Версия за печат

00398-2014-0014

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София - Ректорат, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145

Място/места за контакт: Икономист "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 21, За: Лидия Живкова, България 1431, София, Тел.: 02 9152111, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152111

Място/места за контакт: Експерти в отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20, За: Б.Апостолова, Хр. Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерти в отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на 1 брой проходен парно-вакуумен стерилизатор, включваща подготвителни дейности, демонтаж на съществуващия стерилизатор, монтаж на новия стерилизатор, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала за работа с него и гаранционно сервизно обслужване

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
МУ-София, Факултет по Дентална медицина, ул. "Св. Георги Софийски" № 1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на 1 брой проходен парно-вакуумен стерилизатор, включваща подготвителни дейности, демонтаж на съществуващия стерилизатор, монтаж на новия стерилизатор, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала за работа с него и гаранционно сервизно обслужване

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33191100

Описание:

Стерилизатор

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставка на 1 брой проходен парно-вакуумен стерилизатор, включваща подготвителни дейности, демонтаж на съществуващия стерилизатор, монтаж на новия стерилизатор, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала за работа с него и гаранционно сервизно обслужване, съгласно изискванията на Възложителя посочени в Пълното описание на предмета на поръчката- Приложение № 1 от Документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
120000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на 960,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка с клон в България, в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП,със срок на валидност 180 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане по договор - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменима банкова гаранция за обезпечаване на авансово плащане по договор в оригинал, издаден в полза на Възложителя. Размерът на гаранцията за обезпечаване на авансово плащане е 20 % от стойността на договoра, с включен ДДС и е със срок на действие 10 работни дни след изпълнение на договора. Паричната сума, преведена по банковата сметка на МУ-София или банковата гаранция се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след подписване на протокол за въвеждане в експлоатация и обучение на персонала. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му, издадена от българска или чуждестранна банка с клон в България в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесената гаранция за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че доставката, монтажът и пускането в експлоатация са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят извършва окончателно плащане по договора. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от звеното краен получател – Факултет по дентална медицина при МУ– София, съгласно условията в договора за доставка по банков път, съгласно офертната цена в лв. по сметката на Изпълнителя, по следната схема: -20 % от офертната цена авансово – до 3 дни след сключване на договор за доставка и: 1. представяне на оригинална фактура издадена на името и с данните на Факултет по дентална медицина при МУ-София, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; 2.представяне на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане по договора в размер на 20% от стойността на договора, с включен ДДС. - остатъкът от 80% от офертната цена - не по–късно от 20 календарни дни след представяне на : 1. Доставна фактура издадена на името и с данните на ФДМ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал; 2. Ясно четлив констативен протокол за извършен демонтаж на съшествуващ стерилизатор; 3. Ясно четлив приемателно-предавателен протокол, с посочени дата, доставено и прието, име на предал, име на приел, удостоверяващ получаването на доставката; 4. Ясно четлив протокол за въвеждане в експлоатация и обучение на персонала, с посочени дата, име на въвел в експлоатация и обучил, име на приел и обучен, удостоверяващ въвеждането в експлоатация и обучението на персонала; 5. Гаранционна карта; 6. Упътване за работа на български език.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя ориг. или копие на УАС, издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ.УАС - ориг., издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ,а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, с разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението,в който задължително е посочен представляващият;Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удостоверение за рег. с идент.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС). Всички документи в офертата,които са на чужд език се представят и в превод на български език, а документите по чл.56,ал.1,т.1-в официален превод на български език. Документите,за които не се изисква оригинал,могат да се представят като копия,заверени с гриф "Вярно с оригинала",подпис и печат на участника.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: - при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 /без б. "е"/ и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът:-е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата,в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на ОП; - не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата,съгласно Приложение № 5 на документацията и съгласно изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът в законоустановения срок не е представил липсващите документи и/или не е отстранил нередовностите, изброени в протокола по чл.68 ал.7 от ЗОП; - чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; - при непредставяне на извадки от фирмени брошури-каталози - при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; - е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор и това обстоятелство е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; - представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл.56, ал.1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл.56, ал.1, т.7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 - „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника; - при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от 3-те плика.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- Списък-Декларация по чл. 51,ал.1,т.1 от ЗОП на основните договори за подобни доставки, изпълнени през последните 3 /три / години считано от момента на подаване на офертата на съответния участник, включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложителите по посочените в списъка договори - образец № 10 от документацията за участие; - сертификати за качество - ISO 9001/2008 и ISO 13485/2003 или техни еквиваленти на производителя на предлагания артикул; - СЕ марка съгласно MDD 93/42 относно предлагания артикул; валидни сертификати или техни еквиваленти относно предлаганият артикул, че същият отговаря на следните изисквания и стандарти: PED (DL 97/23/CEE); EN 285:2006+А2:2009; 2006/95/EC; 2004/108/EC; 2006/42/ЕС; - валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалент на участника с обхват: внос, дистрибуция и сервиз на медицинско оборудване и апаратура; - оторизационно писмо, в случай че участникът не е производител, от което да е видно, че същия е оторизиран от производителя за доставка и монтаж на предлаганият артикул, както и да извършва сервизното обслужване (гаранционно и следгаранционно) на територията на Р. България в своя сервизна база. Оторизационното писмо да е с валидност не по – рано от 31.08.2016 г.; - сертификати (удостоверения) на минимум двама сервизни инженери от екипа на участника за инсталиране, сервиз, обслужване и обучение за работа с предлаганият артикул, издадени от производителя; - доказателства, че участникът е регистриран по чл. 36, ал. 6 от Закон за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП), както и всички останали изискуеми документи съгласно Приложения № 2 и № 5 от документацията за участие; -Задължително се представят за предлагания артикул оригинали на фирмени каталози, брошури или официални документи от производителя, доказващи съответствието на предлагания артикул с изискванията на Възложителя. В горния десен ъгъл на представените оригинали на фирмени каталози, брошури или официални документи от производителя да е отбелязано за коя изисквана характеристика на артикула се отнасят, съгласно изискванията посочени в Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие. Оригиналите на каталози, брошури или официални документи от производителя се поставят в Плик 1 – „Документи за подбор“, а се разглеждат за съответствие на втория етап на процедурата, заедно с Техническото предложение на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- За последните три години, към момента на подаване на офертата участникът да има изпълнен най-малко един договор сходен с предмета на поръчката, независимо дали този договор е сключен с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица, да е изпълнен качествено и в срок, доказано с препоръка за добро изпълнение- минимум 1 /един/ брой; Под договор, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира договор за доставка и монтаж на стерилизатор. -Участникът да предлага и доставя артикул от производител, сертифициран по ISO 9001/2008 и ISO 13485/2003 или техни еквиваленти относно предлагания артикул; -Предлаганият артикул да притежава СЕ марка съгласно MDD 93/42 или еквивалент и да отговаря на следните изисквания и стандарти: PED (DL 97/23/CEE); EN 285:2006+А2:2009; 2006/95/EC; 2004/108/EC; 2006/42/ЕС; -Участникът да има сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват внос, дистрибуция и сервиз на медицинско оборудване и апаратура; - В случай че не е производител, участникътда представи оторизационно писмо, от което да е видно, че същия е оторизиран от производителя за доставка и монтаж на предлаганият артикул, както и да извършва сервизното обслужване (гаранционно и следгаранционно) на територията на Р. България в своя сервизна база.Оторизационното писмо да е с валидност не по–рано от 31.08.2016 г. -Участникът да представи сертификати (удостоверения) на минимум двама сервизни инженери от екипа си за инсталиране, сервиз, обслужване и обучение за работа, издадени от производителя на предлагания артикул. За лицата по предходното изречение участникът да представи актуална (издадена не по-късно от 1 месец преди подаването на офертата) справка за действащи трудови договори, издадена от НАП; - Участникът да представи удостоверение, че е регистриран съгласно чл. 36, ал. 6 от Закон за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП) -За доказване на съответствието на предлагания артикул с изискванията на Възложителя участниците следва да представят оригинали на фирмени каталози, брошури или официални документи от производителя като в горния десен ъгъл на представените оригинали на фирмени каталози, брошури или официални документи от производителя да е отбелязано за коя изисквана характеристика на артикула се отнасят, съгласно изискванията посочени в Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 041 - 067684 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. и по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители, по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят определя финансов лимит в размер на 120 000лв. без ДДС. Участник, подал оферта, която надвишава определения финансов лимит се отстранява от участие. Справка за действащи трудови договори се издава от съответната ТД на НАП по регистрация на участника, след подаване на заявление за това или по електронен път, с електронен подпис чрез портала на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ