00087-2014-0084
Технически редакции | ||
18.06.2014 09:38 ч. : | 17/06/2014 17:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.06.2014 09:38 ч. : | 17/06/2014 17:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: гр. София, ул. Париж №3, партер, стая №6Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505
Място/места за контакт: Фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Одит по проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”. Дейностите, включени в предмета на поръчката са предвидени като дейности по проект: „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге” във връзка с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между МРРБ и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3.2-03/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите".
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е: Предмет на поръчката е „Одит по проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”. Дейностите, включени в предмета на поръчката са предвидени като дейности по проект: „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге” във връзка с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между МРРБ и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3.2-03/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите". Одитът на проекта е задължителна дейност по проекта съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Одитът ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и изпълнен до 1 месеца след крайния срок за изпълнение на проекта, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад трябва да бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството, Международните счетоводни стандарти и съобразно изискванията посочени в Насоките за извършване на одит по проекти, финансирани по Оперативна програма"Регионално развитие 2007-2013 г.", които кандидатите за участие могат да намерят на адрес www.bgregio.eu
79212000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Столична община разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Столична община доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ.
НЕ
4
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Възложителят изисква предоставяне на гаранция за участие в размер на 25.00 лева (двадесет и пет лева), и гаранция за изпълнение на договора в размер 3 % (три на сто) от стойността на поръчката без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя (Образец № 15 и Образец № 16). в) когато гаранцията за участие/изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Столична община, дирекция „Финанси“: BIC: SOMBBGSF IBAN: BG72 SOMB 9130 3333008301 Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. „Врабча” № 6. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие/изпълнение. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в оригинал.При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на Възложителя, в платежното нареждане следва да се посочиследва да се посочи предмета на обществената поръчка или уникалния номер на поръчката от Регистъра на обществените поръчки.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя.Срокът на валидност на банковата гаранцията за участие следва да бъде еднакъв със срока на валидност на офертата на участника. В случай на представяне на банкова гаранция от участник – неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, банковата гаранция може да е издадена и на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка на обединението като цяло.Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя.В случай, че определеният изпълнител на обществената поръчка избере да представи банкова гаранцията за изпълнение на договора, то същата следва е изготвена в съответствие с образеца, приложен към настоящата документация.Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя преди сключване на договора.В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и представи банкова гаранция за изпълнение на договора, същата може да е издадена на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за изпълнение на договора за настоящата обществената поръчка от обединението като цяло.Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да е със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на срока на изпълнение на договора.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение на договора се освобождава до 30 (тридесет) календарни дни от датата на получаване на приемателно-предавателен протокол, освен, ако Възложителят е усвоил същата преди приключване на договора, по причина на неизпълнение от страна на изпълнителя на някое от задълженията му. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществена поръчка.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договерената в този договор цена, в срок до 20 работни дни от съставянето на подписан от страните протокол за приемане на одитния доклад, но не преди получаване на съответната фактура.
Възложителят няма и не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица
ДА
Участникът да е дипломиран експерт-счетоводител, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители или да е Специализирано одиторско предприятие, вписано в регистъра на Специализираните одиторски предприятия към Института на дипломираните експерт-счетоводители.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес: ул. „Париж” №3, стая №1, след издаването на фактура на ул. „Париж” №3, ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. „Париж” №3 , етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а в последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Закупуване на документацията за участие по банков път се извършва с банков превод на сумата по сметка както следва: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133008301; BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон „Врабча”, ул. „Врабча” №6.
Български
90
гр. София, в сградата на Столична община, ул. Париж №3
На основание чл. 68, ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват лицата, които представляват участниците, техни упълномощени представители, представители на медиите и на сдружения с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Обществената поръчка се обявява в изпълнение на дейностите на проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге“ по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между МРР и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3.2-03/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите"
Продължение от Раздел III.2.3- Технически възможности, минимални изисквания: 3. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и ще са на разположение за целия период на нейното изпълнение. Екипът на участника трябва да включва най-малко следните експерти: Минимални изисквания / критерии за подбор: А Ключов експерт 1 – лицензиран експерт счетоводител /дипломиран одитор, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители или в еквивалентен регистър на държавата, в която участникът е установен, отговарящ на минималните изисквания за професионален опит - най-малко 5 години опит в счетоводството, финансите или прилагането на Международните одиторски стандарти (ISA), включително опит в извършването на ангажименти по договорни процедури Б Ключов експерт 2 – 1 бр.: Лице, което да изготви одитите в частта им проверка на законосъобразност на процедурите по ЗОП, правоспособен юрист, с поне 5 години професионален опит/стаж по специалността, който е участвал в изпълнението на поне един приключил одитен ангажимент (одит), при който той е изразил мнение/становище относно съответствие с правилата за възлагане на обществени поръчкки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП
17.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ