Версия за печат

00169-2014-0022

BG-Ловеч: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. "Търговска" №22, За: Камелия Вълчанова, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688294, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на атракционно влакче – локомотив с два вагона“ по проект „Подкрепа за развитие на туристически атракции в Община Ловеч“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставката включва: 1 бр. Локомотив 2 бр. Вагони 1 бр. Радио CD, микрофон и тон колони за 2 вагона 1 бр. Камбана Влакчето да е от затворен тип, като вагончетата да са със стъкла и да са подходящи за всесезонна употреба. Да позволява сваляне на стъклата през летния сезон. Минимално изискуеми технически параметри: ЛОКОМОТИВ •Максималната скорост за локомотива: до 25 км/ч; •Двигателят: бензин с метанова уредба, Euro 5 Стандарт, 2378cc, 130hp, 93кB от 3750 до 5000 оборота в минута; •Скоростна кутия: механична, мин. 5 скорости + задна. Параметри на локомотива: •Дължината: 4649 мм •Ширина: 1810 мм •Височина: 1745 мм •Междуосие: 2700 мм •Ширина на осите: Ос 1: 1515мм Ос 2: 1520мм •Двойна раздатка: 4х4 •Хидравличен волан •Гуми и джанти: R 17‘‘ •1 бр. Камбана •Тегло: 1795 кг •Брой седящи места на водача: 1; •Шаси: Носеща структура от стоманени профили външна обвивка от висококачествен стъклоплас; •Спирачната система: хидравлични спирачки с барабани и разделителна система върху четирите колела, серво спирачка. Спирачките да са ратифицирани според нормативите за сигурност на Република България, със стандарт EU 71/320. •Каросерията - изработена от подсилено, висококачественно, фибростъкло, лаково оцветено и декорирано. Дебелина мин. - 5мм., позволяваща максимална устойчивост на всяка кондиция на пътя. Вътрешно обтягане със стоманени тръби с вариращо сечение с дебелина мин. 3 мм., монтирани по дължината на вътрешният профил на каросерията с цел да подсили здравината. Рамката да е фиксирана за механиката чрез подпори от противо-вибрационен и обезшумяващ материал. •Кабината – да е снабдена с една седалка за централно управление, осветление и светещ буркан на покрива. ВАГОН – 2 БРОЯ •Вагонът - капацитет 24 седалки с облегалки от дунапрен, тапицерия - кожа; Система за сядане гръб с гръб; •Шаси: Профилирана поцинкована подсилена система за пода, външна обвивка от висококачествен стъклоплас; •Oкачване на амортисьорите. Подът - от алуминиева ламарина. •Спирачна система – дискова. Хидравлични дискови спирачки на четирите колела, ръчна спирачка. Авариен и стоп бутон. Параметри на вагоните: •Ширина – 1 800 мм •Височина -2 210 мм •Дължина – 4 000 мм •Ширина на тавана – 1 940 мм •Дължина на седалката – 1 700 мм •Ширина на седалката - 830 мм •Дължина на облегалката-1 700 мм •Ширина на облегалката - 180 мм •Гуми и джанти: R 14‘‘ •Всяко ремарке да е снабдено с по два (2) бр. тонколони за озвучвние •Да се предложат поне три варианта за цвят и дизайн.Боядисване: отговарящ на изискванията за информираност и публичност на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34120000, 34611000

Описание:

Моторни превозни средства за превоз на десет или повече пътника
Локомотиви

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на 1 брой локомотив и 2 броя вагони

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

80


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 2 800.00 (Две хиляди и осемстотин) лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (Три процента) от стойността без ДДС на договора. Гаранциите за участие и изпълнение могат да се внесе по банков път или да се представят под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие или за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Ловеч: IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF, при "Инвестбанк" АД, клон Ловеч. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата определена за краен срок за подаване на оферти. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност до изтичане на гаранционния срок на предлаганата доставка. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се освобождава съгласно ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”, Договор за безвъзмездна финансова помощ №ВG161PO001/3.1-03/2010/032. Договорът ще подлежи на мита и данъци, включително ДДС съгласно приложимото законодателство на Република България. Разплащането по договора ще става по следната схема: Аванс – 50% от стойността на договора в 20 /двадесет/ дневен срок от подписването му и представяне на фактура. Окончателно плащане – в размер на 50% от стойността на договора в 30 /тридесет/ дневен срок след подписване на двустранен протокол за приемане на доставката без забележки, представяне и одобряване на фактура и всички документи, необходими за сертифициране и регистриране на влакчето като превозно средство, движещо се със скорост до 30 км. в час. В случаите, когато са констатирани недостатъци по изпълнението, сумата се изплаща в срока, предложен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след отстраняването им. Предварително обявената схема на плащане не подлежи на промяна. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството и Указанията на Министерството на финансите относно третиране на ДДС. Те трябва да съдържат следната задължителна информация: Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. Те трябва да съдържат следната задължителна информация: Получател: (име на бенефициента) Адрес: ЕИК по БУЛСТАТ: Получил фактурата: име на Ръководителя на проекта. Номер на документа, дата, място В описателната им част следва да се впише следният текст: „Разходът е по проект „Подкрепа за развитие на туристически атракции в Община Ловеч“, по договор за безвъзмездна финансова помощ № ВG161PO001/3.1-03/2010/032, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ако Участникът не отговаря на изискванията на чл.47, ал.2, т.1, 2а (първо изречение), 3, 4 и т.5 от ЗОП ще бъде отстранен от процедурата. Участникът следва да отговаря на следните адмитистративни изисквания, съгласно ЗОП: 1/Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната с-ма, вкл. изпиране на пари, по чл.253-260 от НК; за подкуп по чл.301-307 от НК; за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; за престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК; за престъпление п-в стопанството по чл.219-252 от НК; 2/Участникът да не е обявен в несъстоятелност;3/Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура с-но националните закони и подзаконови актове; 4/Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да е сключил извън съдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;5/Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;6/Участникът да няма задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; 7/Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 г.;8/Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във вр-ка с провеждане на процедури за възлагане на ОП;9/Участникът да няма лица от посочените в чл.47, ал.4 от ЗОП, които са сключили д-р с лице по чл.21 или 22 от ЗПУКИ. •За участника да не са налице обстоятелства по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици „На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. •Участникът да не е в конфликт на интереси по смисъла на чл.57 от РЕГЛАМЕНТ (ЕО, ЕВРАТОМ) № 966/2012 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 25 ОКТОМВРИ 2012 година, относно Финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на РЕГЛАМЕНТ (ЕО, ЕВРАТОМ) № 1605/2002 НА СЪВЕТА •За Участника да не са налице обстоятелства по чл.106, параграф 1, буква „Е” от РЕГЛАМЕНТ (ЕО, ЕВРАТОМ) № 966/2012 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 25 ОКТОМВРИ 2012 година, относно Финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на РЕГЛАМЕНТ (ЕО, ЕВРАТОМ) № 1605/2002 НА СЪВЕТА

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І.Плик №1 „Документи за подбор” следва да съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Оферта по образец; 3. Регистрационни документи на участника: подава се от участника, всеки член в обединението и подизпълнителя: документ за регистрация или ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР, документ за регистрация на ЧЛ, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на бълг. ез. в официален превод по смисъла на §1, т.16 от ЗОП, копие от документ за самоличност, ако участникът е ФЛ; 4.Документ за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е ЮЛ), с нотариална заверка на подписите и следва да съдържа клаузи, в които: -се гарантира, че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; -се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, която ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП от отделните членове на обединението и съгл. чл.25, ал.8 от ЗОП; -се посочва ФЛ, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; -представляващият обединението се упълномощава да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; -се гарантира, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; -се гарантира, че срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; -да е уточнено кой от участниците в обединението ще поеме отговорността за отстраняването на дефекти в рамките на гаранционния срок; 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това); 6.Документ за внесена гаранция за участие; 7.Декларации за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 ЗОП; 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДР; 9.Декларация за липса на обстоятелства по чл.57 от Регламент (ЕО, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския Парламент и на Съвета от 25.10.2012 г., относно Финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, ЕВРАТОМ) №1605/2002 на Съвета; 10.Декларации за липсата на обстоятелства по чл.106, § 1, б.„Е” от Регламент (ЕО, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския Парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г., относно Финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, ЕВРАТОМ) № 1605/2002 на Съвета; 11.Декларация за участието на подизпълнители; 12.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 13.Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор; 14.Декларация за приемане на етичните клаузи; 15.За доказване на икономическите, финансови и технически възможности се представят документите, описани в поле ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. ІІ..Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да съдържа: 1.„Техническо предложение за изпълнение на поръчката” по образец, към което задължително се представят: Декларация за съответствие, Изпитвателен доклад, Сертификати от типово одобрение за спирачна система, оси, ходова част, тегличи, компресор за въздушни спирачки, сигнализационна и осветителна техника, Всички документи, необходими за сертифициране и регистриране на влакчето като превозно средство, движещо се със скорост до 30 км. в час; 2.Декларация по чл.56, ал.1, т.9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръчката ІІІ.Плик №3 „Предлагана цена” следва да съдържа: 1.„Ценово предложение” по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1.Копие отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. (в зависимост от датата, на която участникът е регистриран или е започнал дейността си), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството; Забележка: -Ако изискуемите съставни части на финансовите отчети за съответните години не са обявени в търговския регистър, Участниците трябва да ги представят заверени с мокър печат -Ако изискуемите съставни части на финансовите отчети за съответните години са обявени в търговския регистър, Участниците не ги представят -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя изискуемите съставни части на финансовите отчети за съответните години, съгласно националното му законодателство, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). 1.2..Декларация-справка за оборота от продажба на стоки сходни с предмета на настоящата поръчка за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.). Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Ако участникът предвижда участие на подизпълнители или е обединение, доказателствата за икономическото и финансовото възможности се прилагат съгласно разпоредбите на чл.56, ал.2 и ал.3 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участниците следва да са реализирали оборот сумарно за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) от сходни доставки* не по-малък от 2 пъти прогнозната стойност на поръчката. *Под сходни доставки да се разбира: доставка на туристически/атракционни влакчета и ремаркета за влакчета.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък по образец за изпълнените договори, придружен с препоръки/референции за добро изпълнение. Тези препоръки/референции трябва да посочват стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали доставките са изпълнени професионално и в съответствие с изискванията на възложителя. Списъкът се придружен с препоръки/референции за добро изпълнение. Те трябва да посочват стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали доставките са изпълнени професионално и в съответствие с изискванията на възложителя. 2.Списък на лицата, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка. Посочват се трите имена, длъжност, телефон за връзка и отговорности, относно изпълнение на обществената поръчка. Ако към списъка са представени документи, съдържащи лични данни, то същите трябва да бъдат заличени. 3.Списък с опис на мобилна техника със сервизни функции с налични резервни части за отремонтиране на техниката на място. 4.Доказателство за наличие на сервизна база (копие на документ за собственост или договор за наем). 5.Копие от валидни сертификати ISO 9001:2008 за система за управление на качеството и ISO 14001:2004 за опазване на околната среда, OHSAS 18001:2007 за безопасни условия на труд при производство, доставка и сервиз на туристически влакчета и ремаркета за влакчета, или еквивалентни сертификати. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, за опазване на околната среда и безопасност на труда. 6.Съгласно чл.51, ал.1, т.5 от ЗОП – образци, описание и фотографски снимки на предлаганата доставка. Ако участникът предвижда участие на подизпълнители или е обединение, доказателства за техническите възможности и квалификация се прилагат съгласно разпоредбите на чл.56, ал.2 и ал.3 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва успешно да е изпълнил договори с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка за период от 3 /три/ години, считано до датата определена като краен срок за подаване на офертите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Описват се не повече от (3) три договора. Договори в процес на изпълнение не се приемат. 2.Участникът да притежава необходимите квалифицирани специалисти за изпълнение на поръчката /доставка и сервизно обслужване/. 3.Участникът да притежава мобилна техника със сервизни функции с налични резервни части за отремонтиране на техниката на място и присъствие на инженер специалист. 4.Участникът да разполага със собствена сервизна база или договор с такава /доказва се с копие на документ за собственост или договор за наем/ за наличието на стационарна сервизна база на територията на Република България за гарантиране на квалифицирано сервизно обслужване. 5.Участникът да бъде сертифициран от акредитирана институция за управление на качеството, управление на околната среда и безопасни условия на труд, т. е. да притежава следните сертификати: a).по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството при производство, доставка и сервиз на туристически влакчета и ремаркета за влакчета или еквивалент b).по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда при производство, доставка и сервиз на туристически влакчета и ремаркета за влакчета или еквивалент c).по стандарт OHSAS 18001:2007 за безопасни условия на труд при производство, доставка и сервиз на туристически влакчета и ремаркета за влакчета или еквивалент
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Община Ловеч, гр. Ловеч, ул. "Търговска" №22

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, както и представители на срествата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Подкрепа за развитие на туристическите атракции в Община Ловеч“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Този документ е създаден в рамките на проект „Подкрепа за развитие на туристическите атракции в Община Ловеч“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейски съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от Община Ловеч и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.№ BG161PO001/3.1-03/2010/032

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби се подават съгласно срока, регламентиран в чл.120, ал.5 от ЗОП На обжалване подлежи всяко решение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в процедура за възлагане на обществена поръчка. Решението се обжалва пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2.получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ