Версия за печат

00087-2014-0087

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3, партер, стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, гр. София, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнители по обособени позиции: Обособена позиция №1: Изпълнение на СМР на обект „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211 (о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”; Обособена позиция №2: Изпълнение на СМР на обект „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”; Обособена позиция №3. Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обекти: - „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”; - „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Описание на обособена позиция № 1: „Изпълнение на СМР на обект „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”. Предметът на настоящата обособена позиция е доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211 (о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”. Проектът предвижда изграждане на пътни платна, тротоари, велотрасе и съпътстваща инфраструктура. Според функционалното си предназначение ул. „Обиколна” принадлежи към първостепенната улична мрежа – IV клас главна улица. Ул. „Обиколна” се привързва към бул. „Копенхаген” с четириклонно кръстовище. Дължината на трасето е около 1 100 м. Габаритът на основното трасе е с пътни платна по 6,00 м в посока, общо 12,00 м и тротоари от 4,50 м, съгласно съществуващата застройка и регулация. Това осигурява по 2 ленти /2 х 3,00 м/ в посока. В проекта е предвидена асфалтобетонова настилка за тежко движение с обща дебелина 66 см /4 см плътен полимермодифициран асфалтобетон, 4 см неплътен асфалтобетон, 13 см битуминизиран трошен камък, 45 см трошен камък/, средни бетонови бордюри и водещи бетонови ивици и пясъчен асфалтобетон за тротоарните настилки. На местата на пешеходните пресичания са предвидени тактилни ленти и понижения на бордюрите. Предвижда се еднопосочно велотрасе по двата тротоара на ул. „Обиколна”, като в участъка между ул. „Полковник Хр. Арнаудов” и бул. „Копенхаген” да премине в двупосочно по южния тротоар. За отводняването на пътното платно и тротоарите са предвидени 67 бр. двуставни улични оттока, от тях 50 бр. двойни двуставни и 17 бр. единични двуставни. Заустването на съединителните връзки на уличните оттоци към канализацията се извършва в съществуващите шахти, които ще се рекордират. За обекта са разработени следните части: геодезия, пътни работи, отводняване, водоснабдяване, електроснабдяване, телекомуникации, улично осветление, конструкции, експертна оценка на съществуващата растителност, ландшафтна архитектура, ПБЗ и пожарна безопасност. Съществуващият водопровод попада изцяло в трасето на ул. „Обиколна”. Не се предвижда реконструкция на съществуващите водопроводи. Предвидено е изграждането на 9 нови надземни пожарни хидранта и подмяна на един съществуващ. Предвидено е изграждане на нова тръбна PVC мрежа, нови кабелни шахти, както и реконструкция на 8 бр. съществуващи кабели СрН и 1 бр. НН. В проекта е предвидена нова тръбна телефонна мрежа и нови кабелни шахти. Новото улично осветление ще се изпълни едностранно в югозападния тротоар. Ще се осъществява от нови стоманотръбни стълбове, единични тръбни конзоли и нови осветителни тела. Електрозахранването на уличното осветление ще се осъществява от ново ел. табло. Новите захранващи кабели са изтеглени в нова тръбна мрежа, изпълнена с гофрирани тръби. В част „Конструкции” са разработени елементи на уличното осветление: конзоли и фундаменти за стълбове и кабелни електрошахти. Подробното описание на обособена позиция №2 и обособена позиция №3 се намира в Приложение Б

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 71310000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Консултантски инженерни и строителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно описанието на обособените позиции в раздел II.1.5 и количествените сметки, неразделна част от документацията за участие.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер: • За Обособена позиция №1: Изпълнение на СМР на обект „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211 (о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”- 23 600 (двадесет и три хиляди и шестстотин) лева; • За Обособена позиция №2: Изпълнение на СМР на обект „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”- 9400 (девет хиляди и четиристотин) лева; • За Обособена позиция №3: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обекти: - „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”; - „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”.- 2000 (две хиляди) лева; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение за обособена позиция №1, №2 и №3 следва да бъде до издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация. Гаранциите се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За об. поз.№1 и Об. поз.№2:Съгл. проекта на договор: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс ........% / от стойността на договорените видове работи по чл.2, в размер на ......................... , в срок до 30 (тридесет) дни от подписването на акт за откриване на строителна площадка. Чл.3.2. Разплащането се извършва по единични фирмени цени, съгласно предложението, въз основа на протокол за установяване на извършени СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и проверен и съгласуван с ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и КОНСУЛТАНТА, упражняващ СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР, сметка 22 и фактура, в 30 /тридесет/ дневен срок. Чл.3.3. Допускат се междинни плащания, при условията на чл.3.2., като пропорционално се приспада преведения аванс. Чл.3.4. Окончателното разплащане се извършва при условията на чл.3.2. в 30 (тридесет) дневен срок след подписване на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, като се приспада преведения аванс. За обособена позиция №3: съгласно проекта на договор: Чл.2.2.1. В 30 дневен срок от от датата на подписване на протокол за предаване на съгласувания инвестиционен проект възложителят превежда на изпълнителя аванс за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта за обект „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”- със съществените изисквания към строежите в размер на ..... (до 20%) от стойността по чл.2.1.1 от договора. Чл.2.2.2. В 30 дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс за упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” и съставяне на технически паспорт на обект „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър” в размер на ..... (до 20%) от стойността по чл 2.1.2 от договора. Чл. 2.2.2.1. Допускат се междинни плащания по чл.2.2.2, като пропорционално се приспада преведения аванс. Чл.2.2.3. В 30 дневен срок от датата на подписване на протокол за предаване на съгласувания инвестиционен проект ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта за обект „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ” със съществените изисквания към строежите в размер на ...... (до 20%) от стойността по чл.2.1.3 от договора. Чл.2.2.4. В 30 дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс за упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за мин. изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР” и съставяне на техн. паспорт на обект „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ” в размер на .... (до 20%) от стойността по чл 2.1.4 от договора. Чл.2.2.4.1. Допускат се междинни плащания по чл. 2.2.4, като пропорционално се приспада преведения аванс. Чл.2.2.5. Оконч. плащане по чл. 2.1.1 и 2.1.3. се извършва в тридесет-дневен срок след получаване на Разрешение за строеж. Чл.2.2.6. Оконч. плащане по. Чл.2.1.2 и 2.1.4. се извършва в тридесет-дневен срок след получаване на разрешение за ползване и технически паспорт.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва като подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение от такива лица , закупило документацията, наричано по-нататък „заинтересовано лице”. От датата на подаване на офертата заинтересованото лице придобива статут на участник в процедурата . Участниците представят заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимум док. За създаване на обединение задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В документа те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Участниците носят цялата отговорност при допуснати изчислителни грешки. ПРИ ДОПУСНАТИ ГРЕШКИ И НЕСЪОТВЕТСТВИЯ В ЦЕНОВОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ И ПРИЛОЖЕНИЯТА КЪМ НЕГО, УЧАСТНИЦИТЕ СЕ ОТСТРАНЯВАТ (ДЕКЛАСИРАТ). От участие в откритата процедура се отстранява участник, за който е налице: обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5, ал.5 т. 1, по 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4, ал.5, т.2 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие на счетоводните баланси и на отчетите за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013 г. когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. Представянето на балансите и отчетите за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В случай, че кандидатът е чуждестранно лице, следва да представи заверено копие от счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за последните 3 (три) приключили финансови години според неговото законодателство. 2. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013 г. 3. За обособена позиция № 1: 3.1. справка по Образец № 8-1 за реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за 2011, 2012 и 2013 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията за оборота в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор (минимални изисквания), съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 3.2. копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 4. За обособена позиция № 2: 4.1. справка по Образец № 8-2 за реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за 2011, 2012 и 2013 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията за оборота в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор (минимални изисквания), съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 4.2. копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 5. За обособена позиция № 3: 5.1. справка по Образец № 8-3 за реализиран оборот от договори за консултантски услуги по чл. 166, ал.1, за 2011, 2012 и 2013 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 5.2. копие от валидна застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл.171, ал.1 и ал.2 от ЗУТ за строежи II категория. 5. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи по , той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените в т. 4.2 документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по реда на Раздел IХ.5 от документацията за участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За обособена позиция № 1: 1.1. Всеки участник трябва има реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за последните три години (2011г. 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, минимум 6 000 000 (шест милиона) лева или тяхната равностойност във валута без ДДС, общо за трите години. 1.2. Всеки участник трябва да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 2. За обособена позиция № 2: 2.1. Всеки участник трябва има реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за последните три години (2011г. 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, минимум 3 000 000 (три милиона) лева или тяхната равностойност във валута без ДДС, общо за трите години. 2.2. Всеки участник трябва има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 3. За обособена позиция № 3: • Индикативната стойност на СМР на обект „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър” е 2 360 000 лв. без ДДС. • Индикативната стойност на СМР на обект „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ” е 940 000 лв. без ДДС. 3.1. Всеки участник трябва има реализиран оборот от договори за консултантски услуги по чл. 166, ал.1, за последните три години (2011г. 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, минимум 500 000 (петстотин хиляди) лв. общо за трите години. 3.2. Всеки участник трябва има да има валидна застраховка „професионална отговорност”, съгласно чл.171, ал.1 и ал.2 от ЗУТ за строежи II категория.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

2. За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 2.1. За обособена позиция № 1: доказателствата за обособена позиция №1 са подробно описани в Приложение Б на обособена позиция №1 2.2. За обособена позиция № 2: 2.2.1. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9-2 с договори с не по-малко от 5 обекта за извършване на строително монтажни работи (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти в условията на интензивно градско движение, изпълнени през последните 5 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. За обекти, изпълнени в условия на интензивно градско движение, се приемат обекти, изпълнени по уличната мрежа на областните градове на Република България или по уличната мрежа на градове с население над 30 000 жители, както и обекти, изпълнени по пътища от републиканската и общинската пътна мрежа на територията на областните центрове на Република България или на територията на градове с население над 30 000 жители. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на пътни и тротоарни настилки; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на релсов път; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ВиК мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ел.снабдителни мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на телекомуникационни мрежи; - ландшафтна архитектура. За посочените в списъка обекти следва да се приложат референции за минимум 5 обекта от възложителите, с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако участникът е подизпълнител по договор, сключен по реда на ЗОП, следва да бъде представена референция от Възложителя по съответния договор за обществена поръчка. Договори в процес на изпълнение не се приемат. 2.2.2. За доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10-2, придружен от следните документи: - Автобиография, подписана от съответния член на екипа (Образец № 11); - Заверени копия от дипломи за придобита професионална квалификация; - Заверени копия на документи, доказващи ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.); - Заверени копия от релевантни дипломи/лицензи/удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве; ЗАБЕЛЕЖКА: Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация по Образец 10А, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията на поръчката; 2.2.3. За доказване на вписването в Централния регистър на Камарата на строителите – удостоверение за регистрация в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице – еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.2.2.4. Копие на валиден на сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г. или еквивалент, в обхвата на който е включено строително-монтажни работи. 2.2.5. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г., или еквивалент. 6.2.2.6. Копие на валиден сертификат за управление на здравето и безопасността при работа EN ISO 8001:2007г., или екв. Продължава в раздел VI. допълнителна информация....

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1.1. За обособена позиция № 1: 1.1.1. Всеки участник трябва да има опит в извършването на строително-монтажни работи на комплексни инфраструктурни обекти: за последните 5 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка - не по-малко от 5 обекта за строително-монтажни работи (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти в условията на интензивно градско движение. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на пътни и тротоарни настилки; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ВиК мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ел.снабдителни мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на телекомуникационни мрежи; - ландшафтна архитектура. 1.2. Всеки участник трябва да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, наети по трудов или граждански договор, които да бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум следните позиции: 1.2.1. Ръководител на обекта: • Образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 1.2.2. Ръководител на част строително-ремонтни дейности (СРД)/Технически ръководител: •Минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалент; •Трудов стаж по специалността – минимум 5 години; 1.2.3. Инженер „Геодезия”: •Образователна степен магистър, специалност „Геодезия, фотограметрия и картография” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 1.2.4. Инженер „Пътно строителство”: •Образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 1.2.5. Инженер „ВиК”: •Образователна степен магистър, специалност „ВиК” или еквивалент. •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 1.1.2.6. Електроинженер: •Образователна степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалент •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 1.2.7. Инженер „Телекомуникации”: •Образователна степен магистър, специалност „Телекомуникации” или еквивалент. •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 1.2.8. Ландшафтен архитект: •Образователна степен магистър, специалност „Ландшафтна архитектура”, “Озеленяване” или еквивалент. •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 1.2.9. Отговорник по контрола на качеството: •притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството, и опит на подобна позиция минимум 3 години; 1.1.2.10. Координатор по безопасност и здраве: •отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и опит на подобна позиция минимум 3 години. 1.1.3. Всеки участник трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория. 1.1.4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г. или еквивалент, в обхвата на който е включено строително-монтажни работи. 1.1.5. Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004, или еквивалент. 1.1.6. Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа EN EN ISO 18001:2007, или еквивалент. Изискванията за ОП2 и ОП3 са описани в Приложение Б на съответната обособена позиция;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: За обособена позиция №1 и №2:; тежест:
Показател: Оценка по финансов показател „предлагана цена” ; тежест: 50
Показател: Оценка по показател „срок за изпълнение” ; тежест: 10
Показател: Оценка по технически показатели, в това число: 1)Предложение за технология и организация изпълнението на строителството. Максимален брой точки 28т., 2)Организация на ръководството на обекта и мерки по управление на качеството, опазване на околната среда и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд. Максимален брой точки – 6; 3) Планиране изпълнението на обекта . Максимален брой точки - 6; тежест: 40
Показател: За обособена позиция №3:; тежест:
Показател: Оценка по финансов показател „предлагана цена” ; тежест: 80
Показател: Оценка по показател „срок за изпълнение” ; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 022 - 033668 от 31.01.2014 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 022 - 033669 от 31.01.2014 г. 
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 045 - 075450 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.07.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, сградата на СО, ул. Париж №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.3. Технически възможности, доказателства: 2.3. За обособена позиция № 3: 2.3.1. За доказване на лиценза съгласно чл. 167 от ЗУТ - копие на валиден лиценз, издаден съгласно чл.167 от ЗУТ, включително основен и разширен списък на екипа от правоспособни физически лица от различните специалности, за упражняване на дейностите оценка на съответствието на инвестиционнните проекти и/или упражняване на строителен надзор; 2.3.2. За доказване на опита за извършването на Консултантска услуга по чл.166 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ съставяне на комплексни доклади и/или упражняване на строителен надзор по време строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорти с издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане на обекти в експлоатация - списък съгласно Образец № 9-3 с договори за минимум 5 /пет/ обекта, свързани със съставяне на комплексни доклади и упражнен строителен надзор през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. За посочените в списъка обекти да се приложат референции за минимум 5 обекта от Възложителите с посочена стойност и дата на договора. Да се приложат съответните Разрешения за строеж, Разрешения за ползване или Удостоверения за въвеждане в експлоатация на обектите; 2.3.3. За доказване на правоспособните лица, участващи в екипа от физически лица, чрез които консултантът упражнява дейност по упражняване на строителен надзор, контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали и задълженията на координатор по безопасност и здраве - списък, съгласно Образец №10-3 на правоспособните физически лица, чрез които консултантът упражнява дейностите, съдържащ името и специалността на всеки член от екипа, трудов стаж и правоотношение с участника. Прилагат се дипломи за професионална квалификация. За всеки член от екипа, който не е включен в основния или разширен списък от специалисти, да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка от НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката - Образец № 10А. За координаторите по ЗБУТ да се приложат също съответните документи за квалификация - дипломи, лицензи, удостоверения, съгласно чл.5 , ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на СМР на обект „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211 (о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”;
1) Кратко описание

Описание на обособена позиция № 1: „Изпълнение на СМР на обект „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”. Предметът на настоящата обособена позиция е доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211 (о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”. Проектът предвижда изграждане на пътни платна, тротоари, велотрасе и съпътстваща инфраструктура. Според функционалното си предназначение ул. „Обиколна” принадлежи към първостепенната улична мрежа – IV клас главна улица. Ул. „Обиколна” се привързва към бул. „Копенхаген” с четириклонно кръстовище. Дължината на трасето е около 1 100 м. Габаритът на основното трасе е с пътни платна по 6,00 м в посока, общо 12,00 м и тротоари от 4,50 м, съгласно съществуващата застройка и регулация. Това осигурява по 2 ленти /2 х 3,00 м/ в посока. В проекта е предвидена асфалтобетонова настилка за тежко движение с обща дебелина 66 см /4 см плътен полимермодифициран асфалтобетон, 4 см неплътен асфалтобетон, 13 см битуминизиран трошен камък, 45 см трошен камък/, средни бетонови бордюри и водещи бетонови ивици и пясъчен асфалтобетон за тротоарните настилки. На местата на пешеходните пресичания са предвидени тактилни ленти и понижения на бордюрите. Предвижда се еднопосочно велотрасе по двата тротоара на ул. „Обиколна”, като в участъка между ул. „Полковник Хр. Арнаудов” и бул. „Копенхаген” да премине в двупосочно по южния тротоар. За отводняването на пътното платно и тротоарите са предвидени 67 бр. двуставни улични оттока, от тях 50 бр. двойни двуставни и 17 бр. единични двуставни. Заустването на съединителните връзки на уличните оттоци към канализацията се извършва в съществуващите шахти, които ще се рекордират. За обекта са разработени следните части: геодезия, пътни работи, отводняване, водоснабдяване, електроснабдяване, телекомуникации, улично осветление, конструкции, експертна оценка на съществуващата растителност, ландшафтна архитектура, ПБЗ и пожарна безопасност. Съществуващият водопровод попада изцяло в трасето на ул. „Обиколна”. Не се предвижда реконструкция на съществуващите водопроводи. Предвидено е изграждането на 9 нови надземни пожарни хидранта и подмяна на един съществуващ. Предвидено е изграждане на нова тръбна PVC мрежа, нови кабелни шахти, както и реконструкция на 8 бр. съществуващи кабели СрН и 1 бр. НН. В проекта е предвидена нова тръбна телефонна мрежа и нови кабелни шахти. Новото улично осветление ще се изпълни едностранно в югозападния тротоар. Ще се осъществява от нови стоманотръбни стълбове, единични тръбни конзоли и нови осветителни тела. Електрозахранването на уличното осветление ще се осъществява от ново ел. табло. Новите захранващи кабели са изтеглени в нова тръбна мрежа, изпълнена с гофрирани тръби. В част „Конструкции” са разработени елементи на уличното осветление: конзоли и фундаменти за стълбове и кабелни електрошахти.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно 1) Кратко описание и количествени сметки, неразделна част от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Доказателства за технически възможности: 2.1.1. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9-1 с договори с не по-малко от 5 обекта за извършване на строително монтажни работи (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти в условията на интензивно градско движение, изпълнени през последните 5 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. За обекти, изпълнени в условия на интензивно градско движение, се приемат обекти, изпълнени по уличната мрежа на областните градове на Република България или по уличната мрежа на градове с население над 30 000 жители, както и обекти, изпълнени по пътища от републиканската и общинската пътна мрежа на територията на областните центрове на Република България или на територията на градове с население над 30 000 жители. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на пътни и тротоарни настилки; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ВиК мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ел.снабдителни мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на телекомуникационни мрежи; - ландшафтна архитектура. За посочените в списъка обекти следва да се приложат референции за минимум 5 обекта от възложителите, с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако участникът е подизпълнител по договор, сключен по реда на ЗОП, следва да бъде представена референция от Възложителя по съответния договор за обществена поръчка. Договори в процес на изпълнение не се приемат. 2.1.2. За доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10-1, придружен от следните документи: - Автобиография, подписана от съответния член на екипа (Образец № 11); - Заверени копия от дипломи за придобита професионална квалификация; - Заверени копия на документи, доказващи ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.); - Заверени копия от релевантни дипломи/лицензи/удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве; ЗАБЕЛЕЖКА: Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация по Образец 10А, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията на поръчката; 2.1.3. За доказване на вписването в Централния регистър на Камарата на строителите – удостоверение за регистрация в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице – еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 2.1.4. Копие на валиден на сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г. или еквивалент, в обхвата на който е включено строително-монтажни работи. 2.1.5. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г., или еквивалент. 2.1.6. Копие на валиден сертификат за управление на здравето и безопасността при работа EN ISO 18001:2007г., или еквивалент.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №2: Изпълнение на СМР на обект „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”;
1) Кратко описание

Описание на обособена позиция № 2: „Изпълнение на СМР на обект „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”. Предвидена е реконструкция на пътното платно и тротоарите и подмяна на паважа с асфалтобетонова настилка, изграждане на велотрасе, обновяване на съществуващите зелени площи, подмяна на настилката на пътеките, водещи към блоковете от източната страна на булеварда. Дължината на работният участък е 688 м по бул. „Братя Бъкстон” от бул. „Тодор Каблешков” до бул. „Цар Борис ІІІ”. Габаритът на булеварда в работния участък се запазва по съществуващо положение. Широчината на пътното платно е 9,00 м. То е двупосочно с по една лента за движение от 4,50 м във всяка посока. Тротоарите са с широчина от 3,25 до 6,00 м, като в тях са проектирани две еднопосочни велотрасета с широчина по 1,50 м. Зелените площи в източния тротоар са с широчина от 1,75 м до 2,00 м. Предвидени са уширения на пътното платно за спирките на градски транспорт и джобове за контейнерите за битови отпадъци. В участъците с джобове за спирките лентата за движение остава 3 м. При пешеходните пресичания и входовете към прилежащи имоти са предвидени понижения на бордюрите, а за всички кръстовища - тактилни ленти. В напречно направление наклонът на настилката на платната за движение е 2,5 % - едностранен, от западния към южния бордюр. Наклонът на тротоарите и велотрасето е 2% към пътното платно. Зелената площ е с наклон около 10 % към пътното платно. По дължина на булеварда от двете страни до бордюрите е предвидена ивица от паваж (3 реда павета), наредени върху циментова основа. Ивицата до западния бордюр е с напречен наклон 2,5 %, насочен към оста на пътя, а ивицата до източния бордюр е с наклон 4 %, насочен към бордюра. Паважните ивици се прекъсват при пресичанията с напречните улици. Конструкцията на настилката е оразмерена за много тежко движение с обща дебелина 73 см: - 4 см плътен асфалтобетон Е=1200 MPa - 4 см долен пласт на покритието Е=1000 MPa - 20 см пореста асфалтобетонова смес за основа Е=800 MPa - 45 см основен пласт от трошен камък Е=300 MPa Тротоарната настилка и настилката за велотрасето е оразмерена за колесно натоварване 2 t, със следната конструкция: - 5 см пясъчен асфалтобетон Е=1200 Мра - 30 см основен пласт от трошен камък Е=300 MPa Тротоарната настилка за пътеките, водещи към блоковете е следната : - 5 см бетонови плочи 40/40/5 (от развалените тротоари по бул. „Братя Бъкстон”) - 30 см трошен пясък - съществуваща основа. Конструкцията на настилката в джобовете на спирките, местата за паркиране и джобовете за контейнери е следната: - 10 см среден паваж (10/10/10 см); - 5 см циментопясъчна основа; - 20 см бетон В 15; - 38 см основен пласт от трошен камък Е=300 МРа. Перонната настилка на спирките на трамваите на кръстовището бул. „Братя Бъкстон” – бул. „Цар Борис ІІІ” е от унипаваж със следната конструкция: - 6 см унипаваж; - 5 см пясъчна основа; - съществуваща основа. По цялата дължина на булеварда ще се монтират антипаркингови елементи. В част «Релсов път» е предвидено изграждане на нова конструкция на трамвайния релсов път само за участъците в кръстовището с бул. «Цар Борис ІІІ». Общата дължина на трасето е 74 м двоен коловоз в права. Конструкцията на трамвайния релсов път е предвидена с всички съвременни елементи, включително такива за намаляване на шума и вибрациите и за увеличаване на електроизолацията на релсите и се състои от: - улейни трамвайни релси тип Ri60 с дължина 17 м - непрекъсната подложна гумена лента - гумени виброизолационни странични елементи - преработена реброва подложка с анкерни „мустаци” - скрепление марка „К” - носеща стоманобетонна плоча. Стоманобетонните плочи са с ширина 1,80 м и дебелина 26 см, бетон клас В 30. Продължава в 3)Количество или обем...

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Предвидено е и монтаж на 2 комплекта температурни компенсатора в пътя от страна „Красно село” за предотвратяване измятане на безстеблените релси във вертикалната равнина. Новоизгражданите водопроводни напречни връзки Ф110 пресичат различни инженерни мрежи – топлопровод, ТТ кабели, ел. кабели. За пресичането и укрепване на съществуващите проводи са изготвени детайли. Предвижда се прецизиране на отводняването на пътните платна и тротоари, подмяна на оттоци и капаци на ревизионни шахти със самонивелиращи и заключващи се. За отвеждане на дъждовните води от пътните платна са предвидени 30 броя улични оттоци – 11 бр. единични и 19 бр. двойни двуставни. Всички те са съобразени със съществуващата и новопроектираната инженерна инфраструктура. Съединителните връзки на новите улични оттоци са заустени в съществуващите УРШ на съществуващите канали. В разглеждания участък има изградена ел. снабдителна мрежа. В новите тротоарни ивици ще бъде изградена нова тръбна мрежа за кабели СрН 10 кV от РVС тръби Ф140/4,1 мм и за кабелите НН 1 кV – РVС тръби Ф110/3,2 мм. Предвидена е реконструкция и изместване на кабели СрН 10 кV и НН 1 кV. Реконструкцията и преустройството на кръстовището с бул. „Цар Борис ІІІ” налагат да се извърши преустройство на правотоковите кабели, захранващи трамвайна линия № 5 в обсега на обекта. Предвижда се изграждане на нова РVС мрежа Ф110/3,2 мм на разстояние 0,4 м от бордюра на трасето на трамвайния релсов път от страната на югоизточното локално платно на бул. „Цар Борис ІІІ” в участъка от съществуващата ревизионна кабелна шахта от СШ 2 до СШ5. Ще бъде изпълнена реконструкция на светофарната уредба за управление на движението на кръстовище бул. „Цар Борис ІІІ” и бул. „Братя Бъкстон” след реализация на новото геометрично решение на кръстовището. Предвижда се изграждане на нова тръбна мрежа за кабелното захранване на светофарната уредба и нови стълбове, основи и конзоли. Монтираните контролери и прилежащата инфраструктура за видеонаблюдение трябва да отговарят на техническата спецификация, съгласно Приложение № 1 от Документацията за участие в тръжната процедура. Предвижда се рехабилитация на уличното осветление по бул. „Братя Бъкстон” от бул. „Тодор Каблешков” до бул. „Цар Борис ІІІ”. Където се засяга съществуващото улично осветление, едностранно на 0,8 м от бордюра ще се изправят нови поцинковани стоманенотръбни стълбове (СТС) и ще се монтират нови едностранни тръбни конзоли и нови осветителни тела. В участъците, където съществуващото УО не се засяга, съществуващите СТС и конзоли ще се почистят, грундират и боядисат. Ще се монтират нови осветителни тела. При рехабилитацията на бул. „Братя Бъкстон” и реконструкцията на съществуващата ел.мрежа ще се засегнат съществуващите телефонни кабели в западния тротоар. Ще бъде изградена нова телефонна мрежа от 4 бр. РVС тръби Ф110 в западния тротоар и в нея да се изтеглят нови кабели. В част „Ландшафна архитектура”, общия брой на новите дървета е 88, като 81 от тях са разположени на тротоара, а 7 бр. – в зелени площи. Съществуващите зелени ивици, от източната страна на булеварда, които разделят уличното платно от велоалеята и тротоара се запазват в по-голямата си част. Поради наситеността на източния тротоар с подземни комуникации новите дървета се разполагат на западния тротоар, разположени в посадни места до уличния бордюр, окантени с настилкопредпазител/бетонова ивица/, насочваща корените на дърветата в дълбочина. В прилежащите зелени площи в близост до жилищните сгради се засаждат 7 бр. от вида Rhus typhina.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1.2. За обособена позиция № 2: 1.2.1.участник трябва да има опит в извършването на строително-монтажни работи на комплексни инфраструктурни обекти: за последните 5 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка - не по-малко от 5 обекта за строително-монтажни работи (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти в условията на интензивно градско движение. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на пътни и тротоарни настилки; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на релсов път; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ВиК мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ел.снабдителни мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на телекомуникационни мрежи; - ландшафтна архитектура. 2.2. участник трява да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, наети по трудов или граждански договор, които да бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум следните позиции: 2.2.1. Ръководител на обекта: •Образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 2.2.2. Ръководител на част строително-ремонтни дейности (СРД)/Технически ръководител: •Минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалент; •Трудов стаж по специалността – минимум 5 години; 2.2.3. Инженер „Геодезия”: •Образователна степен магистър, специалност „Геодезия, фотограметрия и картография” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 2.2.4. Инженер „Пътно строителство”: •Образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 2.2.5. Инженер „ВиК”: •Образователна степен магистър, специалност „ВиК” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 2.2.6. Електроинженер: •Образователна степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 2.2.7. Инженер „Телекомуникации”: •Образователна степен магистър, специалност „Телекомуникации” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 2.2.8. Инженер „Релсов път”: •Образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство”, профил „Железопътно строителство” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 2.2.9. Ландшафтен архитект: •Образователна степен магистър, специалност „Ландшафтна архитектура”, “Озеленяване” или еквивалент; •Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; 2.2.10. Отговорник по контрола на качеството: •притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството, и опит на подобна позиция минимум 3 години; 2.2.11. Координатор по безопасност и здраве: •отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и опит на подобна позиция минимум 3 години. 2.3.участник трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория. 2.4.участникът да има внедрена система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г. или еквивалент, в обхвата на който е включено строително-монтажни работи. 2.2.5. Участникът да има внедрена система за упр. по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004, или екв. 2.2.6. Участникът да има внедрена система за упр. на здравето и безопасносттапри работа EN ISO 18001:2007 или екв.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обекти:- „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”; - „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”.
1) Кратко описание

Описание на обособена позиция № 3: „Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обекти: - „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”; - „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”. Обект на настоящата обособена позиция е Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ); по чл.168; чл.169б, ал.1; чл.176, ал.1 от ЗУТ; чл. 176а и чл. 176б, ал.1 от ЗУТ за съставяне технически паспорти на нови строежи и включва: 2.3.1. Съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите за строежи: - „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”; - „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”. 2.3.2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорт с издаване на Разрешение за ползване на обекти: - „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”; - „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”. Продължава в 3) Количество или обем...

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71310000

Описание:

Консултантски инженерни и строителни услуги

3) Количество или обем

В обхвата на настоящата обособена позиция се включват консултански услуги по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ и свързаните с него подзаконовите нормативни актове съгласно условията в документацията за участие, както следва: - Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство с нормативните изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните и противо-пожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - Координиране на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с Договора за изпълнение на строителството; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки и разплащателните документи, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Наблюдаване за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; - Съставяне на актовете и протоколите в съответствие с нормативните изисквания; - Осигуряване на условия за безопасност на труда; - Контрол по опазване на околната среда; - Контролиране на съответствието на влаганите материали и продукти; - Мерки за недопускане на увреждане на трети лица и имоти от строителството; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; - Инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности; - Да изисква изготвянето на екзекутивна и друга техническа документация и подписва същата както и да я представи за съхранение; - Участие при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ; - Изготвяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г.; - Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа на строежа; - Изготвяне и представяне на окончателен доклад за въвеждане на обекта в експлоатация и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. 2.3.3. Изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обекти: - „Доизграждане на ул. „Обиколна” от бл. 211(о.т. 34) до бул. „Копенхаген” (о.т. 24), ж.к. „Дружба 2”, район „Искър”; - „Рехабилитация на бул. "Братя Бъкстон" в участъка от бул. "Тодор Каблешков" до бул. „Цар Борис ІІІ”.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

За обособена позиция № 3: 3.1. На участникът трябва да е издадено удостоверение съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ за строежи II категория. 3.2. Всеки участник трябва да има опит в извършването на Консултантска услуга по чл.166 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ за съставяне на комплексни доклади и/или упражняване на строителен надзор по време строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорти с издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане на обекти в експлоатация - договори за минимум 5 /пет/ обекта, свързани със съставяне на комплексни доклади и упражнен строителен надзор през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите. 3.3. Всеки участник трябва да разполага със задължителен минимален състав на екипа от физически лица (включващ основен и разширен списък), чрез които консултантът упражнява дейност по упражняване на строителен надзор, контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали и задълженията на координатор по безопасност и здраве, по специалности: 1. архитектура или урбанизъм - 1; 2. промишлено и гражданско строителство, технология и механизация на строителството или строителство на сгради и съоръжения - 1; 3. топлотехника (отопление, вентилация и климатизация) – 1; 4. специалности, въз основа на които се придобива квалификация електроинженер - 2; 5. водоснабдяване и канализация - 2; 6. транспортно строителство – 3, в т.ч.: 6.1. пътно строителство – 2; 6.2. железопътно строителство – 1; 7. специалностите, въз основа на които се придобива квалификация инженер в областта на телекомуникациите - 1; 8. специалностите, въз основа на които се придобива квалификация технолог в областта на производствените процеси - 1; 9. специалностите, свързани със санитарно-хигиенните изисквания към строежите (лекари, инженери, архитекти и др.) - 1; 10. пожарна и аварийна безопасност или друга специалност, осигуряваща квалификация в областта на противопожарните строително-технически норми - 1; 11. специалностите, въз основа на които се придобива квалификация инженер геодезист - 1; 12. специалностите, въз основа на които се придобива квалификация инженер-геолог или хидрогеолог - 1; 13. ландшафна архитектура, паркоустройство - 1; 14. юрист - 1; 15. координатор по ЗБУТ – 2.