Версия за печат

00398-2014-0011

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет – София - Ректорат, бул. "Акад.Ив.Евст.Гешов"№ 15, ет.10, стая 20, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 24, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145

Място/места за контакт: Икономист "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 21, За: г-жа Лидия Живкова, България 1431, София, Тел.: 02 9152111, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152111

Място/места за контакт: Експерт "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: Боряна Апостолова, Христина Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерт "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на интегрирана информационна система в Медицински университет – София в изпълнение на дейностите по проект: „Въвеждане на система за управление на качеството в Медицински университет – София съгласно ИСО 9001/2008 и интегриране на информационите системи в университета“ по договор № BG051PO001-3.1.08-0036 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ в изпълнение на дейностите по схема BG051PO001-3.1.08 „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката e гр. София, Медицински университет – София бул. „Акад. Ив.Евстатиев Гешов“ №15, сградата на НЦОЗА, ет.12.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изграждане на интегрирана информационна система в Медицински университет – София в изпълнение на дейностите по проект: „Въвеждане на система за управление на качеството в Медицински университет – София съгласно ИСО 9001/2008 и интегриране на информационите системи в университета“ по договор № BG051PO001-3.1.08-0036 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ в изпълнение на дейностите по схема BG051PO001-3.1.08 „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: 1. проектиране, разработване, внедряване и интегриране на специализиран софтуер в цялостна система, с цел оптимизирането на информационните и комуникационни процеси в Медицински Университет София, което следва да бъде свързано с изграждането на множество взаимосвързани модули, като отделни компоненти на декомпозирана информационна система. 1.1 Всеки един от тези модули е необходимо да представлява самостоятелна ИС (Информационна Система), със своя собствена БД (База Данни) , потребителски интерфейс и специфично предназначение – обслужване на информационните дейности, свързани със студентите, докторантите и преподавателите на ВУ(Висшето Училище), на определено ниво от организацията на МУ (Медицински Университет) - София. 1.2 Описание на необходите модули, които трябва да бъдат разработени за изпълнението на Информационната Система на МУ-София са посочени в част Техническа спецификация от документацията за участие. 2. Тестване на информационната система на място при Възложителя. 3. Обучение за работа на пет служители на Възложителя на място при Възложителя. 4. Гаранционна поддръжка на системата за период от 1 /една/ до 3 /три/ години, което включва и всички ъпдейти, включително и при поява на нови и коригирани нормативни документи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72211000

Описание:

Услуги по програмиране на системен софтуер и потребителски софтуерни средства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Реализацията на проектиране, разработване, внедряване и интегриране на специализиран софтуер в цялостна система, с цел оптимизирането на информационните и комуникационни процеси в Медицински Университет- София, следва да бъде свързано с изграждането на множество взаимосвързани модули, като отделни компоненти на декомпозирана информационна система. Всеки един от тези модули е необходимо да представлява самостоятелна ИС (Информационна Система), със своя собствена БД (База Данни) , потребителски интерфейс и специфично предназначение – обслужване на информационните дейности, свързани със студентите, докторантите и преподавателите на ВУ(Висшето Училище), на определено ниво от организацията на МУ (Медицински Университет) - София. Описанието на необходите модули , които трябва да бъдат разработени за изпълнението на Информационната Система на МУ-София са посочени в част Техническа спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
285000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й. 1. Гаранцията за участие е 2000 (две хиляди) лева. 2. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, в една от двете възможни форми: • парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се представи към офертата оригинал от платежното нареждане; или • безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване, съгласно чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. 3.Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условия и размер на гаранцията за изпълнение и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение е парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ като се представи оригинал от платежното нареждане или безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение в оригинал, издадена от българска или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката без ДДС и със срок на действие 10 работни дни след приключване срока на договора. Гаранцията трябва да е представена към момента на подписване на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа, в случаите предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка и се освобождава, съгласно условията на договора. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички дейности по предмета на договора са изработени качествено и предадени в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя, ако такива са предявени, в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената услуга.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира в рамките на проект „Въвеждане на система за управление на качеството в Медицински университет – София съгласно ИСО 9001/2008 и интегриране на информационите системи в университета“ по договор № BG051PO001-3.1.08-0036 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ в изпълнение на дейностите по схема BG051PO001-3.1.08 „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Цената по договора се заплаща в лева по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на двустранно подписан констативен протокол за приемане на работата по този договор и представена оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ, а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обед. с посочване на представляващия. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която са установени.Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС); Декларации за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1, "а"- "д" и чл.47,ал.2,т.5 от ЗОП; Декларации за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1, т.2 и т.3 и чл.47, ал.2,т.1 и т.3 от ЗОП; Декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал. 5 от ЗОП; Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник, по отношение на които са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т. 1, 3 и 5, когато участникът:* е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; * има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; * е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; * не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгл. посоченото в документацията и съгл. изискванията на чл.68, ал.9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл.68 ал.7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение не отговаря на условията, обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1“Докум. за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал.1, т.1 - 6, 8, 12-14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик №2 "Предл.за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл.56, ал.1, т.7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посоочените в документацията изисквания. Плик № 3-„Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. При представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика. - При надвишаване на финансовия лимит, определен от Възложителя. Документите,за които не се изисква оригинал, могат да се представят като фотокопия,заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. Всички документи да са с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата не повече от 3 мес. или да са в срока на тяхната валидност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 (три) финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец № 16) – оригинал. При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има реализиран общ оборот от дейността общо за последните 3 (три) финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 700 000,00 лева. 2.Участникът следва да има реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката общо за последните 3 (три) финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 300 000,00 лева. Под услуги, сходни с предмета на поръчката се разбират: Разработване на софтуерни системи и/или разработване на сървърни приложения и/или разработка на бази данни и/или изграждане уеб приложения. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък–декларация на основните договори,изпълнени през последните 3 години към момента на подаване на офертата на съответния участник,вкл. предмета,стойностите,датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочени в списъка договори в оригинал или заверено от участника копие.(Обр.№ 17).Препоръките трябва да посочват срока на договора (нач.и крайна дата),вида на извършените услуги,както и дали са изпълнени качествено.Възложителя си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. 2.Валиден сертификат ISO 9001:2008(или еквивалент) с обхват: разработване на софтуерни системи и приложения, проектиране и имплементация на бази данни,разработване на сървърни приложения(Java и NET),Уеб дизайн,разработка на конзолни и графични интерфейс приложения. В случай,че срокът на валидност на сертификата изтича по време на изпълнение на договора,участникът следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст),че се задължава да започне своевременно процедура по подновяването на сертификата. 3.Валиден сертификат ISO 27001:2005(или еквивалент) за въведена система за управление на сигурността на информацията с обхват:разработване на софтуерни системи и приложения, проектиране и имплементация на бази данни,разработване на сървърни приложения(Java и NET),Уеб дизайн,разработка на конзолни и графични интерфейс приложения.В случай,че срокът на валидност на сертификата изтича по време на изпълнение на договора,участникът следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст),че се задължава да започне своевременно процедура по подновяването на сертификата. 4.Валиден документ,доказващ,че участникът е регистриран като администратор на лични данни - заверено от участника копие. 5.Справка-декларация за образованието,проф. опит и квалификация на екипа,отговарящ за изпълнението на поръчката–по Обр.№18 (оригинал).Справката трябва да бъде придружена с документи, удостоверяващи образованието,проф. квалификация и опит на експертите,които ще изпълняват поръчката. Документите,удостоверяващи образованието, проф. квалификация и опита на експертите се представят в заверени от участника копия (дипломи за завършено образование,сертификати,удостоверения,трудови и служебни книжки,граждански договори,трудови договори,препоръки от работодател или друго лице,служебни бележки,удостоверения или други аналогични документи,доказващи образованието,проф. квалификация и опит).Към справката се представят: - Автобиографии на експертите–оригинал, попълват се по приложения към документацията образец като минимално съдържание (по Обр.№ 19). - Декларация за съгласие за участие като експерт–оригинал (по обр.№20). 6.Персонален сертификат Liferay server development или еквивалент за поне един от експертите,включени в екипа по изпълнение на поръчката-заверено от участника копие. 7.Персонален сертификат Leading a Development Team на Software Engineering Institute или еквивалент за поне един от експертите,включени в екипа по изпълнение на поръчката-заверено от участника копие. 8.Персонален сертификат Java programmer или еквивалент за поне един от експертите, включени в екипа по изпълнение на поръчката-заверено от участника копие. В случай на промяна на член от екипа, Изпълнителят се задължава да замени експерт с нов,който да притежава същия проф.опит,образование и квалификация и същия персонален сертификат. При участие на обединения, които не са ЮЛ, документите се представят съгл. изискванията на чл.56, ал.3 от ЗОП. Участникът може да използва ресурсите на други ФЛ или ЮЛ при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от ФЛ и/или ЮЛ и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението ФЛ и/или ЮЛ.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнен през последните 3 години (считано към момента на подаване на офертата на съотв.участник) мин.1 договор с предмет,сходен с предмета на поръчката-услуги по разработване на софтуерни системи и/или разработване на сървърни приложения и/или разработка на бази данни и/или изграждане уеб приложения,придружен с 1 препоръка за добро изпълнение. 2.Участникът да има валиден сертификат ISO 9001:2008 (или еквивалент) с обхват:разработване на софтуерни системи и приложения,проектиране и имплементация на бази данни,разработване на сървърни приложения(Java и NET),Уеб дизайн,разработка на конзолни и графични интерфейс приложения. 3.Участникътда има валиден сертификат ISO 27001:2005 (или еквивалент)с обхват:разработване на софтуерни системи и приложения, проектиране и имплементация на бази данни,разработване на сървърни приложения(Java и NET),Уеб дизайн,разработка на конзолни и графични интерфейс приложения. 4.Участникът да е регистриран като администратор на лични данни съгл. действащото законодателство на Р България 5.Участникът да разполага с поне 1 екип,включващ мин.5 експерта,които притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, вкл. в обхвата на поръчката и да са на разположение за целия период за изпълнение.Екипът да отговаря на следните изисквания: -Експерт:Ръководител на екип 1бр. Мин.изисквания:Висше образование,образ.- квалифик. степен "магистър” в областта на информатиката и компютърните науки,математиката, комуникационната и компютърна техника или еквивалентно.Най-малко 6 год. проф. опит в областта на информац. технологии. -Експерт:Главен технически консултант 1бр. Мин.изисквания:Висше образование,образ.- квалифик.степен "магистър" или "бакалавър" в областта на информатиката и компютърните науки,математиката,комуникационната и компютърна техника или еквивалентно.Най-малко 4 год. проф.опит в областта на информац. технологии. -Експерт:Консултант системна поддръжка 1бр. Мин.изисквания:Висше образование,образ.- квалифик. степен "магистър" или "бакалавър" в областта на информатиката и компютърните науки,математиката,комуникационната и компютърна техника или еквивалентно.Най-малко 3 год. проф.опит в сферата на проектирането и разработването на софтуер. -Експерт:Програмист 1бр.Квалификация и опит:бакалавърска степен в областта на информац. технологии или еквивалентна област; най-малко 3 год. опит в програмирането на web-базирани информационни системи,web-услуги;практически опит с програмиране на JAVA ASP.NET,PHP или еквивалентни продукти,които ще се използват за изпълнението на проекта -Експерт:Програмист 1бр.Квалификация и опит:бакалавърска степен в областта на информац. технологии или еквивалентна област;най-малко3 год.опит в програмирането на web-базирани информационни системи,web-услуги;практически опит с програмиране на HTML,XHTML,CSS,Javascript,XML,XSLT, които ще се използват за изпълнението на проекта 6.Екипът,ангажиран в изпълнението на предмета на поръчката да отговаря и на следните изисквания: •Поне един от експертите,вкл. в екипа по изпълнение на предмета на поръчката да притежава персонален сертификат Liferay server development или еквивалент •Поне един от експертите,вкл. в екипа по изпълнение на предмета на поръчката да притежава персонален сертификат Leading a Development Team на Software Engineering Institute или еквивалент. •Поне един от експертите,вкл. в екипа по изпълнение на предмета на поръчката да притежава персонален сертификат Java programmer или еквивалент. В случай на промяна на член от екипа,Изпълнителят се задължава да замени експерт с нов,който да притежава същия проф. опит,образование и квалификация и същия персонален сертификат.Не се допуска едно и също лице да съчетава функциите на повече от 1 експерт При участие на обединения,които не са ЮЛ,критериите за подбор се прилагат съгл.чл.25,ал.8 ЗОП.При участие с подизпълнители мин. изисквания важат за тях,съобразно вида и дела им в изпълн. на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател Ц = Цена ; тежест: 40
Показател: Показател М = Методика за изпълнение на поръчката в т.ч. с подпоказатели: А.Обяснителна записка на предложението на участника, Б. Методика на изпълнение и В.Методика на тестване; тежест: 30
Показател: Показател Г = Гаранционен срок за подръжка ; тежест: 20
Показател: Показател С = Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.02 951 50 87 или 02 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

Зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се финансира в рамките на проект „Въвеждане на система за управление на качеството в Медицински университет – София съгласно ИСО 9001/2008 и интегриране на информационите системи в университета“ по договор № BG051PO001-3.1.08-0036 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ в изпълнение на дейностите по схема BG051PO001-3.1.08 „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят е определил срок за изпълнение на поръчката не по-малко от 60 (шестдесет) календарни дни и не повече от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата на подписването на договора. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Върху плика участникът записва „Оферта“, посочва наименованието на поръчката, адрес и лице за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ