00398-2014-0013
Технически редакции | ||
17.06.2014 15:06 ч. : | 17/06/2014 14:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.06.2014 15:06 ч. : | 17/06/2014 14:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова - Ръководител отдел "ОП", Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg.
Електронен достъп до информация: http://opt.mu-sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаs 24, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145
Място/места за контакт: Икономист отдел ОПИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева и г-жа Боряна Апостолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: експерти отдел ОПИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева и г-жа Боряна Апостолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: експерти отдел ОПИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
“Доокомплектовка към обзавеждане в операционен блок на Катедра по неврохирургия при Медицински факултет на Медицински университет - София."
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доокомплектовка към обзавеждане в операционен блок на Катедра по неврохирургия при Медицински факултет на Медицински Университет- София, съгласно техническа спецификация /Приложение № 17/, неразделна част от документацията за участие. Предлаганото от участника обзавеждане, трябва да е съвместимо и да съответства на обзавеждане с характеристики от производителя "Ха Те ЛАБОР+ХОСПИТАЛТЕХНИК АГ", Германия посочени в т.9 от раздел I. "Условия за участие" към тръжната документация.
33192340
Описание:
НЕ
НЕ
Количеството и вида на обзавеждането за операционен блок на Катедра по неврохирургия е посочено в Техническата спецификация /Приложение № 17/, която е неразделна част от документацията за участие.
НЕ
НЕ
30
Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя съгласно чл.60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.Участникът представя гаранция за участие в размер на 875 лв. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя с валидност 10 работни дни след приключване изпълнението на договора. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора в лв. без ДДС. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.Банковата сметка за внасяне на гаранцията за участие/за изпълнение под формата на парична сума в полза на Възложителя е: IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201; BIC: BPBIBGSF при Юробанк И Еф Джи България.
Плащането се извършва от звеното краен получател - Медицински факултет-Деканат по банков път в български лева в срок до 20 календарни дни след представяне в счетоводството на Медицински факултет-Деканат на следните документи: оригинална фактура и 2 бр. заверени копия, приемо-предавателен протокол за извършена доставка на обзавеждането и протокол за инсталиране на обзавеждането подписани от Ръководителя на Катедрата по неврохирургия от една страна и Изпълнителя от друга, гаранционна карта и ръководство за употреба на български език. При неизпълнение или забава от страна на Изпълнителя по договора, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка на Ректората на Медицински университет-София IBAN: BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, BIC: BNBGBGSD при БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София. В противен случай неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение, след което Възложителя заплаща извършената доставка.
1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника и подпечатан;1.1.Оферта за изпълнение на обществена поръчка /Приложение 10/;2.Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност, съгласно изискванията посочени в раздел VI."Необходими документи", т.1.2 от документацията за участие;3.УАС на участника, издадено не по-рано от 3 месеца преди подаване на офертите;4.Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата–представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника;5.а/Декларация по чл.47,ал.1,т.1, буква "а"-"д"; б/Декларация по чл.47,ал.1,т.2 и 3; 6.а/Декларация по чл.47,ал.2,т.5; б/Декларация по чл.47, ал.2,т.1 и 3;7.Декларация по чл.47,ал.5,т.1;8.Декларация по чл.47,ал.5,т.2;9.Декларация за запознаване с условията на поръчката;10.Образец на сведения за участника; 11.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал;12.Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител;13.Декларация за приемане условията в проекта на договор;14.Документ за регистрация по ДДС;15.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнение на поръчката;16.Техническо предложение за изпълнение на поръчката;17.Ценова оферта за изпълнение на поръчката по образец Приложение № 11 и Таблица за ценово предложение по артикули /Приложение № 11а/ поставени в запечатан, непрозрачен плик с надпис плик № 3 "Предлагана цена";18.Декларация по чл.4,ал.7 и чл.6,ал.5 от ЗМИП;19.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП;20.Таблица за техническо съответствие на предлаганото обзавеждане. Документите от т.1 до 15,18 и 19, както и тези изрично посочени, че се поставят в плик № 1 на раздел VI."Необходими документи", т.2 и т. 3 от документацията за участие се поставят в плик № 1 "Документи за подбор". Документите по т.16 и 20 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", както и тези изрично посочени в раздел VI."Необходими документи", т.3 от документацията за участие се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката". Документите по т.17 се поставят в плик № 3 "Предлагана цена".Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП, чл.69,ал.1,чл.70,ал.3 и ал.4 от ЗОП и при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, когато:а/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б/има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;в/е осъден с влязла присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;- не е представил някои от изискуемите документи, съдържащи се в Плик № 1 на офертата и съгласно изискванията на чл.68,ал.9 от ЗОП- в случай, че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл.68,ал.7 от ЗОП; Оферта, която не отговаря на изискванията посочени в документацията за участие и обявлението за поръчка се отстранява от участие в процедурата, както и в случай на представяне на документи в общия плик извън трите плика.
1.Декларация /свободен текст/ по чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП съдържаща информация за общия оборот и оборота от доставка, сходен с предмета на поръчката за последните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност. Документът по т.1 се поставя в плик № 1 "Документи за подбор".
1.В процедурата могат да участват лица, чийто оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г. е не по-малък от двукратния размер на определения от Възложителя ограничен финансов ресурс за поръчката.
1.Декларация (свободен текст), съдържаща основните договори със сходен предмет на поръчката, изпълнени от участниците през последните три години, считано към момента на подаване на офертата с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и Възложителите /клиентите/, както и телефон за контакт с Възложителя (клиента);1.1. Заверено от участника копие на 1 бр. договор и минимум 1 бр. препоръка /референция/ за добро изпълнение към договор посочен в списъка по т.1 с предмет, сходен с предмета на поръчката съдържаща стойност, срок на изпълнение и дата на сключване и изпълнение; 2.Оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя или от оторизиран представител за предоставени права за извършване на доставка на територията на Република България на предлаганото обзавеждане за конкретната обществена поръчка; 3.Сертификат, че предлаганото обзавеждане притежава CE-mark /заверено от участника копие/; 4.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя с обхват сходен с предмета на поръчката - заверено от участника копие; 5.Участникът да представи оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганото обзавеждане, издаден от производителя с посочен каталожен номер на конкретното обзавеждане, без посочване на цени (поставят се в плик № 1 „Документи за подбор”, а се разглеждат за съответствие при разглеждане на документите в Плик № 2. Оригиналният фирмен каталог или брошура издадени от производителя следва да са подписани и подпечатани на всяка страница от участника и да са придружени с превод на български език в частта на оферираното обзавеждане и всички негови параметри.
1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано към момента на подаване на офертата имат изпълнен най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. Не е задължително договорът да е сключен по реда на ЗОП. Достатъчно е да бъде посочен 1 бр. договор за доставка, сходен с предмета на обществената поръчка, независимо дали този договор е сключен с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Този 1 (един) договор може да е с приключило изпълнение или да се изпълнява в момента (може срокът на действие все още да не е изтекъл), но по него да е реализирана доставка и инсталиране. Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира договор за доставка на медицинска апаратура и/или обзавеждане подобно на посочения предмет на поръчката; 1.1. Участникът да е изпълнил най-малко един договор от посочените в т.1 с предмет сходен с предмета на поръчката, качествено и в срок, доказано с препоръка /референция/; 2.Участникът да представи оторизация от производителя или от оторизиран представител за предоставени права за извършване на доставка на територията на Република България на предлаганото обзавеждане, за конкретната обществена поръчка. 3.Предлаганото обзавеждане да има CE-mark; 4.Участникът да достави съответното обзавеждане от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент; 5.Оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганото обзавеждане, с посочен каталожен номер на конкретното обзавеждане (без посочване на цени).Оригиналният фирмен каталог или брошура следва да са подписани и подпечатани от участника на всяка страница и да са придружени с превод на български език в частта на оферираното обзавеждане и всички негови параметри.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Медицински Университет-Ректорат, гр.София 1431, бул." Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.12, Заседателна зала № 6.
Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (по 1 представител от участник), представящи пълномощно-оригинал или заверено от участника копие, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване, след представяне на документи доказващи статута им. За датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, Комисията ще публикува съобщение в раздел „Профил на купувача“ на Мeдицински Университет-София: http://opt.mu-sofia.bg, рубрика „Обяви и съобщения“.
НЕ
НЕ
1.Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. 2.Разяснения по постъпили запитвания, Възложителят ще публикува в 4-дневен срок от постъпване на искането на интернет адреса си в раздел "Профил на купувача". 3.Възложителят определя ограничен финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на 125 000,00 лв. без ДДС. 4.Участник, оферирал обща стойност за изпълнение на поръчката, по-висока от предварително определения от Възложителя ограничен финансов ресурс ще бъде отстранен от участие в процедурата. 5.Участник, предложил ценово предложение по-високо от определения от Възложителя ограничен финансов ресурс за съответния артикул посочен в Таблицата за ценово предложение по артикули /Приложение № 11а/ ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
17.06.2014 г.