Версия за печат

00398-2014-0019

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 23, За: Симона Манолова, Р.България 1431, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: Ръководител отдел "Капитално строителство"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на ремонтни строително монтажни работи (РСМР) на етажи от VI до XIII на сградата на Факултет по дентална медицина към Медицински университет –София включващи демонтаж, доставка и монтаж на PVC дограма включително съпътстващите строителни работи“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Сградата на Факултет по дентална медицина при МУ- София с адрес: гр. София, ул. „Св. Георги Софийски" №1 ;
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В сградата на Факултет по дентална медицина при МУ-София от шести до тринадесети етажи вкльчително се предвижда да се извърши демонтаж на съществуващата старата алуминиева дограма и да се достави франко обект и монтира нова петкамерна PVC дограма бяло К стъкло. Поръчката включва изпълнение на съпътстащите довършителни и ремонтно възстановителни дейности след монтажа на дограмата, съгласно Техническите спецификации /Приложение №4/ и Количсествената сметка / Образец №21/ от документацията за участие в настоящата процедура.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45400000, 45420000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Демонтира се , сваля се, изнася се и се извозва със специални контейнери до определените за това маста старата алуминиева дограма – 2296,72 м2. Монтира се 2296,72 м2 PVC дограма с петкамерен профил, остъклена с двоен стъклопакет 24 мм с К-стъкло, която се изпълнява по спецификация. / Технически спецификации - Приложение №4 от документацията за участие/ .

Прогнозна стойност без ДДС
422800 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC:BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се престави оригинал или заверено от участника копие от платежно нареждане или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване, съгласно чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранцията за участие е 4000лв. Гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 90 дни след приключването му издадена от българска банка в полза на възложителя- банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF , в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Гаранцията за добро изпълнение се представя в оригинал към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник. Гаранцията за добро изпълнение се освобождава до 90 дни след приключване на работата на Приемателната комисия. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно клаузите в проекто-договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата се плащат от и за сметка на звеното краен получател: - Факултет по дентална медицина при Медицински университет - София

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение /сдружение/ от физически и юридически лица, Възложителя не изисква задължително учредяване на юридическо лице, за да се участва в процедурата, но в случаи, че подобно обединение /сдружение/ бъде избрано за изпълнител на обществената поръчка, договорът за изпълнение ще бъде сключен след като участника извърши регистрирация в регистър БУЛСТАТ и данъчна регистрация на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Представяне на ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ-търговец или ЕТ; копие от документ за самоличност- когато участникът е ФЛ, а при участници обединения - документ/споразумение/, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. - Удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Документите за регистрация и други, за които не се изисква оригинал могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - При обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; - При наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т. 1, 2, 3 и 5, когато участникът:* е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; *е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгл. законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;* има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; * е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; - Не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 2 - Указания за участие и подготовка на офертата на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил липсвашите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП с представяне на допълнително изискуеми документи в срок; - Чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. - При наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. - Е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор и това обстоятелство е установено по реда на чл.68, ал. 11 от ЗОП -Представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал.1,т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6, т.8, т.11, т.12, т.13 и т.14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т.7 и т.9 за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания и Плик № 3 с надпис "Предложена цена" - документите от съдържанието на Плик № 1, Плик № 2 и Плик № 3 от офертата на участника не са представени в общ запечатан, непрозрачн и надписан плик. -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Участникът трябва да представи баланс и отчет за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013г. Участникът да представи и всички други документи, който Възложителя приеме за продходящи, за оборота от строителство за 2014 година до датата на подаване на офертата. б) Участникът трябва да представи информация в табличен вид за общия оборот и оборота от строителството, който е обект на поръчката за последните три години (2011, 2012 и 2013г.) до датата на подаване на офертите - доказва се с декларация и попълнени данни в Образец №7 от документацията; в) Участникът трябва да представи валидна застраховка „Професионална отговорност” в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.) за първа група, втора категория строежи - доказва се с копие на застрахователната полица. г) Участникът трябва да представи валидна застраховка “трудова злополука” на ръководния инженерно технически състав и на основния квалифициран изпълнителски състав, определен от участника за изпълнение на поръчката - доказва се с копие на застрахователната полица.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да има оборот за строителството за последните три години не по-малък от 650 000 лв. без ДДС; б) Участникът трябва да има валидна застраховка за „Професионална отговорност” в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.) за първа група, втора категория строежи. в) Участникът трябва да има Валидна застраховка “трудова злополука” на ръководния инженерно технически състав и на основния квалифициран изпълнителски състав, определен от участника за изпълнение на поръчката
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Участникът представя списък на договорите по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (2009, 2010, 2011, 2012, 2013 и 2014г.), – попълва се Образец №8. Списъкът с договорите по чл.51 ал.1, т.2 от ЗОП да е придружен от препоръки за добро изпълнение от Възложители на договори от списъка сходни с предмета на поръчката, с посочени предмета на поръчката, дата, място, стойност и дали е изпълнен професионално в съответствие с нормативните изисквания. Да се представят препоръки за добро изпълнение, за всички договори включени в списъка с които участника доказва техническите си възможности за изпълнение на поръчката. Забележка 1: За изпълнени и приети се признават и обекти, на които строително монтажните работи са приети с Акт обр.15, съгласно Наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, придружени с препоръки от съответните Възложители, включена стойност, дата и място на изпълнение, както и, че строителстото е изпълнено професионално и в съответствие с норамтивнети изискавания за качество. б) Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн.ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн.ДВ, бр.65/10.08.2007 г. за минимум първа група, втора категория строежи. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, достатъчно е един член на обединението/консорциумът да има такава регистрация, ако участва чуждестранно юридическо лице то следва да представи документ съобразно националното си законодателство. - доказва се с копие от документа за регистрация. Участниците чуждестранни лица представят еквивалентен документ вписан в съответен професионален регистър в страната в която са установени. в) Участникът трябва да разполага с екип от експерти - ръководния инженерно технически състав, определен от участника за изпълнение на поръчката – доказва се с данни в Списък и данни на ръководния инженерно технически състав -Образец №25, както следва: Ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и координатор по безопасност и здраве в строителството г) Участникът трябва да представи сертификат за внедрени БДС EN ISO 9001:2008 - "Системи за управление на качеството’, БДС EN ISO 14001:2005 "Системи за управление на околната среда" BS OHSAS 18001:2007 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни Всички сертификати сепредставят и в превод на български език.– със срок на валидност покриващ срока на договора, д) Участникът трябва да разполага с достатъчен брой работници и служители с които да изпълни поръчката в целия и обем в оферирания от него срок и условия за изпълнение. Доказва се с декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години считано от датата на подаване на офертата и подходящи документи доказващи декларираното в нея списък и данни на основния изпълнителски квалифициран персонал на участника, предложен за изпълнението на поръчката – Образец №29.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да има през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (2009, 2010, 2011, 2012, 2013 и 2014г.), изпълнен поне един договор за строителство с включени сходни с предмета на поръчката строителни дейности и сходен обем с обема на поръчката. Списъкът с договорите по чл.51 ал.1, т.2 от ЗОП да е придружен от препоръки за добро изпълнение от Възложители на договори от списъка сходни с предмета на поръчката, с посочени предмета на поръчката, дата, място, стойност и дали е изпълнен професионално в съответствие с нормативните изисквания. Да се представят препоръки за добро изпълнение, за всички договори включени в списъка с които участника доказва техническите си възможности за изпълнение на поръчката. б) Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за минимум първа група, втора категория строежи. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, достатъчно е един член на обединението/консорциумът да има такава регистрация, ако участва чуждестранно юридическо лице то следва да представи документ съобразно националното си законодателство. в) Участникът трябва да разполага с екип от експерти - ръководния инженерно технически състав, определен от участника за изпълнение на поръчката, както следва: Ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и отговорник по безопасност и здраве в строителството Ръководителят на договора трябва да отговаря на следните изисквания: • да има степен магистър - инженерно-техническо и/или икономическо образование • да има най-малко 5 (пет) години опит по специалността; Технически ръководител на обекта трябва да отговаря на следните изисквания: • да има минимум завършено образованиe – съгласно изискванията на чл.163а на ЗУТ; • да има най-малко 3(три) години опит като технически ръководител Отговорник за контрола на качеството трябва да отговаря на следните изисквания: • да има степен магистър - инженерно-техническо образование • да има най-малко 3 (три) години опит в строителството и удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството. Отговорник по безопастност и здраве в строителството – трябва да отговаря на следните условия • да има университетско инженерно-техническо или средно технически или еквивалентно такова; • да има съответните удостоверения за упражняване на дейността • да има най-малко 2(две) години опит г) Участникът трябва да има сертификат за внедрени БДС EN ISO 9001:2008 - "Системи за управление на качеството’, БДС EN ISO 14001:2005 "Системи за управление на околната среда" BS OHSAS 18001:2007 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни д) Участникът трябва да разполага с достатъчен брой работници и служители с които да изпълни поръчката в целия и обем в оферирания от него срок и условия за изпълнение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Технически показател ТП; определя се по формулата: ТП = Т1 х 15 % + + Т2 х 15% +Т3 х 70%, където: Т1 - Предложение за искан аванс за изпълнение на СМР, Т1 = (Аmin / Аi) x 100 ; Т2 -Предложен гаранционен срок за изпълнените СМР, Т2 = (ГСi/ ГСmax) х 100 ; Т3 - Срок на изпълнение на поръчката; Т3 = (Сmin/ Ci) x 100 ; тежест: 30
Показател: Финансов показател ФП; определя се по формулата: ФП= (Цmin / Цi) x 100; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акд. Ив.Евст. Гешов”, ет.10, ст.19, сградата на НЦООЗ срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.9152 169 или 9152 172 .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

гр. София бул.”Акад.Иван Евст. Гешов” № 15 в Медицински университет – Ректорат –зала № 6, ет. 12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители /по 1 от участник/при преставяне на оригинално или заверено от участника копие от пълномощно и документ за самоличност, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/ - Профил на купувача-обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие на сайта на Медицински университет - София на интернет адрес : http://mu-sofia.bg/ , профил на купувача - http://opt.mu-sofia.bg/: Рубрика: "Обществени поръчки по ЗОП".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@ipi.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ