Версия за печат

00398-2014-0013

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова - Ръководител отдел "ОП", Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: http://opt.mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаs 24, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145

Място/места за контакт: Икономист отдел ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева и г-жа Боряна Апостолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: експерти отдел ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева и г-жа Боряна Апостолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: експерти отдел ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доокомплектовка към обзавеждане в операционен блок на Катедра по неврохирургия при Медицински факултет на Медицински университет - София."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място и адрес на доставка: Операционен блок на Клиника по неврохирургия, Катедра по неврохирургия при Медицински факултет на Медицински Университет - София, ет. 6, източно крило находящ се в сградата на УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД, гр. София-1431, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доокомплектовка към обзавеждане в операционен блок на Катедра по неврохирургия при Медицински факултет на Медицински Университет- София, съгласно техническа спецификация /Приложение № 17/, неразделна част от документацията за участие. Предлаганото от участника обзавеждане, трябва да е съвместимо и да съответства на обзавеждане с характеристики от производителя "Ха Те ЛАБОР+ХОСПИТАЛТЕХНИК АГ", Германия посочени в т.9 от раздел I. "Условия за участие" към тръжната документация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33192340

Описание:

Мебел за операционен блок, с изключение на маси

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и вида на обзавеждането за операционен блок на Катедра по неврохирургия е посочено в Техническата спецификация /Приложение № 17/, която е неразделна част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
125000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя съгласно чл.60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.Участникът представя гаранция за участие в размер на 875 лв. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя с валидност 10 работни дни след приключване изпълнението на договора. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора в лв. без ДДС. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.Банковата сметка за внасяне на гаранцията за участие/за изпълнение под формата на парична сума в полза на Възложителя е: IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201; BIC: BPBIBGSF при Юробанк И Еф Джи България.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от звеното краен получател - Медицински факултет-Деканат по банков път в български лева в срок до 20 календарни дни след представяне в счетоводството на Медицински факултет-Деканат на следните документи: оригинална фактура и 2 бр. заверени копия, приемо-предавателен протокол за извършена доставка на обзавеждането и протокол за инсталиране на обзавеждането подписани от Ръководителя на Катедрата по неврохирургия от една страна и Изпълнителя от друга, гаранционна карта и ръководство за употреба на български език. При неизпълнение или забава от страна на Изпълнителя по договора, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка на Ректората на Медицински университет-София IBAN: BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, BIC: BNBGBGSD при БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София. В противен случай неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение, след което Възложителя заплаща извършената доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника и подпечатан;1.1.Оферта за изпълнение на обществена поръчка /Приложение 10/;2.Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност, съгласно изискванията посочени в раздел VI."Необходими документи", т.1.2 от документацията за участие;3.УАС на участника, издадено не по-рано от 3 месеца преди подаване на офертите;4.Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата–представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника;5.а/Декларация по чл.47,ал.1,т.1, буква "а"-"д"; б/Декларация по чл.47,ал.1,т.2 и 3; 6.а/Декларация по чл.47,ал.2,т.5; б/Декларация по чл.47, ал.2,т.1 и 3;7.Декларация по чл.47,ал.5,т.1;8.Декларация по чл.47,ал.5,т.2;9.Декларация за запознаване с условията на поръчката;10.Образец на сведения за участника; 11.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал;12.Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител;13.Декларация за приемане условията в проекта на договор;14.Документ за регистрация по ДДС;15.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнение на поръчката;16.Техническо предложение за изпълнение на поръчката;17.Ценова оферта за изпълнение на поръчката по образец Приложение № 11 и Таблица за ценово предложение по артикули /Приложение № 11а/ поставени в запечатан, непрозрачен плик с надпис плик № 3 "Предлагана цена";18.Декларация по чл.4,ал.7 и чл.6,ал.5 от ЗМИП;19.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП;20.Таблица за техническо съответствие на предлаганото обзавеждане. Документите от т.1 до 15,18 и 19, както и тези изрично посочени, че се поставят в плик № 1 на раздел VI."Необходими документи", т.2 и т. 3 от документацията за участие се поставят в плик № 1 "Документи за подбор". Документите по т.16 и 20 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", както и тези изрично посочени в раздел VI."Необходими документи", т.3 от документацията за участие се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката". Документите по т.17 се поставят в плик № 3 "Предлагана цена".Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП, чл.69,ал.1,чл.70,ал.3 и ал.4 от ЗОП и при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, когато:а/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б/има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;в/е осъден с влязла присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;- не е представил някои от изискуемите документи, съдържащи се в Плик № 1 на офертата и съгласно изискванията на чл.68,ал.9 от ЗОП- в случай, че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл.68,ал.7 от ЗОП; Оферта, която не отговаря на изискванията посочени в документацията за участие и обявлението за поръчка се отстранява от участие в процедурата, както и в случай на представяне на документи в общия плик извън трите плика.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация /свободен текст/ по чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП съдържаща информация за общия оборот и оборота от доставка, сходен с предмета на поръчката за последните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност. Документът по т.1 се поставя в плик № 1 "Документи за подбор".

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, чийто оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г. е не по-малък от двукратния размер на определения от Възложителя ограничен финансов ресурс за поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация (свободен текст), съдържаща основните договори със сходен предмет на поръчката, изпълнени от участниците през последните три години, считано към момента на подаване на офертата с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и Възложителите /клиентите/, както и телефон за контакт с Възложителя (клиента);1.1. Заверено от участника копие на 1 бр. договор и минимум 1 бр. препоръка /референция/ за добро изпълнение към договор посочен в списъка по т.1 с предмет, сходен с предмета на поръчката съдържаща стойност, срок на изпълнение и дата на сключване и изпълнение; 2.Оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя или от оторизиран представител за предоставени права за извършване на доставка на територията на Република България на предлаганото обзавеждане за конкретната обществена поръчка; 3.Сертификат, че предлаганото обзавеждане притежава CE-mark /заверено от участника копие/; 4.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя с обхват сходен с предмета на поръчката - заверено от участника копие; 5.Участникът да представи оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганото обзавеждане, издаден от производителя с посочен каталожен номер на конкретното обзавеждане, без посочване на цени (поставят се в плик № 1 „Документи за подбор”, а се разглеждат за съответствие при разглеждане на документите в Плик № 2. Оригиналният фирмен каталог или брошура издадени от производителя следва да са подписани и подпечатани на всяка страница от участника и да са придружени с превод на български език в частта на оферираното обзавеждане и всички негови параметри.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано към момента на подаване на офертата имат изпълнен най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. Не е задължително договорът да е сключен по реда на ЗОП. Достатъчно е да бъде посочен 1 бр. договор за доставка, сходен с предмета на обществената поръчка, независимо дали този договор е сключен с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Този 1 (един) договор може да е с приключило изпълнение или да се изпълнява в момента (може срокът на действие все още да не е изтекъл), но по него да е реализирана доставка и инсталиране. Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира договор за доставка на медицинска апаратура и/или обзавеждане подобно на посочения предмет на поръчката; 1.1. Участникът да е изпълнил най-малко един договор от посочените в т.1 с предмет сходен с предмета на поръчката, качествено и в срок, доказано с препоръка /референция/; 2.Участникът да представи оторизация от производителя или от оторизиран представител за предоставени права за извършване на доставка на територията на Република България на предлаганото обзавеждане, за конкретната обществена поръчка. 3.Предлаганото обзавеждане да има CE-mark; 4.Участникът да достави съответното обзавеждане от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент; 5.Оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганото обзавеждане, с посочен каталожен номер на конкретното обзавеждане (без посочване на цени).Оригиналният фирмен каталог или брошура следва да са подписани и подпечатани от участника на всяка страница и да са придружени с превод на български език в частта на оферираното обзавеждане и всички негови параметри.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена.; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок на обзавеждането.; тежест: 20
Показател: Срок на доставка.; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

Медицински Университет-Ректорат, гр.София 1431, бул." Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.12, Заседателна зала № 6.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (по 1 представител от участник), представящи пълномощно-оригинал или заверено от участника копие, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване, след представяне на документи доказващи статута им. За датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, Комисията ще публикува съобщение в раздел „Профил на купувача“ на Мeдицински Университет-София: http://opt.mu-sofia.bg, рубрика „Обяви и съобщения“.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. 2.Разяснения по постъпили запитвания, Възложителят ще публикува в 4-дневен срок от постъпване на искането на интернет адреса си в раздел "Профил на купувача". 3.Възложителят определя ограничен финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на 125 000,00 лв. без ДДС. 4.Участник, оферирал обща стойност за изпълнение на поръчката, по-висока от предварително определения от Възложителя ограничен финансов ресурс ще бъде отстранен от участие в процедурата. 5.Участник, предложил ценово предложение по-високо от определения от Възложителя ограничен финансов ресурс за съответния артикул посочен в Таблицата за ценово предложение по артикули /Приложение № 11а/ ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ