00330-2014-0005
Технически редакции | ||
06.06.2014 16:26 ч. : | 06/06/2014 16:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.06.2014 16:26 ч. : | 06/06/2014 16:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Враца: Покупка
Доставки
Водоснабдяване и Канализация ООД гр. Враца, гр. Враца, ул. "Ал. Стамболийски" № 2, За: Александър Александров, България 3000, Враца, Тел.: 092 661223, E-mail: vik_vratza@abv.bg, Факс: 092 660977
Място/места за контакт: ул. "Ал. Стамболийски № 2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: vik.vratza.eu.
Адрес на профила на купувача: vik.vratza.eu.
Електронен достъп до информация: vik.vratza.eu.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
НЕ
Доставка на полиетиленови тръби за питейна вода, полиетиленови корегейторни тръби за канализация и полиетиленови свръзки за тях
Доставка на полиетиленови тръби за питейна вода, полиетиленови корегейторни тръби за канализация и свръзки за тях за нуждите на ВиК ООД гр. Враца
44162000, 44162500, 44163130, 44163230
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
по заявка на Възложителя
НЕ
НЕ
36
Гаранция за участие в процедурата не се изисква. Гаранцията за изпълнение ще бъде в размер на 30 000 лв /тридесет хиляди лева/. Гаранцията може да се плати по банков път на посочената по-долу сметка, на каса в брой - ст.304, ет.3 или да се представи банкова гаранция - оригинал, за срока на изпълнение на договора. Банкова сметка: IBAN: BG33CECB97901013161000, BIC: CECBBGSF, Централна Кооперативна Банка - клон Враца
Плащането ще се извършва по банков път след представена фактура за направена доставка на заявените количества тръби и изделия.
НЕ
Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани както следва: 1/ плик № 1 с надпис „Документи за подбор”; 2/ плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”; 3/ плик № 3 с надпис „Предлагана цена”. Съдържанието на отделните пликове е следното: 2.1. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 В този плик се поставят документите, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, както следва: 2.1.1.заявление за участие в процедурата /по приложения образец/; 2.1.2. административни данни на участника /по приложения образец/; 2.1.3. удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; 2.1.4. доказателства за икономическото и финансовото състояние – съгласно р. III, т. 2.2 от тези указания; 2.1.5. доказателства за техническите възможности – съгласно р. III, т. 2.3 от тези указания; 2.1.6. декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП /по приложения образец/; 2.1.7. декларация за срока на валидност на офертата; 2.1.8. декларация за приемане на условията по проектодоговора /по приложения образец/; 2.1.9. пълномощно за представителство на участника при подаване на офертата и за участие в процедурата – в случаите, когато е необходимо; 2.1.10. списък /опис/ на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 В този плик се съдържат следните документи, свързани с изпълнението на поръчката: декларация, съдържаща заявен от участника срок за извършване на обикновени доставки; декларация, съдържаща заявен от участника срок за извършване на аварийни доставки; техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно техническата спецификация на Възложителя. По свой избор участникът представя проспекти, снимки, скици и др. материали, представящи характеристиките на предлаганите изделия. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 В този плик се съдържа ценовото предложение на участника. То се изготвя съгласно приложения образец и се подписва от участника. Предлаганата цена е в лева, без да е включен в нея ДДС. Участникът посочва цените на изделията поотделно и по групи изделия. Участник, документите в чиято оферта не са систематизирани по указания начин, се отстранява от участие в процедурата.
Участниците трябва да докажат икономическия и финансовия си потенциал да изпълнят обществената поръчка, като представят следните документи: 1. информация за общия оборот на участника и за оборота от извършени доставки, еднородни с предмета на обществената поръчка през последните три години /в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си/; 2. баланс и отчет за приходи и разходи на участника за последните три години, от които да е видно че общия оборот от доставки за последните три години е над 3 000 000 /три милиона лева/. Участникът трябва да покрива изискването на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за коефициент на финансова стабилност, което да е видно от Баланса на участника, като това условие важи и за всеки участник в обединението и подизпълнителите с процентно участие над 10%: -над 2.0 за всяка от последните 3 (три) финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г. Изчислява се по следната формула: КФС = СК(раздел А на пасива) КЗ(общо раздел В на пасива) КФС – Коефициент на финансова стабилност СК – Собствен капитал КЗ – Краткосрочни задължения 3. удостоверение от банка, обслужваща участника, за неговата финансова и кредитна надеждност. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Ако в изпълнението на обществената поръчка ще участват подизпълнители, тези документи трябва да бъдат представени и за тях.
Участникът трябва да представи: 1. Техническа оферта, отговаряща напълно на параметрите на техническата спецификация на Възложителя; 2. сертификати за защитени системи за управление на участника ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007; 3. доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката /налична складова база, транспортни средства, др./; 4. сертификати за съответствие на изделията; 5. документи, удостоверяващи гаранционния срок на изделията; 6. списък на основните договори за доставка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от поне три препоръки за добро изпълнение. Всички брошури и сертификати трябва да бъдат преведени, ако не са на български език. Ако в изпълнението на обществената поръчка ще участват подизпълнители, горните документи трябва да бъдат представени и за тях. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Цената е с включен ДДС. Документите се плащат в брой на касата на адреса на управление - ст. 103 или по банков път на посочената по-горе сметка на дружеството.
Всеки от официалните езици на ЕС
180
гр. Враца, адреса на управление, заседателна зала, ет.4
Упълномощени представители на Участника и представители на СМО и ЮЛНЦ
ДА
месец април 2017г.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Агенция по обществени поръчки, ул. "Леге" № 4, България 1000, София, Тел.: 02 9407078, E-mail: rop@aop.bg, Факс: 02 9407078
Интернет адрес/и:
URL: www.aop.bg.
06.06.2014 г.