Версия за печат

00954-2014-0007

BG-Златарица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златарица, улица “Стефан Попстоянов” №22, За: Албена Ценкова Конакчиева - директор на дирекция "Специализирана администрация", Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlataritsa.net.

Адрес на профила на купувача: http://zlataritsa.net/op.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител на предвидените СМР по договор за финансиране № 04/321/01586/12.12.2013 г. във връзка с изпълнение на проект „Реконструкция на съществуващ общински път” по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Златарица
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Реконструкция на съществуващ общински път VTR 1161/III – 4004, Горско Ново Село – Златарица/с.Росно – с.Горна Хаджийска от км +0,000 до км 2+809,42 и от км 3+600 до км 8+894,41 (касае се за рехабилитация на път съгласно одобрено проектно предложение).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се реконструкция на съществуващ общински път VTR 1161/III – 4004, Горско Ново Село – Златарица/с.Росно – с.Горна Хаджийска от км +0,000 до км 2+809,42 и от км 3+600 до км 8+894,41.Предвижда се рехабилитацията на двата участъка от пътя да се извърши едновременно. Обемът на строителните работи представлява количествената сметка за видовете работи, които са включени в документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, като основната част от тях са: доставка и полагане на биндер - 7348,67 тона; доставка и полагане на плътен асфалтобетон - 34574,50 кв.м; доставка и полагане на несортиран трошен камик - 4941,40 м.куб.доставка и монтаж на предпазна ограда - 1232 м; доставка и полагане на хоризонтална маркировка - 1225,00 кв.м; доставка и полагане на бетонови бордюри 18/35 - 4872.0 метра. Предметът на поръчката включва и доставка на необходимите материали за изпълнение на строителните работи. Допълнителни подробности по изискванията за обхват и обем на дейностите по изпълнение на настоящата обществена поръчка са указани в Техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
2808603 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Към всяка оферта трябва да бъде представен оригинален документ за внесена гаранция за участие в размер на 28 000 лв. /двадесет и осем хиляди лева/. Валидността на гаранцията за участие е със срок на валидност не по-малко от 90 дни от датата на подаване на предложението на участника. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността на договора. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност до 15 /петнадесет/ месеца след подписване на договора. За авансово плащане е предвидена банкова гаранция в размер на 100 % от предвидения аванс по договора. Всеки участник/изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение. При избор на парична гаранция, сумата следва да се внесе по банкова сметка: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00; BIC - CECBB GSF, при банка ЦКБ - АД, клон Велико Търново, офис Златарица. Всички разходи по гаранциите са за сметка на Участника/Изпълнителя, а разходите по евентуалното усвояване - за сметка на Възложителя. Гаранциите за участие и за изпълнение могат да се представят под формата на парична сума или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 10% от стойността на договора без ДДС в срок до 10 /десет/ работни дни след представяне на банкова гаранция в размер на 100 % от предоставения аванс и оригинална фактура, след получаване на уведомление от ДФЗ за установено наличие на финансиране. 2. Окончателно плащане - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ разплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до 90 /деветдесет/ % от извършените СМР след одобряване на разходите от ДФ „Земеделие“, издадена проформа фактура с приспадната сума на авансовото плащане, и съгласно условията на ПМС за отпускане на безлихвен заем от Министерство на финансите действащо към момента, и съгласно разпоредбата на чл.303а, ал.2 от Търговския закон. При наличие на свободен финансов ресурс от средствата предоставени под формата на авансово плащане на Община Златарица в качеството на ПОЛЗВАТЕЛ по Договор за финансиране № 04/321/01586 от 12.12.2013 г. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ допуска частично плащане от окончателното плащане в срок до 10 /десет/ работни дни след издаване на оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да прекрати договора едностранно и без предизвестие, поради невъзможност за осигуряване на финансиране на изпълнението на същия, в случай че ДФ „Земеделие” прекрати договора за финансиране при настъпване на следните обстоятелства: - При получаване на частичен отказ от страна на ЕК по предложението за изменение на ПРСР, с която се одобрява прехвърлянето само на част предложените публични средства към бюджета на мярка 321, както и при невъзможност да се осигури изцяло или частично финансирането на договор № 04/321/01586/12.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ на Община Златарица в качеството на ПОЛЗВАТЕЛ по цитирания договор и в съответствие с условията по т.1.2.2 от същия договор. или - При получаване на пълен отказ от страна на ЕК по предложението за изменение на ПРСР и при невъзможност да се осигури изцяло финансирането на договор № 04/321/01586/12.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ на Община Златарица. В тези случаи ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ възстановяване на направените разходи, пропуснати ползи, претърпени вреди и лихви.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на строително-монтажни работи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с изпълнение на СМР, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти ІІ-ра група, от I до III категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ, или еквивалентна регистрация в държавата, в която са регистрирани. Съгласно чл. 49 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. Офертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника.Оферта - Образец № 1, Административни сведения - Образец №2; Декларация от членовете на обединението /ако е приложимо/ - Образец №10; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, който следва да се посочи в офертата от документацията за обществената поръчка, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Kогато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние. В случай, че участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управлявляващия, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. «а»-«д» от ЗОП (оригинал), Образец № 13. Тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.2 и т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал), Образец № 14. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал.5, т. 2 от ЗОП (оригинал), Образец № 15. Тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Не са включени обстоятелствата относими при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП; 7. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката - Образец № 3; и Декларация за запознаване с условията на строителнaтa площадкa (оригинал); Образец № 4 8. Документ за гаранция за участие в процедурата; 9. Доказателства за икономическо и финансово състояние, изброени в поле ІІІ.2.2) на настоящото обявление; 10. Доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление; 11. Декларация за използване/неизползване на подизпълнител/и и делът на тяхното участие - Образец № 16. Декларация за съгласие за участие като поизпълнител/и /Ако е приложимо/- Образец № 17; 12.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; Образец № 18 13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; Образец № 6 14. Ценова оферта за изпълнение на поръчката с попълнена Количествено стойностна сметка и Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образци № 5, 5.1, 5.2; Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език), а съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (копие от документа за регистрация или от документа за самоличност) се представя в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие на балансите и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови (2011, 2012 и 2013) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, с приложени заверени копия на Справка за оборота по видове икономически дейности и Справка за приходите по видове строителство. Когато участикът не е изготвил все още финансовите си документи за 2013г. представя справка или друг подходящ документ от който да е видна информацията необходима за 2013г. от тези документи. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код /ЕИК/ и горепосочените документи за последните три (2011г., 2012г., 2013г.) години са обявени в търговския регистър по партидата на търговеца, същите могат да не се представят към офертата, а участникът само да посочи, че са обявени в търговския регистър. В случай, че участникът е учреден или започнал дейността си през последните три (2011, 2012 и 2013) години и не може да представи финансови документи за трите години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно започване на дейността. 2. Информация за общия оборот и за оборота от дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е учреден или започнал дейността си през последните три години той представя исканите документи от датата на учредяване, респективно започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот и за оборот от строителство от датата на учредяване, респективно започване на дейността. Информацията се представя по образец №7 и съдържа общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за общ оборот и оборот от сходни дейности се прилагат за обединението като цяло, а не към всяко от лицата включени в него. 3. Удостоверения от банки, доказващи наличие на финансови ресурси по т. 3, от които е видно, че финансовите ресурси, кредитната линия или еквивалентния финансов инструмент са предвидени изцяло и само за финансиране на предмета на обществената поръчка. 4. Заверено копие на застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ. При участие на подизпълнители посочените от възложителя доказателства за икономическо и финансово състояние се представят за всеки от тях, а минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците важат за обединението като цяло, а документите, с които се доказват, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор с изключение на: застрахователната полица (или еквивалентен документ) за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, която следва да се представи от всеки член на обединението, който ще извършва строителство, съгласно разпределение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е реализирал през последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, кумулативно общ оборот в размер не по-малко от 8 000 000.00 лв. (осем милиона лева). 2. Участникът следва да е реализирал през последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, кумулативно оборот от дейности, сходни* с предмета на настоящата обществена поръчка не по-малко от 2 000 000 лв. (два милиона лева). 3. Участникът следва да разполага с достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент за финансиране на предмета на обществената поръчка, но не по-малко от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка. 4. Участникът трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/ регистриран в Република България, застрахователната полица за строителство следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/ регистриран извън Република България застрахователната полица за строителство следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен регистриран участникът. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението /консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. При участие на подизпълнител/и изискването по т. 3. към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните пет години, считано до крайната дата за подаване на оферти (по образец №8), който съдържа информация за предмет, Възложител, стойност (цена) на договора в лева, период на изпълнение на договора, дял, изпълняван от участника, номер и дата на акта за предаване на строежа на Възложителя или за въвеждането му в експлоатация. 2. Референции, препоръки за добро изпълнение, издадена от съответния Възложител. Всяка препоръка трябва да съдържа стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е извършено в съответствие с нормативните изисквания. Ако участникът е установен в друга държава за удостоверяване на горните обстоятелства следва да се представят еквивалентни документи, издадени от държавата, в която е установен в превод от лиценциран преводач. 3. Списък на инженерно-техническия състав, който участникът ще осигури за изпълнение на поръчката – (по образец №9), Списъкът следва да съдържа: име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо. Към списъка се прилагат заверени от участника копия: професионални автобиографии на лицата, изготвени по образец № 11, подписани собственоръчно от експертите, придружени с документи доказващи изложените в автобиографията доказателства както следва: заверени копия от дипломи за завършено образование; Удостоверение и/или Сертификат от лицензиран орган за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството, Удостоверение и/или Сертификат за завършен курс по ЗБУТ; други документи доказващи професионалната квалификация и опита на лицата по т. 3 в съответствие с чл. 51, ал.1 от ЗОП, доказващи посочените данни; декларации по Закона за защита на личните данни на лицата по т. 3 - образец № 12; 4. Заверени копия на сертификати за: - Система за управление на качеството ISO 9001:2008 еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват строителна дейност - Система за управление на околната среда ISO 14001:2004 еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на опазване на околната среда, с обхват строителна дейност 5. Списък на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка (по образец № 9А). Списъкът да съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и качеството на СМР и основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника). Прилагат се заверени от участника копия на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост /може да бъде представена инвентарна книга/, договор за наем, лизинг, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника) на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка. За изпълнение на дейностите от обекта на поръчката, участиникът декларира, за наличие на техническо оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - Образец 9Б.
Минимални изисквания: 1.Участникът да е изпълнил през последните 5 години, считано от крайната дата за подаване на оферти най-малко 2 договора за строителство, с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, завършени към датата на подаване на офертата от участника. 2. Участникът следва да осигури квалифициран инженерно-технически състав за изпълнение на строително ремонтните дейности, както следва: 2.1 Ръководител на екипа – строителен инженер с образователна степен магистър - 1 лице; 2.2. Инженер „Пътно/транспортно строителство“ с образователна степен магистър, специалност "Транспортно строителство" или еквивалентна специалност -1 лице; 2.3. Ключови специалисти – да имат трудов стаж като строителни инженери, инженер-химици, машинни инженери, инженер-геодезист или като строителни техници в област, приложима към предмета на поръчката (строителство на пътища, вкл. пътни съоръжения); 2.4. „Отговорник по контрола на качеството”- строителен техник или строителен инженер с образователна степен „магистър“-1 лице, притежаващ Удостоверение и/или Сертификат от лицензиран орган за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството. 2.5. Координатор по безопасност и здраве – строителен инженер или икономист с образователна степен магистър - 1 лице, притежаващо актуално Удостоверение/Сертификат за завършен курс по ЗБУТ. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на: - качеството в строителството по ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки с обхват на сертификата строително-ремонтни дейности (строителство) - околната среда по ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки с обхват на сертификата СМР (строителство). 4. Участникът да има възможност да осигури оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените СМР - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва: - Техника за земни и пътни работи – Багер -2 бр.; Многофункционален багер – 2 бр.; Булдозер-1 бр.; Грейдер-2 бр.; Челен товарач/фадрома/-2 бр.; Валяк еднобандажен вибрационен – 2 бр., Комбиниран автомобил автоцистерна с четка – 2 бр.; Бордови автомобил с кран – 1 бр. - Машина за фрезоване на асфалт /пътна фреза/ – 2 бр. - Машина за рязане на асфалт /фугорез/-2 бр.; - Техника за доставка: - доставка на асфалтови смеси – 10 бр.; доставка на каменни фракции – 10 бр.; - Техника за полагане на асфалт - Автогудронатор – 1 бр.; Асфалтополагаща машина, оборудвана с механични/автоматични устройства за полагане на асфалтовата смес – 1 бр.; - Техника за уплътняване на асфалт - Валяк със стоманени бандажи – гладък –мин.8т.-1бр.; Валяк със стоманени бандажи – вибрационен – мин. 8т. -1 бр.; Валяк със стоманени бандажи – гладък – мин.1,6 т. -1 бр.; Валяк с пневматични гуми – 1 бр. - Техника за доставка и полагане на бетон – Автобетоновоз – 3 бр., Бетонпомпа – 1 бр. - Асфалтосмесителна инсталация /собствена или с договор за доставка на необходимите количества/; - Трошачно-сортировъчни инсталации (кариерни стопанства) – собствена или с договор за доставка на необходимите количества, придружени с копие на договор за предоставяне на концесия ; - Бетонов възел /собствен или с договор за доставка на необходимите количества/; - Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на материали, изделия и на дейностите по окачествяване на изпълнените работи- собствена или с договор за услуга; Продължава в т. VI.3.Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: Техническо предложение (Технологична последователност на строителните процеси - 10 и Управление на риска -10); тежест: 20
Показател: Ценово предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документацията е без ДДС, в лева. Документацията се заплаща и получава в информационен център в сградата на община Златарица, първи етаж. При заплащане по банков път, за получаване на същата се представя платежен документ в оригинал. Банкова сметка за заплащане на документация IBAN: BG 81 CЕCB 9790 8459 473000; BIG: CECB BG SF; КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ 447000, ЦКБ - АД клон Велико Търново, офис Златарица. Документацията може да се получи по пощата за сметка на участника след представен документ за закупена документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Зала на трети етаж в сградата на Община Златарица, гр. Златарица, ул. Ст. Попстоянов №22

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Договорът, предмет на настоящата обществена поръчка е по проект на Община Златарица, финансиран по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. съгласно подписан Договор № 04/321/01586 от 12.12.2013 г.за отпускане на финансова помощ между Държавен фонд "Земеделие" и Община Златарица.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от т. III.2.3. дясно: 5. Участникът да има възможност за производство и/или доставка на строителни продукти в количества и с качество, необходими за изпълнение на инвестиционния проект в съответствие с Техническа спецификация/2009 /ТС/ година на Националната агенция "Пътна инфрактруктура", определени с документацията, но не по-малко от: • Асфалтови смеси – с качество в съответствие с раздел 5 000 „Асфалтови пластове” и в съответствие ТС и Количествената сметка /КС/ на ОП. • Минерални материали за подосновни и основни пластове – с качество в съответствие с раздел 3 500 и 4 000 на ТС и в съответствие с КС. Дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, следва да се разбират дейности по извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на пътища. Документацията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Златарица, профил на купувача и е безплатна от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление. Отговорите на зададените въпроси по време на процедурата и поканата за отварянето на цените ще бъдат публикувани на сайта (интернет страницата) на Възложителя, секция "Обществени поръчки".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ