00398-2014-0015
Технически редакции | ||
24.06.2014 15:16 ч. : | 24/06/2014 15:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.06.2014 15:16 ч. : | 24/06/2014 15:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Медицински университет- София- Ректорат, бул. "Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg..
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 24, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145
Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: hhtp://mu-sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 21, За: г-жа Лидия Живкова, България 1431, София, Тел.: 02 9152111, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152111
Място/места за контакт: Експерт отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: Боряна Апостолова, Христина Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Експерт отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/..
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет – София по 7 обособени позиции: 1. Ученически маси и столове; 2. Офис столове; 3. Лабораторни столове; 4. Метални шкафове и стелажи; 5. Офис обзавеждане; 6. Мека мебел и 7. Посетителски пейки.
Възлагане на обществена поръчка
Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет – София по 7 обособени позиции: 1. Ученически маси и столове; 2. Офис столове; 3. Лабораторни столове; 4. Метални шкафове и стелажи; 5. Офис обзавеждане; 6. Мека мебел и 7. Посетителски пейки .
39000000
Описание:
ДА
НЕ
Количеството и вида на артикулите за всяка обособена позиция са посочени в Приложение №1а-Технически спецификации общо по позиции от документацията за участие.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер, както следва: за обособена позиция 1 Ученически маси и столове - 80.00 лв.; за обособена позиция 2.Офис столове - 185,00 лв.; за обособена позиция 3.Лабораторни столове - 10.00 лв.; за обособена позиция 4. Метални шкафове и стелажи - 135.00 лв.; за обособена позиция 5. Офис обзавеждане - 535.00 лв.; за обособена позиция 6. Мека мебел - 20.00 лв.; за обособена позиция 7. Посетителски пейки - 16.00 лв. Общата стойност на гаранцията за участие по всички обособени позиции е в размер на 981.00 лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF при " ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП, със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането се извършва в български лева от съответното звено - краен получател по банков път, съгласно офертната цена по сметката на Изпълнителя не по-късно от 20 календарни дни след доставката и монтажа на артикулите и след представяне от Изпълнителя на: - доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено краен получател - двустранно подписан приемо-предавателен протокол, удостоверяващ извършената доставка и монтаж.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, на адрес:гр.София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София,на адрес:гр.София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.02 951 50 87 или 02 9152 111.
Български
120
зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Управители или техни упълномощени представители при представяне на пълномощно -оригинал или заверено от участника копие , както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет- София- Профил на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/, раздел "Обяви и съобщения"
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
В Приложения от 1б до 10б от Документацията за участие са направени количествени разбивки по звена. Доставките и монтажа се извършват на посочените в приложение № 2 от Документацията адреси, в работните помещения, посочени от контактните лица на съответните звена на Медицински университет-София.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки
24.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на ученически маси и столове.
39000000, 39160000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
Доставките до звената крайни получатели се извършват в срок до 30 работни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното звено краен получател.
Доставка на офис столове
39112000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
Доставките до звената крайни получатели се извършват в срок до 30 работни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното звено краен получател.
Доставка на лабораторни столове.
39112000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
Доставките до звената крайни получатели се извършват в срок до 30 работни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното звено краен получател.
Доставка на метални шкафове и стелажи
39000000
Описание:
Съгласно Приложение №1а от Документацията за участие
Доставките до звената крайни получатели се извършват в срок до 30 работни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното звено краен получател.
Доставка и монтаж на офис обзавеждане.
39000000
Описание:
Съгласно Приложение №1а от Документацията за участие
Доставките до звената крайни получатели се извършват в срок до 30 работни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното звено краен получател.
Доставка на мека мебел
39000000
Описание:
Съгласно Приложение №1а от Документацията за участие
Доставките до звената крайни получатели се извършват в срок до 30 работни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното звено краен получател.
Доставка и монтаж на посетителски пейки.
39000000
Описание:
Съгласно Приложение №1а от Документацията за участие
Доставките до звената крайни получатели се извършват в срок до 30 работни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното звено краен получател.