Версия за печат

00087-2014-0097

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377203

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Рехабилитация на бул. „Цариградско шосе” в следните участъци (подобекти): Подобект 1: „Рехабилитация на бул. „Цариградско шосе”от бул. „П. Яворов” до надлеза над бул.”Г.М.Димитров”, включително надлез над бул. „Михай Еминеску” /бул. „Пейо Яворов”/ и локално платно южно от булеварда в участъка от надлеза над бул. „Г.М.Димитров” до бул.”Ал.Малинов”; Подобект 2: Рехабилитация на бул.”Цариградско шосе” от надлеза над бул.”Ал.Малинов” до Околовръстен път София, без надлез над бул.”Копенхаген”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. „Цариградско шосе”
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Подобект 1: „Рехабилитация на бул. „Цариградско шосе”от бул. „П. Яворов” до надлеза над бул.”Г.М.Димитров”, включително надлез над бул. „Михай Еминеску” /бул. „Пейо Яворов”/ и локално платно южно от булеварда в участъка от надлеза над бул. „Г.М.Димитров” до бул.”Ал.Малинов”. 1.1. Изготвяне на работен инвестиционен проект. Работният инвестиционен проект следва да бъде изготвен в сътветствие с долуизложеното задание за проектиране. Ориентировъчната дължина на участъка е 2,5 км с променлива ширина на пътните платна в едната посока от 11-14 м и локали 6-7 м, както и тротоари с ориентировъчна ширина от 1,00 до 5,00 м. Целта на заданието е изготвяне на работен инвестиционен проект за рехабилитация на обекта по съществуващо положение и създаване на безопасна среда при спазване на ЗУТ и действащите нормативи по части: пътна, геодезия, улично осветление, ВОД, ПБЗ, ПБ, ПУСО. 1. 2. Строителство. СМР следва да се извършат в съответствие с изготвения проект, предмет на настоящата поръчка и в съответствие с одобрения работен проект за Надлез по бул. „Цариградско шосе” при бул. „М. Еминеску” (бул. „Пейо Яворов”). Подобект 2: ”Рехабилитация на бул.”Цариградско шосе” от надлеза над бул.”Ал.Малинов” до Околовръстен път София, без надлез над бул.”Копенхаген”. 2.1. Изготвяне на работен инвестиционен проект. Работният инвестиционен проект следва да бъде изготвен в сътветствие с долуизложеното задание за проектиране. Ориентировъчната дължина на участъка е 5,8 км с променлива ширина на пътните платна в едната посока от 11-14 м и локали 6-7 м, както и тротоари с ориентировъчна ширина от 1,00 до 5,00 м. Целта на заданието е изготвяне на работен инвестиционен проект за рехабилитация на обекта по съществуващо положение и създаване на безопасна среда при спазване на ЗУТ и действащие нормативи по части: пътна, геодезия, улично осветление, ВОД, ПБЗ, ПБ, ПУСО. 2. 2. Строителство. СМР следва да се извършат в съответствие с изготвения проект, предмет на настоящата поръчка и в съответствие с одобрените работни проекти за следните мостови съоръжения: 1) Мост по бул. “Цариградско шосе” над река Искър и транспортен подлез до него по посока бетонов възел. 2) Пешеходен подлез под бул. “Цариградско шосе” при хотел “Плиска”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233000, 71320000

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка включва проектиране и изпълнение на следните подобекти: Подобект 1: „Рехабилитация на бул. „Цариградско шосе”от бул. „П. Яворов” до надлеза над бул.”Г.М.Димитров”, включително надлез над бул. „Михай Еминеску” /бул. „Пейо Яворов”/ и локално платно южно от булеварда в участъка от надлеза над бул. „Г.М.Димитров” до бул.”Ал.Малинов”; Подобект 2: Рехабилитация на бул.”Цариградско шосе” от надлеза над бул.”Ал.Малинов” до Околовръстен път София, без надлез над бул.”Копенхаген”. Пълният обем от дейности е подробно описан в Документацията за участие.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 103 583 (сто и три хиляди петстотин осемдесет и три) лева. Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF 2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към Документацията за участие

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а (без поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.3, т.4 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП, след прилагане на реда по чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техните обединения.Участниците в процедурата трябва да представят Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участника в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимум документът задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В документа те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 В случай че участникът – неперсонифицирано обединение е регистрирано в регистър БУЛСТАТ, в офертата се представя копие от удостоверението за регистрация;Когато определеният изпълнител е неперсонифицирно обединение на физическии/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. заверено копие от отчетите за приходите и разходи и балансите за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. В случай, че кандидатът е чуждестранно лице, следва да представи заверено копие от счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за последните 3 (три) години според неговото законодателство. 2. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013 г. Представянето на балансите и отчетите за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. 3. справка по Образец № 8 за реализиран оборот от договори за проектиране на пътни обекти - ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация, за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 4. справка по Образец № 8А за реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в мостовото и пътното строителство (включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 5. копие от застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл. 171 от ЗУТ за проектиране и строителство на обекти II категория.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. реализиран оборот от договори за проектиране на пътни обекти - ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация, за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, минимум 200 000 (двеста хиляди) лв. или тяхната равностойност във валута без ДДС, общо за трите години. 2. реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в мостовото и пътното строителство - включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация, за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, минимум 25 000 000 (двадесет и пет милиона) лв. или тяхната равностойност във валута без ДДС, общо за трите години. 3. да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9 с не по-малко от 5 договора за изпълнени работни/технически проекти за пътни обекти, за последните 3 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, включително стойностите, датите и получателите. За посочените в списъка обекти следва да се приложат минимум 5 референции от Възложителите, с посочена дата на договора. 2. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9А с не по-малко от 5 договора за строително - монтажни работи на мостови съоръжения и пътни обекти (без текущ ремонт и поддръжка) в условията на интензивно градско движение, за последните 5 години считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. За обекти, изпълнени в условия на интензивно градско движение, се приемат обекти, изпълнени по уличната мрежа на областните градове на Република България или по уличната мрежа на градове с население над 30 000 жители, както и обекти, изпълнени по пътища от републиканската и общинската пътна мрежа на територията на областните центрове на Република България или на територията на градове с население над 30 000 жители. За посочените в списъка обекти следва да се приложат минимум 5 референции от Възложителите, с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако участникът е подизпълнител по договор, сключен по реда на ЗОП, следва да бъде представена референция от Възложителя по съответния договор за обществена поръчка. Договори в процес на изпълнение не се приемат. 3. за доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват проектирането - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10, придружен от следните документи: - Автобиография, подписана от съответния член на екипа (Образец №11 ); - Заверени копия от дипломи за придобита професионална квалификация; - Заверени копия от документи, доказващи ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията на поръчката (Образец №10В). 4. копия на удостоверения за пълна проектантска правоспособност и доказателства за вписване в Регистъра на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране за текущата година, най-малко на четирима от членовете на екипа или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица. 5. за доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10Б, придружен от следните документи: - Автобиография, подписана от съответния член на екипа (Образец № 11 ); - Заверени копия от дипломи за придобита професионална квалификация; - Заверени копия от релевантни дипломи/лицензи/удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве; - Заверени копия от документи, доказващи ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията на поръчката (Образец №11В). Продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. опит в проектирането на пътни обекти за последните 3 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка - не по-малко от 5 договора за изпълнени работни/технически проекти за пътни обекти; 2. опит в извършването на строително - монтажни работи на подобни инфраструктурни обекти за последните 5 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка - не по-малко от 5 договора за строително монтажни работи на мостови съоръжения и на пътни обекти (без текущ ремонт и поддръжка), в условията на интензивно градско движение. 3. да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които ще изпълняват проектирането, включващ минимум следните позиции: Ръководител на проекта: строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент и да има стаж по специалността не по-малко от 10 г; Инженер „Геодезия”: образователна степен магистър, специалност „Геодезия, фотограметрия или картография” или еквивалент; Инженер „Пътно строителство”: образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент; инженер „ВиК”: образователна степен магистър, специалност „ВиК” или еквивалент; Електроинженер: образователна степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалент. 4. Участниците трябва да притежават пълна проектанска правоспособност и членовете на екипа да са регистрирани в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата в която са установени, за транспортно строителство и транспортни съоръжения и Геодезия; 5. да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които ще изпълняват строителството на обекта, включващ минимум следните позиции: Ръководител на строежа: строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент и да има стаж по специалността не по-малко от 10 г; Инженер „Геодезия”: образователна степен магистър, специалност „Геодезия, фотограметрия или картография” или еквивалент; Инженер „Пътно строителство”: образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент; Инженер „Мостово строителство”: образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент; инженер „ВиК”: образователна степен магистър, специалност „ВиК” или еквивалент. Електроинженер: образователна степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалент; Отговорник по контрола на качеството: притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството; Координатор по безопасност и здраве: отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. За отговорника по контрола на качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на две позиции. 6. да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория или да е вписан в съответния регистър на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности. 7. Наличие на акредитирана лаборатория за изпитване и контрол на качеството или договор с такава лаборатория. 8. Участникът да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г., или еквивалентна, с обхват включващ строително-монтажни работи. Продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена К1; тежест: 50
Показател: срок за изпълнение К2 ; тежест: 10
Показател: технически показатели К3, в т.ч. К3А: Предложение за технология и организация изпълнението на строителството -до 28т.,K3B: Организация на ръководството на обекта и мерки по управление на качеството, опазване на околната среда и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд - до 6т., К3C: Планиране изпълнението на обекта - до 6т. ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 022 - 033662 от 31.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния петък от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка: Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6; IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.08.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Столична община, ул."Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел III.2.3. дясна колона: 9. Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004 или еквивалентна. 10. Участникът да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентна. Продължава от Раздел III.2.3. лява колона: 6. за доказване на вписването в Централния регистър на Камарата на строителите – копие на удостоверение за вписване в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура) втора категория или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица за посочения обхват на дейностите. 7. Копие на документ за собственост на акредитирана лаборатория за изпитване и контрол на качеството или копие на договор с такава лаборатория; сертификат за акредитация на лабораторията 8. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г., или еквивалент с обхват включващ строително-монтажни работи. 9. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г. или еквивалент; 10. Копие на валиден сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ