02378-2014-0015
Технически редакции | ||
18.06.2014 17:01 ч. : | 18/06/2014 16:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.06.2014 17:01 ч. : | 18/06/2014 16:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух
Услуги
Българска агенция по безопасност на храните, бул. “Пенчо Славейков” № 15A, За: Наталия Цекова; Теодора Колева, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9159859, E-mail: n_cekovaa@bfsa.bg, Факс: 02 9159837
Място/места за контакт: бул. “Пенчо Славейков” № 15AИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.babh.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.babh.government.bg/bg/public-orders.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Национална или федерална агенция/служба
Друг: Контрол на храните
НЕ
„Осигуряване на куриерски и универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите БАБХ“, обособени в две самостоятелни позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Обслужване на кореспонденцията на Българска агенция по безопасност на храните чрез осъществяване на универсални и неуниверсални пощенски услуги“. Обособена позиция № 2: ”Куриерски услуги“
Обявлението обхваща обществена поръчка
Изпълнението на поръчката включва обслужване на общата кореспонденция на БАБХ чрез универсална и неуниверсални пощенски услуги и извършване на куриерски услуги по смисъла на Закона за пощенските услуги, които произтичат от дейността на централната администрация и териториалните звена на министерството и са с дестинации както между тях, така и към получатели в страната и чужбина. Услугите са разделени според вида и изискванията към изпълнението им на две обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1 – "Извършване на универсална и неуниверсални пощенски услуги", включващо приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки; приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски колети; допълнителни услуги „препоръка” и „обявена стойност”; „известие за доставяне” /обратна разписка/. Обособена позиция № 2 – "Извършване на куриерски услуги", включващо приемане, пренасяне и доставяне на пратките лично на получателя в т. ч.: а) събиране от адреса на подателя; б) доставяне до определена дата; в) уведомяване на подателя за получаването на пратката; г) контролирано наблюдение и проследяване на пратките.
60160000, 60161000, 60411000, 60421000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обхватът на услугите по предмета на поръчката е както следва: По Обособена позиция № 1 I. Универсална пощенска услуга 1. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки/ с предимство и без предимство, препоръчани и непрепоръчани/ до 2 кг. - кореспондентски пратки и малки пакети 2. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски колети до 20 кг. и повече, когато доставката е от страни, в които границата за тегло на колети е по-висока от 20 кг. 3. Допълнителни услуги „препоръка” и „обявена стойност” II. Неуниверсални пощенски услуги – „известие за доставяне” /обратна разписка/ По Обособена позиция № 2 - приемане, превозване, доставяне, връчване и – при поискване от Възложителя – осведомяване за движението на куриерските пратки. Събирането и доставянето на пратките по двете обособени се извършва всеки работен ден от седмицата, от 9.00 часа до 17.30 часа, от и на следните адреси:ЦУ на БАБХ,гр.София, бул. “Пенчо Славейков” № 15A и Териториалните звена на БАБХ по списъка към Техническите задания за обособените позиции.
НЕ
НЕ
36
Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител, избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, тя следва да се внесе по банков път по IBAN: BG82 BUIB 9888 3327 1983 00, BIC: BUIBBGSF, БАНКА: “СИБАНК” ЕАД, Офис Тунджа.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие е в размер на: 1,560 (хиляда петстотин и шестдесет) лева - за Обособена позиция № 1; 2340,00 (две хиляди триста и четиридесет) лева - за Обособена позиция № 2. Гаранцията за изпълнение по всяка от обособените позиции е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на договора. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, ако тя включва всички изискуеми по образеца на Възложителя условия. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за времето, през което средствата законно са престояли при него.
Плащанията по договора за всяка от обособените позиции се извършват ежемесечно в български левове, по банков път след представяне на двустранно подписан портокол от представители на Възложителя и Изпълнителя за броя и вида на извършените услуги. След подписването на документите по предходното изречение Изпълнителят представя на Възложителя оригинална фактура на стойност, равна на стойността в приемо-предавателния портокол, като за Възложителя възниква задължение да извърши плащането на сумата по фактурата в срок до 10 (десет) работни дни от нейното представяне.
Когато участникът, избран за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът, избран за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, договорът за възлагане на обществената поръчка се сключва след представяне на удостоверение за БУЛСТАТ регистрация и удостоверение за данъчна регистрация на обединението.
НЕ
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта следва да съдържа: 1.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър-когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност-когато участникът е физическо лице, договор/споразумение за създаване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие) - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, като в този случай документите по чл.56, ал.1, т.1 и т.6 се представят от всяко физическо или юрид. лице, включено в обединението, и следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение се представя документ за регистрация, съобразно националното му законодателство и негов официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - заверено копие, издадено не по-рано от 2 (два) месеца преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, б.“а-д“ и ал.2,т.2а-предл. първо, т.5 от ЗОП /по Образец №4/. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.2, т.1, т.3 /по Образец №5/. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 /по Образец №6/. 5. Декларация по чл.56, ал.1,т.12 от ЗОП - за приемане на условията в проекта на договора /по Образец №7/. 6. Документ, удостоверяващ наличието на гаранция за участие. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП /по Образец №11/. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /по Образец №12/-при заявено ползване на такъв от участника; След представяне на допълнителни документи по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 отЗОП (когато са изискани такива) и прегледа им от участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а-д“, т.2, т.3, ал.2, т.1, т.2а-предл.първо, т. 5 (е обявен в несъстоятелност, е в производство по ликвидация, има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социално осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен;е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки) и ал.5 от ЗОП; който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор.
Изискуеми документи и информация: Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка , изпълнени през последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника - по Образец № 10 от документацията за участие в процедурата. Под „услуги, сходни с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира: За Обособена позиция № 1 - осъществяване в страната и чужбина на универсална и неуниверсални пощенски услуги за приемане, пренасяне и доставяне на кореспондентски пратки и малки пакети „с предимство“ и „без предимство“ по смисъла на чл. 32, чл. 38, т. 2 Закона за пощенските услуги (ЗПУ) и §1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 5, т. 6, т. 25, т. 26 от Допълнителните разпоредби на ЗПУ; За Обособена позиция № 2 - осъществяване в страната и чужбина на неуниверсални пощенски услуги по смисъла и в пълния обхват на дейностите по §1, т. 18 от Допълнителните разпоредби на ЗПУ.
Минимални изисквания: 1. Общата стойност на оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да бъде не по-малко от: 312 000,00 (триста и дванадесет хиляди) лв. - за Обособена позиция № 1; 468 000,00 (четиристотин и шестдесет и осем хиляди ) лв. -за Обособена позиция № 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за лицата, включени в обединението, като документите се представят само за тези от лицата, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. При участие на подизпълнители изискването се прилага в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
Изискуеми документи и информация: 1. За Обособена позиция № 1 1.1. Лицензия за извършване на универсална пощенска услуга, съгласно чл. 19, т. 1, т. 2 и чл. 39, т. 1, т. 2 от ЗПУ; 1.2. Данни за подадено уведомление за извършване на неуниверсални пощенски услуги по чл. 19, т. 4 от ЗПУ или Удостоверение по чл. 15, т. 4 от ЗПУ за вписването в публичен регистър за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т. 2 от ЗПУ. 1.3. Заверено от участника копие на валиден Сертификат ISO 9001/2008 за въведена система за управление на качеството или еквивалент с обхват за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка за Обособена позиция № 1. 1.4. Идентификационен номер по чл. 14, ал. 2 от Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). 2. За Обособена позиция № 2 2.1. Данни за подадено уведомление за извършване на неуниверсални пощенски услуги по чл. 19, т. 4 от ЗПУ или Удостоверение по чл. 15, т. 4 от ЗПУ за вписването в публичен регистър за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т. 3 от ЗПУ. 2.2. Заверено от участника копие на валиден Сертификат ISO 9001/2008 за въведена система за управление на качеството или еквивалент с обхват за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка за Обособена позиция № 2. 2.3. Идентификационен номер по чл. 14, ал. 2 от ЗЗЛД.
Минимални изисквания: 1. За Обособена позиция № 1 а) Лицензиране за извършване на универсална пощенска услуга в съответствие с изискванията на чл. 19, т. 1, т. 2 и чл. 39, т. 1, т. 2 от ЗПУ; б) Наличие на вписване в публичния регистър по чл. 15, т. 4 от ЗПУ за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т. 2 от ЗПУ. в) Наличие на валидно сертифициране по ISO 9001/2008 за въведена система за управление на качеството или еквивалентна с обхват за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка за Обособена позиция № 1; г) Наличие на регистрация за администратор на лични данни по чл. 10, ал. 1, т. 2 от ЗЗЛД. 2. За Обособена позиция № 2 а) Наличие на вписване в публичния регистър по чл. 15, т. 4 от ЗПУ за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т. 3 от ЗПУ. б) Наличие на валидно сертифициране по ISO 9001/2008 за въведена система за управление на качеството или еквивалентна с обхват за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка за Обособена позиция № 2; в) Наличие на регистрация за администратор на лични данни по чл. 10, ал. 1, т. 2 от ЗЗЛД. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за лицата, включени в обединението, като документите се представят само за тези от лицата, чрез които обединението доказва съответстветствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. При участие на подизпълнители изискванията се прилагат съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, съобразно вида и дела на тяхното участие.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
90
ЦУ на БАБХ - Гр. София, 1606, бул. “Пенчо Славейков” № 15A
Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка или техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
Процедурата се провежда по опростени правила на основание чл. 14, ал. 3 от ЗОП и сроковете по нея са намалени с 12 дни на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за процедурата е напълно безплатна и може да бъде изтеглена от всеки кандидат за участие до крайния срок за получаването й от интернет адреса на БАБХ: www.babh.government.bg раздел „Профил на купувача“.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
18.06.2014 г.
Изпълнението включва обслужване на общата кореспонденция на МРРБ чрез универсална и неуниверсални пощенски услуги по смисъла на Закона за пощенските услуги, които произтичат от дейността на централната администрация и териториалните звена на министерството и са с дестинации както между тях, така и към получатели в страната и чужбина. Услугите включват приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки; приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски колети; допълнителни услуги „препоръка” и „обявена стойност”; „известие за доставяне” /обратна разписка/.
60160000, 60161000
Описание:
Обхватът на дейностите е както следва: I. Универсална пощенска услуга 1. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки/ с предимство и без предимство, препоръчани и непрепоръчани/ до 2 кг. - кореспондентски пратки и малки пакети 2. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски колети до 20 кг. и повече, когато доставката е от страни, в които границата за тегло на колети е по-висока от 20 кг. 3. Допълнителни услуги „препоръка” и „обявена стойност” II. Неуниверсални пощенски услуги – „известие за доставяне” /обратна разписка/ Събирането и доставянето на пратките се извършва всеки работен ден от седмицата, от 9.00 часа до 17.30 часа, от и на следните адреси: ЦУ на БАБХ и Териториалните звена на БАБХ по списъка към Техническото задание за обособената позиция.
Приемане, пренасяне и доставяне на пратките лично на получателя в т. ч.: а) събиране от адреса на подателя; б) доставяне до определена дата; в) уведомяване на подателя за получаването на пратката; г) контролирано наблюдение и проследяване на пратките.
60411000, 60421000, 60160000, 60161000
Описание:
Обхватът на дейностите е както следва: приемане, превозване, доставяне, връчване и – при поискване от Възложителя – осведомяване за движението на куриерските пратки. Събирането и доставянето на пратките се извършва всеки работен ден от седмицата, от 9.00 часа до 17.30 часа, от и на следните адреси:ЦУ на БАБХ и Териториалните звена на БАБХ по списъка към Техническото задание за обособената позиция.