Версия за печат

00110-2014-0018

BG-Тервел: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, За: Дияна Илиева, Р.България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Място/места за контакт: ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tervel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tervel.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

'Рехабилитация на участък от водопроводната мрежа в Община Тервел"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с.Безмер в Община Тервел
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката ще се изпълнява в Община Тервел и включва строителни работи за основен ремонт на главен водоснабдителен клон от мрежата на с.Безмер - подменя се ВиК инфраструктурата в съществуващото трасе на главен клон на водопровод по ул."Първа" на населеното място .

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45240000

Описание:

Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на договора включва минимум следното: Ще се подмени съществуващ главен водоснабдителен клон от водопроводната мрежа на с.Безмер с дължина на участъка 1693 м.

Прогнозна стойност без ДДС
612072.75 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 6 000 лв. Тя може да бъде парична сума или банкова гаранция. Когато участн. избере банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата (120 дни от крайната дата за подаване на офертите). Когато гаранцията е парична сума, тя следва да бъде внесена предварително по следната банкова сметка на ОБЩИНА ТЕРВЕЛ: BG44UNCR96603327005216 в УникредитБулбанк АД клон Добрич - BIC: UNCRBGSF. В платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Задържането , усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; обжалва решението за определяне на изпълнител - до решаване на спора; е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В двата случая по -горе, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Банковата гаранция се освобождава чрез връщане на оригинала на банката издател, с писмено уведомление до участника за това действие. Тя е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.Mоже да бъде парична сума или банкова гаранция. Изпълнителят представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция при неговото сключване. Когато участникът избере банкова гаранция, то тя трябва да е с първоначален срок: не по-малко от срока за завършване на обекта +28 дни . При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение:Освобождаване - след изтичане на 28 - мия ден от крайния срок за изпълнение на договора;.Задържане:ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд, до решаването на спора, както и когато в условията на упражняване на контрол Управляващия орган се установят нередности по изпълнението на договора до тяхното отстраняване. Гаранция за авансово плащане :в размер на 40 % от цената на договора без ДДС и обезпечава 100% от отпуснатия аванс. Може да бъде парична или банкова. Изпълнителят я представя заедно с фактурата за авансово плащане. Когато участникът избере гаранцията за авансово плащане да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на Община Тервел.Срокът на валидност на гаранцията за авансово плащане e до 6 месеца от сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка, но не по-дълъг от срока за изпълнение на договора. Освобождава се в 1-вия ден след изтичане на срока за изпълнение на договора. Задържа се изцяло в случай,че изпълнителят не изпълни СМР в определения срок.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия по следната схема: 1. Авансово плащане – 40 % от цената на договора, след представяне на: •гаранция за авансово плащане (парична сума или банкова гаранция), обезпечаваща 100% от предвидения аванс; •фактура за авансово плащане; 2. Окончателно плащане – до 60 % от цената на договора и след съставяне на окончателен доклад на надзора за приемане на строежа. Съгласно ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 59 на МС от 11.03.2011 г. за условията и реда за отпускане на безлихвени заеми на общините от централния бюджет за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрени проекти по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г. и за тяхното възстановяване, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ проформа фактура за изпълнените и приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СМР. 2.1.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ разплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на изпълнените СМР след окончателна проверка на изпълнението на проекта от Държавен фонд „Земеделие” и одобряване на разходите за изпълнените СМР. 2.2. В тридневен срок след одобрение на изпълнените СМР от ДФЗ или на част от тях, Изпълнителят представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ фактура за плащане.Всички плащания по договора се извършват в 14-дневен срок след получаване на фактура за плащане от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай на избран изпълнител, който е обединение от физическии/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

За периода на изпълнение на строителните дейности, избраният изпълнител да назначи едно безработно лице, регистрирано в ДБТ Тервел .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В Плик № 1: 1. Списък на док-тите, съдърж. се в офертата, подписан от уч-ка– Прил. Обр. № 1. 2. Администр. сведения за уч-а-Прилож. Обр. № 2;3. Деклар-я, че уч-ът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – Прилож. Обр. № 3; 4.Деклар-, че уч-ът се задължава да спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката– Прилож.Обр. № 4; 5.Регистрационни документи на уч-ка: копие от докум. за регистр-я или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от докум-а за самоличност, когато участникът е ФЛ;или Декл-я свободен текст за ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР или удостов-е от АВ. Ког.у-к ЮЛ или ЕТ не е посочил ЕИК,към офертата си представя и удостов-е за актуално с-е, като с представянето му не отпада задължението за предст-е на док-т за рег-я.Чуждестранните ЮЛ представят съотв. еквивалентни док-и, издадени от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, при спазване изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП;6.Документ за самоличност (копие) - за участник – ФЛ; 7.Споразумение за създаване на обединение за участие в ако е приложимо - вкл. документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – /освен ако не е посочен в договора за създаване на обединение./; 8.Нотариално заверени пълномощни от всички уч-ци в обединението, с които упълномощават 1 лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато е приложимо); 9.Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява уч-ка в отношенията му с възложителя, или някой документ от офертата не е подписан от управляващия и представляващ уч-ка, съгл. актуалната му рег-я, а от изрично упълномощен негов представител. 10.Докум-т за закупена документация за участие – заверено от уч-ка копие (Възложителят не предоставя пълен достъп до документацията по електронен път, т.е. не е осигурен електронен достъп до инвестиционните проекти.Останалата част от документацията е налична на адрес www.tervel.bg);11. Док-т за гаранция за участие12. Декл-ии за липсата на обстоятел-та по чл. 47, ал. 1,т.1 а- д,т.2 и 3 и ал. 2, т.1, т.2 а (без 2-ро предложение) и т.3 и чл.47, ал.5 т.1 и 2 от ЗОП; Възлож-ят ще отстрани от участие в процедурата участник, при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, 2 а(без предложение 2-ро) и т.3 от ЗОП. 13.Доказ-ва за икономич. и финансово съст-е по чл.50, от ЗОП, посочени в обявлението за ОП, 14.Доказ-ва за технич. възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в обявлението за ОП,15.Деклар-я по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за подизпълнителите, ако уч-кът предвижда такива. 16.Деклар-я от Подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв . 17.Декл-я по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда и закрила на труда Забележка: представя се от участ-те , к. ще изпълняват дейности по строителството.Органите, от които уч-те могат да получат необходимата информация са НАП, РИОСВ, АЗ и ГИТ. 18.Деклар-я за приемане на условията в проекта на договора и етичните клаузи на обществената поръчка ; 19.Други документи съгласно преценка на участника и изисквания на нормативна уредба, приложима към настоящата поръчка.20.Уч-ът следва да има регистрация в ЦПРС, съгл. Закона за Кам.на строителите за строежи от четвърта група строежи, втора категория или еквивал. док-т за вписване на чуждестранните уч-ци в съответен регистър на държавата, в която са установени,или декларация /удост-е за наличие на такава регистр-я от компетентните органи съгл. националния му закон. В случай, че участникът е обединение/ консорциум, всеки член на обединението, който ще изпълнява дейности, свързани със строителство трябва да има такава регистрация. В ПЛИК № 2:20.Техническо предл-е (оригинал) ;21.Срок за изпълнение на поръчката. В ПЛИК № 3:22.Ценова оферта (оригинал).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Валидна застрахователна полица за професионална отговорност като строител (чл. 171, ал. 1 от ЗУТ) с минимална застрахователна сума за строител за строежи втора категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застрахователна полица за чуждестранните участници.
Минимални изисквания: 1.Участниците следва да притежават валидна застрахователна полица за професионална отговорност като строител (чл. 171, ал. 1 от ЗУТ) с минимална застрахователна сума за строител за строежи втора категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застрахователна полица за чуждестранните лица. В случай, че участникът участва като обединение /консорциум изискването по т. 2.3.1 в качеството му на условие, необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен акт важи за всеки един от партньорите в обединението (консорциум и др.) поотделно. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на горното изискване. В случай, че участникът участва като обединение /консорциум изискването по т. 1 в качеството му на условие, необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен акт важи за всеки един от партньорите в обединението (консорциум и др.) поотделно. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на горното изискване.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с изпълнени през последните 5 години договори с предмет сходен на предмета на поръчката с приложени към списъка препоръки за всеки договор. Препоръките трябва да съдържат най-малко: дата на сключване и крайна дата на изпълнение на договора, видове и количества изпълнени СМР Забележка: Под сходен на поръчката предмет на дейност следва да се разбира : Строителни работи по основен ремонт/реконструкция или изграждане на водопроводна мрежа 2.Копия от препоръки,служебни бележки или други документи с доказателствена стойност, издадени от лица, различни от участника в процедурата и доказващи опита на предложения за изпълнение на обекта ръководител 3. Копия от документи за придобито образование на предложения ръководител
Минимални изисквания: 1. През последните пет години да е изпълнил поне три договора със сходен на поръчката предмет на дейност Забележка: Под сходен на поръчката предмет на дейност следва да се разбира : Строителни работи по основен ремонт/реконструкция или изграждане на водопроводна мрежа 2. За изпълнение на поръчката да има на разположение ръководител с опит в ръководене на най-малко два успешно приключили строителни обекта, сходни с предмета на поръчката. Ръководителят на обекта следва да е с висше или по-ниско по отношение на образователната степен образование в сферата на строителството. Забележка: под строителни обекти, сходни с предмета на поръчката следва да се разбират: Обекти за основен ремонт/реконструкция или изграждане на водопроводна мрежа В случай, че участникът участва като обединение /консорциум, изброените по-горе изисквания в т.1. и т.2. ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение ; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок за изпълнените работи; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

стойността на документацията се внася в касата на „Център за административно обслужване” при Община Тервел или се превежда по следната банкова сметка на Община Тервел:BG42UNCR96608497526814, BIC: UNCRBGSF,При закупуване на документацията заинтересованите лица задължително представят адрес, телефон, факс, електронна поща и лице за контакт, за верността на които носят отговорност.Възложителят изпраща документацията на участник, след като той е поискал това с нарочно писмо и е доказал , че е извършил превод на таксата за закупуване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

Зала заседателна на Община Тервел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители,представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2007-2013, Проект ИД 08/321/01433

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Дирекция АПИО при Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, Р.България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Интернет адрес/и:

URL: www.tervel.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ