Версия за печат

00015-2014-0039

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, бул. Ситняково No 48 ет.9, За: Валентина Манева, България 1505, София, Тел.: 02 8102323, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 02 8102345

Място/места за контакт: Отдел ОП и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, За: Валентина Манева, България 6294, с. Медникарово, Тел.: 042 663712, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 042 663712

Място/места за контакт: отдел ОП и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, За: Валентина Манева, България 6294, с. Медникарово, Тел.: 042 663712, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел ОП и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, За: Валентина Манева, България 6294, с. Медникарово, Тел.: 042 663712, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел ОП и Снабдяване

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Интеграция на нова разпределителна ел. уредба 0.4KV в съществуващата система за управление на багер КРС

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3 с. Медникарово, 6294 община Гълъбово
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Адаптиране на работен проект на системи за управление на Багери КРС към работен проект на нови разпределителни уредби НН и СН; софтуерно и хардуерно проектиране; преаранжировка на шкафове с доставка на материали; отсъединяване, обезопасяване и подсъединяване на контролни кабели; проверки на сигнали; функционални проби и актуализиране на документация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42961000

Описание:

Система за управление и контрол

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническа спецификация

ІІ.2.2) Опции

Интеграция на нова разпределителна ел. уредба 0.4KV в съществуващата система за управление на втори багер КРС; Интеграция на нова разпределителна ел. уредба 0.4KV в съществуващата система за управление на трети багер КРС

Опции се предвиждат да се използват след 12 месеца
Брой на възможните повторения

2

Прогнозен график за повторения в месеци

12

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 1000.00 лева под формата на банкова гаранция със срок на валидност 31/10/2014 или паричен депозит по банкова сметка в SG Експрес банк АД, клон София, IBAN № BG35 TTBB 9400 1521 0392 96, BIC: TTBB BG22;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва поетапно в 30-дневен срок след представяне на данъчна фактура за съответната сума и двустранно подписан приемно- предавателен протокол за изпълнени дейности/доставки, по банков път с платежно нареждане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника - юридическо лице. Удостоверение за актуална съдебна регистрация за юридически лица и едноличните търговци със седалище в Република България и съответен еквивалентен документ в заверен превод за чуждестранни юридически лица. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. При наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, участниците се отстраняват от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2011, 2012, 2013г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен – /да се представи копие заверено с „Вярно с оригинала”./ 2. Информация за общия оборот и оборота от услугите, предмет на поръчката за последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си: минимален оборот от дейности сходни с предмета на поръчката за последните три години е 300 000 лева без ДДС. 3. Удостоверения от банки или копия от застраховки за професионална отговорност.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Заявление за участие. Списък на документите, съдържащи се в заявлението; 2. Кратко представяне на фирмата; 3. Списък на основните договори изпълнени през последните три години, включително място на изпълнение, стойностите и възложителите; 4. Регистрация в КИИП /електро и КИП/; 5. Минимум три референции за изпълнение дейности по предмета на поръчката; 6. Сертификат по система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен; 7. Списък на техническия персонал включително и на тези отговарящи за качеството и безопасността; 8. Информация за образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или управленския му екип и лицата отговарящи за проектирането, инженеринга и дейности по изграждане; 9. Декларация за наличието на техническото оборудване необходимо за изпълнение на поръчката: - специализирани измервателни средства, сертифицирани и проверени от метрологичен институт; - специализирани компютри за създаване на потребителско програмно осигуряване; - ръчни електрически инструменти; 10.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал. 11.Декларация от участника, относно използването на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие- оригинал. Минимални изисквания, които се доказват с референции или друг документ, който удостоверява наличието на по-долните изисквания: 1.Кандидатът трябва да има минимум пет години професионален опит по предмета на процедурата; 2. Кандидатът трябва да има минимум три успешно изпълнени проекта с предмет сходен с предмета на поръчката; 3. Броят входо/изходи за всеки референтен проект от т.2 трябва да е не по-малко от 500; 4. Броят САР /системи за автоматично регулиране/ за всеки референтен проект от т.2 трябва да е не по-малко от 10; 5. Броят регулиране без обратна връзка за всеки референтен проект по т.2 трябва да е не по-малко от 50; 6. Кандидатът трябва да има през последните 3 години минимум 300 000 лв без ДДС оборот от дейности сходни с предмета на поръчката; Непредставяне на някой от гореописаните документи е основание за отстраняване на Участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

ДА


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

95-1671-14

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.07.2014 г.  Час: 09:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 09:30
Място

Административна сграда, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, с. Медникарово, 6294, област Стара Загора

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно условията на чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ