Версия за печат

01263-2014-0003

BG-гр.София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община район "Люлин", бул."Захари Стоянов" № 15, За: Елена Здравкова, Република България 1336, гр.София, Тел.: 02 9237240, E-mail: e.zdravkova@lyulin.bg, Факс: 02 9250085

Място/места за контакт: Столична община, район "Люлин"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lyulin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lyulin.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на пристройка (физкултурен салон) към съществуваща сграда на 37-мо СОУ, в УПИ -за училище, кв. 118, м. „бул. Сливница”, по плана на гр. София”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. София, ж.к. „Люлин”, 37-мо СОУ, бул. „Луи Пастъор” № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Изграждане на пристройка (физкултурен салон) към съществуваща сграда на 37-мо СОУ, в УПИ -за училище, кв. 118, м. „бул. Сливница”, по плана на гр. София” Място за изпълнение: гр. София, ж.к. „Люлин”, 37-мо СОУ, бул. „Луи Пастъор” № 1 Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на поръчката, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. За обекта, предмет на настоящата процедура има издадено разрешение за строеж № 15/07.05.2014 г, влязло в сила на 28.05.2014 г., за „Пристройка (физкултурен салон) към съществуваща сграда на 37-мо СОУ, в УПИ -за училище, кв. 118, м. „бул. Сливница”, по плана на гр. София”. Инвестиционните проекти и техническата документация са на разположение и следва да бъдат разгледани от представители на учасника в отдел “Инженерна инфраструктура, благоустройство и екология” на СО- район ”Люлин”, бул. “Захари Стоянов” №15 всеки вторник и четвъртък след 21.06.2014 г. от 8.30 до 17.00 ч.; Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед и запознаване с инвестиционните проекти следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77 Финансиране: Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2014г. и 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя. Заявеното от СО – район „Люлин” финансиране на проекта е в размер 854 990,00 /осемстотин петдесет и четири хиляди деветстотин и деведесет лева / без начисл. ДДС или 1 025 988,00 /един милион двадесет и пет хиляди деветстотин осемдесет и осем лева/ с начисл. ДДС.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обекта Пристройка (физкултурен салон) към съществуваща сграда на 37-мо СОУ, в УПИ -за училище, кв. 118, м. „бул. Сливница”, по плана на гр. София, предмет на настоящата процедура има издадено разрешение за строеж № 15/07.05.2014 г, влязло в сила на 28.05.2014 г., за „Пристройка (физкултурен салон) към съществуваща сграда на 37-мо СОУ, в УПИ -за училище, кв. 118, м. „бул. Сливница”, по плана на гр. София”.

Прогнозна стойност без ДДС
854990 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 8549.90 лв. /осем хиляди петстотин четиредесет и девет лева и деведесет стотинки / без начислено ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % /два процента/ от цената, предложена от участника, класиран на първо място, с когото ще бъде сключен договор за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Предложения, които не са обезпечени с Гаранция за участие или Гаранцията за участие не е на името на участника или не отговарят на изискванията на Възложителя, ЩЕ СЕ ОТХВЪРЛЯТ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват след осигурено финансиране от Столична община като първостепенен разпоредител с бюджетни кредити /чл.52 от Закон за местното самоуправление и местната администрация/. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2014г. и 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи за подбор - Плик № 1: 1/ Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени и страницата/ите, на която/ито се намират. Изготвя се съобразно образец – Приложение № 1 от документацията.2/ Декларация за запознаване с условията на поръчката, изготвена съобразно образец – Приложение № 3. 3/ Административни сведения на участника, изготвени съобразно образец – Приложение № 4.4/ Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – в оригинал или нотариално заверено копие, издадено не по-рано от 6 месеца преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законния/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, необходимите документи се представят за всяко физическо или юридическо лице в обединението.5/ Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, съгласно Раздел VI “Изисквания и доказателства за икономическото и финансовото състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участниците в процедурата”.6/ Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в настоящата документация, в това число изискуемите справки по чл. 51, ал. 1 от ЗОП /Приложение № 8.1 и 8.2/. 7/ Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 ЗОП – Приложениe № 5 и Приложениe № 6;8/ Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда – Приложение № 11И;9/ Декларация за участие или не на подизпълнител/и - Приложение № 7. В случай че участникът предвижда участието на подизпълнител/и, е необходимо да представи и списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, съдържащ наименованието на подизпълнителите, видовете дейности, които ще изпълняват и дела на тяхното участие.10/ Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката - Приложение № 7А;11/ Документ за внесена гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация - Приложение № 12 12/ Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно.13/ Документ за закупуване на документация за участие (заверено копие);14/ Декларация за запознаване с обекта - Приложение № 9, задължително заверена от представител на Възложителя;15/ Оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) – Приложение № 2; 16/ Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал) – когато е приложимо. 17/ Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка; 18/ Подписан и подпечатан от участника проект на договора /Приложение № 14/;19/ Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, които участникът следва да представи за доказване покриването на минималните изисквания по отношение на икономическото и финансовото си състояние: 1. Заверено копие от годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2011г., 2012г. и 2013г./. Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. В последния случай съответното обстоятелство следва да бъде изрично посочено от участника. Когато публикуването на финансовите отчети се изисква от законодателството на държавата, в която те са установени, данните могат да са ползват от публикацията. В случай, че публикуването на съответните документи не се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, необходимо е да се представят еквивалентни документи, доказващи финансовото му състояние.За физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три приключени финансови години /2011г., 2012г. и 2013г./. 2. Справка/информация (свободен текст) за оборота от договори за СМР, за последните 3 (три) финансови години /2011г., 2012г. и 2013г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи по т.2, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените в т. 2 документи, той следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по реда, установен в настоящата документация.
Минимални изисквания: Всеки участник в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:1. Да има минимален документално доказан общ оборот от строително – монтажни работи за предходните три приключили финансови години /2011г., 2012г. и 2013г./, в размер на: 2 564 970.00 лв. /два милиона петстотин шестдесет и четири хиляди деветстотин и седемдесет лева / без начислено ДДС – общо за трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изисквания за доказване на техническите възможности и квалификация: 1. За доказване на опита – списък по образец, изготвен съобразно Приложение № 8.1, с не по-малко от 1 /един/ договор за извършени строително – монтажни работи съобразно изискванията, посочени в т.1. Всеки от посочените в списъка договори трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, в която се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. За доказване на възможност за осигуряване на квалифициран персонал за изпълнение на СМР участниците трябва да представят: списък по образец, съгласно Приложение № 8.2, придружен с официални документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения, сертификати, автобиографии и други, по преценка на участника. 3. За доказване на обстоятелството по т. 1.3. участникът следва да представи заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, ІV категория по ЗУТ.Ако участникът е чуждестранно лице, следва да представи валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията на участника в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Участникът следва да представи и валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, отговаряща на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна. 4. Обстоятелството по т. 4. се доказва с представяне на заверено копие на сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от акредитиран сертифициращ орган. 5. Обстоятелството по т. 5. се доказва с представяне на заверено копие на сертификат за управление на здравословните и безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, издаден от акредитиран сертифициращ орган. 6. Обстоятелството по т. 6. се доказва с представяне на заверено копие на сертификат за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен, издаден от акредитиран сертифициращ орган.Участник не може да се позове на подизпълнители и трети лица за изпълнение на квалификационните критерии. Участник, който не отговаря на изискванията, подробно посочени в раздел VI от документацията се отстранява от участие в процедурата.
Минимални изисквания: Всеки участник в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Участникът трябва да има опит в извършването на подобен вид строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2009г., 2010г., 2011г., 2012г. и 2013г./ - към 31.12.2013 г., участникът следва да е изпълнил минимум 1 /един/ договор, на стойност без начислено ДДС не по-ниска от прогнозната стойност на настоящата поръчка и с предмет, сходен с предмета на поръчката. Забележка: Под „сходен” с предмета на настоящата поръчка договор се разбира договор за изграждане и извършване на строително монтажни работи /по част Архитектура, ВиК, ОВКИ, Електро, Конструктивна, Паркоустройство и Геодезия и вертикално планиране/ на училища, детски заведения, детски градини или ясли и/или други сгради, включително пристройки към такива. Изпълнените договор/и следва да имат за предмет извършването на строително - монтажни работи на училища, детски заведения, детски градини, ясли и/или други сгради или пристройки към такива, като това обстоятелство следва да се докаже с констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15 към Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). 2. Участникът следва да разполага с екип, предвиден за изпълнение на обекта, включващ работници/служители, както следва:.2.1. Ръководител екип – със строително инженерно образование; стаж минимум 5 /пет/ години в областта на строителството. 2.2. Експерти „Строителство”:• Експерт по специалност „ОиВ” - за тази част изпълнителят да разполага с инженер, който да има минимум 3 /три/ години трудов стаж в областта на строителството;• Експерт по специалност „Електро” - за тази част изпълнителят да разполага с инженер, който да има минимум 3 /три/ години трудов стаж в областта на строителството;• Експерт по специалност „ВиК” - за тази част изпълнителят да разполага с инженер, който да има минимум 3 /три/ години трудов стаж в областта на строителството;• Експерт по специалност „Паркоустройство” - за тази част изпълнителят да разполага с инженер, който да има минимум 3 /три/ години трудов стаж в областта на строителството;•Експерт по специалност „Геодезия и вертикално планиране” - за тази част изпълнителят да разполага с инженер, който да има минимум 3 /три/ години трудов стаж в областта на строителството;• Експерт по специалност „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” - инженер със строително инженерно образование със стаж минимум 2 /две/ години. 3. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, ІV категория по ЗУТ. 4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна, с предметен обхват, съответстващ на предмета на настоящата обществена поръчка .5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентна, с предметен обхват, съответстващ на предмета на настоящата обществена поръчка.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна, с предметен обхват, съответстващ на предмета на настоящата обществена поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател – Техническо предложение; тежест: 40
Показател: Показател – Цена за изпълнение; тежест: 50
Показател: Показател – Срок за изпълнение; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 583046 от 30.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден от 08:30 ч. на 21.06.2014 г. до 16:00ч. на 07.07.2014 г. (при спазване на срока по чл. 28, ал. 6 от ЗОП – до седем дни преди изтичането на срока за подаване на офертите) в касата на Столична община – район „Люлин”, с адрес: гр. София, ж.к. „Люлин”, ул. „Захари Стоянов” № 15, бл. 327, вх. В, ет. 1Цената на настоящата документация е в размер на 20.00 (двадесет) лева с вкл. ДДС. Копие от платежния документ следва да бъде представен с офертата за участие в процедурата като доказателство, че документация е закупена по надлежния ред. Възложителят предоставя документацията за участие на заинтересованите лица срещу заплащане на посочената по-горе цена на хартиен носител. Всяко лице може да се запознае със съдържанието на документацията за участие на място чрез лицето за контакти, посочено в обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

в заседателната зала в сградата на СО район "Люлин", на адрес гр. София, бул. "Захари Стоянов" 15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Комисията разглежда, оценява и класира офертите по следния ред: 1. Комисията започва работа на определените в обявлението дата и час на отваряне на офертите, след получаване на списъка с участниците и представените оферти. Комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване и проверява за наличието на три отделни запечатани плика, като:А) действията на комисията са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.Б) при отварянето на офертите най-малко трима членове на комисията подписват плик № 3 с предлаганата цена. Комисията предлага по един представител на присъстващите участници да подпише пликовете с предлагана цена на останалите участници.В) Комисията отваря плик № 2 и най - малко трима от членовете й подписват всички документи, съдържащи се в него. Комисията предлага един представител от присъстващите участници да подпише документите в плик № 2 на останалите участници. След това комисията отваря плик № 1, оповестява документите, съдържащи се в него и проверява дали съответства със списъка по чл. 56, ал. 1, т.14 от ЗОП. С извършване действията по б. „В” приключва публичната част от заседанието на Комисията. Г) След приключване на публичната част от заседанието, Комисията разглежда документите в плик № 1 за съответствие с изискванията за подбор, поставени от Възложителя и съставя протокол. Когато установи липса на документ и/или несъответствие с критериите за подбор или с други изисквания на Възложителя, комисията изпраща протокола до всички участници. Участниците следва да представят на комисията съответните документи в срок 5 работни дни от получаването на протокола. Участникът няма право да представя други документи освен липсващите и тези за отстраняване на несъответствията, посочени в протокола на комисията.Д) След изтичане на срока по б. „Г” Комисията проверява съответствието на документите в плик № 1, включително допълнително представените документи, с изискванията за подбор на Възложителя. Комисията не разглежда документите в плик №2 на участниците, които не отговарят на изискванията за подбор. Е) Комисията може по всяко време да проверява заявените от участниците данни, да изисква от тях разяснения, както и допълнителни доказателства за данни, представени в пликове № 2 и № 3. Тази възможност не може да се използва за промяна на техническото и ценовото предложение на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Допълнителна информация и документи свързани с поръчката могат да бъдат получени на интернет страницата на Възложителя: www.lyulin.bg, на посочените телефони, както и на адрес: гр. София, ул. "Захари Стоянов" № 15.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ