Версия за печат

00672-2014-0016

BG-Кнежа: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Кнежа, ул. „М. Боев“ № 69, За: Симеон Шарабански - Кмет, България 5835, Кнежа, Тел.: 00359 91327136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 0359 91327007

Място/места за контакт: Симеон Шарабански - Кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kneja.acstre.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.kneja.acstre.com/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Закриване и рекултивация на общинско депо за твърди битови и неопасно отпадъци в м. „Мерата”, землището на гр. Кнежа”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Кнежа
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „Закриване и рекултивация на общинско депо за твърди битови и неопасно отпадъци в м. „Мерата”, землището на гр. Кнежа”. Целта на извършване на техническа и биологична рекултивация на депото за твърди битови отпадъци на Община Кнежа е подобряване на екологичните характеристики на района и предотвратяване на отрицателните въздействия върху компонентите на околната среда и по-конкретно – върху прилежащите земеделски земи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Техническото решение за закриване и рекултивация на сметището във фаза работен проект обхваща следните строително-монтажни дейности по реда на тяхното изпълнение: • Изкопи механизирани /прибутване/ и подравняване на отпадъци в /Зона 2/ и освобождаване на допълнително заети терени, извън отредената площ за ново депо /Зона 1/ – 119600,0 m, в това число и замърсени почви, от които са сепарирани: - само битови и промишлени отпадъци - 57000,0 m, депонирани /влизат в обема/ в депото /Зона 1/ ; - основно инертни /почвени материали от минали разкривки/ и малко количество строителни отпадъци от източната и южната част на Зона 2 – 62600,0 m, за запълване на части от старата кариера /Зона 3/; • Изкоп за фундиране на съоръжения (събирателна шахта и др.); • Натоварване и транспорт на отпадъци и земни маси /в границите на площадката на сметището/; • Запълване с почвени материали на части от старата кариера /Зона 3/ - 62600,0m; • Оформяне тялото на отпадъците /битови и промишлени/ в депото - Зона 1 /57000,0 m/ и рекултивация на сметището, които включват: - Прибутване и транспорт на битови и промишлени отпадъци; - Изграждане на тялото на отпадъците чрез полагане на пластове и уплътняване и създаване на устойчиви откоси 1:3; - Изграждане на линеен дренаж за улавяне на инфилтрирали води от тялото на отпадъците – в петата на откоса по северната /най-ниска / част от депото; - Събирателна шахта (СШ) на дренажите за инфилтрирали води; - Път за достъп с обръщателна площадка до СШ; - Планиране на откосите на тялото на депото; - Изграждане на газов дренажен слой и газови кладенци в тялото на депото на вече рекултивирани отпадъци; - Техническа рекултивация на повърхноста на отпадъците; - Отводнителни канавки /ОК/ за повърхностни води в петата на откосите; - Изпълнение на биологична рекултивация; - Изграждане на мониторингова система – за подземните води /кладенци/, повърхностните води и топографията на депото; - Премахване на щетите, нанесени на околните терени при СМР на обекта.

Прогнозна стойност без ДДС
898078 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

42


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 8 000 (осем хиляди) лева Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: • Банкова гаранция за участие със срок на валидност 120 дни след крайния срок за получаване на офертите; • Документ (оригинал или копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета, внесена по сметката на възложителя: IBAN: BG 11 IABG 7494 3301 6204 03; BIC: IABGBGSF; Банка: Интернешънъл Асет Банк АД, клон Кнежа • Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за участие, в който изрично е посочен предмета, внесена в касата на община Кнежа, адрес: гр. Кнежа 5835, ул. „М. Боев“ № 69. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката без вкл. ДДС, съгласно ценовото предложение на участника, определен за изпълнител. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: • Банкова гаранция за изпълнение срок на валидност 6 (шест) месеца след крайния срок за изпълнение на поръчката; • Документ (оригинал или копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета внесена по сметката на Възложителя: IBAN: BG 11 IABG 7494 3301 6204 03; BIC: IABGBGSF; Банка: Интернешънъл Асет Банк АД, клон Кнежа • Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за участие, в който изрично е посочен предмета, внесена в касата на община Кнежа, адрес: гр. Кнежа 5835, ул. „М. Боев“ № 69 от 8,30 часа до 17.00 часа Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната средла (ПУДООС), съгласно изменението и допълнението на Постановление № 209/2009 г. на МС, в сила от 04.05.2012 г. Плащането е подробно уредено в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка, както следва: За извършените СМР по договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащания на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ като следва: За техническа рекултивация - междинни плащания до 80% и окончателно плащане до 100% от стойността техническата рекултивация. Всяко междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 10 (десет процента) на сто от стойността на техническата рекултивация. За биологична рекултивация - две плащания – първо плащане до 65% и окончателно плащане до 100% от стойността на биологичната рекултивация. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията, въз основа на подписани протокол за установяване на извършени СМР и фактура, в срок до 30 /тридесет/ работни дни от датата на верифициране на разхода от ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА. Окончателните плащания се извършват след подписване на горепосочените документи и представяне в ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА на документите подробно описани в проекта на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

От участие в процедурата се отстранява Участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 от Закона за обществените поръчки: е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е лишен от правото да упражнява професия или дейност свързана със строителство, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; има задължения към държавата и към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. е осъден с влязла сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес като посочва и предмета на обществената поръчка.Офертата съдържа три отделни, запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва:Плик №1"Документи за подбор":1.Оферта, изготвена в съответствие с (образец №1) към документацията, в оригинал, подписана и подпечатана от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. Когато участник в процедурата е обединение, офертата се подава от лицето, което съгласно документите за регистрация има представителна власт, от определеното лице, посочено в договора за създаване на обединението или изрично упълномощено/и лице/а, като за неприложимите данни следва да се посочва с текст „неприложимо”;2.Списък на документите съдържащи се в офертата, изготвен по образец съгласно (образец №2) към офертата, в оригинал, подписан и подпечатан от участника.Когато участник ще използва подизпълнители, представените от тях документи се описват в (образец №2) към офертата.Когато участник в процедурата е обединение, представените за участниците в обединението документи се описват в (образец №2);3.Административни сведения за участника, изготвени по образец съгласно (образец №3) в оригинал, подписани и подпечатани от участника. Когато участникът предвижда използването на подизпълнители, (образец №3) се представя от всеки от тях.Когато участника в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, (образец №3), се представя както от обединението като цяло, така и от всяко физическо и/или юридическо лице включено в него, като за неприложимите данни следва да посочва с текст „неприложимо”;4.Копие от документа за регистрация или ЕИК, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, или копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. Когато участникът предвижда използването на подизпълнители, този документ се представя от всеки подизпълнител.При участници обединения, копие на Договор за постигане на обща цел, сключен от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.За чуждестранното лице документ за регистрация, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в легализиран превод – (печат „апостил“) съгласно изискванията на Министерството на външните работи на Република България за легализация на документите.;5.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 /за обстоятелствата, посочени в обявлението за обществената поръчка/ и ал.5 от ЗОП (образци № 4,5 и 6).Декларациите се изготвят по приложените образци към настоящата документация. Лицата, които подават декларации са посочени в чл.47 ал.4 от ЗОП. Подизпълнителите също подават декларации.Всеки партньор в обединение представя декларации. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, декларациите се представят и в превод.;6.Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, видовете работи и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители или че Участникът няма да ползва подизпълнители (Образец №7); 7.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника;8.Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участника;9.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (образец №15). Продължава в т. VІ.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация (Образец №9) за оборота от строителство за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си 2. Заверено копие на валидна застрахователна полица за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ. При участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съотвествието си с критериите за подбор по смисъла на чл.56, ал.3, т.2, във връзка с чл.25, ал.8 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участникът в настоящата процедура следва да отговаря на следните финансови изисквания: 1) Участникът да е реализирал оборот от строителство, минимум 1 700 000.00 лева (един милион и седемстотин хиляди лева), за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си 2) Участникът да притежава валидна застраховка за професионална отговорност съгласно чл. 171 от ЗУТ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък (Образец №10) на основните договори за строителство, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години, считано до датата на представяне на офертите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най - важните строителни обекти, като се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали е то е и изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.. 2. Списък на клочовия персонал за изпълнение на поръчката (Образец №11) Към списъка се прилагат заверени копия на документи: - удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ключовия персонал (дипломи и сертификати/талони/удостоверения); - за всеки член на ключовия персонал се прилагат CV (автобиография) (Образец 12); - удостоверяващи трудово-правните отношения с ключовия персонал и задълженията му - копия от трудови книжки, копия от заповеди или др. документи за вменени задължения на предложените лица. Личните данни - ЕГН и др., които са обект на защитена информация, в представените копия на документи да се заличат. Подизпълнителите също прилагат списък на ключовия персонал за работите, които ще изпълняват. При обединение списък се представя от всеки от партньорите за членовете на ключовия състав, които са негови служители . За експертите, които не са в трудови правоотношения с участника, следва да се приложи Декларация за разположение Образец № 13, подписана от съответния експерт. 3.3. Декларация със списък на специализирана техника и механизация (собствени, наети или на лизинг) (Образец №14), за изпълнение на обществената поръчка. Декларацията трябва да бъде придружена с документи доказващи ясно произхода и собствеността. Ако механизацията е собствена, същото се доказва с копия от оригинална инвентарна книга, заверени по реда определен в документацията. Ако е закупена на лизинг се доказва с договори за лизинг, заверени по реда определен в документацията. Ако е под наем се доказва с договор за наем за целия срок на изпълнението на поръчката, придружен с копие от документа за собственост на наемодателя, заверени по реда определен в документацията. Описва се само специализирана техника и механизация, която покрива изискванията за техническите възможности и квалификацията на участниците За подизпълнители се представя съобразно работите, които ще изпълняват. При обединение се представя от всеки от партньорите за осигурената от него основната специализирана техника и механизация . Забележки: Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката при условие,че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. 4. Копие от документ за регистрацията на участника в Централния професионален регистър на строителя, а ако участникът е чуждестранно лице документ за еквивалентна регистрация в страната му. Когато участникът е обединение, документът за категорията и групата на поръчката се представя най-малко от едно физическо/юридическо лице член на обединението. Когато се предвижда участие на подизпълнители, документът се представя и от тях, съобразно работата, която ще изпълняват. За чуждестранни лица се прилагат изискванията на чл.3 от Закона за камарата на строителите. При участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съотвествието си с критериите за подбор по смисъла на чл.56, ал.3, т.2, във връзка с чл.25, ал.8 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнен минимум 1 (един) договор за строителство на съоръжения и/или на елементи на техническата инфраструктура на депо/сметище за отпадъци и/или закриване и/или рекултивация и/или изграждане на депо/сметище за отпадъци за последните 5 (пет) години, считано до датата на представяне на офертите 2. Участникът трябва да разполага с ключов персонал за организация и изпълнение на поръчката, отговарящ на условията на чл. 163а от ЗУТ, както следва: Ключов експерт - Ръководител на проекта Образование и квалификация • Университетска диплома, магистърска степен, с професионална квалификация „Строителен инженер”; • Минимум 7 години професионален опит, от които поне 3 години опит в областта на управлението на инвестиционни проекти; • опит като ръководител проект на минимум един обект, сходен с обекта на поръчката (представляващ изграждане на ново депо за отпадъци или рекултивация съществуващо общинско депо за неопасни отпадъци); Ключов експерт – Технически ръководител Образование и квалификация • Университетска диплома, магистърска степен, с професионална квалификация „Строителен инженер”; • Минимум 10 години професионален опит в областта на строителството; • Опит като технически ръководител на обект, сходен с обекта на поръчката (представляващ изграждане на ново депо за отпадъци или рекултивация съществуващо общинско депо за неопасни отпадъци). Ключов експерт Инженер – Геодезист Образование и квалификация • Университетска диплома, магистърска степен, с професионална квалификация „Геодезист”; • Минимум 3 години общ професионален опит; Ключов експерт - Координатор по безопасност и здраве Образование и квалификация • Университетска диплома, магистърска степен, с професионална квалификация „Строителен инженер”; • Да притежава удостоверение за преминато ежегодно обучение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г.; • Минимум 10 години общ професионален опит; • Минимум 3 години опит като координатор по безопасност и здраве; 3. Участикът да има доказана осигуреност с основната специализирана техника* и механизация за изпълнение на поръчката, в добро техническо състояние, собствена, на лизинг или наета, минимум както следва: • o автобагери-1 бр.; o верижни багери – 2бр. o челни товарачи-1 бр.; o верижни булдозери с мощност не по-малко от 130к.с – 2 бр.; o валяк-1 бр.; o самосвали – 4бр.; o трактор с прикачен инвентар - дискова брана - 1 бр., култиватор – 1 бр., торачка – 1 бр., косачка – 1 бр. o друга техника по преценка на учасника. *В случай, че участника бъде избран за изпълнител на поръчката, следва да осигури всяка друга необходима допълнителна техника за изпълнение на поръчката. 4. Участникът да е регистиран в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за съответната група и категория работи.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. 1. Техническа предложение ; тежест: 35
Показател: 1.1.Обяснителна записка – П1:•Предложение за изпълнение на предмета на поръчката (съобразно Техническата спецификация и инвестиционните проекти). Технически и функционални характеристики на влаганите материали, както и организацията, която участникът като евентуален изпълнител ще приложи и процедури за контрол с цел качественото и навременно изпълнение на поръчката- до 20 т.•Обяснение на потенциалните предпоставки (допускания) и рискове, които могат да възникнат и да окажат влияние върху изпълнението на договора- до 10 точки; тежест: 30
Показател: 1.2. Време за реакция - П2; тежест: 5
Показател: 2.Предлагана цена; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се предоставя на хартиен и електронен носител след заплащане. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят, като за това подписват нарочно изготвена декларация. Заинтересованите лица могат да поискат изпращане на документацията за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено по факс 09132/7255 или 09132/7007, като в него следва да се съдържат следните данни: име на участника, БУЛСТАТ/ЕИК (което е приложимо), телефон, факс и е-адрес, данни за издаване на фактура, административен адрес за изпращане на документацията с посочване на пощенския клон на населеното място, копие на документа, в който да бъде посочен предмета за внесена сума в размер, равен на определената цена на документацията за участие по следната банкова сметка на Община Кнежа: IBAN: BG 24 IABG 7494 8401 6205 00; ВIC: IABGBGSF; Банка: „Интернешънъл Асет Банк” АД; клон Кнежа; Код за вид плащане: 447000 или на касата в Община Кнежа Така поискана, документацията за участие се изпраща на заявителя за негова сметка по куриер на посочения в искането адрес заедно с издадената фактура за закупена документация. Документът за закупена документация за участие се представя при подаване на офертата и се прилага към нея (в оригинал или заверено от участника копие).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.08.2014 г.  Час: 13:00
Място

град Кнежа, ул. „М. Боев“ № 69

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането се извършва от ПУДООС, съгласно Решение на УС от 19.12.2013 г. по реда на ПМС № 209/20.08.2009г.

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за: - задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; - опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; - закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларации се представят от всеки от тях. При обединение се представя от всеки член на обединението;;10.Декларация за извършен оглед в оригинал (Образец №16). Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларации се представят от всеки от тях. При обединение се представя от всеки член на обединението;11.Декларация за приемане условията на проекта на договор от участника – (Образец №17);12. Изрично нотариално заверено Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) относно лицето/цата, в случай, че офертата не е подписана от законния представител на участника;13.Документ за закупена документация – оригинал или заверено копие;14.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал или заверено копие, съгласно избрания от участника начин;15.Други документи-за подизпълнители и обединения, в приложимите случаи. ПЛИК № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката":„Техническо предложение за изпълнение на поръчката” (Образец №18 ) с приложен Линеен график за изпълнение на дейностите по месеци. ПЛИК № 3 "Предлагана цена":Ценово предложение (Образец №19) с приложена Обобщена сметка и Количествено-стойностна сметка (Приложение № 1 и Приложение № 2 на Образец № 20), придружена с анализи за всички единични цени.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Кнежа, ул. „М. Баев“ № 69, България 5835, Кнежа, Тел.: 00359 91327136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 00359 9132700

Интернет адрес/и:

URL: http://www.kneja.acstre.com/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ