Версия за печат

00176-2014-0005

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20, За: Василка Стоянова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Василка Стоянова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-yambol.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на “ВиК" ЕООД гр. Ямбол

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ПС “Ормана” ИТН 2939992, гр. Ямбол, местност “Ормана”; ПС “Окоп” І-ви подем група Бакаджик ИТН 2939461, с. Окоп, общ. Тунджа и ПС “Козарево” ІІ-ри подем група Бакаджик ИТН 2939464, местност “Бакаджик”, общ. Тунджа
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнителят извършва доставка, за период от 12 /дванадесет/ месеца, на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за средно напрежение за 3 броя обекти, както следва: 1. Обект с наименование ПС “Ормана” ИТН 2939992, гр. Ямбол, местност “Ормана”; 2. Обект с наименование ПС “Окоп” І-ви подем група Бакаджик ИТН 2939461, с. Окоп, общ. Тунджа; 3. Обект с наименование ПС “Козарево” ІІ-ри подем група Бакаджик ИТН 2939464, местност “Бакаджик”, общ. Тунджа. Участникът следва да е лицензиран като търговец на електрическа енергия съгласно чл. 39 във връзка с чл. 69 и чл. 69а от Закона за енергетиката (ЗЕ) и координатор на балансираща група. Поради спецификата и естеството на работа на Възложителя се изисква от Участника да осигури на купувача услуга по прогнозиране на потреблението и отговорност за балансиране. Цената трябва да включва активна електрическа енергия, разходи за балансиране и разходи на Участника по осигуряването на гореописаните услуги. Възложителят няма да заплаща такса за участие в балансираща група.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество за срока на договора – 6 100 Mwh.

Прогнозна стойност без ДДС
500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът, който бъде определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от прогнозната стойност на поръчката. Представя се преди сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция или да бъде преведена по банкова сметка на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол, IBAN BG63 UNCR 7630 1018 0042 12, BIC код UNCRBGSF при “Уникредит Булбанк” клон Ямбол. В случай, че гаранцията се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да надвишава с един месец срока на действие на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със средства на Възложителя. Начина на плащане - в български лева по банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявление за участие /Оферта/ с подпис и печат на участника – по образец; 2. Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод; 3. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – по образец; 5. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – по образец ; 6. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП за съгласие от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв – по образец; 7. Административни сведения за участника – по образец; 8. Изрично пълномощно на лицето, подписващо изискуемите документи. (представя се само в случай, че не са подписани от управляващия и представляващ подизпълнителя, а от изрично упълномощен негов представител); 9. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 10. Техническо предложение -по образец; 11. Ценово предложение – по образец
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Заверено копие от баланса /отчет за финансово състояние/ и отчета за приходите и разходите /отчет за всеобхватния доход/ на участника за последните 3 /три/ приключени финансови години /2011г., 2012г. и 2013г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Лиценз за търговия с електрическа енергия съгласно чл. 39 във връзка с чл. 69 и чл. 69а от Закона за енергетиката (ЗЕ) и координатор на балансираща група; 2. Списък - декларация за броя на членовете в балансиращата група, с консумация равна или близка до консумацията на ток на Възложителя; 3. Общи принципи за разпределение на небалансите в рамките на балансиращата група; 4. Списък на договори отговарящи на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, в зависимост от датата, на която е започнала дейността на участника включително стойностите, датите и получателите, придружен/и от препоръка/ки за добро изпълнение

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценово предложение; тежест: 60
Показател: Срок на плащане; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Май 2015

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят прилага предвидените в ЗОП опростени правила, съгласно чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ