Версия за печат

00991-2014-0008

BG-гр.Ловеч: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"В и К" АД - гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" Nо 1-А, За: Марина Бороджиева, Рeпублика България 5500, гр.Ловеч, Тел.: 068 651142, E-mail: m.borodjieva@wss-lovech.bg, m.borodjieva@gmail.com, Факс: 068 651113

Място/места за контакт: "В и К" АД - гр. Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.wss-lovech.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.wss-lovech.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"В и К" АД - гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" Nо 1-А, За: Наталия Семчева, Република България 5500, гр.Ловеч, Тел.: 068 651112

Място/места за контакт: стая № 204 деловодство на "ВиК" АД, гр.Ловеч

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на ПЕВП тръби и фитинги за изграждане и аварийни нужди на водопроводни мрежи”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставката на тръби и фитинги се извършва от Изпълнителя до централната складовата база на „В и К” АД в гр. Ловеч, ул.”Баховско шосе” или до складовите бази на Възложителя – в гр.Луковит, гр.Тетевен, гр.Ябланица и гр.Угърчин - определени в предварителната писмена заявка за доставка на стоките.
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на HDPE тръби за аварийни нужди и изграждане на подземни водопроводи за пренос на питейна вода под налягане, а именно: а) на рула по 100 м, за налягане PN 10 bar и външни диаметри от 25 мм до 90 мм б) на пръти по 12 м, за налягане PN 10 bar и външни диаметри от 75 мм до 400 мм в) на пръти по 12 м, за налягане PN 16 bar и външни диаметри от 90 мм до 315 мм г) на пръти по 12 м, за налягане PN 6 bar и външни диаметри от 90 мм до 200 мм съгласно Техническа спесификация № 1. Доставка на HDPE фитинги, инжекционно ляти, за челно заваряване към HDPE тръби, с външни диаметри от 75 мм до 400 мм и за налягания PN 10 bar и PN 16 bar по видове и размери, съгласно Техническа спесификация № 2. Доставка на РР фитинги за бърза връзка чрез механично притягане (клемофитинги) към HDPE тръби с външни диаметри от 25 мм до 160 мм и за налягане PN 10 bar, съгласно Техническа спесификация № 3. Доставка на HDPE фитинги с елекросъпротивителен елемент за електрозаваряване към HDPE тръби с външни диаметри от 25 мм до 400 мм и за налягания PN 10 bar и PN 16 bar, съгласно Техническа спесификация № 4.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44164310, 44163200

Описание:

Тръби и принадлежности
Тръбни фитинги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на HDPE тръби за аварийни нужди и изграждане на подземни водопроводи за пренос на питейна вода под налягане, а именно: а) на рула по 100 м, за налягане PN 10 bar и външни диаметри от 25 мм до 90 мм б) на пръти по 12 м, за налягане PN 10 bar и външни диаметри от 75 мм до 400 мм в) на пръти по 12 м, за налягане PN 16 bar и външни диаметри от 90 мм до 315 мм г) на пръти по 12 м, за налягане PN 6 bar и външни диаметри от 90 мм до 200 мм съгласно Техническа спесификация № 1, като видовете продукти са 35 бр. обединени по технически параметри в 4 групи. Доставка на HDPE фитинги, инжекционно ляти, за челно заваряване към HDPE тръби, с външни диаметри от 75 мм до 400 мм и за налягания PN 10 bar и PN 16 bar по видове и размери, съгласно Техническа спесификация № 2, като видовете продукти са 133 бр. обединени по технически параметри в 5 групи. Доставка на РР фитинги за бърза връзка чрез механично притягане (клемофитинги) към HDPE тръби с външни диаметри от 25 мм до 160 мм и за налягане PN 10 bar, съгласно Техническа спесификация № 3, като видовете продукти са 200 бр. обединени по технически параметри в 12 групи. Доставка на HDPE фитинги с елекросъпротивителен елемент за електрозаваряване към HDPE тръби с външни диаметри от 25 мм до 400 мм и за налягания PN 10 bar и PN 16 bar, съгласно Техническа спесификация № 4, като видовете продукти са 61 бр. обединени по технически параметри в 3 групи. Възложителят с предварителна писмена заявка ще заявява за доставка необходимите стоки по количество и вид съобразно своите нужди в рамките на осигурените от него средства за срока на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Възложителят не предвижда представяне на гаранция за участие. 2.Участникът избран за изпълнител представя гаранция за изпълнение – в размер на 2% от прогнозната стойност на обществената поръчка в лева без ДДС. 3.Гаранцията за изпълнение се представят в една от следните форми: - Парична сума внесена в касата на “В и К” АД, гр. Ловеч (адрес гр. Ловеч, ул.”Райна Княгиня” № 1-А, стая № 206) или по сметката на Възложителя: Бенефициент: „В и К” АД – гр. Ловеч; Банка: „Първа Инвестиционна Банка”АД - клон Ловеч; IBAN: BG30 FINV 9150 1015 7885 33 BIC: FINV BGSF и представяне на копие на документ. - Банкова гаранция в полза на „В и К” АД - гр. Ловеч, оригинал, безусловна и неотмeняема, обхваща целия срок на действие, както следва: Начален срок: не - по късен от датата на сключване на договора и краен срок: не по - ранен от крайния срок на договора. 4.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно разпоредбите на чл. 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка е със собствени средства на Възложителя. Заплащането на всяка изпълнена отделна доставка ще бъде извършено от Възложителя на Изпълнителя в български лева, чрез банков превод по сметката на Изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ дни, считано от датата на издаване на оригинална фактура, въз основа на представяне от Изпълнителя на следните документи: - оригинална фактура; - приемо-предавателен протокол, подписан от представители на Възложителя и на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, но така определеният участник следва да спазва разпоредбата на чл.49 от ППЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на офертата: 1.Оферта - образец, оригинал; 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника -образец, оригинал; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в настоящата процедурата - оригинал, (представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия или представлявания участника, а от изрично упълномощен негов представител; 4.Регистрационни документи на участника: Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, документът се представя в официален превод; 5. Административни данни – образец, оригинал; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.“а-д“ от ЗОП - примерен образец, оригинал; 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - примерен образец, оригинал; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП - примерен образец, оригинал; 9. Декларация за участие на подизпълнители - образец, оригинал; 10. Декларация от подизпълнител за запознаване с условията на процедурата – образец, оригинал /ако е приложимо/; 11.Документ за създаване на обединение за участие в процедурата (договор или споразумение) /ако е приложимо/– представя се в случай, че участва обединение, което не е юридическо лице – оригинал или нотариално заверено копие; 12. Документ, от който да е видно, че участника има право да предлага изделията на производителя предмет на поръчката (представя се при условие, че участника е различен от производителя)- свободен текст, оригинал или заверено копие; 13.Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката: съгласно т.III.2.3 от обявлението; 14. Декларация за приемане на условията в проекта на договора - образец, оригинал; 15. Декларация за срока на изпълнение на поръчката – образец, оригинал ; 16. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – образец, оригинал, с приложени таблици – „Техническо предложение за изпълнение на поръчката по Техническа спецификация №№ 1, 2, 3 и 4”, образец оригинал, които са неразделна част от техническото предложение; 17. Предлагана цена – образец, оригинал, с приложени - 4 бр. „Ценови таблици” – образец, оригинал, които са неразделна част от ценовото приложение. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т.1, б.“а-д“, т.2, т.3, и ал. 5 от ЗОП . Участник, който представи оферта, която не отговаря на изискванията на ЗОП и ППЗОП и условията и изискванията за участие и провеждане на тази процедура описани в документацията за участие се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се предвиждат.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя – заверено копие; Минимално изискване: Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на обществената поръчка и да е в срок на валидност. 2. Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент на участника – заверено копие; Минимално изискване: Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на обществената поръчка и да е в срок на валидност. 3. Валиден сертификат за съответствие с всички приложения към него – издаден съгласно „Наредбата за съществени изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителни продукти” (обн. ДВ 106/2006 г). – заверено копие; Минимално изискване: Сертификата за съответствие се представят за тръби и фитинги, предмет на настоящата обществена поръчка съгласно Техническите спецификации. 4. Образец на маркировката върху тръбите, предлагани от участника, за всички производители. Образецът от маркировката се представя на хартия с ясно видима маркировка и легенда за съкращенията на стандартизираните изписвания; 5. Каталог/зи и ръководство/а за съхранение на склад, полагане и монтаж (съединяване или заварка), на предложените тръби и фитинги. Минимално изискване: Каталога/зите и ръководството/вата да e/са на български език или ако в оригинал езикът е различен от български, придружени с превод на български език и да e/са с техническите данни на продуктите, предмет на обществената поръчка; В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изисквания изброени от т.1 до 5 вкл. се прилагат в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на "ВиК" АД, гр.Ловеч на адрес гр.Ловеч, ул."Райна Княгиня" №1А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители (пълномощното се представя на комисията и остава за Възложителя в оригинал или заверено копие с гриф “вярно с оригинала” подпис и мокър печат на участник при наличие на такъв), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масово осведомяване могат да присъстват при отварянето на офертие и действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти и оповестяване на предлаганата цена. Информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници, Комисията ще оповестени публично само в интернет страницата на „В и К”АД, гр. Ловеч на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, Рубрика – Обществени поръчки/Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната поръчка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, рубрика – Обществени поръчки/Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура. Разясненията по документацията за участие в процедурата (ако има такива), информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници, както и информация за датата, часа и мястото на теглене на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП (ако има основание за това) ще се публикуват само на Профила на купувача на Възложителя, на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, Рубрика – Обществени поръчки/Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура. Критерий за оценка на офертите: „Най - ниска цена“. За целите на оценката на настоящата процедура за „цена” на участника се счита получената от него оценка, означена с К. На първо място се класира офертата на участника, получил най-висока оценка К, изчислена по формулата: К= 20%*К1+ 25%*К2 +15%*К3+ 10%*К4+ 20%*К5 +10%*К6, като за начина на определяне на оценка К виж т.8.5. от документа "Указание за подготовка на офертата и условия за участие в процедурата" от документацията за участие. Възложителят ще сключи договор с участника, избран за изпълнител, със срок на действие - 24 месеца, считано от 09.01.2015 година.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ