Версия за печат

00087-2014-0084

BG-гр. София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: гр. София, ул. Париж №3, партер, стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Одит по проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”. Дейностите, включени в предмета на поръчката са предвидени като дейности по проект: „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге” във връзка с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между МРРБ и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3.2-03/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е: Предмет на поръчката е „Одит по проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”. Дейностите, включени в предмета на поръчката са предвидени като дейности по проект: „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге” във връзка с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между МРРБ и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3.2-03/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите". Одитът на проекта е задължителна дейност по проекта съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Одитът ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и изпълнен до 1 месеца след крайния срок за изпълнение на проекта, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад трябва да бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството, Международните счетоводни стандарти и съобразно изискванията посочени в Насоките за извършване на одит по проекти, финансирани по Оперативна програма"Регионално развитие 2007-2013 г.", които кандидатите за участие могат да намерят на адрес www.bgregio.eu

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Столична община разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Столична община доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ.

Прогнозна стойност без ДДС
2500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят изисква предоставяне на гаранция за участие в размер на 25.00 лева (двадесет и пет лева), и гаранция за изпълнение на договора в размер 3 % (три на сто) от стойността на поръчката без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя (Образец № 15 и Образец № 16). в) когато гаранцията за участие/изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Столична община, дирекция „Финанси“: BIC: SOMBBGSF IBAN: BG72 SOMB 9130 3333008301 Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. „Врабча” № 6. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие/изпълнение. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в оригинал.При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на Възложителя, в платежното нареждане следва да се посочиследва да се посочи предмета на обществената поръчка или уникалния номер на поръчката от Регистъра на обществените поръчки.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя.Срокът на валидност на банковата гаранцията за участие следва да бъде еднакъв със срока на валидност на офертата на участника. В случай на представяне на банкова гаранция от участник – неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, банковата гаранция може да е издадена и на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка на обединението като цяло.Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя.В случай, че определеният изпълнител на обществената поръчка избере да представи банкова гаранцията за изпълнение на договора, то същата следва е изготвена в съответствие с образеца, приложен към настоящата документация.Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя преди сключване на договора.В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и представи банкова гаранция за изпълнение на договора, същата може да е издадена на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за изпълнение на договора за настоящата обществената поръчка от обединението като цяло.Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да е със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на срока на изпълнение на договора.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение на договора се освобождава до 30 (тридесет) календарни дни от датата на получаване на приемателно-предавателен протокол, освен, ако Възложителят е усвоил същата преди приключване на договора, по причина на неизпълнение от страна на изпълнителя на някое от задълженията му. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договерената в този договор цена, в срок до 20 работни дни от съставянето на подписан от страните протокол за приемане на одитния доклад, но не преди получаване на съответната фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма и не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Офертата (Образец № 1) 1.2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, свободен текст (в оригинал). 1.3. Документ за закупена документация за участие в процедурата (заверено копие); 1.4. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата (оригинал); 1.5. Административни сведения (Образец № 2), (оригинал). 1.6. Документи, удостоверяващи правосубектност. 1.6.1. Документ за регистрация (съдебна или в Агенцията по вписванията) или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР)(заверено копие). 1.6.2. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът по т. 1.6.1. (или еквивалентен на него документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени) се представя и в официален превод на български език. 1.6.3. Когато участникът е обединение на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис . 1.6.4. Удостоверение за актуално състояние. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци представят в своите оферти удостоверение за актуално състояние (оригинал или заверено копие). 1.6.5. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо)(заверено копие). 1.6.6. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (нотариално заверено, оригинал) 1.7. Декларация за липса на обстоятелства по чл.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и при наличие на хипотезата по чл.5, т.3 от него – Образец №6; 1.8. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 7), оригинал. 1.9. Декларация за приемане на условията в проекта на договора, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Образец № 7А), оригинал. 1.10. Декларация по чл. 55, ал. 5 от Закона за обществените поръчки (Образец № 8), оригинал 1.11. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т.1 от Закона за обществените поръчки (оригинал) 1.12. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а и т. 3 и ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки (оригинал) 1.13. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква "а" от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности (Образец № 4), (оригинал 1.14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал). Декларацията се изготвя по образеца, приложен към настоящата документация (Образец № 5) и се подписва от представляващия подизпълнителя. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на изискванията съобразно вида и дела на участието си, съобразно описаното в документацията. Всеки от подизпълнителите трябва да представи документите описани в т.3.14 от раздел IV. Указания за подготовка на офертата на утвърдената от Възложителя документация и да отговаря на изискванията за участие в процедурата, съобразно вида и дела на участието си. 1.15. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Техническа оферта). Изготвя се по образец (Образец № 11) и се поставя в Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” (оригинал). 1.16. Предлагана цена за изпълнение на поръчката. Подготвя се от участника по образеца за „Предлагана цена” (Образец № 12). Този документ задължително се поставя в Плик № 3 „Предлагана цена” (оригинал).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване икономическото и финансово състояние и наличието на минимален оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, в съответствие с чл. 50, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП, участникът представя: • Декларация, съдържаща информация за реализиран оборот от предоставяне на услуги, които са предмет на договора (извършване на одит), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. • Копия на счетоводните баланси и отчетите за приходите и разходите за посочените три финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. Представянето на балансите и отчетите за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В случай, че кандидатът е чуждестранно лице, следва да представи заверено копие от счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за последните 3 (три) приключили финансови години според неговото законодателство.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има реализиран оборот от предоставяне на услугите, които са предмет на договора (извършване на одит) за последните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) не по-малко от 3 750 (три хиляди седемстотин и петдесет) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване на това изискване се представят следните документи: Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето декларация, съдържаща минимум три договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (извършване на одит), изпълнени от участника през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. Списъкът се изготвя съгласно Образец № 10 и се представя в оригинал. Към списъка участникът прилага в оригинал или заверено копие на препоръки/референции за добро изпълнение на посочените в списъка договори. 2. Доказва се със заверено копие на Удостоверение, издадено от Института на дипломираните експерт-счетоводители за регистрация на регистрирания одитор или сертификат, идентифициращ Специализираното одиторско предприятие, вписано в регистъра на Института на дипломираните експерт-счетоводители, ако участникът е такова предприятие, в случай че участник в процедурата е чуждестранно лице - еквивалентен документ, издаден от компетентен орган, на държавата, в която участникът е установен. 3. За доказване на наличие на екип се представят следните документи: - Справка-декларация с екипа експерти, които ще участват при изпълнението на поръчката (Образец №13) (оригинал). - Подробни автобиографии на екипа експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката. При попълване на автобиографиите е необходимо спазването на приложения към документацията образец като минимално съдържание (Образец № 14) (оригинал); - Заверени копия на документи, доказващи образователно – квалификационната степен и опита на ръководителя и експерта (копие от диплома, копие от трудови/служебни книжки, длъжностни характеристики, препоръки за експерта от работодател и/или от ползвателя на услугата и/или сертификати и други подобни, удостоверяващи вписване в професионални регистри и др.)
Минимални изисквания: 1. През последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, участникът трябва да има изпълнени най-малко три договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (извършване на одит). *Когато участникът е обединение, изискването се отнася общо за участниците в обединението. Информацията за договорите в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които обединението доказва съответствието си със заложените критерии за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т.2 от ЗОП. 2. Участникът да разполоага с дипломиран експерт-счетоводител, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители или да е Специализирано одиторско предприятие, вписано в регистъра на Специализираните одиторски предприятия към Института на дипломираните експерт-счетоводители, а в случаите, когато участникът е чуждестранно лице – да е вписан в еквивалентен регистър на държавата, в която е установен. Одиторът или Специализираното одиторско предприятие са задължени да спазват Международните стандарти за свързаните услуги - International Standard on Related Services (‘ISRS’) 4400 Ангажименти за извършване на предварително съгласувани процедури по отношение на финансова информация, както са публикувани от МФС, както и изискванията на Етичния кодекс на професионалните счетоводители, издаден от МФС. 3. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти..... Продължава в Раздел ....- Допълнителна информация..
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът да е дипломиран експерт-счетоводител, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители или да е Специализирано одиторско предприятие, вписано в регистъра на Специализираните одиторски предприятия към Института на дипломираните експерт-счетоводители.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес: ул. „Париж” №3, стая №1, след издаването на фактура на ул. „Париж” №3, ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. „Париж” №3 , етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а в последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Закупуване на документацията за участие по банков път се извършва с банков превод на сумата по сметка както следва: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133008301; BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон „Врабча”, ул. „Врабча” №6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.07.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, в сградата на Столична община, ул. Париж №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват лицата, които представляват участниците, техни упълномощени представители, представители на медиите и на сдружения с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се обявява в изпълнение на дейностите на проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге“ по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между МРР и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3.2-03/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите"

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.3- Технически възможности, минимални изисквания: 3. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и ще са на разположение за целия период на нейното изпълнение. Екипът на участника трябва да включва най-малко следните експерти: Минимални изисквания / критерии за подбор: А Ключов експерт 1 – лицензиран експерт счетоводител /дипломиран одитор, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители или в еквивалентен регистър на държавата, в която участникът е установен, отговарящ на минималните изисквания за професионален опит - най-малко 5 години опит в счетоводството, финансите или прилагането на Международните одиторски стандарти (ISA), включително опит в извършването на ангажименти по договорни процедури Б Ключов експерт 2 – 1 бр.: Лице, което да изготви одитите в частта им проверка на законосъобразност на процедурите по ЗОП, правоспособен юрист, с поне 5 години професионален опит/стаж по специалността, който е участвал в изпълнението на поне един приключил одитен ангажимент (одит), при който той е изразил мнение/становище относно съответствие с правилата за възлагане на обществени поръчкки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ