Версия за печат

00004-2014-0012

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 824106518

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Симов Нешев - Икономист "Обществени поръчки", България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838; 087 8330178, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Ул."Сан Стефано" 25

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.vik-pleven.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-pleven.com.

Електронен достъп до информация: www.aop.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на електрическа енергия.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Обекти на Възложителя на територията на Плевенска област, описани в документацията за участие в процедурата.
Код NUTS: BG31
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на активна електрическа енергия ниско напрежение 380 V и средно напрежение 20 КV към балансираща група по свободни договорени цени като привилегирован потребител на обекти с измервателни уреди с дистанционно отчитане, мониторинг и поддръжка на системата за мониторинг на обектите със средно напрежение 20 КV. Начин на образуване на цената - в лева без ДДС за 1 KWh за ниско напрежение; в лева без ДДС за 1 MWh за средно напрежение.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000 (BC25, KA11)

Описание:

Електрическа енергия (На партиди , За водоразпределителни дружества )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно общо количество за всички обекти - 20 500 000 KWh.

Стойност, без да се включва ДДС
2100000 BGN
Обхват: между2000000 и 2200000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се внасят в брой в касата на дружеството (стая 402), или с превод по сметката на Възложителя в "Инвестбанк" АД клон Плевен - IBAN: BG66IORT73801034491900, BIC: IORTBGSF . Гаранция за участие - 13 000 лева за Позиция №1; 8 000 лева за Позиция №2. Гаранция за изпълнение на договора - 39 000 лева за Позиция №1; 24 000 за Позиция №2. Гаранциите могат да бъдат парични или банкови.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране. Срок на плащане след представяне на фактура за изразходена електроенергия за 1 месец - минимум до 30 календарни дни. Плащане по банков път. Доставянето и фактурирането на доставената електрическа енергия се извършва съгласно отчетеното количество по търговския електромер на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; Удостоверение за ЕИК съгласно чл.23 от Закон за търговския регистър, издадено от Агенция по вписванията. Документ за закупена документация. Документ за внесена гаранция за участие Декларация за съгласие с условията на проектодоговора от документацията за участие. Административни сведения за участника. Данни за подизпълнители съгласно чл.24, ал.2 от ППЗОП или декларация за липса на такива. Наличието на някое обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Документи по чл.50 ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Документи по чл.51 ал.1 т.1 от ЗОП. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001 на участника. Лиценз за търговия с електрическа енергия на участника. Документ, удостоверяващ, че участникът е координатор на балансираща група.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС. Документацията се заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят по факс или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на "В и К" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

През 12 месеца.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 3 дни предварително, на официалния сайт на Възложителя - www.vik-pleven.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Електрическа енергия ниско напрежение
1) Кратко описание

Доставка на активна електрическа енергия ниско напрежение 380 V към балансираща група по свободни договорени цени като привилегирован потребител на обекти с измервателни уреди с дистанционно отчитане.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000 (KA11)

Описание:

Електрическа енергия (За водоразпределителни дружества )

3) Количество или обем

71 обекта с прогнозна обща годишна консумация 11 800 000 KWh

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1300000 BGN
Обхват: между 1250000 и 1350000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Електрическа енергия средно напрежение
1) Кратко описание

Доставка на активна електрическа енергия средно напрежение 20 КV към балансираща група по свободни договорени цени като привилегирован потребител на обекти с измервателни уреди с дистанционно отчитане, мониторинг и поддръжка на системата за мониторинг на обектите.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000 (KA11)

Описание:

Електрическа енергия (За водоразпределителни дружества )

3) Количество или обем

7 обекта с прогнозна обща годишна консумация 8 700 000 KWh

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
800000 BGN
Обхват: между 750000 и 850000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване