Версия за печат

00207-2014-0086

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районна здравноосигурителна каса София-град, район Триадица, ул. "Енос" № 12-14, За: Гергана Андреева, Република България 1408, София, Тел.: 02 9656766, E-mail: sofia@nhif.bg

Място/места за контакт: Гергана Андреева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nhif.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/119.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Следгаранционно сервизно обслужване на климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК София-град, включително доставка и монтаж на резервни части.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25
Място на изпълнение: Районна здравноосигурителна каса София-град, район Триадица, ул. "Енос" № 12-14;в сградата на 25 ДКЦ, ж.к. „Младост 4”, бул. „Свето Преображение” № 20;в сградата на 18 ДКЦ, ж.к. „Подуене”, ул. „Емануил Васкидович” № 51;в сградата на 12 ДКЦ, ж.к. „Люлин”, ул. „Иван Бойчев”№ 17.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осъществяване на следгаранционно сервизно обслужване на климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК София-град, включително доставка и монтаж на резервни части. Основни дейности при изпълнение на поръчката: 1.Диагностика, консултация (при посещение на специалист); 2. Подмяна на електронен блок вътрешно тяло; 3. Подмяна на кондензатор; 4. Подмяна на кондензен маркуч на вътрешно тяло; 5. Подмяна на изпарител; 6. Подмяна на вентилатор за вътрешно тяло; 7. Подмяна на лагер на вътрешен вентилатор; 8.Подмяна на йонизиращи филтри; 9. Почистване на йонизиращи филтри; 10. Ремонт вътрешно тяло-припой; 11. Подмяна двигател за клапа; 12. Подмяна на компресор; 13. Подмяна на перка; 14. Ремонт хладилна част; 15. Подмяна на четирипътен вентил; 16. Подмяна на пресостат за ниско и високо налягане; 17. Подмяна на вентилатор за външно тяло; 18. Почистване на вътрешен топлообменник; 19. Почистване на външен топлообменник; 20. Зареждане на климатична инсталация с хладилен агент (фреон) R22; 21. Зареждане на климатична инсталация с хладилен агент (фреон) R407; 22. Зареждане на климатична инсталация с хладилен агент (фреон) R410A; 23. Профилактика на климатик 9 000/12 000 BTU; 24. Профилактика на климатик над 12 000 BTU; 25. Профилактика на климатик над 24 000 BTU; 26. Демонтаж на вътрешно тяло стар климатик; 27. Демонтаж на външно тяло стар климатик; 28. Монтаж на вътрешно тяло стар климатик; 29. Монтаж на външно тяло стар климатик.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Техническо обслужване на 51 бр. климатици, описани в документацията за участие, като количеството на консумативите и резервните части се определя от възникналите нужди на РЗОК София-град за срока на договора

Прогнозна стойност без ДДС
3166 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Няма

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, с платежни нареждания по посочена от изпълнителя банкова сметка в срок до 15 работни дни на основание на представена от изпълнителя фактура - оригинал и приемо-предавателни протоколи с опис на извършената дейност и вложени резервни части и консумативи, подписани от упълномощените лица по договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства по чл. чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, наличието на които води до отстраняването на участник от процедурата са: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: - престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; - подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; - участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; - престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; - престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. за който някое от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 5. който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 6. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 7. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 8.има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 9. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В обявената открита процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията на ЗОП и на изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка. Всяка оферта следва да съдържа: Плик №1 "Документи за подбор", в който се поставят: Оферта - Приложение № 1; Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника /представляващия - Приложение № 2; Административни сведения за участника – попълва се приложения към документацията образец -Приложение № 3; Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие) - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице или обединение, се представя копие на документа за регистрация съобразно националното му законодателство. Документът се представя и в „официален превод”; Доказателства за технически възможности и квалификация - чрез документите, посочени т. III. 2.3. на настоящото обявление и в специфичните изисквания и указания по процедурата от документацията за участие; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, буква „а“ - „д“ и ал. 2, т. 2а и т. 5 от ЗОП - Приложение № 4; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2, т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП - Приложение №5, попълнен от представляващия/те участника; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Приложение № 6; Декларация за приемане на условията в проекта на договора - Приложение № 7; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - Приложение № 13; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение № 14; Декларация от участника, че при изпълнение на поръчката ще се използват само оригинални резервни части - Приложение № 11. Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя Техническото предложение, изготвено по приложения към документацията за участие образец - Приложение № 8; Плик №3 "Предлагана цена", в който се поставя Ценовото предложение (оригинал), изготвено по приложения към документацията образец - Приложение №9;От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; От участие в процедурата се отстранява всеки участник, който не отговаря на нормативно установените изисквания в ЗОП и на общите изисквания, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите си възможности и квалификация участникът трябва да представи следните документи: 1. Списък на основните договори с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 10). В списъка се посочват предмета, стойността, начална и крайна дата на договора, както и възложителя по него. Включените в списъка договори трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. Списъкът следва да е придружен с доказателства за успешното изпълнение на поне 2 (два) от описаните договори. Като доказателства за успешно изпълнен договор ще се приемат: - референция от възложителя по съответния договор, издадена за конкретния договор, в която да е потвърдено, че договорът е изпълнен успешно, като са посочени предмета на договора, стойността му и периода на неговото изпълнение. Референциите се представят в оригинал с подпис и свеж печат, или четливи нотариално заверени на всяка страница копия; 2. Списък на техническите специалисти за изпълнение на предмета на обществената поръчка - по образец – приложение № 12 от документацията за участие в настоящата процедура. 3 Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на климатиците на Възложителя, ще доставя и влага само оригинални, нови и неупотребявани резервни части и консумативи. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат / Приложение №11/; 4.Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
Минимални изисквания: Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите си възможности и квалификация участникът трябва да представи следните документи: 1. Списък на основните договори с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 10). В списъка се посочват предмета, стойността, начална и крайна дата на договора, както и възложителя по него. Включените в списъка договори трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. Списъкът следва да е придружен с доказателства за успешното изпълнение на поне 2 (два) от описаните договори. Като доказателства за успешно изпълнен договор ще се приемат: - референция от възложителя по съответния договор, издадена за конкретния договор, в която да е потвърдено, че договорът е изпълнен успешно, като са посочени предмета на договора, стойността му и периода на неговото изпълнение. Референциите се представят в оригинал с подпис и свеж печат, или четливи нотариално заверени на всяка страница копия; 2. Списък на техническите специалисти за изпълнение на предмета на обществената поръчка - по образец – приложение № 12 от документацията за участие в настоящата процедура. 3 Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на климатиците на Възложителя, ще доставя и влага само оригинални, нови и неупотребявани резервни части и консумативи. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат / Приложение №11/; 4.Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.07.2014 г.  Час: 15:00
Място

Районна здравноосигурителна каса София-град, район Триадица, ул. "Енос" № 12-14

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Участниците (законните им представители) или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби се подават в сроковете по чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ