Версия за печат

00447-2014-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Венелин Иванов, България 1111, София, Тел.: 029486 102, E-mail: venelin.ivanov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на активно мрежово оборудване”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Тази общественна поръчка има две цели: • Доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация на следното оборудване: 13 бр. „VPN маршрутизатор и VoIP шлюз за регионален офис”; 13 бр. „Комутатор за регионален офис ” и 20 бр. „SIP телефон“, съгласно описанието и детайлните технически спецификации дадени по-нататък. • Доставка на софтуер и хардуер добавяне на VoIP-TDM шлюз функционалност в 4бр. съществуващи маршрутизатора Cisco 2911, съгласно описанието и детайлните технически спецификации дадени по-нататък. • Надграждане (Ъпгрейд) на телефонна централа CallManager и кол център модел UCCX до актуални софтуерни версии, съгласно описанието и детайлните технически спецификации дадени по-нататък. Доставяната техника е предназначена за доизграждане на VPN мрежата, LAN мрежите в регионалните офиси и LAN мрежата в централното управление. Към доставката се включват всички необходими дейности, като транспорт, труд и др. по доставяне на техниката в местата за изпълнение на поръчката. Към инсталирането, конфигурирането и въвеждането в експлоатация се включват всички необходими дейности, като монтаж, части, труд, всички необходими първоначални настройки, конфигурации, тестове и т.н, както и въвеждането в експлоатация на техниката. Доставената техника трябва да бъде с осигурена безплатна гаранционна поддръжка на мястото на експлоатация и за период не по-къс от посочения в техническите спецификации дадени по-долу. Място на изпълнение Мястото за изпълнение на поръчката е град София, улица „Елисавета Багряна” № 20, „Бизнес парк София” сграда 11А и регионалните офиси на Агенция по вписванията. Срок за изпълнение Поръчката е за еднократно изпълнение в срок до 60 (шейсет) дни от датата на подписване на договора за доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация и продължителност на гаранционния срок според предложението на Участника. Прогнозна стойност Максималната прогнозна стойност на тази общественна поръчка е 150 000.00 лв. без включено ДДС.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

32420000

Описание:

Мрежово оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

• Доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация на следното оборудване: 13 бр. „VPN маршрутизатор и VoIP шлюз за регионален офис”; 13 бр. „Комутатор за регионален офис ”, 2 бр. „Комутатор за централен офис ” и 20 бр. „SIP телефон“, съгласно описанието и детайлните технически спецификации. • Доставка на софтуер и хардуер добавяне на VoIP-TDM шлюз функционалност в 4бр. съществуващи маршрутизатора Cisco 2911, съгласно описанието и детайлните технически спецификации. • Надграждане (Ъпгрейд) на телефонна централа CallManager и кол център модел UCCX до актуални софтуерни версии, съгласно описанието и детайлните технически спецификации.

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции Гаранцията за участие не се изисква. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета. Плащането ще се извършва след представяне на надлежно оформена фактура и подписани приемо-предавателни протоколи за извършени доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 3.2.1. Административни изисквания съгласно ЗОП а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. д) Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. е) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Не могат да участват в процедурата лица, за които са налице обстоятелства по смисъла на чл. чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици ж) Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: които са свързани лица по смисъла на §1, т. 23а от допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки (ЗОП) с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите за периода 2011 – 2013 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър, но това обстоятелство трябва изрично да се декларира от участника. o Информация за оборота за последните три години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: Участникът да е реализирал минимален общ оборот от дейността си не по–малко от 450 000 лева общо за последните три години или от датата, на която е учреден. Участникът да е реализирал оборот от доставки сходни с предмета на поръчката минимум 150 000 лева за последните три години. Под сходни се разбира доставка, инсталиране, въвеждане в експлоатация и поддръжка на активно мрежово оборудване.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. o Документ на участника и на производителя на предлаганата техника, удостоверяващи въведени системи за управление на качеството в съответствие с ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Документите се представят като копия, заверени от участника. o Документ удостоверяващ партньорство на участника с производителя на предлаганата техника. Документът се представя в копие, заверено от участника. o Документ удостоверяващ оторизиране/упълномощаване от производителя на предлаганата техника. Документа се представя в копие, заверено от участника. o Копие на сертификат ISO/IEC 20000-1:2011 или еквивалентен за внедрена система за управление на услугите по поддръжка на ИТ оборудване и инфраструктура – представя се заверено от участника копие на сертификата. o Копие на сертификат ISO 27001:2008 или еквивалентен за внедрена система за управление на информационната сигурност – представя се заверено от участника копие на сертификата. o Декларация (свободен текст), относно наличието на системата за приемане на заявки за сервиз, пълно описание на сервизната процедура и web базираната си система. Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: Участникът да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) най-малко 3 (три) договора с предмет, сходен с тези на настоящата процедура. Участника да предостави минимум 3 бр. препоръки за успешно изпълнени договори с предмет, сходен с тези на настоящата процедура. Участникът трябва да е партньор на производителя на предлаганото оборудване. Участникът следва да е оторизиран за продажба и сервиз на територията на Р. България от производителя на предлаганото оборудване. Участникът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството – удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата. Участникът трябва да притежава ISO/IEC 20000-1:2011 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на услугите по поддръжка на ИТ оборудване и инфраструктура – удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата. Участникът трябва да притежава ISO 27001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност – удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата. Участникът да разполага с web базирана електронна система за подаване, регистриране, обработване, обслужване, проследяване и анализ на сервизни заявки и осъществяване на ефективно сервизно обслужване. За деклариране на това обстоятелство участника попълва Декларация в свободен текст и предоставя пълно описание на сервизната процедура и web базираната си система. Производителят на предлаганото оборудване следва да има въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.07.2014 г.  Час: 15:00
Място

ул. Елисавета Багряна 20, Агенция по вписванията

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ