Версия за печат

00647-2014-0008

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695160

Министерство на културта, бул. "Александър Стамболийски" № 17, За: Калоян Костадинов, Република България 1040, София, Тел.: 02 9400929, E-mail: k.kostadinov@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

Място/места за контакт: Министерство на културата

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://mc.government.bg/page.php?p=163&s=165&sp=0&t=0&z=0.

Електронен достъп до информация: http://mc.government.bg/page.php?p=163&s=165&sp=0&t=0&z=0.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отдих, култура и религия

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на строително- монтажни и консервационно-реставрационни работи, експониране и социализация на археологическите нива под бул. „Княгиня Мария Луиза“ и под пл. „Независимост“ на обект „ Античен Културно-Комуникационен Комплекс „Сердика“- втори и трети етап”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът е разположен в Централната градска част на гр. София – кв.1 и кв.2, м. „ЦГЧ“ - зона „Г-14“. Територията е част от централната зона на вътрешния античен град Сердика, обявен за Архитектурно-исторически резерват „Сердика – Средец“ с ПМС №36/1976г.Предназначение и цели на комплекса Проектът предвижда устройването на разкритите археологически нива, като комплекс за провеждане на съвременни културни, културно-образователни и културно-развлекателни събития от възможно най-широк културен спектър, разположен сред консервирана, реставрирана и експонирана уникална и автентична археологическа среда. Целта на проекта е, чрез обвързване на съвременните градски структури с историческата среда и на новите със съществуващите подземни пространства, да прояви археологическия потенциал на тази територия и да я превърне в публично пространство с национална и общоградска значимост, наситено със съвременни културни функции, обвързани в историческия контекст на археологическата среда.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45454100, 45453000, 45200000

Описание:

Строителни работи по реставрация
Строителни работи по възстановяване и възобновяване
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектът включва Втори етап: Археологическо ниво - за частта под пл. „Независимост“ - пространството между съществуващите подлези на Източната Сердикийска порта на античния град – на изток; централният подлез с храма „Света Петка Самарджийска“ - на запад; пространството под пътната връзка между булевардите „Княз Дондуков“ и „Тодор Александров“ - на юг; пространството под площада пред ЦУМ – на запад. В този обхват, територията е с площ 4 850 кв.м.; За частта под бул. „Мария Луиза“ - пространството между Централния подлез с храма „Света Петка Самарджийска“ - на юг и северния вестибюл на Метростанция ІІ-8, като включва покритото пространство под трасето на бул. „Мария Луиза“. В този обхват, територията е с площ 3 150 кв.м. Общата площ на двете части на комплекса на археологическите им нива е 8 000 кв.м. Надземно ниво - изграждане на остъклено куполно покритие над отвора над археологическото ниво на пл. „Независимост“. В съответствие с одобрено Задание за проектиране, комплексът съдържа: зони на експонираната археология „in situ“; зона за експониране на демонтираните от зоната под бул. „Мария Луиза“ археологически структури от Средновековието, тематично свързани с останките под пл. „Независимост“ и подлеза с църквата „Света Петка Самарджийска“; сектори за лапидарни експозиции на привнесени от други части на града артефакти от античната епоха; пространства за провеждане на сценични дейности; зони за представяне на изложби на визуалните изкуства – скулптура, живопис, графика, инсталации и други; зони за експониране на колекционерски сбирки; локализирани зони за галерии за произведения на изкуствата и книжарница; зони за отдих и наблюдение на археологическите експозиции; комуникационни площи – алеи, маршрутни пътеки, проходи, рампи, стълбища, асансьори; битови и тоалетни възли за публично ползване; локализирана зона за управление на културния комплекс и за туристическо и информационно обслужване; зони за техническо и експлоатационно обслужване и поддържане на културния комплекс. Проектът е разработен в следните части: 1.Архитектура; 2.Интериор 3.Архитектурен проект за консервация, реставрация и експониране на паметниците на културата; 4. Технология за Консервационно реставрационни работи на археологическите структури 5. Конструктивна; 6.Ел. Инсталации; 7. Отопление вентилация ,климатизация; 8.Вода и канал; 9.Вертикална планировка; 10.Паркоустройство и ландшафтна архитектура; 11. План за безопасност и здраве; 12.Пожарна безопасност.

Стойност, без да се включва ДДС
10498016.44 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

15.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 100 000 лв. (сто хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция - (по образец на банката), се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG41BNBG96613300175501, BIC: BNBGBGSD, БНБ - Централно управление.В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3% (три процента) от стойността на договора. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция (по образец на банката), в нея е изрично записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG41BNBG96613300175501, BIC: BNBGBGSD, БНБ - Централно управление.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: 1. Аванс в размер на 35% (тридесет и пет процента) от цената по договора за обществената поръчка с ДДС. Авансът е платим в срок от 20 (двадесет) дни след „Начало на строителството” (означава датата на съставяне и подписване на Протокол обр. 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка), по банкова сметка посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена фактура и гаранция за авансово плащане, която следва да покрива пълния размер на аванса. 2. Междинно плащане в размер на 35 % (тридесет и пет процента) се извършва в срок от 20 (двадесет) дни след подписване на Протокол за приемане на извършените строително и консервационно – реставрационни работи /бивш Образец 19/, въз основа на: количествено-стойностна сметка; доклад за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; и данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя. След извършването на междинно плащане се освобождава гаранцията за авансовото плащане; 3. Окончателно плащане, в размер на останалите 30 % (тридесет процента) от общата цена за изпълнение на дейностите – в срок не повече от 30 (тридесет) дни след издаване на фактура от изпълнителя, придружена с протокол, образец 16 за установяване на годността за ползване на строежа съгласно ЗУТ, подписан Окончателен доклад от Строителния надзор, приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и предаване на пълен комплект на документацията на Обекта.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Оферта за участие- по обр., Административни сведения –обр.; Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка – обр.; Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – обр.;Копие от удостоверение за актуално състояние за ЮЛ и ЕТ, ако участникът не е посочил ЕИК, съгл. чл.23 от Закона за търговския регистър, респ.документ за самоличност на ФЛ, чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; Документ за внесена гаранция за участие; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б. „а”-„д”, т. 2 и т. 3 от ЗОП; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1, 3 и 4 от ЗОП; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП и Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т. 2 от ЗОП. Наличието на обст. по чл. 47, ал. 1,т.1, б "а-д" ,ал.2, т. 1,3 и 4 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата; Декларация за приемане на условията в проекта на договор съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП – по обр.; Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1 и чл. 109, ал. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза - по обр.;Ориг. или нот. зав. копие на споразумение за създаване на обединение, декларация от членовете на обединение, че са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; участниците в обединението упълномощават свой представител да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора –по обр.; Декларация за участие на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват, дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – по обр.; Декларация за съгл.от подизпълнител – по обр.; Декларация от участника за извършен оглед на обекта на строителството –по обр.;Декларация, че участника има регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа категория съгл. чл. 137, ал., т. 1, б."м" от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните лица. Всеки участник следва да докаже регистрацията си в съответния регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от съответните органи съгласно националния му закон; Доказателства за икономически и финансови възможности по чл.50 ,ал.1,т.3 от ЗОП описани в раздел III.2.2.) от обявлението;Доказателства за технически възможности по чл.51, ал.1 от ЗОП описани в раздел III.2.3.) от обявлението;Техническа оферта;Ценова оферта

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите, за последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Могат да не бъдат представени, когато същите са видими чрез Търговския Регистър. 2. Справка за общия оборот и оборота от строителство за всяка от последните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.). 3. Копие на валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за обекти първа категория съгласно чл. 137 от ЗУТ. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата където са установени.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да има общ оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си в размер на не по-малко от 20 000 000 (двадесет милиона) лв. без ДДС. 2.Участникът трябва да е реализирал оборот от строителство за последните три години (2011, 2012, 2013 година) в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си в размер на не по-малко от 20 000 000 (двадесет) милиона лева без ДДС. 3. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за обекти първа категория съгласно чл.137 от ЗУТ. *При участие на обединения, които не са юридически лица, минималните изисквания се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на договорите за строителство с предмет сходен с предмета на обществената поръчка, придружен с препоръки за добро изпълнение, изпълнени от участника през последните 5 /пет/ години - (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013г.), считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите. 2. Заверено копие на Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват в строителство или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Заверено копие на Сертификат ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват в строителството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 4.Списък на техническия състав необходим за изпълнение на поръчката придружен от: 4.1.Копие на дипломата за висше образование, копие на трудова книжка или еквивалент, доказващ/а работа по специалността за указания минимален срок, както и приложени препоръки от работодатели. Копие на удостоверения /сертификати/ за завършен съответен курс по Здравословни и безопасни условия на труд и Контрол на качеството. Автобиография на експерта придружена с копия от трудова/осигурителна книжка или служебна бележка, удостоверяваща трудовия стаж. Регистрация в публичния регистър по чл. 165 от Закона за културното наследство или регистрация в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен участника, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, с области на дейност по консервация, реставрация, съгласно изискванията на възложителя, както и други документи удостоверяващи изисквания опит.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да е изпълнил договор(и) за строителство сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 /пет/ години /2009, 2010, 2011, 2012 и 2013 г./, считано от датата определена като краен срок за получаване на офертите, придружени с препоръки за добро изпълнение. *За „договор с предмет, сходен с предмета на поръчката” възложителят ще приема договори за изпълнение на строително – монтажни работи, реставрация, консервация на археологически обекти и/или паметници на културата; туристическа инфраструктура на археологически обекти и/или паметници на културата; обекти от техническата инфраструктура на обекти паметници на културата. 2. Всеки участник трябва да притежава Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват в строителството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Всеки участник трябва да притежава Сертификат ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват в строителството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 4.Участникът трябва да осигури ключови експерти и специалисти: 4.1. Ръководител на обекта, който да притежава образование, квалификация и правоспособност за извършване на дейности по консервация и реставрация, регистрация в публичния регистър по чл. 165 от Закона за културното наследство с област на дейност на консервация и реставрация, да притежава общ професионален опит минимум 5 (пет) години. 4.2. Експерт Реставрации, който да притежава не по-малко от 5 (пет) години общ професионален опит по специалността. Да притежава регистрация в публичния регистър по чл. 165 от ЗКН с области на дейност по консервация и реставрация, както и да докаже опит в реставрацията на художествени културни ценности – стенописи и/или мозайки. 4.3. Архитект, който да е регистриран в публичния регистър по чл. 165 от ЗКН с области на дейност по консервация и реставрация, свързани с опазването на архитектурно-строителни и археологически културни ценности, с общ професионален опит по специалността не по-малко 5 (пет) години, свързан с обекти паметници на културата. 4.4 Геодезист – притежаващ минимален общ професионален опит по специалността минимум 5 (пет) години, притежаващ удостоверение за вписване в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра, съгласно чл. 12, т. 8 от Закона за кадастъра и имотния регистър; 4.5.Технически ръководител на обекта, който е ригистриран в публичния регистър по чл. 165 от ЗКН с области на дейност по консервация и реставрация, свързани с опазването на архитектурно-строителни и археологически културни ценности.Общ професионален опит по специалността 5г. Минимален специфичен опит по специалността-3г.; 4.6.Специалист част Архитектура, който е регистриран в публичния регистър по чл. 165 от ЗКН с области на дейност по консервация и реставрация, свързани с опазването на архитектурно-строителни и археологически културни ценности.Висше образование архитектура.Общ професионален опит по специалността 5г. Минимален специфичен опит по специалността-2г.; 4.7.Специалист част ВиК с висше образование ВиК,Общ професионален опит по специалността 5г. Минимален специфичен опит по специалността-2г.; 4.8.Специалист част Електро,висше образование електрически инсталации,Общ професионален опит по специалността 5г. Минимален специфичен опит по специалността-2г.; 4.9.Специалист Здравословни и безопасни условия на труд.курс по ЗБУТ, съгласно Наредба № РД-07-2/ 16.12.2009г.Общ професионален опит по специалността 3г. Минимален специфичен опит по специалността-2г.;Специалист Контрол на качеството Съгл. 163а от ЗУТ. Общ професионален опит по специалността 2г. Минимален специфичен опит по специалността-2г.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 10
Показател: Технологична последователност на строителните и консервационните процеси; тежест: 20
Показател: Управление на риска; тежест: 10
Показател: Ценово предложение; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на културата, гр. София, бул. "Ал.Стамболийски" № 17

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Дейностите свързани с проекта се финансират по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.1-01/2008/001-006 „Античен културно - комуникационен комплекс „Сердика””, по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие е достъпна в профила на купувача на интернет адрес http://mc.government.bg/page.php?p=163&s=165&sp=0&t=0&z=0

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на културата, бул. "Александър Стамболийски" № 17, Република България 1040, София, Тел.: 02 9400929, E-mail: k.kostadinov@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ