Версия за печат

00398-2014-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова - Ръководител отдел "ОП", Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: http://opt.mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет - София - Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 24, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева и г-жа Боряна Апостолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: експерти отдел ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева и г-жа Боряна Апостолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: експерти отдел ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на високотехнологично оборудване за НИРД с приложение в хирургическо лечение на фармакорезистентни епилепсии и невроонкологични заболявания“ в изпълнение на проект „Внедряване на високотехнологично оборудване за НИРД с приложение в хирургическо лечение на фармакорезистентните епилепсии и невроонкологичните заболявания“ по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на доставка: Катедра по Неврохирургия при Медицински факултет на Медицински университет - София, находяща се в сградата на УМБАЛ „Св. Иван Рилски” ЕАД, гр.София Адрес на доставка: гр. София 1431, бул.“Акад. Иван Евст. Гешов“ № 15, УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на високотехнологично оборудване, включващо: HD СИСТЕМА ЗА ПРЕНОС НА ВИДЕО ОБРАЗИ В РЕАЛНО ВРЕМЕ, HD 24” МЕДИЦИНСКИ МОНИТОР LCD, ОПЕРАЦИОННА ЛАМПА LED, ОПЕРАЦИОННА ЛАМПА LED С ВГРАДЕНА HD КАМЕРА, КОЛОНА ЗА АНЕСТЕЗИОЛОГИЧЕН АПАРАТ, КОЛОНА ЗА МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА, ОПЕРАЦИОННА МАСА, ЛОКАЛНА МРЕЖА, СЪРВЪР, ПЕРСОНАЛНИ КОМПЮТРИ, ЕНДОСКОПСКА КАМЕРА, ЕНДОСКОПСКИ СВЕТЛИНЕН ИЗТОЧНИК, ВИДЕО ЕНДОСКОП, ЕНДОСКОПСКА ГЛАВА ЗА КАМЕРА, ЕЛЕКТРОНОЖ, ПОМПА ЗА ЛАВАЖ, БЛОК ЗА УПРАВЛЕНИЕ ОТ СТЕРИЛНО ПОЛЕ, СИСТЕМА ЗА КОМУТАЦИЯ И ТРАНСЛАЦИЯ НА ВИДЕО ПОТОЦИ,15” СЕНЗОРЕН МОНИТОР и ОПЕРАЦИОНЕН МИКРОСКОП за НИРД с приложение в хирургическо лечение на фармакорезистентни епилепсии и невроонкологични заболявания“ в изпълнение на проект „Внедряване на високотехнологично оборудване за НИРД с приложение в хирургическо лечение на фармакорезистентните епилепсии и невроонкологичните заболявания“ по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Постигането на основната цел и реализирането на поръчката ще доведе до: -изграждане на модулен операционен театър с 2 секции; -обучение на 10 служители на Медицински факултет при Медицински университет - София за работа с оборудването, в това число асистенти от Катедрата по неврохирургия и технически персонал; -популяризиране приноса на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. В период от 3 до 5 години след приключване на проекта, Медицински факултет на Медицински университет-София ще осъществи 3 НИРД проекти в следните направления: 1.Съвременно хирургическо лечение на фармакорезистенстните епилепии. 2.Минимално-инвазивни методи при оперативното лечение на туморите на черепната основа – чисто ендоскопска хирургия; 3.Повишаване на радикалността и ефекасността при хирургическото лечение на бенигнени и малигнени мозъчни глиоми.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000 (LA27) , 33100000 (LA28) , 48820000, 32410000, 30213000, 33195100, 38510000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи (За операционна зала )
Медицинско оборудване (За употреба в операционна зала )
Сървъри
Локална мрежа
Персонални компютри
Монитори
Микроскопи

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и вида на високотехнологичното оборудване, предмет на обществената поръчка, включва: 1. HD СИСТЕМА ЗА ПРЕНОС НА ВИДЕО ОБРАЗИ В РЕАЛНО ВРЕМЕ - 3 бр.; 2. HD 24” МЕДИЦИНСКИ МОНИТОР LCD - 2 бр.; 3. ОПЕРАЦИОННА ЛАМПА LED - 1 бр.; 4. ОПЕРАЦИОННА ЛАМПА LED С ВГРАДЕНА HD КАМЕРА - 1 бр.; 5. КОЛОНА ЗА АНЕСТЕЗИОЛОГИЧЕН АПАРАТ - 2 бр.; 6. КОЛОНА ЗА МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА - 1 бр.; 7. ОПЕРАЦИОННА МАСА - 2 бр.; 8. ЛОКАЛНА МРЕЖА - 1 бр.; 9. СЪРВЪР - 1 бр.; 10. ПЕРСОНАЛНИ КОМПЮТРИ - 2 бр.; 11. ЕНДОСКОПСКА КАМЕРА - 1 бр.; 12. ЕНДОСКОПСКИ СВЕТЛИНЕН ИЗТОЧНИК - 1 бр.; 13. ВИДЕО ЕНДОСКОП - 1 бр.; 14. ЕНДОСКОПСКА ГЛАВА ЗА КАМЕРА - 1 бр.; 15. ЕЛЕКТРОНОЖ - 1 бр.; 16. ПОМПА ЗА ЛАВАЖ - 1 бр.; 17. БЛОК ЗА УПРАВЛЕНИЕ ОТ СТЕРИЛНО ПОЛЕ - 1 бр.; 18. СИСТЕМА ЗА КОМУТАЦИЯ И ТРАНСЛАЦИЯ НА ВИДЕО ПОТОЦИ - 1 бр.; 19. 15” СЕНЗОРЕН МОНИТОР - 1 бр.; 20. ОПЕРАЦИОНЕН МИКРОСКОП - 1 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
2517299 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя съгласно чл. 60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.Участникът представя гаранция за участие в размер на 25 159,00 /двадесет и пет хиляди сто петдесет и девет лева/ лв.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя с валидност 10 работни дни след приключване изпълнението на договора.Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на поръчката в лв. без ДДС. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.Банковата сметка за внасяне на гаранцията за участие/изпълнение под формата на парична сума в полза на Възложителя е: IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201; BIC: BPBIBGSF при Юробанк И Еф Джи България.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се изпълнява в рамките на Дейност 1 по проект„Внедряване на високотехнологично оборудване за НИРД с приложение в хирургическо лечение на фармакорезистентните епилепсии и невроонкологичните заболявания“ по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO003-1.2.04-0087-C0001, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"2007-2013, като стойността за изпълнение на поръчката не може да надвишава предварително определения ограничен финансов ресурс от Възложителя посочен в раздел VI.3 на обявлението и в документацията за участие. Плащането се извършва от звеното краен получател–Медицински факултет-Деканат в срок до 20 календарни дни след извършване на всички дейности по договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: доставка, монтаж, пускане в експлоатация на оборудването и обучение на лицата за работа с оборудването; представяне на гаранционна карта и ръководство за употреба на български език на оборудването. Срокът за плащане започва да тече след представяне в счетоводството на Медицински факултет-Деканат на оригинална фактура и 2 бр. заверени копия, приемо-предавателен протокол за извършена доставка, протокол за монтаж и пускане в експлоатация, протокол за обучение на персонала ведно със списък на лицата за работа с оборудването подписани от Ръководителя на проекта от една страна и Изпълнителя от друга страна. В разходооправдателните документи, които ще бъдат издавани във връзка с обществената поръчка, следва да се посочват номера и името на проекта, а именно: проект BG161PO003-1.2.04-0087-С0001 „Внедряване на високотехнологично оборудване за НИРД с приложение в хирургическо лечение на фармакорезистентните епилепсии и невроонкологичните заболявания“ по ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, Приоритетна ос 1 „Развитие на икономика, базирана на знанието и иновационни дейности“. При неизпълнение или забава от страна на Изпълнителя по договора, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка на Ректората на Медицински университет-София IBAN: BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, BIC: BNBGBGSD при БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София. В противен случай неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение, след което Възложителя заплаща извършената доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан;1.1.Оферта за изпълнение на обществена поръчка /Пр.№10/;2.Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност, съгласно изискванията на чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП и чл.24, ал.1 от ППЗОП;3.УАС на участника, издадено не по-рано от 3 мес. преди подаване на офертите;4.Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата–представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника;5.а/Декларация по чл.47,ал.1,т.1, от б."а"-"д";б/Декларация по чл.47,ал.1,т.2 и т.3;6.а/Декларация по чл.47,ал.2,т.5; б/Декларация по чл.47,ал.2,т.1 и 3;7.Декларация по чл.47,ал.5,т.1;8.Декларация по чл.47,ал.5,т.2;9.Декларация за запознаване с условията на поръчката;10.Образец на сведения /Прил. №4а/; 11.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал;12.Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител;13.Декларация за приемане условията в проекта на договор;14.Документ за регистрация по ДДС-изискването е само за лица, за които са налице изискванията за регистрация по ЗДДС, за чуждестранни лица изискването е представяне на документ съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени;15.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнение на поръчката;16.Техническо предложение за изпълнение на поръчката-Пр.№9;17.Ценова оферта /Пр.№11/ и Таблица за ценово предложение по артикули /Пр.№11а/ -поставят се в запечатан, непрозрачен плик с надпис плик № 3 "Предлагана цена";18.Декларация по чл.4,ал.7 и чл.6,ал.5 от ЗМИП;19.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП;20.Таблица за техническо съответствие на предлаганото оборудване;21.Декларация за автономност на офертата (Пр.№12);22.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.106, т.1 и чл. 107,т.1 от Регламент (ЕС, Евратом)№966/2012 г./Пр.№13/.Документите от т.1 до 15,18,19,21 и 22, както и тези изрично посочени, че се поставят в плик № 1 на раздел VI."Необходими документи", т.2 и т. 3 от документацията за участие се поставят в плик № 1. Документите по т.16 и т. 20 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", както и тези изрично посочени в раздел VI."Необходими документи", т.1.21, т.3.9, т.3.10, т.3.11 и 3.13 от документацията за участие.Документите по т.17 се поставят в плик № 3 "Предлагана цена". Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1, от б. "а"-"д" и ал.5 от ЗОП, чл.69,ал.1,чл.70,ал.3 и ал.4 от ЗОП и при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, когато участникът :а/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б/има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;в/е осъден с влязла присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;- не е представил някои от изискуемите документи, съдържащи се в Плик № 1 на офертата и съгласно изискванията на чл.68,ал.9 от ЗОП- в случай, че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл. 68, ал. 7 от ЗОП; Оферта, която не отговаря на изискванията посочени в документацията и обявлението се отстранява от участие в процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация /свободен текст/ пo чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП съдържаща информация за общия оборот и оборота от доставка на оборудване, сходно с предмета на поръчката за последните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност. Документът по т.1 се поставя в плик № 1 "Документи за подбор".

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, чийто: - общ оборот за последните три финансови години 2011, 2012 и 2013 г. е не по-малък от двукратния размер на прогнозната стойност на поръчката за закупуване на оборудването. - оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години 2011, 2012 и 2013 г. е не по-малък от двукратния размер на прогнозната стойност на поръчката за закупуване на оборудването. Забележка: Под оборот от доставки, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира оборот от доставка на медицински изделия и апаратура.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация (свободен текст), съдържаща основните договори със сходен предмет на поръчката, изпълнени от участника през последните три години, считано към момента на подаване на офертата с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и Възложителите /клиентите/, както и телефон за контакт с Възложителя (клиента); 1.1. Заверено от участника копие на минимум 1 бр. препоръка /референция/ за добро изпълнение към договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, съдържаща стойност, срок на изпълнение и дата на сключване и изпълнение; 2.Оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя на предлаганото оборудване или от оторизиран упълномощен негов представител за предоставени права да извършва доставка на територията на Р България на предлаганото оборудване, с валидност за срока на изпълнение на поръчката. В случаите, когато се оферират апарати или части към тях от различни производители, участникът следва да представи и за тях оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя или от оторизиран упълномощен негов представител за предоставени права да извършва доставка на територията на Република България на предлаганото оборудване, с валидност за срока на изпълнение на поръчката, както и всички останали документи, относими към предлаганото оборудване. Забележка: Оторизационното писмо трябва да съдържа следната информация: данните и наименованието на Възложителя, наименованието на настоящата обществена поръчка и идентификационния номер на поръчката в Агенцията по обществени поръчки. 3.Сертификат или декларация, че предлаганото оборудване притежава CE-mark /заверено от участника копие/; 4.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя на предлаганото оборудване с обхват сходен с предмета на поръчката или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството - заверено от участника копие; 5.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника, за дистрибуция и сервиз на предлаганото оборудване или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството-заверено от участника копие; 6.Участникът да представи оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя или от оторизиран упълномощен негов представител на предлаганото оборудване /с валидност за срока на изпълнение на поръчката/ удостоверяващо правото на участника да извършва монтаж и сервизно обслужване на предлаганото оборудване; 7.Участникът да представи за сервизните специалисти заверени копия на дипломи за висше техническо инженерно образование, както и сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи обучението на сервизните специалисти при производителя на конкретно предлаганото оборудване; 8.Участникът да представи оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганото оборудване издаден от производителя за предлаганото оборудване с маркиране в горния десен ъгъл за кой артикул се отнася и с посочен каталожен номер на конкретното оборудване, без посочване на цени (поставят се в плик № 1 „Документи за подбор”, а се разглеждат за съответствие при разглеждане на документите в Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката").Оригиналният фирмен каталог или брошура издадени от производителя следва да са подписани и подпечатани на всяка страница от участника и да са придружени с превод на български език в частта на оферираното оборудване и всички негови параметри.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано към момента на подаване на офертата имат изпълнен най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, независимо дали този договор е сключен с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира договор за доставка на медицински изделия и апаратура. 1.1. Да има изпълнен най-малко един договор от посочените в т.1 с предмет сходен с предмета на поръчката, качествено и в срок, доказано с препоръка /референция/; 2.Участникът да притежава оторизация от производителя на предлаганото оборудване или от оторизиран упълномощен негов представител за предоставени права да извършва доставка на територията на Република България, с валидност за срока на изпълнение на поръчката. В случаите, когато се оферират апарати или части към тях от различни производители, участникът следва да представи и за тях оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя или от оторизиран упълномощен негов представител за предоставени права да извършва доставка на територията на Република България, с валидност за срока на изпълнение на поръчката, както и всички останали документи, относими към предлаганото оборудване. Забележка: Оторизационното писмо трябва да съдържа следната информация: данните и наименованието на Възложителя, наименованието на настоящата обществена поръчка и идентификационния номер на поръчката в Агенцията по обществени поръчки. 3.Предлаганото оборудване да има CE-mark или еквивалент; 4.Участникът да достави съответното оборудване от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент; 5.Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за дистрибуция и сервиз на предлаганото оборудване; 6.Участникът да разполага със сервиз оторизиран от производителя на предлаганото оборудване за извършване на монтаж и сервизно обслужване на оборудването; 7. Участникът трябва да осигури обучени и сертифицирани от фирмата-производител най-малко по един сервизен специалист за конкретното оборудване притежаващ висше техническо инженерно образование, относимо към апаратура и техника и професионална квалификация - да е преминал обучение за сервизно обслужване при производителя за конкретно предлаганото оборудване; 8.Оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганото оборудване с посочен каталожен номер на конкретното оборудване (без посочване на цени).Оригиналният фирмен каталог или брошура на производителя следва да са подписани и подпечатани на всяка страница от участника и да са придружени с превод на български език в частта на оферираното оборудване и всички негови параметри.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена.; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок на предлаганото оборудване.; тежест: 20
Показател: Срок на доставка.; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 041 - 067697 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

Медицински Университет-Ректорат, гр.София 1431, бул." Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.12, Заседателна зала № 6.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях представители при представяне на документ за самоличност и оригинално или заверено от участника копие на пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Мeдицински Университет-София: http://opt.mu-sofia.bg, "Профил на купувача", рубрика „Обяви и съобщения“.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се изпълнява в рамките на Дейност 1 по проект „Внедряване на високотехнологично оборудване за НИРД с приложение в хирургическо лечение на фармакорезистентните епилепсии и невроонкологичните заболявания“ на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO003-1.2.04-0087-C0001 по Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007-2013 г., Приоритетна ос 1 "Развитие на икономика, базирана на знанието и иновационни дейности", област на въздействие 1.2 "Подкрепа на про-иновативната инфраструктура", операция 1.2.2 "Подкрепа за обновяване на оборудването за приложни изследвания" съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

1. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата в срок до 16:30 ч. на 30.06.2014 г. 2. Разяснения по постъпили запитвания Възложителят ще публикува в 4-дневен срок от постъпване на искането на интернет адреса си в "Профил на купувача". 3. Възложителят определя ограничен финансов ресурс за закупуване на високотехнологично оборудване за всеки артикул поотделно. 4. Участник предложил цена, която надвишава определения от Възложителя финансов ресурс за даден артикул ще бъде отстранен от участие в процедурата, както и ако предложи цена за изпълнение на поръчката по-висока от предварително определения ограничен финансов ресурс за изпълнение на поръчката, който е в размер на 2 517 299,00 лв. без ДДС ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ