Версия за печат

00268-2014-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул.“Княгиня Мария Луиза“ № 114Б, За: Николай Керелски - началник отдел "УС", дирекция "УСОП"; Васил Пенов - юрисконсулт в отдел "ОП", дирекция "УСОП:, България 1233, София, Тел.: 02 8080958;02 8080922, E-mail: sar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.aref.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.aref.government.bg.

Електронен достъп до информация: www.aref.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул.“Княгиня Мария Луиза“ № 114Б, За: Мариана Станчева - началник отдел "АИО", България 1233, гр. София, Тел.: 02 8181122

Място/места за контакт: отдeл Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: предоставяне статут на бежанец

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка и монтаж на 5 /пет/ броя дизел-генератори за резервно електрозахранване на консуматори за нуждите на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Регистрационно-приемателен център – гр. Харманли, ж.к. „Дружба“ № 23 – 2 /два/ броя с мощност 500 KW; Регистрационно-приемателен център – гр. София, място за настаняване на чужденци подали молба за международна закрила кв. „Враждебна“, бул. „Ботевградско шосе“ № 270 – 1 /един/ брой с мощност 100 KW; Регистрационно-приемателен център – гр. София, място за настаняване на чужденци подали молба за международна закрила кв. „Военна рампа“, ул. „Локомотив“ № 11- 1 /един/ брой с мощност 100 KW; Център за настаняване село Ковачевци, община Перник - 1 /един/ брой с мощност 100 KW.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка и монтаж на 5 /пет/ броя дизел-генератори за резервно електрозахранване на консуматори за нуждите на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31100000

Описание:

Електрически двигатели, генератори и трансформатори

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка и монтаж на 5 /пет/ броя дизел-генератори за резервно електрозахранване на консуматори за нуждите на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет.

Стойност, без да се включва ДДС
308333 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция или парична сума, преведена по банкова сметка на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет: BICBNBGBGSD; IBAN BG37BNBG96613300158501БНБ-ЦУ. Обслужването на банковата гаранция (таксите, комисионните и другите видове плащания по нея) е за сметка на участника. Банковата гаранция за участие следва да е в оригинал със срок на валидност 60 /шестдесет/ дни, считано от датата на крайния срок за представяне на офертата; Размерът на гаранцията за участие е 3 083.00 /три хиляди осемдесет и три/ лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора /безусловна и неотменяема банкова гаранция или парична сума/ - е в размер на 1 % от стойността на поръчката без ДДС, с валидност 20 /двадесет/ дни след изтичане срока на договора. Гаранция за изпълнение на договора се предоставя преди подписването му, като банкова гаранция в оригинал или парична сума в български лева, внесена по банкова сметка на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет: BICBNBGBGSD; IBAN BG37BNBG96613300158501БНБ-ЦУ. 3. Освобождаването на гаранцията за участие и задържането или освобождаването на гаранцията за изпълнение на договора става, съответно по реда на чл. 62 и чл. 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Доставката се осъществява с финансовата подкрепа на Република Чехия. 2. Начина на плащане е описан в приложение № 10 - проект на договор, раздел II.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

1. Участник в обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или тяхно обединение. Ако участникът определен за изпълнител е обединение следва да изпълни задълженията си по чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Не се допуска до участие в процедурата участник, който не отговаря на законовите изисквания или на някое от условията на Възложителя в тази документация. 2. Участникът следва да е производител, официален представител на производителя, търговски представител или упълномощен да извършва продажба и сервиз на обекта на доставката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, който е: 1.1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 1.2. обявен в несъстоятелност; 1.3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.4. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 1.5. лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 1.6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 1.7. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 1.8. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; 1.9. осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 1.10. при които лицата по ал. 4 на чл. 47 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 1.11. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация за общия оборот на участника общо за последните 3 години – 2011, 2012 и 2013 г. - по приложение № 3 от документацията за участие. Когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, се приема сумарно реализираният оборот на всички лица в обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Минималният общ оборот на участника общо за последните 3 години – 2011, 2012 и 2013 г. - да не е по малък от 600 000 (шестстотин хиляди) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Подписан от участника Списък на основните договори за доставка и монтаж, с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, в зависимост от датата на която е учреден и включително до датата на предаване на офертите. В списъка да се посочат получател,стойност, дата на сключване на договора , предмет на договора, срок за изпълнение /Приложение № 3а/. Всеки договор от списъка, с който участникът доказва покриване на минималните изисквания на възложителя следва да е придружен от препоръка за добро изпълнение. За доказване на тези обстоятелства, в допълнение към препоръките за добро изпълнение могат да се приложат и копия на договори /или части от тях/, приемо-предавателни протоколи, копия на финансови документи, които удостоверяват, успешното изпълнение на договора, както и други доказателства (заверени с гриф "Вярно с оригинала" и подпис на представляващия участника). В случай, че участникът е участвал в консорциум, обединение или като подизпълнител, от приложените документи следва да е виден делът от стойността и дейностите по съответния договор. 2. Производителят на предлаганите от участника за доставка и монтаж дизел-генератори за резервно електрозахранване на консуматори да е сертифициран по системата за управление на качеството ISO 9001:2008, както е подробно е описано в раздел III, т. 1.8, подточка 1.8.2 от документацията за участие. 3.1. Ако участникът е производител на предлаганите дизел-генератори за резервно електрозахранване на консуматори, прилага презентация на фирмата, от която да е видно, че предмет на дейност на фирмата е именно изработването, продажбата и сервизно обслужване на дизел-генератори ; 3.2. Aко участникът е официален представител на производителя на предлаганите дизел-генератори за резервно електрозахранване на консуматори, представя оторизационно писмо издадено от производителя, от което да е видно, че участникът е упълномощен да извършва продажба и сервизно обслужване на произведените от него дизел-генератори на територията на Р България. В този случай следва да се приложи декларация, подписана от производителя, че последният има право да продава и извършва сервизно обслужване на предлаганите дизел-генератори. 3.3. Aко участникът е търговец с изключителни права да извършва продажба и сервиз на предлаганите дизел-генератори за резервно електрозахранване на консуматори, представя заверени копия на документите за придобиване на изключителни права и декларация, подписана от производителя, че последният има право да продава и извършва сервизно обслужване на предлаганите дизел-генератори. 3.4. Aко участникът е упълномощен да извършва продажба и сервиз от официалния представител на производителя на предлаганите дизел-генератори за резервно електрозахранване на консуматори, представя официално оторизационно писмо издадено от официалния представител на производителя в Република България, от което да е видно, че участникът е упълномощен да извършва продажба и сервизно обслужване на предлаганите дизел-генератория, прилага и оторизационно писмо, издадено от производителя, с което се упълномощава официалния представител на производителя на предлаганите дизел-генератори както и декларация, подписана от производителя, че последният има право да продава и извършва сервизно обслужване на предлаганите дизел-генератори.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил най-малко 3 (три) договора (включително като под изпълнител), сходни с предмета на настоящата поръчка през последните три години, считано от датата, на която е учреден и включително до дата на предаване на офертите. Под изпълнени договори се разбират договори, приключили към крайния срок за подаване на оферти по настоящата поръчка. Договори, сходни с предмета на поръчката са договори с предмет доставка и монтаж на дизел генератори. 2.Заверено копие на валиден сертификат на производителя, доказващ, че същият е сертифициран по системата за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008, или негов еквивалент.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 114 Б

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на ДАБ при МС - www.aref.governmant.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ