставка на хигиенни материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2014/2015 г. по 5 обособени позиции: 1. Почистващи продукти; 2.Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса; 3. Дезинфектанти; 4.Санитарни изделия и 5. Други."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Медицински университет-Ректорат и звената
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодична доставка на хигиенни материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет – София за 2014/2015 г.по 5 обособени позиции: 1.Почистващи продукти; 2.Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса; 3. Дезинфектанти; 4.Санитарни изделия и 5. Други

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39830000, 33760000, 24455000, 44411000, 39800000

Описание:

Почистващи продукти
Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Дезинфектанти
Санитарни изделия
Почистващи и полиращи продукти

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и вида на артикулите за всяка обособена позиция са посочени в Приложение №1а /Спецификация общо за МУ-София за 2014/2015 г./ от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
105050 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер, както следва: за обособена позиция 1 "Почистващи продукти" - 460.00 лв.; за обособена позиция 2 "Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса"- 150.00 лв.; за обособена позиция 3 "Дезинфектанти" - 170.00 лв.; за обособена позиция 4 "Санитарни изделия" -40.00 лв. и за обособена позиция 5 "Други" - 9.00 лв. Общата стойност на гаранцията за участие по всички обособени позиции е в размер на 829.00 лв. Гаранцията за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF при " ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" като се представи към офертата оригинал от платежното нареждане или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF при " ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ", като се представи оригинал от платежното нареждане или безусловна и неотменяема банкова гаранция за одбро изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя. Гарнацията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС и със срок на действие - 10 работни дни след приключване срока на договора.Гаранцията трябва да е представена към момента на подписване на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа, в случаите предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, съгласно условията на договора.При забава или неизпълнение на договора от страна на Изпълнителя, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка на МУ-София-Ректорат: IBAN : BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, код BNBGBGSD - БНБ-София или в касата на Ректората на МУ-София, ет.10, стая 29 всеки работен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. В противен случай, неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от съответното звено - краен получател, не по-късно от 20 календарни дни от доставката на артикулите и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено краен получател и подписване на приемателно-предавателен протокол за извършената доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ – търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. УАС – оригинал, издадено не по-рано от 3 м.преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ, а при участници обединения – договор за създаване на обединението или друг еквив. документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението с посочване на представляващия. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени;Заверено отучастника копие от удостов. с идентифик.номер /код по БУЛТАТ/ , ако е приложим; Удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език, като само документът за регистрация, респ.за самоличност се представя в официален превод. Документите, за които не се изисква оригинал могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Въз-лят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: При обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1,без б."е" и ал.5 от ЗОП; - При наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т. 1, 3 и 5, когато участникът:* е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; * има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; * е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; - Не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на док-ята за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил липсващите документи и/или не е отстранил несъответствията, изброени в протокола по чл.68 ал.7 от ЗОП в срок; - Чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; При наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други док-ти или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; - Е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор и това обстоятелство е установено по реда на чл.68, ал. 11 от ЗОП;Представената оферта не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 и ал.3 от ЗОП. При представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика; При непредставяне на мостри в запечатани ориг. опаковки за артикулите от обособена позиция №3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП /свободен текст/ съдържаща: информация за общия оборот и за оборота от доставки, сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция за последните 3 /три/ години - 2011, 2012 и 2013 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) .
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, чийто оборот за последните три финансови години /2011,2012 и 2013 г./ от доставки, сходни с предмета на поръчката е не по-малък от: За обособена позиция № 1-минимален оборот от 115 100.00 лв. без ДДС. За обособена позиция № 2- минимален оборот от 39060.00 лв. без ДДС. За обособена позиция № 3- минимален оборот от 43100.00 лв. без ДДС. За обособена позиция № 4- минимален оборот от 10 400.00 лв. без ДДС. За обособена позиция № 5- минимален оборот от 2 440.00 лв. без ДДС. За сходен с предмета на поръчката оборот за обособена позиция № 1 се счита оборот от доставка на почистващи продукти. За сходен с предмета на поръчката оборот за обособена позиция №2 се счита оборот от доставка на салфетки, тоалетна хартия и хартиени кърпи. За сходен с предмета на поръчката оборот за обособена позиция № 3 се счита оборот от доставка на дезинфектанти за медицински цели. За сходен с предмета на поръчката оборот за обособена позиция № 4 се счита оборот от доставка на санитарни изделия. За сходен с предмета на поръчката оборот за обособена позиция № 5 се счита оборот от доставка на домакински артикули.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък-Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на основните договори за всяка обособена позиция за които участва, за подобни доставки изпълнени през последните три години(считано от датата на подаване на офертата на участника), включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочени в списъка договори - оригинал или заверено от участника копие./ Образец №10/ 2. Доказателства, че предложените артикули от обособена позиция № 1"Почистващи продукти" с кодове: 02001-001; 02001-002; 02001-003; 02001-004; 02001-005; 02003-001; 02004-001; 02005-001; 02006-001; 02006-002; 02006-005; 02006-006; 02006-007; 02006-008; 02007-001; 02007-002;02017-001; 02018-001; 02019-001; 02019-002; 02020-001; 02021-001; 02021-002; 02022-001; 02022-002; 02023-001; 02023-002; 02024-001; 02024-002; 02024-003; 02024-004; 02025-001; 02026-001; 02027-001; 02028-001; 02036-001; 02037-001; 02038-001; 02038-002; 02038-003; 02038-004; 02038-005; 02041-001; 02044-001; 02045-001 притежават Информационен лист за безопасност издаден от производителя или еквивалент, заверен с подпис и печат на участника. /поставят се в плик №1, а се разглеждат за съответствие на ІІ-ри етап заедно с техническото предложение на участника/ 3. Доказателства, че всеки един от артикулите в обособена позиция № 3 „Дезинфектанти” притежава Разрешение от МЗ за пускане на пазара на биоциден продукт или СЕ марка, заверени с подпис и печат на участника /поставят се в плик №1, а се разглеждат за съответствие на ІІ-ри етап заедно с техническото предложение на участника/ 4. Мостри в запечатани оригинални опаковки на предлаганите от участника артикули от обособена позиция № 3 ”Дезинфектанти” /поставят се в отделен от офертата кашон с надпис: „Към Плик № 1 -Мостри за обособена позиция №3 „Дезинфектанти”, като задължително се изписва името на участника. Мострите се разглеждат за съответствие на ІІ-ри етап заедно с техническото предложение на участника/. В Плик №1 се поставя списък с представените мостри.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има поне един изпълнен договор за подобни доставки през последните три години (считано от датата на подаване на офератата на участника), придружен с 1 бр. референция. За сходен с предмета на поръчката предмет се счита: за обособена позиция № 1 - доставка на почистващи продукти; за обособена позиция №2 - доставка на салфетки, тоалетна хартия и хартиени кърпи; за обособена позиция № 3 - доставка на дезинфектанти за медицински цели; за обособена позиция № 4 - доставка на санитарни изделия; за обособена позиция № 5 - доставка на домакински артикули. 2. Артикулите от обособена позиция №1" Почистващи продукти" със следните кодове: 02001-001; 02001-002; 02001-003; 02001-004; 02001-005; 02003-001; 02004-001; 02005-001; 02006-001; 02006-002; 02006-005; 02006-006; 02006-007; 02006-008; 02007-001; 02007-002;02017-001; 02018-001; 02019-001; 02019-002; 02020-001; 02021-001; 02021-002; 02022-001; 02022-002; 02023-001; 02023-002; 02024-001; 02024-002; 02024-003; 02024-004; 02025-001; 02026-001; 02027-001; 02028-001; 02036-001; 02037-001; 02038-001; 02038-002; 02038-003; 02038-004; 02038-005; 02041-001; 02044-001; 02045-001 да притежават Информационен лист за безопасност, издаден от производителя или еквивалент. 3. Всички артикули от обособена позиция № 3 ”Дезинфектанти”, които участника предлага да притежават Разрешение от МЗ за пускане на пазара на биоциден продукт или СЕ марка. 4. Участникът да има възможност да представи мостри в запечатани оригинални опаковки на предлаганите от него артикули за обособена позиция № 3 „Дезинфектанти”
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 587689 от 25.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители при представяне на пълномощно -оригинал или заверено от участника копие (по един от участник), както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет- София- Профил на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/, раздел "Обяви и съобщения"



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В Приложение № 1а /Спецификация общо за МУ-София за 2014/2015 г. / и Приложения от 1б до 10б-"Таблици с количествени разбивки по звена" от Документацията за участие е представен график за доставките по тримесечия за 2014/2015 г. Доставките се извършват до складовите помещения на съответните звена на Медицински университет-София до 15-то число на първия месец от съответното тримесечие през 2014/2015 г. Артикулите за третото тримесечие на 2014 г. се доставят до съответните звена до 15 календарни дни от сключване на договора.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Почистващи продукти
1) Кратко описание

Периодична доставка на почистващи продукти за нуждите на Ректората и звената на МУ-София за 2014/2015 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39830000

Описание:

Почистващи продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
57550 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфектки за маса
1) Кратко описание

Периодична доставка на тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфектки за маса за нуждите на Ректората и звената на МУ-София за 2014/2015 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33760000

Описание:

Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
19530 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2015 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Дезинфектанти
1) Кратко описание

Периодична доставка на дезинфектанти за нуждите на Ректората и звената на МУ-София за 2014/2015 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24455000

Описание:

Дезинфектанти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
21550 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2015 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Санитарни изделия
1) Кратко описание

Периодична доставка на санитарни изделия за нуждите на Ректората и звената на МУ-София за 2014/2015 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44411000

Описание:

Санитарни изделия

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1а от Документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
5200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2015 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Други
1) Кратко описание

Периодична доставка на други материали за нуждите на Ректората и звената на МУ-София за 2014/2015 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
1220 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2015 г.