Версия за печат

00197-2014-0012

BG-Пловдив: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 115010670

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "Шести септември" № 250, За: инж. Невяна Божилова, инж. Донка Александрова, Р България 4006, Пловдив, Тел.: 032 605945; 032 605955, E-mail: vik_op@vik.bg, Факс: 032 635431

Място/места за контакт: Договорноправен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.vik.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Третиране (включително транспортиране) чрез биологично разграждане по закрит способ, на отпадъци с код 19 08 05 – утайки от пречистване на отпадъчни води от населени места, получени от пречистване на отпадъчни води и предварително обезводнени от ПСОВ - Пловдив

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Бази/площадки за третиране на отпадъци с код 19 08 05
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Третиране (включително транспортиране) чрез биологично разграждане по закрит способ, на отпадъци с код 19 08 05 – утайки от пречистване на отпадъчни води от населени места, получени от пречистване на отпадъчни води и предварително обезводнени от ПСОВ - Пловдив за срок от 2 (две) години след сключване на договора с избрания Изпълнител.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90513800

Описание:

Услуги по обработване на утайки

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчно количество - до 50 000 тона годишно, като то не е обвързващо за Възложителя, тъй като зависи от неговите потребности и възможности.

Стойност, без да се включва ДДС
4000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците са длъжни да представят като част от офертата си гаранция за участие при условията на чл. 59, ал. 2 и чл. 60, ал. 1 ЗОП, в размер на 10 000 (десет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция. Когато участник в процедурата е представил банкова гаранция, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата му. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция, в размер на 0,7 (нула цяло и седем десети) процент от очакваната прогнозна стойност на поръчката, посочена в настоящото обявление, при условията на чл. 59, ал. 3 и чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Когато участникът определен за изпълнител представи банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от срока на действието на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Със собствени средства, в левове, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на данъчна фактура и приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Да се създаде юридическо лице съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа: копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (чл. 24, ал. 1 от ППЗОП); при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и документ за регистрация в Булстат регистър; документ, удостоверяващ регистрация по ЗДДС (когато е приложим); документ за внесена гаранция за участие, документ за закупена документация (фактура), издадена на името на подаващия оферта участник (при обединения – може да бъде на единия участник), както и всички останали документи описани в документацията за участие в процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 50 от ЗОП - представят се следните документи: Информация за общия оборот, за последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Минимално изискване – баланс, отчет за приходи и разходи за предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.), доказващи наличието на печалба (число различно от нула) за всяка от посочените години; Наличие на собствен финансов ресурс и/или достъп до кредитна линия и/или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева – да се представи копие от документ за достъп до кредитна линия или удостоверения от банки за наличие на минимално изискуемия финансов ресурс;

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на Участниците в съответствие с чл. 51 от ЗОП - да се представят: Документи за регистрация по чл. 35, ал. 3, във връзка с ал. 2 от ЗУО, издаден по реда на глава пета, раздел II от ЗУО за извършване на дейностите, предмет на поръчката, или валиден регистрационен документ, или разрешително за извършване на дейностите, предмет на поръчката по чл. 12, или чл. 37 от ЗУО (отм.), съгласно §6, ал. 1 от ПРЗ на ЗУО, или съответно еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в държавата, където лицето е установено, в който случай участникът представя извадка от съответния нормативен акт по националното му законодателство, уреждащ посоченото обстоятелство; Писмен договор/и (може и предварителен) с лице/лица за окончателното предаване за третиране на отпадъците с горепосочения код, в случай на приложимост; Списък-декларация, съдържащ информация за вида, марката, модела, регистрационния номер, номера на шасито и на талона за регистрация на транспортните средства. За собствена техника да се приложат заверени копия от регистрационните талони на превозните средства. В случай, че техниката не е собственост на участника следва да се приложат заверени копия от регистрационните талони и договор/и за доставка/покупка/лизинг и/или наем и/или ползване за срока на договора за настоящата обществена поръчка, на описаната в списъка-декларация техника. Договорите трябва да съдържат данни за вида, марката, модела, регистрационния номер и номера на шасито на транспортните средства. В случай, че те не са посочени в договора, участникът следва да представи други доказателства за тях.; За изпълнението на дейностите по поръчката участниците следва да притежават специализирана техника. Минималният брой и вид техника, необходима за изпълнението на дейностите по настоящата обществена поръчка, която участникът трябва да докаже в офертата си е, както следва: Товарни автомобили – минимум 5 /пет/ броя, които трябва да отговарят на следните условия: да са снабдени с покривала;да са с товароносимост не по-малка от 13 тона;саморазтоварващи се;Декларация, че посочената техника за изпълнение на поръчката няма да се използва за изпълнението на поръчки на други възложители до изтичане на срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка; Наличие на минимум една собствена и/или наета гаражна и ремонтна база на територията на Община Пловдив или съседна граничеща с нея община, за домуване, поддръжка и ремонт на необходимата за изпълнение на поръчката транспортна техника – да се представят актове за собственост и/или договори за наем/ползване на базата за срока на изпълнение на поръчката, както и документи от компетентни органи, удостоверяващи че базата може да се използва за домуване, поддръжка и ремонт на транспортната техника; Да се представят доказателства за валидни към момента на подаване на офертата платени застраховки „Професионална отговорност” и „Трудова злополука” на персонала, който ще участва при изпълнение на поръчката. Да се приложи декларация-съгласие за поддържане на застраховките за периода на изпълнение на поръчката;Сертификат за Внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент – валиден към момента на подаване на офертата;Сертификат за Система за управление на безопасните и здравословни условия на труд ISO OHSAS 18001:2007 или еквивалент – валиден към момента на подаване на офертата;Сертификат за Управление на околната среда ISO 14001:2004, или еквивалент – валиден към момента на подаване на офертата;Обхватът на сертификацията за всеки един от посочените по-горе сертификати да съответства на предмета на поръчката и/или сходен; Декларация-съгласие с условието на Възложителя по т. 5.2.1. от Условията за участие в настоящата процедура; Декларация за приемане изцяло на условията на Възложителя по настоящата процедура;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ОП-1-12

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 09,00 до 16,00 часа в срок до 35-ия /тридесет и петия/ календарен ден от деня, следващ датата на изпращане на обявлението за обществена поръчка в Регистър обществени поръчки, в Административната сграда на “ВиК” ЕООД – Пловдив, бул. “Шести септември” № 250, отдел “Договорно-правен”, стая 301, срещу представяне на документ за платени невъзстановими 20 (двадесет) лева (без ДДС), в касата на Дружеството.Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 032/63-54-31, заедно с копие от платежното нареждане за внесени невъзстановими 20 (двадесет) лева, без ДДС, по банкова сметка на възложителя IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
26.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Административната сграда - Пловдив, бул. "Шести септември" 250, етаж 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете по настоящата поръчка са съкратени, тъй като Възложителят ползва правото на чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Офертите се подават до 16,00 часа на 28.07.2014 г., тъй като 26.07.2014 г. е събота, неработен ден. Възложителят отстранява от участие участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 (т.1,3 и 5) и ал. 5 от ЗОП, който не е представил някой от документите изискуеми по чл. 56 от ЗОП, който е представил оферта неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя, който е представил оферта неотговаряща на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ