Версия за печат

00196-2014-0003

BG-Белица: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белица, ул."Георги Андрейчин"№15, За: Венета Топалова - Ст.експерт "Обществени поръчки", РБългария 2780, Белица, Тел.: 07444 2323, E-mail: obelica@abv.bg, Факс: 07444 2277

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за осъществяване на инженеринг (работно проектиране и строителство) на обект: „Подмяна на водопроводната мрежа в с.Бабяк и изграждане на пречиствателна станция за питейни води – с. Бабяк“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: с.Бабяк,общ.Белица
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за осъществяване на инженеринг (работно проектиране и строителство) на обект: „Подмяна на водопроводната мрежа в с.Бабяк и изграждане на пречиствателна станция за питейни води – с. Бабяк“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71000000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избор на изпълнител за осъществяване на инженеринг (работно проектиране и строителство) на обект: „Подмяна на водопроводната мрежа в с.Бабяк и изграждане на пречиствателна станция за питейни води – с. Бабяк“

Прогнозна стойност без ДДС
856666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата представя гаранция за участие в размер на 8 566.00 лв. Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните, избрана от него форми: - Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на гаранция за участие парична сума тя следва да се внесе по банков път по сметка на възложителя. Банковата сметка на Община Белица е: IBAN: BG 50 KORP 9220 3330 6570 01 BIC: KORPBGSF Банка: Корпоративна търговска банка - Банкова гаранция в полза на възложителя. Представената банкова гаранция трябва да бъде в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за участие”. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Валидността на гаранцията за участие трябва да бъде не по-малка от срока на валидност на офертите. При подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на поръчката (без ДДС) в лева, в една от следните, избрана от него форми: - Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на възложителя.Банковата сметка на Община Белица е: IBAN: BG 50 KORP 9220 3330 6750 01 BIC: KORPBGSF Банка: Корпоративна търговска банка Ако гаранцията за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано ”Гаранция за изпълнение по договор за възлагане на обществена поръчка с предмет: Избор на изпълнител за осъществяване на инженеринг (работно проектиране и строителство) на обект: „Подмяна на водопроводната мрежа в с.Бабяк и изграждане на пречиствателна станция за питейни води – с. Бабяк“ Банкова гаранция в полза на възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за изпълнение”. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да покрива срока за изпълнение на договора до въвеждане на строежите в ескплоатация, който ще предложи участника, и започва да тече от датата на подписване на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

а/Първо плащане в размер на предложената от участника цена за изготвяне на работни проекти, платимо в срок до 10 дни, считано от предаване на проекта и издаване на фактура за стойността на плащането от избрания изпълнител. б/Авансово плащане в размер на 10 % от стойността на СМР на съответния обект, платимо в срок до 10 дни след съставяне на Протокол обр.2а по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане за съответния обект. в/Междинни плащания в размер до 70% от стойността на офертата на избрания изпълнител за изпълнение на СМР на съответния обект, платими в срок до 10 дни след подписване на съответните протоколи съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му за приемане изпълнението на съответните СМР и издаване на фактура от избрания изпълнител за стойността на плащането. При всяко плащане от съответната фактура се приспадат 10 % /съответната част от платеното авансово плащане/. г/Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени СМР, платими в срок до 10 календарни дни след окончателното приемане на съответния обект с констативен протокол, съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му до размера на сумата по договора. д/В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок от 10 работни дни след отстраняването на несъответствията. Междинните и окончателните плащания са исикуеми и дължими от Възложителя само след осигуряване на финансов ресурс.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от участника – попълва се Образец № 16; 2. Административни сведения - попълва се Образец № 1; 3. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и че се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – попълва се Образец № 2; 4.Регистрационни документи на участника: -копие от документа за регистрация или ЕИК /единен идентификационен код/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; когато не е представен ЕИК, участниците в процедурата - юридически лица или еднолични търговци, прилагат в офертата си освен документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние; -копие от документа за самоличност, когато участник е физическо лице; -документ за регистрация на чуждестранното юридическо лице или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е чуждестранно физическо лице следва да представи в официален превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен. 5.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 6.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а, б, в, г, д и ал. 2, т.2, т.4 и т.5 от ЗОП – образец №3; 7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.2а и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – образец №4; 8. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП – образец №5. 9.Документ за регистрация по ЗДДС (заверено копие), ако е регистриран. Когато участникът е юридическо лице установено в друга държава, той представя в превод еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен. 10.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участниците, съгласно посоченото в т.2.1.3 от настоящите указания. 11.Доказателства за технически възможности, съгласно посоченото в т.2.1.4 от настоящите указания. 12.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 13.Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие; 14.Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 6; Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват: -имената на подизпълнителите и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. 15.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв– попълва се Образец № 7; Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 16. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – попълва се Образец №11. Забележка: Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец №19; 18. Оферта за участие – Образец № 8. 19.Техническо предложение – Образец №9. 20. Идейни проекти за обекта на поръчката, съгласно техническата спецификация. 21.“Работната програма” на участника състояща се от „Организационен план - стратегия” и Линеен график /под формата на диаграма на Гант или еквивалентен/ и диаграма/график за разпределение на работната ръка по отделните видове СМР 22.Ценова оферта – Образец № 10.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от участника – попълва се Образец № 16; 2. Административни сведения - попълва се Образец № 1; 3. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и че се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – попълва се Образец № 2; 4.Регистрационни документи на участника: - копие от документа за регистрация или ЕИК /единен идентификационен код/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; когато не е представен ЕИК, участниците в процедурата - юридически лица или еднолични търговци, прилагат в офертата си освен документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние; -копие от документа за самоличност, когато участник е физическо лице; -документ за регистрация на чуждестранното юридическо лице или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е чуждестранно физическо лице следва да представи в официален превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен. 5.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 6.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а, б, в, г, д и ал. 2, т.2, т.4 и т.5 от ЗОП – образец №3; 7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.2а и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – образец №4; 8. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП – образец №5. 9.Документ за регистрация по ЗДДС (заверено копие), ако е регистриран. Когато участникът е юридическо лице установено в друга държава, той представя в превод еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен. 10.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участниците, съгласно посоченото в т.2.1.3 от настоящите указания. 11.Доказателства за технически възможности, съгласно посоченото в т.2.1.4 от настоящите указания. 12.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 13.Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие; 14.Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 6; Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват: -имената на подизпълнителите и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. 15.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв– попълва се Образец № 7; Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 16. Декларация по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП – попълва се Образец №11. Забележка: Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец №19; 18. Оферта за участие – Образец № 8. 19.Техническо предложение – Образец №9. 20. Идейни проекти за обекта на поръчката, съгласно техническата спецификация. 21.“Работната програма” на участника състояща се от „Организационен план - стратегия” и Линеен график /под формата на диаграма на Гант или еквивалентен/ и диаграма/график за разпределение на работната ръка по отделните видове СМР . 22.Ценова оферта – Образец № 10.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и информация за оборота на участника от строителство, за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2) Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора.
Минимални изисквания: 1 Оборот от договори за строителство, общо за предходните 3 (три) счетоводно приключени години в размер на 1 500 000 лв., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2) Участникът да е застрахован с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните строителни обекти. Списъкът следва да се представи в оригинал и да съдържа най-малко: вида на обекта, дата и получател. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; 2) Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – заверени от участника. 3) Сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството – заверени от участника; 4) Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката. Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит, вкл. и професионална автобиография. 5) Списък на проектантите, които ще участват в изпълнението на поръчката, придружен с копия от дипломи и удостоверения за пълна проектантска правоспособност на посочените в списъка лица. 6) Заверено от участника копие от Удостоверениe за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително - монтажни работи минимум за категория строеж, която да отговаря на категорията строеж на обектите или еквивалентен от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство към датата на подаване на офертата си, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. 7) Декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на предмета на обществената поръчка.
Минимални изисквания: 1 Участникът трябва да има изпълнени през последните 5 (пет) години не по – малко от 1 (един) договор за строително – монтажни работи, сходни с предмета на поръчката на стойност не по-малко от 800 000лв.; 2) Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 3) Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 14001:2004 – система за управление на околната среда или еквивалент или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. 4) Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: 1.“Технически ръководител на обекта” – който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: -има висше образование, със специалност «В и К инженер» или еквивалентна; -има минимум 5 (пет) години професионален стаж по специалността и опит като технически ръководител или ръководител обект на минимум 2 (два) обекта, сходни с предмета на поръчката. 2.Експерти “Строителство” - за всяка от необходимите части, участникът да разполага с архитекти/инженери или строителни техници, които да имат минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността и опит на най-малкото 1 обект, сходен с предмета на поръчката. Не се допуска посочването на един и същи експерт по повече от една част. 3.Координатор по безопасност и здраве, притежаващ Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага с проектанти по съответните части при изпълнение на поръчката- наети по трудов договор или по граждански правоотношения, така че да покрие всички дейности предмет на поръчката. Посочените лица следва да имат пълна проектантска правоспособност. 5) Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от Четвърта група, Втора категория; съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай че някой от подизпълнителите на участника ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”. 6) Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено и/или наето оборудване и механизация за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката: •Верижен багер– 1 бр.; •Колесен багер– 1 бр.; •Багер товарач – 1 бр.; •Челни товарачи -1 бр.; •Мини челен товарач (малка фадрома) за разстилане на земни маси – 1 бр. •Самосвали до 12 тона - 2 бр; •Товарен автомобил до 3 т -1бр.; •Трамбовка за ръчно уплътняване на изкопите – 1 бр.; •Машина за рязане на асфалт – 1 бр.; •Валяк за уплътняване земни маси до 10 т. – 1. бр.; •Двубандажен валяк – 1 бр.; •Цистерна за вода - 1 бр; •Асфалтополагаща машина – 1 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и технология за качествено изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Срок за изготвяне на работни проекти; тежест: 5
Показател: Срок за изпълнение на СМР; тежест: 5
Показател: Цена за изготвяне на работни проекти; тежест: 10
Показател: Цена за изпълнение на СМР на обекта; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на общината, всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа или по банков път в Корпоративна търговска банка; IBAN: BG 90 KORP 9220 8431806644; BIC: KORPBGSF; код на вид плащане: 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.07.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.07.2014 г.  Час: 13:00
Място

Заседателна зала на Община Белица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ