Версия за печат

00864-2014-0011

BG-Исперих: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000505821

Община Исперих, ул. "Дунав" №2, За: Айлин Шукриева - Началник отдел "Административно правно обслужване и обществени поръчки", Р.България 7400, Исперих, Тел.: 0882 555637, E-mail: op_isperih@abv.bg, Факс: 08431 4712

Място/места за контакт: Община Исперих

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.isperih.bg.

Адрес на профила на купувача: www.isperih.bg.

Електронен достъп до информация: www.isperih.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител на инженеринг на II-ри етап“, ПОДОБЕКТ I: „Проектиране на работни проекти за КАНAЛИЗАЦИОННА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” и РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” ПОДОБЕКТ II: Избор на изпълнител на строителство на „КАНAЛИЗАЦИОННА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” ПОДОБЕКТ III: Избор на изпълнител на строителство на „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Исперих
Код NUTS: BG324
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Избор на изпълнител на инженеринг на II-ри етап“, ПОДОБЕКТ I: „Проектиране на работни проекти за КАНAЛИЗАЦИОННА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” и РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” ПОДОБЕКТ II: Избор на изпълнител на строителство на „КАНAЛИЗАЦИОННА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” ПОДОБЕКТ III: Избор на изпълнител на строителство на „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” Основните дейности включват подготовка на инвестиционен проект във фаза работен проект и изграждане и реконструкция на водопроводната и канализационната мрежа на град Исперих, с обща дължина-канализация-41.021 км. и водопровод-13.491 км. Всички работи, изпълнявани в тази част, трябва да бъдат в строго съответствие с утвърдените чертежи, цитираните стандарти и спецификации. Настоящите Строително-монтажни работи, (включително, но не ограничени до изредените) ще бъдат изпълнени от Изпълнителя: Изграждане на тръбопроводи (вкл. доставка на всички материали, изкопни работи, инсталационни работи, строителни работи и възстановяване на пътната настилка), с всички необходими връзки за сградите и сервизно обслужване. Изпълнителят да изпълни предвидените СМР в проектната документация на Работните чертежи, възложената обществена поръчка, съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове от началото на строителството до окончателното предаване на обекта за експлоатация и предвиди средства за изпълнението на всички дейности регламентирани в ЗУТ. Изпълнителят да изготвя доклади за хода на изпълнението на задълженията си по договора, доклади за текущото изпълнение на договора и окончателен доклад за изпълнението на договора и да ги представя на Възложителя в срока, указан в договора. Да поддържа контакт и съобразява при изпълняването на СМР. Изпълнителят да не използва по никакъв начин, включително за свои нужди или като разгласява пред трети лица, каквато и да било информация за Възложителя, негови служители или контрагенти, станала му известна при или по повод изпълнението на договора си с Възложителя. Изпълнителят да представи, преди приключване на договора си, на Възложителя всички доклади, както и цялата информация, включваща ситуационни карти, диаграми, записите от тестовете предвидени в проекта, записи от контролни прибори на оборудването за изпълнените проводи с безизкопна технология (ако има такива), видео записи на изпълнените проводи, записи на пресечени комуникации на операторите, протоколи за успешни и неуспешни тестове, чертежи, лабораторни анализи за всички влагани материали преди доставките и след одобряването им при доставките на обекта, спецификации, планове, статистически данни, изчисления и първични документи и/или получени материали, както и тези, които са събирани и подготвени от него при и по повод изпълнението на обществената поръчка. Изпълнителят да информира Възложителя за всички потенциални проблеми, които възникват и биха могли да възникнат в хода на изпълнението на настоящата обществена поръчка, като предложи адекватни решения за тях. Изпълнителят да уведоми писмено Възложителя, за спиране на изпълнението на договора поради непреодолима сила. Преди доставяне на всички материалите следва да бъдат одобрени от Инженера и Възложителя, да са придружени със сертификати и всички лабораторни анализи за конкретното производство по стандартите и изискванията в проекта и документацията преди доставките и по време на същите на обекта. Материали доставени без одобрение и документи за съответствие ще се отстраняват от обекта за сметка на Изпълнителя. Материали доставени или вложени в СМР, на които се установи отклонения от стандартите,ще бъдат отстранени от обекта за сметка на Изпълнителя. Същите трябва да се заменят с такива отговарящи на изискванията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45231300, 71322200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Услуги по проектиране и конструиране на тръбопроводи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Избор на изпълнител на инженеринг на II-ри етап“, ПОДОБЕКТ I: „Проектиране на работни проекти за КАНAЛИЗАЦИОННА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” и РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” ПОДОБЕКТ II: Избор на изпълнител на строителство на „КАНAЛИЗАЦИОННА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” ПОДОБЕКТ III: Избор на изпълнител на строителство на „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” Предмета на настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка се финансира по Оперативна програма „Околна Среда 2007-2013г. по процедура с референтен № BG161PO005/10/1.11/02/16: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж. ПОДОБЕКТ I: „Проектиране на работни проекти за КАНAЛИЗАЦИОННА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” и РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” ПОДОБЕКТ II: Избор на изпълнител на строителство на „КАНAЛИЗАЦИОННА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” ПОДОБЕКТ III: Избор на изпълнител на строителство на „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГРАД ИСПЕРИХ – II, III и IV ЕТАПИ” Основните дейности включват подготовка на инвестиционен проект във фаза работен проект и изграждане и реконструкция на водопроводната и канализационната мрежа на град Исперих, с обща дължина-канализация-41.021 км. и водопровод-13.491 км. Подробно описание на дейностите които ще бъдат изпълнявани, съгласно техническите спецификации по поръчката, които са неразделна част от Документацията за участие и при стриктно съобразяване с идейните проекти, които ще бъдат предоставени от Възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
29285501.9 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 250 000 (двеста и петдесет хиляди лева). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Исперих в ТБ „Инвестбанк“ АД – клон Разград, IBAN:BG55IORT81163300500000, BIC:IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 7/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 2.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 0,5 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Исперих: ТБ „Инвестбанк“ АД – клон Разград, IBAN:BG55IORT81163300500000, BIC:IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 8/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура в срок от 30 дни след приключване на строежа. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.В срок от десет работни дни, считано от подписването на договор ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 20 (двадесет) на сто от Цената за изпълнение на Договора с ДДС. 2.Междинните плащания се извършват въз основа на: - количествено-стойностна сметка към проекта. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция; - междинен сертификат за изпълнени СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на сертификата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Първото междинно плащане за СМР и всяко следващо междинно плащане се извършва при реализиране на поне 5 (пет) на сто от Цената за изпълнение на Договора. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 90% от стойността на Договора. Сумата на всяко междинно плащане се превежда на Изпълнителя в срок от десет дни от одобряването от Възложителя на горепосочените документи. 3.10% процента окончателно плащане в 10 дневен срок от Сертификата за съществено завършване и представяне на фактурата от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е: а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/ при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ е лишен от правото да упражнява професия или дейност, сваързана с проектиране и строителство и съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението или е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури по възлагане на обществени поръчки; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. и/ има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години и е виновен за неизпълнение на задължения по договор за възлагане на обществени поръчки. 2.Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от ІV група, втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Всеки участник може да докаже регистрацията си в някои от професионалните регистри на държавата в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон на основание чл.49, ал.1 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Представя се с декларация по образец – Приложение 9 относно раелизирания общ и специфичен оборот и заверени от участника копия на Годишен финансов отчет за отчетните години и по-конкретно ОПР 2011, 2012 и 2013 г или ЕИК(в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. 2.Представя се валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството и проектирането, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. 3.Представя се удостоверение от банка за достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер на не по – малко от 60 000 000 лева без ДДС (шестдесет милиона лева без ДДС) и оборот сходен с предмета на поръчката, както следва: -от проектиране на В и К мрежи и съоръжения не по-малко от 1 500 000 лева без ДДС. -от строителство на В и К мрежи и съоръжения не по малко от 45 000 000 лева без ДДС. 2.Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството и проектирането, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. 3.В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 10 000 000 лева (десет милион лева) в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/. Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Представя се декларация – Приложение № 11, Автобиография във формат по образец Приложение № 12 и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец Приложение № 13. 2.Представя се копие от Удостоверението за регистрация и талона към него или еквивалентни документи за чуждестранните лица за които е проложима нормата на чл.49, ал.1 от ЗОП. 3.Представя се копие от Сертификатите или еквивалентни документи доказващи еквивалентността на сертификатите или еквивалентността на мерките. 4.Представя се списък на основните договори по образец 10, изпълнени през последните 5 (пет) години (считано от датат за подаване на оферти) или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение за по-важните обекти. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работи, изпълнени от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. 5.Представя се образец – Приложение 15 и копия на документи за собственост (за МПС – копие на регистрационен талон) или на договор или друг документ, от който произтича правото на участника да ползва оборудването при условията на чл.51а от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да разполага със следните експерти: -Ръководителя на екипа:да е магистър, висше образование в областта на промишленото и гражданското строителство, водоснабдяване и канализация, хидротехническо строителство, хидромелиоративно или еквивалентно образование;да има минимум 10 (десет) годишен професионален опит по специалността. -Главен проектант:да е магистър, висше образование в областта на водоснабдяване и канализация хидротехническо строителство, хидромелиоративно или еквивалентно образование.да има минимум 10 /десет/ - годишен професионален опит по специалността. -Участникът трябва да разполага с квалифициран екип от експерти, имащи квалификация и правоспособност да участват при извършването на проектирането на обекта. Всички експерти трябва да имат минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността си. Участникът следва да разполага минимум със следните експерти, които да притежават квалификация и пълна проектантска правоспособност в следните специалности: - архитект; - строителен инженер промишлено и гражданско строителство или строителство на сгради и съоръжения; - инженер по водоснабдяване и канализация; - електроинженер; - геодезист; - строителен инженер пътно строителство; 2.Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от ІV група, втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3.Участникът следва да има въведени системи за управление на качеството и опазване на околната среда , съгласно съответните системи: - ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката, еквивалентен или еквиваленти мерки; - ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на дейностите по предмета на поръчката, еквивалентен или еквиваленти мерки; 4.През последните 3 /три години/ за проектиране и 5 (пет) години за строителство (считано от датата за подаване на оферти) участникът да е изпълнил успешно поне един договор за проектиране на В и К мрежи и съоръжения и един договор за строителство на В и К мрежи и съоръжения, като договорите следва да бъдат еквивалентни като обем на изпълняваните дейности в настоящата процедура. Участника може да докаже съответствието си с минималното изискване и чрез предоставяне не един договор за инженеринг. 5.Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълненеито на поръчката:Багер (колесен или верижен)-4 бр.,Самосвал-10 бр.,Миничелен товарач-2 броя, Бетоновоз-1 брой, Бетонпомпа-1 брой, Автокран-1 брой, Валяк-4 броя, Машина за рязане на асфалт-1 брой, Асфалтополагаща машина-1 брой, Виброплоча-3 броя, Водни помпи-2 броя, Водоноска-1 брой.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение/в месеци – К1; тежест: 70
Показател: Предлагана цена-К2; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден в рамките на работното време на общината до 17:00 часа в срока посочен в обявлението за обществената поръчка или изпратена по куриер до заинтересовано лице за негова сметка, след представяне на документ за закупена документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Исперих

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На откритите заседания могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Предмета на настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка се финансира по Оперативна програма „Околна Среда 2007-2013г. по процедура с референтен № BG161PO005/10/1.11/02/16: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие ще бъде публикувана на посочения интернет сайт на Община Исперих в деня на публикуване на Обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Исперих, ул. "Дунав" №2, Р.България 7400, Исперих, Тел.: 0882 555637, E-mail: op_isperih@abv.bg, Факс: 08431 4712

Интернет адрес/и:

URL: www.isperih.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ