Версия за печат

00109-2014-0006

BG-Благоевград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, Пл. "Георги Измирлиев" № 1, За: Калинка Спасова, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867780, E-mail: mlalev@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1, Стая № 117 и Стая № 213

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за доставка на съдове за битови отпадъци и градски кошове за нуждите на Община Благоевград” по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на съдове за битови отпадъци с обем 0,11 м3 (110 л.) – 1 000 бр.”. Обособена позиция № 2: „Доставка на контейнери за отпадъци с обем 1,1 м3 (1100 л.) – 200 бр.”. Обособена позиция № 3: „Доставка на контейнери за отпадъци с вместимост /обем/ 4 м3(4000 л.) – 30 бр”. Обособена позиция № 4: „Доставка на Градски кошчета за открито– 100 бр.”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставката се извършва франко склад на Възложителя в гр. Благоевград.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на обществената поръчка е доставка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. С настоящата поръчка се възлага доставка на съдове за битови отпадъци и градски кошове за нуждите на Община Благоевград по обособени позиции, съгласно техническата спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършването на доставката на съдове за битови отпадъци и градски кошове за нуждите на Община Благоевград по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на съдове за битови отпадъци с обем 0,11 м3 (110 л.) – 1 000 бр.”. Обособена позиция № 2: „Доставка на контейнери за отпадъци с обем 1,1 м3 (1100 л.) – 200 бр.”. Обособена позиция № 3: „Доставка на контейнери за отпадъци с вместимост /обем/ 4 м3(4000 л.) – 30 бр”. Обособена позиция № 4: „Доставка на градски кошчета за открито– 100 бр.”, ще се извърши съгласно Техническото задание. Забележка: Участниците могат да подават оферта за всички обособени позиции или за всяка обособена позиция поотделно.

Прогнозна стойност без ДДС
170833.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранциите за участие и изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Гаранцията за участие, която следва да бъде представена от участника в процедурата за отделните обособени позиции е, както следва: По обособена позиция № 1 в размер на 450.00 /четиристотин и петдесет лева/. По обособена позиция № 2 в размер на 830.00 /осемстотин и тридесет лева/. По обособена позиция № 3 в размер на 245.00 /двеста четиридесет и пет лева/. По обособена позиция № 4 в размер на 160.00 /сто и шестдесет лева/. Участникът, определен за изпълнител на поръчката, внася гаранция за изпълнение в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: 90% от нея да са за срок на договора, надвишаващ с един месец срока за изпълнение на договора, а останалите 10 % със срок на валидност един месец от датата на изтичане на гаранционния срок. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Община Благоевград: Банка: Инвестбанк – ФЦ Благоевград Банков код (BIC): IORTBGSF Банкова сметка (IBAN): BG36 IORT 8049 3300 7146 00 Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец или да са по-благоприятни за Възложителя. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят може да откаже да приеме гаранцията и/или да поиска нейната корекция. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Стойността на поръчката се определя в български лева. Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е до 170 833.33 /сто и седемдесет хиляди осемстотин тридесет и три лева и тридесет и три стотинки/ без ДДС или 205 000.00 лева /двеста и пет хиляди лева/ с ДДС, както следва: • Съдове с обем 0.11 м3 – 1000 бр. – 45 833.33 /четиридесет и пет хиляди осемстотин тридесет и три лева и тридесет и три стотинки/ лева без начислен ДДС или 55 000.00 /петдесет и пет хиляди/ лева с начислен ДДС; • Съдове с обем 1.1 м3 – 200 бр. – 83 333.33 /осемдесет и три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки/ лева без начислен ДДС или 100 000.00 /сто хиляди/ лева с начислен ДДС; • Съдове с обем 4 м3 – 30 бр. – 25 000.00 /двадесет и пет хиляди/ лева без начислен ДДС или 30 000.00 /тридесет хиляди/ лева с начислен ДДС; • Градски кошчета – 100 бр. – 16 667.67 /шестнадесет хиляди шестстотин шестдесет и седем лева и шестдесет и седем стотинки/ лева без начислен ДДС или 20 000.00 /двадесет хиляди/ лева с начислен ДДС. Финансирането на обществената поръчка е от общинския бюджет. Средствата са предвидени в бюджета на Община Благоеград за 2014 г. и са утвърдени в т. II.2.1. на План – сметката за разходите по чл. 66, ал.1 от ЗМДТ. Осигурените средства за изпълнението на поръчката са общо в размер до 170 833.33 /сто и седемдесет хиляди осемстотин тридесет и три лева и тридесет и три стотинки/ без ДДС или 205 000.00 лева /двеста и пет хиляди лева/ с ДДС. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция по-висока от съответната максимална стойност. Условията и начинът на плащане са посочени в договора за изпълнение на поръчката, който е приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изисквания за придобиване на правна форма от Изпълнителя. В случай, че участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват нотариално заверен договор. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено в оригинал или в нотариално заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; да определя лице, което да представлява обединението/консорциума, да го задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума за целите на поръчката; всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е представено нотариално заверено копие от договора за създаването на обединението/консорциум, или в приложения липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. Който е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран;2. Който е обявен в несъстоятелност; 3. Който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; 4. Който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 5. Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 7. Който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 8. Който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. При които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 10. Които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 11. Който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в обявлението за обществена поръчка, настоящата документация за участие; 12.Който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал.2 от ЗОП; 13. Който е представил гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, която е със срок на валидност по-кратък от срока на валидност на офертите. Участниците представят: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал);Оферта за участие;Зав. копие от следните съставни части на год. финансови отчети за последните 3 (три) фин. години /2011, 2012 и 2013/-зав. копие на балансите за последните 3 (три) фин. /2011, 2012 и 2013/ години; зав. копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) фин. /2011, 2012 и 2013/ години;Инф-я за общия оборот и оборота от доставка на стоки с предмет, сходен с предмета на поръчката, реализиран общо за последните три отчетени фин. години /2011, 2012, 2013/;Списък на основните договори за доставки на стоки с предмет,сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 г.;Дек-я за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1, т.1,б. „а“- „д“, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП;Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 2-а, пр. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; Декларация за използване/неизползване на подизпълнител по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП;Документ за внесена гаранция за участие;Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП;Други документи, изискуеми съгласно документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за общия оборот и оборота от стоките с предмет, сходен с предмет на настоящата поръчка, реализиран общо за последните три отчетени финансови години /2011, 2012, 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2011, 2012 и 2013/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови /2011, 2012 и 2013/ години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови /2011, 2012 и 2013/ години. Изискваните документи се прилагат в зависисимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал да развива дейността си. Когато участникът е обединение, съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че е представен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, се допуска позоваване на тези обстоятелства вместо представянето им с офертата. В случай, че участникът не разполага с изготвен годишен финансов отчет за календарната 2013 г., изцяло съобразен със посочените срокове за изготвяне и публикуване в Закона за счетоводството, то той може да приложи различни финансови извлечения и други сходни документи, доказващи реализиран оборот за календарната 2013 г. Забележка: Под „оборот от доставка на стоки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира оборот от: доставка на съдове /контейнери/ за битови отпадъци.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е реализирал оборот от доставка на стоки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, общо за последните 3 /три/ финансово приключили години, а именно 2011, 2012, 2013 /считано към датата на откриване на процедурата/, както следва: По обособена позиция № 1: в размер не по-малък от 130 000 лв. (сто и тридесет хиляди лева) без ДДС. По обособена позиция № 2: в размер не по-малък от 245 000 (двеста четиридесет и пет хиляди лева) без ДДС. По обособена позиция № 3: в размер не по-малък от 74 000 (седемдесет и четири хиляди лева) без ДДС. По обособена позиция № 4: в размер не по-малък от 45 000 (четиридесет и пет хиляди лева) без ДДС. Забележка: Под „оборот от доставка на стоки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира оборот от: доставка на съдове /контейнери/ за битови отпадъци. Когато участникът е обединение, изискването е общо за обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците следва да представят списък на основните договори за доставки на стоки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, като 2 /два/ от договорите, посочени в списъка, трябва да бъде придружени от: * препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на доставката. Забележка: За „договор за доставка на стоки с предмет, сходен с предмета на поръчката”, Възложителят ще приема договори с предмет: доставка на съдове /контейнери/ за битови отпадъци. 2. За доказване на това минимално изискване се представя копие от Сертификатите или еквивалентни документи. Обхвата на сертификация следва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. Изискването се отнася за всички участници в обединението или подизпълнители.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 2 (два) договора за доставка на стоки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, придружени с препоръки за добро изпълнение, в които се посочват стойностите, датите и получателите. За доказване изпълнението на това изискване участникът представя Списък на основните договори за доставки на стоки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, като 2 /два/ от договорите, посочени в списъка следва да са придружени с препоръки за добро изпълнение. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на доставката. Забележка: За „договор за доставка на стоки с предмет, сходен с предмета на поръчката”, Възложителят ще приема договори с предмет: доставка на съдове /контейнери/ за битови отпадъци. 2. Всеки продукт трябва да е сертифициран по следния стандарт: ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за дейностите или еквивалентен такъв, както и други доказателства за еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; EN 840-5:2013 Изисквания за изпълнение и метод на изпитване или еквивалентен такъв, както и други доказателства за еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; EN 840-6:2013 Изисквания за безопастност и здравеоопазване или еквивалентен такъв, както и други доказателства за еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК (ПС) ; тежест: 10
Показател: ПОКАЗАТЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК (ПГ) ; тежест: 20
Показател: ФИНАНСОВИ ПОКАЗАТЕЛИ (ФП); тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.07.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

Община Благоевград, Зала № 101

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно. Присъстващите представители на участниците вписват имената си и се подписват в регистър, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица могат да получат документацията за участие на електронен адрес www.blgmun.com - Профил на купувача, най - късно до датата и часа, посочени в Обявлението за обществената поръчка. Пълен достъп за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.blgmun.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на съдове за битови отпадъци с обем 0,11 м3 (110 л.) – 1 000 бр.”.
1) Кратко описание

Обект на обществената поръчка е доставка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. С настоящата поръчка се възлага доставка на съдове /контейнери/ за битови отпадъци и градски кошове за нуждите на Община Благоевград по обособени позиции. Обект на доставка по обособена позиция №1 са съдове с обем 0.11 м3 - 1000 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

3) Количество или обем

Съдове с обем 0.11 м3 – 1000 бр. – съгласно Техническото задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
45833.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на контейнери за отпадъци с обем 1,1 м3 (1100 л.) – 200 бр.”.
1) Кратко описание

Обект на обществената поръчка е доставка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. С настоящата поръчка се възлага доставка на съдове /контейнери/ за битови отпадъци и градски кошове за нуждите на Община Благоевград по обособени позиции. Обект на доставка по обособена позиция №2 са съдове с обем 1.1 м3 - 200 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

3) Количество или обем

Съдове с обем 1.1 м3 – 200 бр. - съгласно Техническото задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
83333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на контейнери за отпадъци с вместимост /обем/ 4 м3(4000 л.) – 30 бр”.
1) Кратко описание

Обект на обществената поръчка е доставка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. С настоящата поръчка се възлага доставка на съдове /контейнери/ за битови отпадъци и градски кошове за нуждите на Община Благоевград по обособени позиции. Обект на доставка по обособена позиция №3 са съдове /контейнери/ с обем 4 м3 - 30 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

3) Количество или обем

Съдове с обем 4 м3 – 30 бр. - съгласно Техническото задание

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на градски кошчета за открито– 100 бр.”.
1) Кратко описание

Обект на обществената поръчка е доставка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. С настоящата поръчка се възлага доставка на съдове /контейнери/ за битови отпадъци и градски кошове за нуждите на Община Благоевград по обособени позиции. Обект на доставка по обособена позиция №4 са градски кошове - 100 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

3) Количество или обем

Градски кошчета – 100 бр. – съгласно Техническото задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
16666.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30