Версия за печат

00087-2014-0098

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Електронен достъп до информация: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" № 33, 1 етаж, фронт –офис, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377203

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на консултант за изготвяне на анализ и предложение на вариант за управление с оглед подобряване управлението на „Топлофикация София” ЕАД"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на консултант за изготвяне на анализ и предложение на вариант за управление с оглед подобряване управлението на „Топлофикация София” ЕАД в т.ч. • Подготвителна фаза включваща следните основни задачи - преглед на съществуващите анализи за възможните правни форми за привличане на външен партньор; детайлен план на процеса; анализ на предприятието; пазарен анализ и анализ на подобни сделки • Анализ на задълженията на „Топлофикация София” ЕАД включваща следните основни задачи – анализ на задълженията и потвърждаване на техния размер; изготвяне на анализ и погасителен план съобразен с финансовите възможности на дружеството. • Подготовка на документация включваща следните основни задачи – остойностяване на необходимите инвестиции за период от 5 год.; изготвяне на документация (информационен меморандум, проект на тръжна документация, проекто-договор с частен партньор.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата и техническите параметри са подробно описани в техническата спецификация към настоящата обществена поръчка

Стойност, без да се включва ДДС
416000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 4160 (четири хиляди сто и шестдесет) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по следната сметка на Столична община, дирекция "Финанси":Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6 IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF; В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката или да се посочи уникалния номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Столична община. Важно! Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че е:безусловна, неотменима и непрехвърлима; в полза на Възложителя;е със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата;е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметката на Столична община посочена по-горе или банкова гаранция. Важно! Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – 10 календарни след изтичане на последния гаранционен срок; има възможност за нейното усвояване на части. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. а) и в), когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите за участие: - на отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител.- класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. - при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.авансово плащане в размер до 20% (двадесет процента) от предложената цена в срок до 30 (тридесет) работни дни от датата на регистрационния индекс на договора в деловодната система на Столична община, представяне на фактура от Изпълнителя и гаранция за аванс в размера на авансовото плащане. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършване на дейности от предмета на договора в размер на изплатения аванс. 2. окончателно плащане 80% (осемдесет процента) от общата стойност на договора в срок до 30 (тридесет) работни дни от представянето на: - окончателен приемателно-предавателен протокол за изпълнени задачи и - фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. В случай че участникът – неперсонифицирано обединение е регистрирано в регистър БУЛСТАТ, в офертата се представя копие от удостоверението за регистрация. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирно обединение на физическии/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Kопие от отчетите за приходите и разходите за 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата на учредяване или стартиране на дейността или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копия на ОПР и балансите, заверени от управителя с гриф „вярно с оригинала”. В случай, че участникът е физическо лице се представя копие от годишната данъчна декларация за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. 2. Информация за оборота от услуги, сходни на предмета на настоящата процедура за последните три години (2011, 2012 и 2013г.) – Образец № 6. Под „услуги сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбират услуги в областта на изготвянето на правни анализи свързани с управление на търговски дружества, финансови анализи на търговски дружества и анализ на регулаторната рамка на енергийния сектор в Република България.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставяне на услуги с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка сумарно за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) в размер не по-малък от 1 200 000 лева (един милион и двеста хиляди лева). Под „услуги сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбират услуги в областта на изготвянето на правни анализи свързани с управление на търговски дружества, финансови анализи на търговски дружества и анализ на регулаторната рамка на енергийния сектор в Република България.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък (Образец № 7) на основните договори за подобни услуги (с посочени предмет на договора, дата на изпълнение, стойност, възложител) изпълнени през последните три години, придружен от референция, заедно с приемо-предавателни протоколи /или др. документи, удостоверяващи изпълнението/ към всеки от договорите, посочени в списъка, с които участникът доказва горепосоченото изискване. 2.За доказване на изискванията по букви „А” – „Г” се прилага списък на експертите (свободен формат) като за всеки експерт се прилагат: 1) копие на диплома, 2) професионална автобиография, 3) трудова/ осигурителна книжка/ референции или други документи, доказващи съответствие с изискването на Възложтеля за професионален опит и 4) декларация за ангажираност на експерта за периода на изпълнение 3.Доказване на изпълнението на гореописаното изискване се извършва с представяне на копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват консултантски услуги, сходни с предмета на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва да има опит в извършването на подобни услуги: за последните 3 години (2011, 2012 и 2013) да е изпълнил най-малко 2 договора в областта на услуги, свързани с правни анализи свързани с управление на търговски дружества, най-малко 2 договора в областта на услуги за изготвяне на финансови анализи на търговски дружества, и най-малко 1 договор в областта на услуги за изготвяне на анализ на регулаторната рамка на енергийния сектор в Република България. 2.Всеки участник трябва да докаже, че разполага с управленски и експертен капацитет, като докаже, че в екипа си има: А) Ръководител: магистър (или еквивалентна образователна степен) право или финанси, минимум 7 години опит по специалността и минимум 5 години опит в областта на управлението на хора и/или проекти. Б) Експерт право: магистър (или еквивалентна образователна степен) право, минимум 5 години опит в търговско право. В) Експерт финанси: магистър (или еквивалентна образователна степен) финанси, минимум 3 години опит във финансов анализ в енергетиката. Г) Експерт обществени поръчки: висше образование – право и/или финанси, минимум 5 години опит в областта общественити поръчки. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват консултантски услуги, сходни с предмета на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: (П1)Техническо предложение - Методология и организация за изпълнение на поръчката: А. ПОЗНАВАНЕ НА ПРИЛОЖИМИТЕ НОРМАТИВНИ ИЗИСКВАНИЯ И ИНФОРМАЦИОННИ ИЗТОЧНИЦИ ЗА КАЧЕСТВЕНО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА (до 40т.), B. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ И ДОКУМЕНТИТЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА (до 20т.), C. КАЧЕСТВО НА ПЛАНА ЗА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ЕКИПА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА (до 20т); тежест: 80
Показател: (П2) Предложена от участника цена ; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния петък от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка: Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6; IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Столична община, ул."Париж"№3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ