Версия за печат

00447-2014-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Николай Нанев, България 1111, София, Тел.: 029486 214, E-mail: nikolai.nanev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на тонери, барабани и девелопери за нуждите на Агенция по вписванията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка за нуждите на Агенция по вписванията на консумативи за печатащи и копиращи устройства – тонери, барабани и девелопери

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30100000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка за нуждите на Агенция по вписванията на консумативи за печатащи и копиращи устройства – тонери, барабани и девелопери, до усвояване на сумата по прогнозната стойност на съответната обособена позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
216000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

• Гаранция за участие: тъй като стойността на поръчката е под праговете по чл. 14, ал. 3 от ЗОП, гаранция за участие, на основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, не се изисква. • Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума, преведена по горепосочената банкова сметка: IBAN BG 39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREXBGSF, Токуда банк, или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три процента ) от стойността на договора с ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - от държавния бюджет. Начин на плащане - съгласно договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: o Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; o Документ за регистрация на участника и документ, удостоверяващ актуалното състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; o Оферта по образец на Възложителя; o Информационен лист; o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; o Декларация за по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, че участникът не е в открито производство по несъстоятелност; o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; o Декларация по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; o Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Декларацията не се представя в случай, че кандидатът няма да използва подизпълнител; o Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); o Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); o Нотариално заверено пълномощно на определения представител на обединението/дружеството/консорциума, който ще подписва документите, когато това лице не е посочено в договора за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); o Декларация за приемане клаузите на проекта на договор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2011 – 2013 г., одитно становище, ако е приложимо. . Документът се представя в копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. За участници - физически лица - копие от Годишна данъчна декларация - заверено от НАП, за последните три години, предхождащи крайната дата за подаване на оферти, или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си. o Информация за оборота за последните три приключени финансови години (2011 – 2013 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: o Участникът да е реализирал минимален оборот за последните три приключени финансови години години (2011 – 2013 г.) или от датата, на която е учреден, общо не по–малко от 20 000 (двадесет хиляди) лв. за Обособена позиция 1 и 200 000 (двеста хиляди лв.) за Обособена позиция 2.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2011 - 2013 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят в копие, заверено от участника. o Сертификат за система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008, или еквивалентен. Представя се копие, заверено от участника. o Сертификат за система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен. Представя се копие, заверено от участника. o Документи за оторизация от фирмата-производител, или от неин представител за региона, да участва в конкретната процедура. Представят се оригинали. o Декларация, че предложените консумативи са нерециклирани, оригинални от производителя на техниката, за която се отнасят. Представя се оригинал.
Минимални изисквания: o Участникът трябва да е изпълнил поне два договора, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 години (2011 - 2013 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, всеки на стойност без ДДС не по–малко от 10 000 (десет хиляди) лв. за Обособена позиция 1 и 100 000 (сто хиляди лв.) за Обособена позиция 2. Под сходен предмет се разбира доставка на принадлежности за фотокопирни машини и/или печатащи устройства. o Участникът трябва да докаже наличие на внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна; и система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна; o Участникът да е оторизиран търговски партньор на производителя на предлаганите консумативи за съответната марка техника или на негов представител за региона; o Предложените консумативи трябва да са оригинални, фабрично нови, нерециклирани, от производителя на техниката, за която са предназначени. Парт. номера на консумативите трябва да съответстват на парт. номерата, посочени в Техническото задание.Опаковките им следва да са оригинални и да съдържат информация за датата на производство и срок на годност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

92-06-31/2014 г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Елисавета Багряна" 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите и отварянето на плика с предлаганата цена е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тонери, барабани и девелопери за копирни машини, налични в Агенция по вписванията
1) Кратко описание

Доставка на тонери, барабани и девелопери за копирни машини и факс апарати, налични в Агенция по вписванията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30120000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат

3) Количество или обем

Доставка до усвояване на сумата по прогнозната стойност на обособената позиция

Прогнозна стойност, без ДДС
22000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тонери и барабани за принтери, налични в Агенция по вписванията
1) Кратко описание

Доставка на тонери и барабани за принтери, налични в Агенция по вписванията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30120000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат

3) Количество или обем

Доставка до усвояване на сумата по прогнозната стойност на обособената позиция

Прогнозна стойност, без ДДС
194000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12