00031-2014-0004
Технически редакции | ||
26.06.2014 15:31 ч. : | 26/06/2014 15:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.06.2014 15:31 ч. : | 26/06/2014 15:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Малко Търново: Покупка
Доставки
Община Малко Търново, ул. "Малкотърновска комуна" №3, За: инж. Тонка Стоева, Красимира Георгиева, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3585; 05952 3184, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128
Място/места за контакт: Общинска администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.malkotarnovo.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.malkotarnovo.org/new/index.php/2011-11-25-07-20-55.
Електронен достъп до информация: http://www.malkotarnovo.org/new/index.php/2011-11-25-07-20-55.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
"Доставка на машини и съоръжения за обект: "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Малко Търново" по проект: "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Малко Търново", вх.№ DIR510211621-6-50 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с референтен №BG161PO005/10/2.10/06/21 по Приоритетна ос 2 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци" на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г." по обособена позиция №1:"Доставка на машини и съоръжения - експлоатационно оборудване на обекта" и обособена позиция №2: "Доставка на машини и съоръжения - оборудване за разделно събиране на отпадъци".
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на машини и съоръжения за обект: "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Малко Търново" по проект: "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Малко Търново", вх.№ DIR510211621-6-50 по процедура за директно предоставяне на БФП с реф№BG161PO005/10/2.10/06/21 по Приоритетна ос 2 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци" на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г." по обособена позиция №1:"Доставка на машини и съоръжения - експлоатационно оборудване на обекта" и обособена позиция №2: "Доставка на машини и съоръжения - оборудване за разделно събиране на отпадъци". Обособена позиция №1:"Доставка на машини и съоръжения - експлоатационно оборудване на обекта" включва доставката на: булдозер - 1 брой, челен товарач - 1 брой, самосвал - 1 брой, водоноска - 1 брой, мобилна сортираща линия - 1 брой, балираща преса - 1 брой, дизел агрегат - 1 брой, палатка/контейнер за мобилна сортираща линия - 1 брой. Обособена позиция №2: "Доставка на машини и съоръжение - оборудване за разделно събиране на отпадъци" включва доставката на: сметосъбиращ камион с преса, разделно събиране на отпадъци - 1 брой, съдове зелени отпадъци , пластмасови,1.1м3 - 43 броя; съдове за рециклируеми отпадъци, пластмасови, 1.1м3 - 22 броя; съдове за отпадъци от стъкло,метални, 1.1м3 - 6 броя; съдове за рециклируеми отпадъци, пластмасови, 0.12м3 - 48 броя. За всички транспортни средства, машини и оборудване поръчката ще включва и съпътстващи услуги на Изпълнителя за: •подготовка на транспортните средства/машини/оборудване за експлоатация (отстраняване на защитни и транспортни елементи); • обучение (не по-малко от 4 часа) на посочен от Възложителя персонал за експлоатация и техническа поддръжка на транспортните средства/машини/оборудване; • осигуряване на необходимата документация за Доставката; • осигуряване на изискваните гаранционни срокове и гаранционно обслужване.
34144512, 43211000, 34134200, 31121000, 39713300, 34144511, 44613800, 43250000, 34928480, 43411000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обособена позиция №1:"Доставка на машини и съоръжения - експлоатационно оборудване на обекта" включва доставката на: булдозер - 1 бр.- 200 000.00 лв., челен товарач - 1 бр.-230 000.00 лв., самосвал - 1 бр.-50 000.00 лв., водоноска - 1 бр.-50 000.00 лв., мобилна сортираща линия - 1 бр.- 100 000.00 лв., балираща преса - 1 бр.-11 000.00 лв., дизел агрегат - 1 бр.-12 600.00 лв., палатка/контейнер за мобилна сортираща линия - 1 бр.-15 000.00 лв.Общата индикативна стойност на доставката предмет на обособена позиция № 1, съгласно бюджета на проекта е до 668 600.00 лв. (шестстотин шестдесет и осем хиляди и шестстотин лева) без ДДС. Обособена позиция №2: "Доставка на машини и съоръжение - оборудване за разделно събиране на отпадъци" включва доставката на: сметосъбиращ камион с преса, разделно събиране на отпадъци - 1 бр.-140 000.00 лв., съдове зелени отпадъци , пластмасови,1.1м3 - 43 бр.- по 420.00 лв.; съдове за рециклируеми отпадъци, пластмасови, 1.1м3 - 22 бр.-по 420.00 лв.; съдове за отпадъци от стъкло,метални, 1.1м3 - 6 бр.- по 465.00 лв.; съдове за рециклируеми отпадъци, пластмасови, 0.12м3 - 48 бр. - по 48.00 лв. Общата индикативна стойност на доставката предмет на обособена позиция № 2, съгласно бюджета на проекта е до 172 394.00 лв. (сто седемдесет и две хиляди триста деветдесет и четири лева) без ДДС.
НЕ
НЕ
80
1.Размер на гаранцията за участие-1% от стойността на предмета на поръчката,съответно за всяка обос.позиция:Обособена позиция №1- 6686.00 лв;Обособена позиция №2-1723.94 лв.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възлож-я или да се представи под формата на банкова гаранция.Уч-кът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато уч-кът избере гаранцията за участие да бъде банк.гаранция,тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банк.гаранция със срок на валидност 150 дни от крайният срок за подаване на офертите.Когато уч-кът избере да внесе гаранцията за участие като парична сума,тя се внася по сметка на Община Малко Търново: Банка:"Уникредит Булбанк" АД - клон гр. Малко Търново, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG10UNCR76303300000394. В платеж.нареждане за внасяне на гаранция по банк.сметка на Възложителя трябва да е посочена процедурата и обос. позиция,за която се кандидатства. Когато уч-кът е обединение,което не е юрид.лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк.гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Размер на гаранцията за изпълнение на договора -3% от общата стойност на договора без ДДС според офертата на уч-ка,избран за изпълнител за съответната обос.позиция.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възлож-я или да се представи под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция.Уч-кът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Банковата гаранцията за изпълнение следва да бъде валидна в срок от 30 дни след изтичане срока на договора.Уч-кът,определен за изпълнител на общ.поръчка,представя банк.гаранция или платеж.документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато уч-кът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по сметка на община Малко Търново: Банка: "Уникредит Булбанк" АД, IBAN: BG10UNCR76303300000394, BIC: UNCRBGSF. Когато уч-кът избере гаранцията за изпъл-е да бъде банк.гаранция,тогава в нея трябва да бъде изрично записано,че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Малко Търново,че е за настоящата общ.поръчка и за конкретната обос.позиция.Задължителни за участника са условията на гаранцията, предложени от Възложителя в образец. При представяне на гаранция в платеж.нареждане или в банк.гаранция изрично се посочва общ.поръчка и обос.позиция,за която се представя гаранцията.Когато избраният изпълнител е обединение,което не е юрид.лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк.гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на общ. поръчка. 3.Минимални гаранционни срокове: 3.1.За доставките по Обособена позиция №1 Участниците трябва да предложат минимален гаранционен срок от минимум 2 (две) години. 3.2.За доставките по Обособена позиция №2 Участниците трябва да предложат минимален гаранционен срок, както следва: - за сметосъбиращ камион с преса, разделно събиране на отпадъци - минимум 2 (две) години; - за всички съдове за отпадъци - минимум 3 (три) години
Поръчката е свързана с проект:"Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Малко Търново", вх.№ DIR510211621-6-50 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с референтен №BG161PO005/10/2.10/06/21 по Приоритетна ос 2 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци" на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейския съюз и от Държавния бюджет на Република България, чрез Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.". Валутата на договора е BGN. Всички офертни единични и общи цени трябва да са в BGN без ДДС. Предлаганите от участниците цени трябва да включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на съответната позиция в описания вид и обхват и при описаните изисквания в спецификациите и проектната документация. Освен това, тези цени трябва да включват административни и режийни разходи, достатъчни за изпълнението на всички технически и административни изисквания в Техническата спецификация и условията на Договора. Заплащането на цената на договора ще става по предвидения ред в условията на договора за всяка обособена позиция, както следва: 1.Авансово плащане в размер на 10% от цената в срок до 30 дни от сключване на договора и представяне на фактура от Изпълнителя.2.Окончателно плащане в размер на 90% от цената в 30–дневен срок след окончателно изпълнение на всички доставки и съпътстващите ги услуги по конкретната обособена позиция, удостоверено с подписан двустранен приемо-предавателен протокол, издадено становище от Възложителя за приемане без забележки според условията на Договора и Спецификацията и представяне на фактура от Изпълнителя.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В този случай, договорът за обществена поръчка ще се сключи след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
НЕ
Участниците, включително членове на обединението и подизпълнители, само ако не са регистрирани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията на Република България и не са посочили валиден ЕИК представят следните документи за регистрация:- Местни и чуждестранни физически лица представят копие на документ за самоличност.- Местни юридически лица представят заверено копие на документ за регистрация и на удостоверение за актуално състояние, валидно към датата на подаване на офертата. - Чуждестранни юридически лица и търговци представят копие на документ за регистрация и на удостоверение за актуално състояние, респективно еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени, валидно към датата на подаване на офертата.Документът за регистрация, който е на чужд език, се представя с официален превод, а удостоверението за актуално състояние се представя в превод. При участие на обединения, които не са юридически лица, участниците в обединението трябва да сключат договор за създаване на обединение за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката. Договорът трябва да отговаря на изискванията посочени в Раздел "Изисквания към Участник Обединение/Консорциум" от Документацията.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, същите трябва да са изрично посочени,а всеки подизпълнител трябва да представи Декларация за съгласие. Съгласно чл.47,ал.8 от ЗОП изискванията по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47,ал.2,т.1,3,4 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите.Участ-т следва да посочи вида на работите,които подизпълнителите ще извършват, както и дела на тяхното участие. Админ.изисквания към участниците:1)За участника, вкл. всички членове на обединение и подизпълнителите, трябва да не са приложими ограничителните условия за участие,посочени в чл.47,ал.1,т.1 /с изкл.на буква „е”/,т.2 и 3,ал.2,т.1,3,4 и 5 и ал.5 на ЗОП.Участникът, включително всички членове на обединение и всички подизпълнители (независимо дали са физ.или юрид.лица),трябва да представи декларация относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3,ал.2 т.1,3 и 4 и ал.5,т.2.Физически лица,участващи в процедурата (вкл. като съдружници в обединение или подизпълнители),а по отношение на юрид.лица-съответните физ.лица в обхвата на чл.47,ал.4 от ЗОП-трябва да представят лични декларации относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 /с изкл. на буква „е”/,ал.2,т.5 и ал.5 т.1 от ЗОП.2)Изискв.по Регламент 966/2012 на Европ.съвет и Съвета на ЕС:1.По отношение на участника,вкл.съдружниците в обединение и подизпълнителите,трябва да не са налице обстоятелствата,предвидени в чл. 106,107 и 109,пар.2 б.”а” Регламент 966/2012 на Европ. парламент и Съвета на ЕС относно финан.правила,приложими за общия бюджет на Съвета.2.По отношение на участника,вкл.съдружниците в обединение и подизпълнителите,трябва да не са налице обстоятелства,съгл. чл.57 от Регламент 966/2012 и предвидени в чл.19,ал.1 от „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на Оперативните програми,съфинансирани от структурните и Кохезионния фонд на ЕС”.
1.Справка-Декларация по Образец №11, съдържаща информация за общия оборот на участника за последните 3 (три) финасово приключили години в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си - /оригинал/. 2.Заверено копие на отчета за приходите и разходите, за последните три финасово приключили години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенция по вписванията е допустимо позоваване на обстоятелството, вместо представянето на гореописаните документи. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да представи всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
1.Общ оборот за последните 3 (три) финасово приключили години в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на минимум един път на обявената индикативна стойност на съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта. Когато участникът участва за повече от една обособена позиция, минималните изисквания се прилагат сумарно. В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло, освен по отношение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. Документите се представят само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
1.Списък на изпълнените договори за производство / продажба/доставка на съотвената техника/машини/ съоръжение/оборудване, сходни с вида на доставката по съответната обособена позиция през последните три години считано от крайния срок за подаване на офертите, като са посочени стойности, дати и възложители, придружен от препоръки за добро изпълнение - образец №12. 2. Доказателства за наличието на сервизна база/бази за извършване на гаранционно сервизно обслужване на доставените техника/машини/съоръжение/оборудване – документи за собственост, договори за наем, декларации от трети лица, изразяващи готовност да предоставят ресурсите си на разположение и др.
1.Участникът следва да докаже през последните три години считано от крайния срок за подаване на офертите опит в производството и/или продажбата и/или доставката на съответния вид техника / машини / съоръжение / оборудване, сходни с вида на доставката за съответната обособена позиция, за която участва. Сходни с вида на доставката са: за Обособена позиция № 1 - опит в производството и/или продажбата и/или доставката на минимум 1 бр. булдозер, челен товарач, самосвал, водоноска, мобилна сортираща линия, балираща преса, дизел агрегат, палатка/контейнер за мобилна сортираща линия; за Обособена позиция № 2 - опит в производството и/или продажбата и/или доставката на минимум 1 бр. сметосъбиращи и сметоизвозващи товарни автомобили и съдове за събиране на отпадъци /битови, „зелени“, строителни и други/. 2. Участникът следва да разполага със собствена или наета сервизна база/бази, за извършване на гаранционно сервизно обслужване на доставените техника/машини / съоръжение/оборудване или да представи изразена от трети лица готовност да предоставят ресурсите си на разположение. Участник /както и в случай на обединение/ може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Когато участникът участва за повече от една обособена позиция, минималните изисквания се отнасят за всяка обособена позиция по-отделно. В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло, освен по отношение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. Документите се представят само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден от 08:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа в срок до 10 (десет) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Стойността на настоящата документация е 10 /десет/ лева без ДДС, като сумата се заплаща на касата на Община Малко Търново, гр. Малко Търново, ул. "Малкотърновска комуна" №3 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на Община Малко Търново - BG82 UNCR 7630 8400 0002 05, с код за вид плащане 447000, BIС: UNCRBGSF, в “Уникредит Булбанк", клон Малко Търново. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получава в сградата на Община Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна” №3, етаж 2, стая №10, всеки работен ден от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Копие от платежния документ следва да бъде поставено в офертата за участие в процедурата като доказателство, че документацията е закупена по надлежния ред.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
сградата на Община Малко Търново - Заседателната зала
Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Присъстващите представители на участниците вписват имената си и се подписват в регистър, удостоверяващ тяхното присъствие.
НЕ
ДА
Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор № DIR-510211621-C001/24.10.2012г. за безвъзмездна финансова помощ. Поръчката е свързана с проект:"Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Малко Търново", вх.№ DIR510211621-6-50 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с референтен №BG161PO005/10/2.10/06/21 по Приоритетна ос 2 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци" на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейския съюз и от Държавния бюджет на Република България, чрез Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.".
1.Възложителят се възп. от съкратен срок при провежд.на наст.открита процед., съгл. чл.64, ал.2 и ал.3 от ЗОП:срокът от датата на публик. на обявлението до крайния срок за получ. на оферти е съкратен до 36 дни,тъй като е изпратено предвар.обявл. за поръчката и с още 7 дни,тъй като обявленито е изпр. по електр.път. 2.Окомплектовка на офертата: Плик №1 "Докум.за подбор" общ за Обособена позиция №1 и Обособена позиция №2:Оферта с прил. списък на документите,съдърж.се в офертата,подписан отучастника/образец №1/;Док. за закупена докум-я за уч-е( заверено копие);Документ за внесена гаранция за участие(ориг.на плат.нареждане или банкова гар-я - образец №14); Администр. сведения за участника - образец №2;Регистрац. документи на участника (копие);Декл. за запознаване с условията в документац. и за приемане условията на проекто-договора - образец №3; Декл.за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 /с изкл. на буква „е”/,ал.2,т.5 и ал.5 т.1 от ЗОП (ориг.) - образец №4;Декл.за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3,ал.2 т.1,3 и 4 и ал.5,т.2 от ЗОП (ориг.) - образец №5;Декл.за участие/неучастието на подизпълнител/и, в която се съдържа информ. за вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (ориг.) - образец №6;Декл. за съгласие за участие като подизпълнител (ориг.) - образец №7;Декл.за липсата на обстоят. по чл. 106,чл.107 и чл.109,пар.2 б.”а” от Регламент/ЕС, Евратом/№ 966/2012 на Европ. парламент и на Съвета от 25.10.2012г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на регламент /ЕО, Евратом/ №1605/2002 на Съвета (ориг.) - образец №8;Декл.за липса на обстоятелства съгл. чл.57 от Регламент 966/2012 и предвидени в чл.19,ал.1 от „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смис. на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на Опер.програми,съфин.от структурните и Кохез.фонд на ЕС”(ориг.) - образец №9;Споразумение за създаване на обединение/консорциум (ориг. или нот. завер. копие);Декл.от член на консорциум/обединение за поемане на отговорност и задължения по време на изпълнение на договора, както и за разполож. през целия период на изпълн. на дог-ра(ориг.) - образец №10; Доказ. за изпълнение на изискванията за икономич. и фин.съст-е на участника, подробно изброени в поле III.2.2 от Обявлението; Доказат. за изпълнение на изискванията за технич. възможн. и/или квалифик., подробно изброени в поле III.2.3 от Обявлението;Декл.за приемане на етичн. клаузи по процедурата (ориг.) - образец №13;Нот.завер. пълномощно на лицето, упълном. да представл. участника в процедурата (ориг.) (ако е приложимо); Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта,съдържащ Техническо предложение за изпълнение на поръчката (ориг.) - образец №15-1 и образец №15-2 /за всяка обособена позиция за която участникът подава оферта/;Плик №3 "Предлагана цена" за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта, съдържащ Ценово предложение за изпълнение на поръчката (ориг.) - образец №16-1 и образец №16-2 /за всяка обособена позиция за която участникът подава оферта/ . Плик №1, Плик/ове №2 и Плик/ове №3 се запечатват в общ плик/кутия/ кашон.Върху плика/кутията/кашона се изписва името на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес, наименованието на обществената поръчка, както и задължително Обособената позиция, за която Участникът подава оферта. Всяка оферта се изготвя в един оригинален екземпляр на хартиен носител. Всички документи от плик №1 и плик/ове №2 от офертата се сканират последователно в PDF формат /или еквивалентен/ и се представят и на електронен носител, който се поставя в съответния плик.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
26.06.2014 г.
Доставка на машини и съоръжения - експлоатационно оборудване на обекта включва: булдозер, челен товарач, самосвал, водоноска, мобилна сортираща линия, балираща преса, дизел агрегат, палатка/контейнер за мобилна сортираща линия.
34144512, 34134200, 43211000, 39713300, 31121000, 43250000, 43411000
Описание:
Обособена позиция № 1 "Доставка на машини и съоръжения - експлоатационно оборудване на обекта" включва доставката на: булдозер - 1 брой, челен товарач -1 брой, самосвал - 1 брой, водоноска - 1 брой, мобилна сортираща линия - 1 брой, балираща преса - 1 брой, дизел агрегат - 1 брой, палатка/контейнер за мобилна сортираща линия - 1 брой.
Доставката на машини и съоръжения - оборудване за разделно събиране на отпадъци включва доставката на: сметосъбиращ камион с преса, разделно събиране на отпадъци; съдове зелени отпадъци, пластмасови - 1.1м3; съдове за рециклируеми отпадъци, пластмасови - 1.1м3 ; съдове за отпадъци от стъкло, метални - 1.1м3; съдове за рециклируеми отпадъци, пластмасови - 0.12м3.
34144512, 34144511, 44613800, 34928480
Описание:
Обособена позиция №2: "Доставка на машини и съоръжения - оборудване за разделно събиране на отпадъци" включва доставката на: сметосъбиращ камион с преса , разделно събиране на отпадъци - 1 брой; съдове зелени отпадъци,пластмасови, 1.1м3 - 43 броя; съдове за рециклируеми отпадъци,пластмасови, 1.1м3 - 22 броя; съдове за отпадъци от стъкло,метални, 1.1м3 - 6 броя; съдове за рециклируеми отпадъци,пластмасови, 0.12м3 - 48 броя