Версия за печат

00156-2014-0005

BG-Велинград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велинград, бул."Хан Аспарух" №35, За: инж. Петър Кондев, България 4600, Велинград, Тел.: 0359 55484, E-mail: Velingrad@mbox.contact.bg, Факс: 0359 54341

Място/места за контакт: Община Велинград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.velingrad.bg.

Адрес на профила на купувача: www.velingrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Водоснабдяване на с. Чолакова – външен водопровод, Община Велинград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Велинград,с.Чолаково
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Водоснабдяване на с. Чолакова – външен водопровод, Община Велинград”. Обектът е финансиран със средства съгласно ПМС 19 от 17.02.2014г. на обща стойност 280 000 лв.Съгласно техническият проект ще се изпълни външен водопровод от тръби РЕ ф50 с дължина 3030 м.л. и съоръженията по него съгласно проекта / РШ, ВШ, ШК, бетонов праг и др./.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се да бъде изграден външен водопровод от тръби РЕ ф%50 с дължина 3030 м.л. и съоръженията по него.

Прогнозна стойност без ДДС
233333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 300.00 лв и се превежда от участника по банкова сметка на Община Велинград: IBAN: BG 65 RZBB 9155 3320010530, BIC: RZBBBGSF; Банка: Райфайзенбанк клон Велинград или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Велинград: IBAN: BG 65 RZBB 9155 3320010530 , BIC: RZBBBGSF Банка: Райфайзенбанк клон Велинград или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури със средства съгласно ПМС 19 от 17.02.2014г. на обща стойност 280 000 лв. с ДДС. Плащането на цената по договора се извършва на части, посредством авансово плащане и окончателно плащане, които се дължат, както следва: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща еднократно аванс по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 30% от цената по чл.3 ал.1. Авансът се заплаща в 30 дневен срок след сключването на договора и представяне на фактура. Платеният аванс се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане. 2. Междинни плащания в общ размер не повече от 60 % от цената по чл.3 ал.1. се извършват не повече от четири пъти по заявка на Изпълнителя след представяне на акт обр.19, съставени актове и протоколи по Наредба №3, сертификати за вложени материали и фактура. 3. Окончателното разплащане се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след издаване на акт обр. 16, Разрешение за въвеждане в експлоатация и фактура .

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителя не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. При подаване на офертата от участник - обединение, което не е регистрирано като самостоятелно персонифицирано или неперсонифицирано юридическо лице, неговите членове задължително сключват споразумение помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник, в чиято оферта е предложен срок за изпълнение по-дълъг от 3/три/ месеца и/или е предложил гаранционен срок по-кратък от предвидения в Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и/или е представил техническо предложение, което не съответства на предварително обявените от Възложителя условия ще бъде отстранен от участие в поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се подава оферта, която следва да съдържа: Плик 1 „Документи за подбор“, в който се поставят: 1.Списък на документите в офертата;2.Копие от документ за регистрация или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР; 3. Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, съгл. Раздел ІІI.2.2) от обявлението; 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, съгл. Раздел III.2.3) от обявлението; 5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, чл.47, ал.2 и чл.47, ал.5 ЗОП; Възложителят ще отстрани от участие лице, за което са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.; 6 Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; 7 Декларация за ползване на подизпълнител/и; 8. Декларация – съгласие за участие на подизпълнител; 9. Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация; 10. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 11. Документ за закупуване на документация за участие (заверено копие); 12. Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 13. Декларация за посещение на обекта на място; 14. Оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка; 15 Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура; 16 Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка - съгласно изискванията на настоящите указания – нотариално заверен препис. 17. Декларация за валидност на офертата.* Когато се предвижда участие на подизпълнители документите по точки 2), 3), 4), 5), 6) и 12) задължително се представят и за тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; * Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по точки 2), и 5) се представят от всеки един член на обединението, документите по 3) и 4) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6., а документа по 6) се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството; Плик 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставя Предложението за изпълнение на поръчката п образец и подробен линеен график; Плик 3 „Предлагана цена“, в който се поставя Ценовото предложение по образец, подробна количествено - стойностна сметка и подробни анализи на цените на отделните предвидени видове СМР по всяка една позиция от КСС В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който не отговаря на условията на чл. 47, ал. 1, 2 и ал. 5 от ЗОП Когато кандидатът или участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по ал. 1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по ал. 2 се прилагат и за подизпълнителите. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Представя се декларация по образец – Приложение 15А и заверени от участника копия на годишните финансови отчети за 2011, 2012 и 2013 г. Участникът не представя годишните финансови оттечи, ако е опосочен ЕИК и отчетите са обявени в Търговския регистър към Агенцията по вписванията. 2.Представя се декларация по образец – Приложение 15Б. 3. Копие на „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ с минимален праг на застраховката, съответстващ на групата и категорията на строежа, обект на поръчката. Същата трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали общ оборот за последните три години /2011, 2012, 2013 г./ не по-малък 690 000 лева /шестстотин и деветдесет хиляди лева/, в зависимост от датата на която са учредени или за започнали дейността си. 2. Участниците трябва да са реализирали оборот от строителство през последните три години /2011, 2012, 2013 г./ не по-малък от 500 000 лева /петстотин хиляди/ лева в зависимост от датата на която са учредени или са започнали дейността си. 3. В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ с минимален праг на застраховката, съответстващ на групата и категорията на строежа, предмет на поръчката - четвърта група първа категория. Същата трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Представя се декларация по образец – Приложение № 14 придружена с официални документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения, сертификати, автобиграфия и трудови книжки. 2. Всеки участник следва да представи Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, сходни с предмета на поръчката, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки описан обект. В препоръките задължително се посочва общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работа, изпълнена от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. 3. Представя се декларация по Образец – Приложение 13, придружена с доказателства за собственост, наем, лизинг и прочее на описаната механизация. 4. Заверено копие на Удосоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от четвърта група първа категория, съответстваща на строежа, предмет на настоящата процедура, като вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.. 5. Участниците трябва да представят копия на валидни сертификати, удостоверяващи въвеждането на следните системи: - ISO 9001: 2008 за управление на качеството или еквивалентен; - ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалентен; Сертификатите следва да са с обхват, отговарящ на предмета на поръчката. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, доказателствата за техническите възможности и/или квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, доказателствата за техническите възможности и/или квалификация се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката. Специалистите, които ще участват при строителството на обекта, трябва да отговарят на минималните изисквания на Възложителя, както следва: а)Технически ръководител - 1 бр – технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а от ЗУТ – със стаж по специалността – 5 год.; б) Специалист – геодезист– със стаж по специалността – 5 год; в)Специалист – контрол на качеството – със стаж по специалността – 5 год; г) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – със стаж по специалността – 5 год; Изпълнението на това минимално изискване се доказва с декларация – Приложение № 14 придружено с официални документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения, сертификати, автобиграфия и трудови книжки. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. 2. Всеки участник трябва да има изпълнени през последните 5 години минимум 2 броя договори за строителство, сходни с предмета на поръчката, на обща стойност минимум 200 000 /двеста хиляди/ лева без ДДС. *Сходни с предмета на поръчка са ремонт или изграждане на обекти от водопроводната инфраструктура. Изпълнението на горното изискване се доказва със Списък на основните договори за строителство, сходно с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки описан обект. В препоръките задължително се посочва общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работа, изпълнена от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. 3. Всеки участник следва да разполага със следното техническо оборудване за изпълнението на поръчката: - багер – 1 бр. - челен товарач – 1 бр. - мини челен товарач – 1 бр. - самосвали – 2 бр.; - лепачка за тръби РЕ ф50 – 1бр. Изпълнението на това изискване се доказва с представяне на декларация по Образец – Приложение 12, придружена с доказателства за собственост, наем, лизинг или други, доказващи, че участникът разполага с описаната механизация. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. 4. Всеки участник следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя и да притежава Удостоверение за изпълнение на строежи от четвърта група първа категория, съответстваща на строежа, предмет на настоящата процедура. Представя се заверено от участника копие. 4.5. Участниците трябва да притежават валидни сертификати, удостоверяващи въвеждането на следните системи: - ISO 9001: 2008 за управление на качеството или еквивалентен; - ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалентен; Сертификатите следва да са с обхват, отговарящ на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: гаранционен срок; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден от 08:30 часа до 12:30 ч. и от 13:30ч. до 16:00 часа в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите или да се изтегли от официалната интернет страница на община Велинград – www.m.velingrad.bg, секция обществени поръчки – профил на купувача. Документацията за участие може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Велинград, гр. Велинград, бул. „Хан Аспарух” № 35 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на Община Велинград – “Райфайзен банк”-клон Велинград, BIC RZBBBGSF, BG 47RZBB91558420010506, Код на вид плащане: 447000. При изтегляне на документацията по поръчката от сайта на общината, същата не следва да бъде заплащана.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на община Велинград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не е задължително закупуването на документацията от община Велинград и прилагането на документ за закупуването и. Документацията за участие в процедурата е достъпна в цялост и може да бъде свалена в електронен вид или разпечатена и от интернет страницата на Община Велинград (http://m.velingrad.bg/).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ