Версия за печат

00568-2014-0006

BG-Созопол: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Созопол, пл.Хан Крум №2, За: Галина Георгиева и Божана Вълкова-Чампарова-юристи, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773, E-mail: Otdel_pnous@abv.bg, Факс: 0550 25773

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sozopol.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sozopol.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=218&Itemid=156.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строителство на нова детска градина в УПИ I, кв.15, с.Равадиново, Община Созопол"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с.Равадиново, Община Созопол
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строежът е изпълнение на Строителство за нова детска градина в УПИ I, кв.15, с.Равадиново, на базата на одобрен и съгласуван проект, със застроена площ - 187 кв. м. и разгъната застроена площ -628 кв. м. Проектното решение отговаря на нормативните изисквания за детски градини.Максималната застроена площ може да баде 30 % от предоставения терен, а максималната височина -2 етажа. Проектът е със застроена площ - 187 кв. м. и разгъната застроена площ -628 кв. м.След направени проучвания веше стигнато до най-подходящото решение за проектиране на нова двуетажна сграда със сутерен. Новата детска градина е ситуирана в северозападната част на поземления имот, а югоизточната е предвидена за озелене двор, оборудван със стационарни уреди за игра, пясъчници и сенници. Главният вход за градината е предвиден от северозапад. Осигурен е подход от дневната от 1 етаж посредством южна тераса към откритата площадка за игра и озеленената част на двора. Осигурени са самостоятелни входове към ниво сутерен за кухня, кабинети и котелно помещение посредством 2 външни вкопани сълби от североизток и от югозапад. На ниво СУТЕРЕН –(-3.20) са разположени -кухнески блок, складове, подготвителни и битови помещения, умивалня-разносна посуда и кухненски офис; - арт и антистрес кътове, стая на приказките , забавна лаборатория за деца, училище за родители; - котелно помещение за локално парно с помещения за огняр и баня с тоалетна; На ниво ПЪРВИ ЕТАЖ –(+0.00=46.40 ) са разположени – здравен кабинет и изолационно помещение със санитарен възел; -занималня и спалня за І-ва детска група с тераса към тях, гардероб, санитарен възел(тоалетна) и умивалня за деца, санитарен възел за персонал и кухненски офис На ниво ВТОРИ ЕТАЖ –(+2.80 ) са разположени- методичен кабинет, кабинет на директора, зала за занимания и игри; занималня и спалня за ІІ детска група, гардероб, санитарен възел(тоалетна) и умивалня за деца, санитарен възел за персонал и кухненски офис За обекта, предмет на настоящата процедура, има разработени и одобрени инвестиционни проекти във фаза технически проекти по части: Архитектура Конструкции Вертикална планировка Енергийна ефективност Технологично обзавеждане Геология Електро ВиК Паркоустройство и благоустройство План за безопасност и здраве.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителство за нова детска градина в УПИ I, кв.15, с.Равадиново, на базата на одобрен и съгласуван проект, със застроена площ - 187 кв. м. и разгъната застроена площ -628 кв. м.

Прогнозна стойност без ДДС
960000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

3.1 Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие е в размер на 9 500,00 лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на възложителя; б) банкова гаранция- безусловна и неотменима в полза на възложителя, с условията на Образец № 21, включен в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на ОБЩИНА СОЗОПОЛ. BIC: IORTBGSF IBAN: BG 66 IORT 7378 3311 1563 00 БАНКА: “ИНВЕСТБАНК” АД При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката, като се посочва номера на Решението за откриване на процедурата. Платежното нареждане за внесена парична сума трябва да бъде оригинал. Срокът на валидност на гаранцията е не по – малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и се представя в оригинал. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. Участниците, следва да представят платежно нареждане или да представят банкова гаранция, която да отговаря на изискванията на Възложителя. В представената банкова гаранция участникът следва изрично да е посочил, че тя е безусловна и неотменима, и че е в полза на ОБЩИНА СОЗОПОЛ, че е със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 3.2 Задържане и освобождаване на гаранцията за участие Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП, възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка: 1. обжалва решението на възложителя, с което се обявява решението за определяне на изпълнител – до решаване на спора; В случаите по чл. 61, ал. 2, т. 1 и т. 2, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3.3 Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (двапроцента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предмета на поръчката. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при нег

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансирането на тази обществена поръчка Община Созопол ще използва безвъзмездната финансова помощ от Републикански бюджет. След подписване на договор с изпълнител ще бъде осъществено кандидатстване за отпускане на целевите средства и подпомагане към Министерски съвет (осигуряване на финансиране). Офертите на участници, надхвърлящи обявения финансов ресурс, ще бъдат отстранени, като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя. Схема на плащане Възложителят изплаща еднократно аванс по банковата сметка на Изпълнителя в размер на 50% от цената по договора. Авансът се изплаща в 10-дневен срок от датата на подписване на споразумение/договор/друго между Възложителя - Община Созопол и финансиращия орган, и след представяне на фактура- оригинал за стойността на аванса. Окончателното разплащане се извършва от Възложителя, в срок до 10 дни след след съставяне и подписване на Протокол образец 15 и представяне на надлежно издадена фактура- оригинал за окончателното плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) трябва да сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че обединението/консорциумът е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка; чeвсички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на настоящата обществена поръчка; че един е водещ член от членовете на обединението/консорциума и е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението; определя лицето, което да го представлява в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка; Ако в споразумението не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (нотариално заверено) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно в офертата си. В споразумението задължително следва да са ясно разпределени дейностите на участниците в обединението при изпълнение на обществената поръчка. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от подписване на протокол за откриване на строителна площадка и завършва с въвеждане на обекта в експлотация. Предложеният срок за изпълнение на поръчката не може да бъде по-дълъг от 18 (осемнадесет)месеца и не по-кратък от 4 (четири) месеца. Предложения, съдържащи срокове на изпълнение, по дълги или по къси от определените граници ще бъдат отстранявани от настоящата процедура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата съдържа:ПЛИК 1 – „Документи за подбор”. Списък на документите, съдърж. се в офертата, подписан от участника - Обр № 20; Оферта – Обр № 1; Административни сведения - Обр № 2;Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата ;Декларация за приемане условията на договора и поръчката ;Регистрационни документи на участника: Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, заверено “Вярно с оригинала” с подпис и печат, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, а когато участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност. За ЮЛ и ЕТ, които не са регистрирани по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР) се представя:копие от документа за първоначална съдебна регистрация;валидно удостоверение за актуално състояние - оригинал;Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документа за регистрация, прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър).Чуждестранните лица представят съответен документ, еквивалентен на посочените, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, който се представя в официален превод*. В случай, че съответното национално законодателство на участника не предвижда еквивалентен документ, участникът представя декларация за липсата на еквивалентен документ.За допускане до участие в процедура на кандидатите или участниците, установени в друга държава - членка на Европейския съюз, възложителят няма право да изисква набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени. Представените документи по т.6.1. - т.6.4. (за ЮЛ), следва ясно да посочват лицата, участващи в управлението на дружеството.;Споразумение(оригинал или нот.заверено копие) за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и Декларация от членовете на обединението/консорциума за разпределение на дейностите – Образец № 4 ; Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението;Декларация за удостоверяване на това, че представител на участника е посетил терена, отреден за строителство на обекта и се е запознал на място с условията на строителство ; Документ за внесена гаранция за участие ; Декларация по чл. 47, ал.1, т. 1 (без б. „е”), ал. 2, т. 5 и ал. 5 т. 1 от ЗОП -(Обр – № 5); Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал.5 т. 2 от ЗОП - (Обр № 6);Декларациите (11) и (12) се представя и от подизпълнителите на участника, ако има такива;Доказателства за икономическото и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП:Информация за оборот, сходен с предмета на поръчката за последните три години (Обр №8);Валидна застраховка “професионална отговорност”, съгласно чл.171 от ЗУТ(Обр № 7) ; Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан за пета категория строежи по чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“, когато участникът е регистриран в друга държава-еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, който има силата на вписване в ЦПР на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден; Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата (Обр № 9);Препоръки за добро изпълнение само за строителните обекти, покриващи техническите изисквания на възложителя и посочени в Образец № 9; Копия на валидни сертификати - ISO 9001:2008 с обхват строителство ; Списък и данни на ръководния инженерно-техническия състав, който ще управлява изпълнението на поръчката - Образец № 10; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Обр 14-1) ;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Обр № 13); Списък с данни за подизпълнителите и дела на тяхното участие ПЛИК 2 - Предложение за изпълнение на поръчката-Техническото предложение – Обр № 15 ;ПЛИК 3 - Предлагана цена-Попълва се образеца на ценово предложение - Обр № 16;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да има минимален общ оборот от дейността не по-малко от 1 800 000.00 /един милион и осемстотин хиляди/ лева без ДДС за предходните три години 2011 г., 2012 г. и 2013 г. общо и оборот от дейности, сходни с предмета на възлаганата поръчка за предходните три години 2011 г., 2012 г. и 2013 г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 900 000,00 /деветстотин хиляди/ лева без ДДС. Под СМР на сходни/подобни обекти да се разбира изпълнение на СМР на сгради и съоръжения за обществено обслужване и на самостоятелни обекти за обществено обслужване в сгради, съгласно Приложение N 2 към Наредба N 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. - доказва се с попълнени данни в Образец 8. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им - доказва се с копия на застрахователни полици. Декларация, подписана от представляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Чуждестраннитеучастници следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага и за тях съобразно дела и вида на предвидените за изпълнение от тях дейности. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по–горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло, а изискванията за застраховка и декларация, за членовете на обединението, които ще изпълняват строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат и за тях съобразно дела и вида на предвидените за изпълнение от тях дейности.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има минимален общ оборот от дейността не по-малко от 1 800 000.00 /един милион и осемстотин хиляди/ лева без ДДС за предходните три години 2011 г., 2012 г. и 2013 г. общо и оборот от дейности, сходни с предмета на възлаганата поръчка за предходните три години 2011 г., 2012 г. и 2013 г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 900 000,00 /деветстотин хиляди/ лева без ДДС. Под СМР на сходни/подобни обекти да се разбира изпълнение на СМР на сгради и съоръжения за обществено обслужване и на самостоятелни обекти за обществено обслужване в сгради, съгласно Приложение N 2 към Наредба N 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строеж Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им - доказва се с копия на застрахователни полици.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да притежава регистрация в ЦПР на строителя за пета категория строежи по чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“ –жилищни и смесени сгради с ниско застрояване, сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ до 1000 кв.м. или с капацитет до 100 места за посетители или еквивалентен, когато участникът е регистриран в друга държава-еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, който има силата на вписване в ЦПР на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.- доказва се с копие от документа за регистрация и талон. б) Участникът следва да е реализирал за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 /два/ договора за извършването на строително - монтажни работи на сгради и съоръжения за обществено обслужване и на самостоятелни обекти за обществено обслужване в сгради, съгласно Приложение N 2 към Наредба N 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Доказва се с данни в Образец 9 (с посочени основни дейности, стойност и срокове) и приложени към него документи, доказващи че обектите са изпълнени. в) Препоръки за добро изпълнение само за строителните обекти, доказващи покриването на техническите изисквания на Възложителя. Тези препоръки посочват параметрите на строителството, датата и мястото на изпълнение, видовете СМР, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания - доказва се със заверени копия на препоръките. г) ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството или еквивалентен сертификат; участникът следва да представи сертификат за управление на качеството за строителството или еквивалентен – заверено копие. -Участниците могат да представят и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, заложен от възложителя като стандарт за системата за управление на качеството по който участникът следва да бъде сертифициран. - доказва се със заверени копия на сертификат или еквивалентни документи. Всички сертификати се представят и в превод на български език. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението в зависимост от разпределението на дейностите, които ще изпълняват съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП. Съответните дейности следва да са разпределени в документа за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя и за тях в зависимост от дейностите които ще изпълняват. д) Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в техническите спецификации, както следва: Екип за управление от минимум ръководител на проекта, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и координатор по безопасност и здраве в строителството и работници.
Минимални изисквания: Участникът следва да притежава регистрация в ЦПР на строителя за пета категория строежи по чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“ или еквивалентен, когато участникът е регистриран в друга държава-еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, който има силата на вписване в ЦПР на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.- доказва се с копие от документа за регистрация и талон. Участникът следва да е реализирал за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 /два/ договора за извършването на СМР на сгради и съоръжения за обществено обслужване и на самостоятелни обекти за обществено обслужване в сгради, съгласно Приложение N 2 към Наредба N 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.Доказва се с документи, доказващи че обектите са изпълнени. Препоръки за добро изпълнение само за строителните обекти, доказващи покриването на техническите изисквания на Възложителя. Тези препоръки посочват параметрите на строителството, датата и мястото на изпълнение, видовете СМР, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания - доказва се със заверени копия на препоръките. ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството или еквивалентен сертификат; участникът следва да представи сертификат за управление на качеството за строителството или еквивалентен – заверено копие. Участн. могат да представят и еквив. сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, заложен от възложителя като стандарт за системата за управление на качеството по който участникът следва да бъде сертифициран. - доказва се със заверени копия на сертификат или еквивалентни документи. Всички сертификати се представят и в превод на български език. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението в зависимост от разпределението на дейностите, които ще изпълняват съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП. Съответните дейности следва да са разпределени в документа за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя и за тях в зависимост от дейностите които ще изпълняват. Участникът трябва да разполага с екип от експерти , както следва: Ръководител на проекта, който да отговаря на следните изисквания:- строителен инженер, със степен „магистър” или еквивалентна специалност,Проф. опит минимум 10 год. по специалността; • Участие в минимум 1обект, подобен/сходен с предмета на поръчката: СМР на сгради и съоръжения за обществено обслужване и на самостоятелни обекти за обществено обслужване в сгради, съгласно Приложение N 2 към Наредба N 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. 2. Технически ръководител на обекта: образованиe съгласно изискванията на чл.163а от ЗУТ; най-малко 5 год. опит като технически ръководител на стр.обекти. 3. Отговорник за контрола на качеството: най-малко 3 год. опит като контрол по качеството в областта на строителството.Удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството 4. Координатор по безопасност и здраве в строителството : удостоверение за «Координатор по безопасност и здраве в строителството» или еквивалентно;Да има най-малко 3 год. опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ Едно лице не може да съвместява две позиции. е) Участникът трябва да разполага с работници от следните специалности - кофражист; арматурист; зидаро-мазач; шпакловчик; специалист „сухостроителство”; електротехник; водопроводчик. Удостоверява се със списък на специалистите, придружен с документи за професионална квалификация на същите; Доказва се с документи за завършено образование, проф. квалификация и/или трудов и/или осигурит.стаж.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценово предложение - П4; тежест: 40
Показател: Техническо предложение - П3,вкл.два подпоказателя :ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ с тежест 60% и УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА с тежест 40%; тежест: 40
Показател: Гаранционен срок на изпълнените на СМР - П1; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение - П2; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.06.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в Центъра за административно – информационно обслужване при община Созопол всеки работен ден от 9,00 до 15,00 ч. При поискване от заинтересованото лице документацията за участие ще бъде изпратена на лицето за негова сметка. Цената на документацията е 20,00 лв. без вкл. ДДС (24 лв. с вкл.ДДС) и включва разходите за отпечатване и размножаване на тръжната документация и диск с техническите проекти, представляващи неразделна част от нея. Начин на плащане на документацията за участие Сумата следва да бъде внесена по банковата сметка на община Созопол в ТБ „Инвестбанк” АД , IBAN: BG75IORT73783111156300, BIC: IORTBGSF или на касата в центъра за административно – информационно обслужване при община Созопол.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр.Созопол, пл.Хан Крум №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответното пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ