00087-2014-0073

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. „Московска" №33, За: Нора Пиперевска, Република България 1000, София, Тел.: 02 8187926; 02 8187912, E-mail: vitosha@sofia.bg, Факс: 02 8562960

Място/места за контакт: Столична община, район Витоша, гр. София, ж.к. „Бъкстон", ул. "Слънце" №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg; www.raionvitosha.eu.

Адрес на профила на купувача: www.raionvitosha.eu.

Електронен достъп до информация: www.raionvitosha.eu.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270633

Столична община - Район Витоша, ж.к. "Бъкстон", ул. "Слънце" №2, За: Нора Пиперевска - ст. експерт - PR, комуникация и проекти, Р. България 1618, София, Тел.: 02 8187912, E-mail: vitosha@sofia.bg, Факс: 02 8562960

Място/места за контакт: Район Витоша - гр. София, ж.к. "Бъкстон", ул. "Слънце" №2

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.raionvitosha.eu.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на мерки за информация и публичност по проект „Повишаване на уменията и компетенциите на администрацията на район Витоша на Столична община“, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, ж.к. "Бъкстон", ул. "Слънце" №2, Район Витоша - СО
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В предметния обхват на настоящата обществена поръчка е включено изпълнението на комплекс от мерки за организиране и провеждане на информационни събития (пресконференции) и изработка и отпечатване на брошури в рамките на проект А12-22-9 „Повишаване на уменията и компетенциите на администрацията на район Витоша на Столична община”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №А12-22-9 от 26.03.2013 г. С възлагането на настоящата обществена поръчка се цели да бъде постигнато качествено и професионално изпълнение на заложените в проекта мерки за представяне и оповестяване пред широката общественост на всички въпроси, свързани с осигуряването на информация и публичност за изпълнението му, в това число: (1) да бъде търсена прозрачност с цел осигуряване на максимално ниво на включване на всички участници в процесите за постигане целите на проекта; (2) да се насочат усилията към осигуряване на равни възможности за участие и използване на ползите от проекта; (3) всички дейности по проекта да бъдат придружени с подходяща форма на популяризиране на подкрепата на Европейския съюз.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 22000000, 22150000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите, попадащи в обхвата на настоящата обществена поръчка се изразяват в обобщен вид в следното: а) изработка, отпечатване и доставка на брошури – 100 (сто) броя. б) организиране и провеждане на 2 (два) броя информационни събития, а именно: - начална пресконференция за анонсиране старта на проекта, на която публично ще бъдат представени всички подробности и параметри, свързани с неговата реализация; - заключителна пресконференция (официално приключване на проекта) – официалното приключване на проекта, с цел оповестяване на резултатите от изпълнението му.

Стойност, без да се включва ДДС
3875 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

5

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 30 лв., внесени под формата на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя:Банка: „Общинска банка“ АД - клон „Денкоглу”, Банков код (BIC): SOMBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG37SOMB91303324910401. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на мерки за информация и публичност по проект „Повишаване на уменията и компетенциите на администрацията на район Витоша на Столична община“, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие със следните изисквания: 1. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. 2. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Район Витоша или упълномощено от него длъжностно лице.3. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите за участие се задържат и освобождават по реда и при условията на чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на поръчката, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 календарни дни, след датата на приключване на договора за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Първо плащане – извършва се след провеждане на началната пресконференция, в срок от 10 кал. дни след представен от Изпълнителя междинен доклад за приключването на дейността и издадена от него оригинална фактура; 2. Второ плащане – извършва се след изработване, доставка и приемане от Възложителя с приемо-предавателен протокол на готовите брошури, в срок от 10 кал. дни след подписването му и при издадена от Изпълнителя оригинална фактура; 1.3.Окончателно плащане – извършва се след провеждане на заключителната за проекта пресконференция, на основание представен от Изпълнителя окончателен доклад, в срок до 30 кал. дни след представяне на доклада и оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение/договор (или еквивалентен документ). Споразумението/договора, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в процедурата, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на: (1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата, за участие в която се обединяват. 2. Споразумението/договора (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 2.1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора, 2.2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, 2.3. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение и съответните минимални изисквания за финансово – икономическо състояние, технически възможности и квалификация, като критерии подбор и допустимост в настоящата процедура, които ще бъдат доказвани от конкретен/ните партньор/и в Обединението. Участниците в Обединението представят декларации, с които декларират спазване на изискванията по т.2 по-горе.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За участие в процедурата Участникът да представи следните документи: Плик № 1 „Документи за подбор“, включващ: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Обща оферта; 3. Административни сведения; 4. Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; 5. Декларация, че участника ще спазва всички необходими условия за изпълнение на поръчката; 6. Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР - когато участника е регистрирано в Р. България юридическо лице или ЕТ. В случай, че не е посочен ЕИК, участниците представят удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. Физ. лица, участн. в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от док. за самоличност. Ако тези физ. лица са чужд. граждани, докум. се предст. и в офиц. превод; 7. Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице, представя споразумение или др. еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в общ. поръчка - представен в оригинал или нотариално заверено копие. В Споразумението или в друг документ (по преценка на Участника) задължително трябва да е посочен представляващия Обединението; 8.Доказателства за икономическо и финансово състояние, съобразно Раздел III.2.2.; 9.Доказателства за технически възможности и квалиф., съобр. Раздел III.2.3.; 10.Декларация по чл.47, ал.1, т.1 (с изключение на буква „е“) , ал.2, т.2, предл. първо - за професии и дейности, свързани с изпълнение на рекламна и/или маркетингова дейност, т. 2а, предл. първо (за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка по чл.3, ал.1 от ЗОП) и т.5, ал.5, т.1, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП. Възл. ще отстрани участник, за който са налице едно или повече от обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; 11.Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП; 12.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложима); 13. Документ за внесена гаранция за участие, 14.Документ за закупена документация за участие. Непредставянето на този документ не води до и не е основание за отстраняване от участие; 15. Декларация от членовете на обединението - ако е приложима, със съдържание, описано в раздел III.1.4. по-горе; 16. Изрично, нотариално заверено пълном. на лицето, упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (при упълномощаване); 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническото предложение за изпълнение на поръчката; ПЛИК №3 „Предлагана цена“ - Ценовата оферта на Участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копия от отчетите за приходите и разходите като съставна част на годишния финансов отчет на Участника за всяка от предходните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) – за юридическите лица и едноличните търговци или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. !!! В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на отчети за приходите и разходите, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му, всред които допустим документ е и годишната данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011г., 2012 г. и 2013 г.). 2. Справка-декларация за общия оборот от дейността на участника и оборота от изпълнени от него услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. !!! Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира: осъществяване на дейности по изработване на печатни/рекламни материали и/или организиране и провеждане на обществени мероприятия и събития. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1. и т.2. се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има: 1. Реализиран общ оборот от дейността си за последните три приключили финансови години (2011г., 2012г., 2013г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 11 600 лв. (единадесет хиляди и шестстотин лева), без включен ДДС. 2. Участникът трябва да е реализирал оборот от услуги, сходни с премета на поръчката, общо за предходните 3 (три) приключили финансови години (2011г., 2012г., 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в общ размер на не по-малко от 9 600 лв. (девет хиляди и шестстотин лева), без включен ДДС. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира: осъществяване на дейности по изработване на печатни/рекламни материали и/или организиране и провеждане на обществени мероприятия и събития. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат към Обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят за подизпълнителя/ите, съобразно съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък с основните договори за изработване на печатни/рекламни материали и/или за организиране и провеждане на обществени мероприятия и събития, изпълнени от Участника през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, удовлетворяващи минималните изисквания за подбор. При подготовката на офертите си, Участниците трябва да съобразят следното: в списъка с изпълнени договори следва да бъдат посочени и вписани само основните договори за изпълнени услуги, които в съвкупност покриват минималните изисквания на Възложителя. 2. Препоръки за добро изпълнение на договорите по т.1., включени в списъкa с изпълнени договори, издадени от предишни Възложители. Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение, като препоръчително е в съдържанието да бъдат посочени следните реквизити: стойност, период и място на изпълнението, получател и качество на изпълнението на възложените дейности - дали то е осъществено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Когато участникът е Обединение, списъкът по т.1. се попълва и подписва от всеки един от членовете на обединението, а изискуемите препоръки следва да бъдат неразделна част от представените от отделните членове на обединението списъци с изпълнени договори. 3. Декларация за предложения експертен екип на Участника, определен за изпълнение на дейностите, възлагани в обхвата на обществената поръчка с приложени към нея: 3.1. професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника експерти. Тези документи могат да бъдат следните: дипломи за завършено образование или еквивалентен документ, удостоверяващ придобита образователно-квалификационна степен и специалност; трудови и/или служебни книжки и/или осигурителни книжки или еквиваленти документи, работодателски референции (без в това число да се включват автореференции), трудови и/или граждански договори и др. – в оригинал или заверени от участника копия и други документи, доказващи по безспорен начин минималните изискания, на които трябва да отговарят експертите. На осн. чл.33, ал. 4 от ЗОП, участник може да посочи коя част от офертата му е с конфиденциален характер и да изиска неразкриването й. 3.2. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. Ако лице, представило декларация за изключително участие в екипа на участник подаде самостоятелна оферта, той ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка и офертата му няма да бъде разглеждана. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1., т.2 и т.3. се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да докаже, че през предходните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата има успешно изпълнени не по-малко от 2 (два) договора за изработване на печатни/рекламни материали и/или за организиране и провеждане на обществени мероприятия и събития. 2. Участникът, трябва да предложи екип от експерти, пряко ангажирани за изпълнението на услугата, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, а именно: 2.1. Ключов експерт „Организиране на събития”, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквив., със специалност в областта на журналистиката, публичната администрация, социологията, маркетинга и рекламата или друга еквив. специалност; б) има не по-малко от 3 (три) години професионален опит в организиране на обществени мероприятия и събития. 2.2. Ключов експерт „Дизайн и предпечатна подготовка“, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има придобита образователно-квалификационна степен – „бакалавър“ или еквив., със специалност в областта на журналистиката, публичната администрация, социологията, маркетинга и рекламата или друга еквив. специалност; б) има не по-малко от 3 (три) години професионален опит в областта на графичния дизайн, предпечатната подготовка и/или изработването на рекламни материали. !!! Участникът трябва да посочи за всяка от експертните позиции от екипа отделни лица (един експерт не може да съвместява двете позиции от изискуемия експертен екип). !!! Участник в процедурата може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. По своя преценка Участникът може да предложи в офертата си допълнителни експерти (неключови), които да подпомагат дейността на задължителните ключови експерти. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците важат за обединението като цяло. При участие чрез подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Район Витоша, на адрес: гр. София, ул. „Слънце“ № 2, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 10 лева (десет лева), с ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG37SOMB91303324910401, Банков код (BIC): SOMBBGSF, банка: „Общинска банка“ АД - клон „Денкоглу”, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ж.к. "Бъкстон", ул. "Слънце" №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Включените в предмета на настоящата обществена поръчка дейности се възлагат в рамките на проект А12-22-9 „Повишаване на уменията и компетенциите на администрацията на район Витоша на Столична община”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №А12-22-9 от 26.03.2013г.

VI.3) Допълнителна информация

Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуването му в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес - www.raionvitosha.eu, на който тя може да бъде намерена, на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията, относно тяхната законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението,документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.Срокът за обжалване е както следва: - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна - в срок от 10 дни; - от получаване на решението за класиране на участниците - в срок от 10 дни. Сроковета започват да текат от датата на уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено- от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ