Версия за печат

00896-2014-0001

BG-Панагюрище: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ЕКО МЕДЕТ" ЕООД, ул."Георги Бенковски"№7, етаж 2, За: Павлина Пенелова, България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 64030, E-mail: ekomedet@abv.bg, Факс: 0357 64030

Място/места за контакт: "Еко Медет" ЕООД, ул.Георги Бенковски"№7, етаж 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ekomedet.odz-rk.com.

Адрес на профила на купувача: www.ekomedet.odz-rk.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Мониторинг и поддръжка на хвостохранилище „РОСЕН".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран изпълнител на услугата, който да осигури изпълнението на следните дейности в продължение на 5 (пет) години : • извършването на мониторинг на хвостохранилище „Росен”, включва: • Възстановяване на нарушения по контролно-измервателната система, отводнителните и дренажните съоръжения – през първата година; • Ново геодезическо заснемане, подробен координатен регистър на обекта – съоръженията, контролно-измервателната система и координатен регистър на имота по скицата с цел актуализиране на данните; • Изследване на устойчивостта на обекта непосредствено след актуалното геодезическо заснемане; • Оценка и оглед на състоянието на хвостохранилището – два пъти годишно. • Измервания за сляганията (вертикални деформации) и хоризонталните премествания – един пъти годишно. • Почистване на външната отводнителна система – по един път годишно за петте години. • Наблюдения, измерване на водно количество и химически анализи на дренажните води - два пъти годишно. На чертеж № 01 – СИТУАЦИЯ е отбелязан НП – 1 в черпателния резервоар на бившата помпена станция за дренажни води, отбелязан в легендата като наблюдателен пункт дренажни води. За по-коректни резултати водни проби ще се взимат и в два от съществуващите пиезометри. Химическият анализ ще включва: водороден показател; разтворен кислород; електропроводимост; хлориди; сулфати; фосфати; амоний; нитрати; желязо; манган; алуминий; антимон; арсен; кадмий; кобалт; мед; молибден; никел; олово; селен; никел; хром общ; разтворени вещества; радий; уран; обща активност; обща активност; ХПК и неразтворени вещества. • Наблюдения от акредитирана лаборатория със становища за радиационната обстановка, съчетано и с изследване на почви и дренажни води от дренажната призма, както и хвост от откосите в близост до бермите на коти 71, 76 и 81м – един път годишно. • Преработка на формата по приложение 1 – „Форма за регистриране на оператора на съоръжения за минни отпадъци и на издадените разрешителни, съгласно чл.22ж, ал.8 на Закона за подземните богатства” – още с изготвянето на работния проект – приложена е към проекта. • Годишен доклад за резултатите от проведения мониторинг.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90700000

Описание:

Услуги, свързани с околната среда

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно прогнозната стойност

Прогнозна стойност без ДДС
129086 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми, по избор на участника: а) парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; гаранциите за участие и изпълнение като парична сума, се внасят по следната банкова сметка на „Еко Медет”ЕООД: IBAN: BG 40 CECB 9790 10 B610 5001, BIC: CECBBGSF, "ЦКБ" АД, клон Пазарджик. В нареждането за плащане следва да бъде посочено за коя обществена поръчка се отнася гаранцията.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1291 лева.При избор на гаранция за участие – Банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в полза на " Еко Медет" ЕООД. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. 2. Гаранцията за изпълнение на договорa е 3% (три процента) от стойността на договорa без ДДС. Валидността на банковата гаранция за изпълнение е в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по Договора за обществена поръчка се извършват по банков път, въз основа на: -извършени дейности съобразно календарния график на изпълнителя; -приети от Междуведомствен експертен съвет (МЕС) към МИЕ ежегодни Доклади за извършения мониторинг и - издадена от Изпълнителя данъчна фактура, след одобрение и получаване на средствата от МИЕ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в процедурата следва да представят: Плик №1: 1. Офертата за участие по образец, заедно със следните задължителни документи: Заверено от участника копие от документа за регистрация или Декларация за издаден ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР по образец, когато участникът е бълг. юрид. лице или ЕТ, или документ за регистрация на чужд. лице по нац. му законодателство - в официален превод; за физ. лице – копие от документа за самоличност. Когато не е представен ЕИК, участниците прилагат копие от Удостоверение за акт.състояние, издадено не по-рано от 2 месеца преди датата на представянето му; ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, се представя акт за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис; Документ за регистрация по ЗДДС, ако има такава (заверено от участника копие) или Декларация (свободен текст), че участникът няма регистрация по ЗДДС; Нотариално заверено Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация; Декларации по чл.47, ал.1, чл.47, ал.5 и чл.47, ал.2 от ЗОП – в оригинал по образец. Наличието на което и да е обстоятелство по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняванена участника. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Декларация за съгласие на подизпълнителя за участие в процедурата. Декларация за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните 3 години , в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - съгласно образец; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Информацията за оборотите се представя от участниците в обединението, чрез които се доказва изпълнението на критериите за подбор. Справка-декларация, съдържаща списък на изпълнените договори със сходен предмет през последните 3 години . Изпълнението на договорите се доказва с копия от договорите и с Препоръки за добро изпълнение, от които да е видно: предмета на съответния договор, стойността на договора и периода на изпълнение. Декларация, че участникът приема условията в проекта на Договора за обществена поръчка - по образец;Административни сведения за Участника; Документ за внесена гаранция за участие – паричен депозит или банкова гаранция; Документ за закупена документация за участие в процедурата – заверено копие. Други документи, съгласно документацията за участие в процедурата.; Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение – в оригинал, по образец; Плик №3: „Предлагана цена”- по образеца за „Предлагана цена” с попълнена и остойностена КСС, по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец. Когато се предвижда участие на подизпълнители, справката-декларация задължително се представя и за тях в зависимост от дела на участието им в изпълнението на поръчката. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Информацията за оборотите се представя от участника в обединението, чрез който се доказва изпълнението на критериите за подбор.
Минимални изисквания: Участникът следва да е реализирал оборот от изпълнението на договори със сходен на поръчката предмет, за последните три години, в размер не по-малък от стойността на настоящата обществена поръчка, а именно: 129 086 лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация, по образец, съдържаща списък на изпълнените договори със сходен на поръчката предмет през последните 3 (три) години, включително стойностите, възложител, дата на договора с възложителя, година на изпълнение. 2. Справка-декларация за образованието, квалификацията и опита на експертите, които ще участват при изпълнението на поръчката - по образец (Приложение №16), в оригинал; Автобиографии на всички предложени експерти - по образец (Приложение №17) – в оригинал; Дипломи за завършено образование - степен и специалност, доказващи наличие на изискваното образование – копия, заверени от Участника; Трудови, служебни и/или осигурителни книжки, изпълнени проекти и договори, референции, удостоверения за проектантска правоспособност и др., доказващи наличие на 5 годишен професионален опит, съобразно изискванията на Възложителя - копия, заверени от Участника. 3. Справка-декларация (по образец – Приложение №18) за оборудването и механизацията, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката с посочване на основанието за неговото ползване: собствено, наето, оборудване/механизация на лизинг и др., което се доказва с представяне на копия на сключени договори, заверени с „Вярно с оригинала” от Участника в процедурата.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е изпълнил за последните три години договори с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, на обща стойност не по-малка от стойността на настоящата обществена поръчка. Участникът следва да разполага със следния екип от експерти за изпълнение на поръчката, които да отговарят на минималните изисквания, както следва: Ръководител на екипа: -образователно-квалификационна степен- строителен инженер – "ХТС"; 5 години професионален стаж по специалността; - Специалист - образователно-квалификационна степен: минен инженер, маркшайдер, и/или строителен инженер – геодезист; 5 години професионален стаж по специалността; Участникът да разполага със следния минимален персонал: сондьори – 2 бр., общи работници – 5 броя; За изпълнение на поръчката участникът да разполага със следното минимално оборудване и механизация: автосонда и багер.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно ЗУТ;

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата, включително приложените към нея образци – на хартиен и на електронен носител, се предоставя на участниците след заплащане на цена в размер на 36 (тридесет и шест) лева, с включен ДДС, платими по банков път, до изтичане на срока закупуване на документацията, посочен в обявлението, по банкова сметка, както следва: IBAN: BG 40 CECB 9790 10 B610 5001, BIC: CECBBGSF, "ЦКБ" АД, клон Пазарджик.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

"Еко Медет" ЕООД, ул.Георги Бенковски"№7, етаж 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ