Версия за печат

00514-2014-0007

BG-с.Минерални бани: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Минерални бани, бул. "Васил Левски" № 3, За: Нуртин Сафет Сабри, Република България 6343, с.Минерални бани, Тел.: 00359372 22020, E-mail: mb_tenders@abv.bg, Факс: 00359 37222260

Място/места за контакт: Община Минерални бани

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mineralnibani.eu.

Адрес на профила на купувача: www.mineralnibani.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на СМР по две обособени позиции: Обособена позиция №1”Изграждане на канализационни клонове – 15А и 15Б на с. Сърница, община Минерални бани” и Обособена позиция №2 „Подмяна на етернитов водопровод в землището на с. Винево, община Минерални бани”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с.Сърница, с.Винево
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1.Изграждане е канализацията по улица от ОТ129 до ОТ130 на с. Сърница в т.ч и съоръжения по трасето на канализацията 2.Подмяна на етернитов водопровод в землището на с. Винево, община Минерални бани”: изкопни работи, направа на рясъчна подложка по трасето на водопровода, доставка и полагане на ПЕВП тръби ф90, PN10, обратно засипване и трамбоване, превоз на скални маси.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане на канализационни клонове – 15А и 15Б на с. Сърница, община Минерални бани - 368 м. Подмяна на водопрово с.Винево - 1435 м.

Прогнозна стойност без ДДС
292298 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие Гаранция за участие по обособена позиция №1 ”Изграждане на канализационни клонове – 15А и 15Б на с. Сърница, община Минерални бани” е в размер на 1200.00 ( хиляда двеста лева) и гаранция за участие по обособена позиция №2 „Подмяна на етернитов водопровод в землището на с. Винево, община Минерални бани” в размер на 1000.00 (хиляда) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN- BG77DEMI92403300034814; BIC-DEMIBGSF; ТБ „Д”АД – клон Хасково 2.Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора за всяка обособена позиция е в размер на 2% (два процента) от стойността му. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 1 (един) месец, след датата на приключване на съответния договор. Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава съгласно проекта на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 30% от общата стойност на договорената за всяка обособена позиция сума, в срок от 10 (десет) календарни дни след подписване на протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво (приложения № 2 и 2а), съгласно чл.7, ал.3, т.2 на Наредба № 3 от 31 .07.2003 г. за Съставяне на актове и протоколи по време на строителството 2. Окончателно плащане – разлика между изплатения аван и стойността на действително извършени СМР в срок от 10 дни след подписване на констативен акт образец №15 за установяване годността за ползване на строежите, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за Съставяне на актове и протоколи по време на строителството.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е Обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи - IV (четвърта) група, II(втора) категория, съгласно чл.5, ал.6, т.4.2.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) и във връзка с чл.137, ал.1, т.2, буква „б” от ЗУТ.***В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквивалентен документ, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), или еквивалентен регистър, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС, или съответния регистър, съобразно националното му законодателство, което е еквивалентно на вписването в ЦПРС. Изискуеми документи, които се поставят в Плик №1”Документи за подбор”: 1 Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал).2 Оферта за участие в откритата процедура за възлагане на ОП, подписана от представляващия участника.3. Административни сведения на участника. 4.Копие от документи за регистрация на участника: 4.1 Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участника е регистрирано в Република България юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, издадено не по-рано от 1 месец преди крайния срок за подаване на оферти. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в «официален превод». Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в «официален превод». Уточнение: Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители. 4.2 Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице - договор или споразумение или друг еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в настоящата обществена поръчка и Документ, подписан от всички участници в обединението/консорциума, в който определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Документите посочени в подт. 4.1 се представят от всеки един от членовете на Обединението (за всяко физическо или юридическо лице, включено в Обединението). 5. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката. 6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника, съгласно посоченото в раздел III, т.2.2 на обявлението. 7. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника, съгласно раздел III, т.2.3 на обявлението. 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП с изключение на обстоятелствата по буква „е“. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.2 и т. 5 от ЗОП. 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т.1 от ЗОП. 11.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП. 12.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП. 13.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т.2 от ЗОП . 14.Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП. Продължава в раздел VI, т.3 "Допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка за оборота от строителна дейност на участника (по образец №6) от договори сходни с предмета на поръчката за последните три приключени години (2011г., 2012г. и 2013г.). 2.Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство неразделна част от Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия за последните три години 2011, 2012 и 2013 г. за участници ЕТ и юридически лица. В случай че същата е публично оповестена на интернет страницата на Агенцията по вписванията, участникът следва да предостави декларация (свободен текст). *** В случай на участник чуждестранно юридическо или физическо лице, посоченото изискване за представяне на Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, се удостоверява с еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която е установен. При липса на правна регламентация за съставяне на еквивалентен документ, участникът представя справка за реализирания оборот придружена с декларация за верността на посочените данни. В случай, че участникът е физическо лице – официален документ, удостоверяващ дохода му от строителна дейност, като например: годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012г. и 2013 г.), в която е извършвал подлежаща на деклариране трудова/стопанска дейност, служебна бележка за доходи от трудово/и правоотношение/ния или еквивалентни документи. 3. Заверено копие на застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент за участници чуждестранни юридически или физически лица и Декларация, че застраховката ще бъде продължена( в случай че е прриложимо). *** При участие на Обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1 и 2 се представят от този/тези от членовете в него, чрез който/които Обединението доказва съответствието си с поставените критерий за подбор, застраховката по т.3 следва да бъде представена за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съгласно направеното разпределение на работите от обхвата на поръчката в дговора/споразумението за създаване на обединение. При посочване на участие с използване на подизпълнител документите по т.1-3 се представят от всеки посочен подизпълнител.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има реализиран оборот от строителна дейност на обекти сходни с предмета на поръчката за предходните 3 (три) приключили години (2011г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 800 000.00 лв. (осемстотин хиляди лева), без вкл. ДДС. Под „договори с предмет, сходен с предмета на обособена позиция №1 и обособена позиция №2 се разбира: изпълнение на строителство и/или реконструкция на водоснабдителни и/или канализационни мрежи. 2 Участникът следва да има валидна към датата, посочена като краен срок за подаване на оферти застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива Втора категория строеж (минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за извършване на строителство. *** За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран участника. *** При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т.1 се прилагат за Обединението като цяло а изискването по т.2 важи за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съгласно направеното разпределение на работите от обхвата на поръчката в дговора/споразумението за създаване на обединение. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по т. 1 се отнася за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от поръчката. Изискването по т.2 се отнася за вески посочен подизпълнител. *** Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък с основните договори, доказващи опит на участника в изпълнение на обекти, сходни с обекта на поръчката, изпълнени през последните 5 г., считано до датата на подаване на офертата. 2. Препоръки за добро изпълнение от предишни Възложители изготвени съгласно изискванията на чл. 51, ал. 1, т.2 от ЗОП – заверени копия. 3. Декларация с информация за техническия състав на Участника, отговорен за изпълнение на строителството - предмет на поръчката. 4.Заверени копия на документи, удостоверяващи наличието на поставените минимални изисквания към екипа в т.ч: дипломи за завършено образование, със съответната, изискуема специалност или еквивалентен документ, удостоверяващ придобита образователно-квалификационна степен; трудови книжки, служебни книжки, осигурителни книжки или еквиваленти документи, работодателски референции и др; 5. Декларация от посочените експерти отговорни за изпълнение на поръчката за разположение за срока на изпълнение на обществената поръчка. 6. Заверени копия на валидни към датата на подаване на офертите, сертификат за управление на качеството и на сертификат за управление на околната среда, които трябва да са издадени от независими лица, акредитирани съответно по европейски стандарт ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. *** В случай, че участникът участва като Обединение, документите по т.2, 3 и 4 се представят от този/тези член/членове на Обединението, чрез който/които Обединението доказва съответствието си с поставените критерии за подбор. Документите по т. 1 и 6 се представят от този/тези член/членове на обединението, който ще изпълнява СМР, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. При посочване на участие с използване на подизпълнител документите от т.1-6 се представят от всеки посочен подизпълнител.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи - IV (четвърта) група, II(втора) категория, съгласно чл.5, ал.6, т.4.2.1. от ПРВВЦПРС и във връзка с чл.137, ал.1, т.2, буква „б” от ЗУТ. *** В случай, че участникът е чуждестранно физ. или юрид. лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквивалентен документ, посочен в предходния абзац, то същият прилага декл. (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), или еквив. регистър, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС, или съответния регистър, съобразно националното му законодателство, което е еквивалентно на вписването в ЦПРС, в случай, че в страната, в която Участника е установен не е въведено аналогично изискване. 2. Участникът следва да e изпълнил, през предходните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата успешно мин. 1 (един) договор за СМР или СРР, сходни с предмета на поръчката. *** Под „договори с предмет, сходен с предмета на поръчката се разбира: изпълнение на строителство и/или реконструкция на водоснабдителни и/или канализационни мрежи. 3.За всяка предметно обособена позиция, участникът трябва да предложи ръководен технически състав, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на отделните обособени позиции, пряко ангажирани за изпълнението на СМР, а именно: 3.1. Технически ръководител – който да отговаря на следните мин. извания: а) има придобита образ. – квалиф. степен и специалност, отговарящи на изискванията на чл. 163а, ал. 2, във връзка с чл.163а, ал. 4, изр. първо от ЗУТ; б) има мин. 5 г. стаж по специалността; в) да има опит не по-малко от 3 г. като техн. рък. на строителен обект. 3.2. Отговорник по контрол на качеството: а) да има образ.-квалифик. степен, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ; б) притежава валиден към датата на подаване на офертата сертификат за преминат курс за контрол на качеството; 3.3. Специалист по ЗБУТ, който да отговаря на следните мин. изисквания: а) има придобита проф. квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ; б) притежава валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за извършване на дейността. *** Участникът трябва да посочи за всяка от посочените позиции на експертите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-техническия състав). Участникът в процедурата може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката. 4. Участикът трябва да има разработена, внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с предметен обхват в областта на строителството. 5 Участникът трябва да има разработена, внедрена и сертифицирана Система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент с предметен обхват в областта на строителството. ***В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, посочените изисквания в т. 2 и 3 важи за обединението като цял, изискванията по т. 1, 4 и 5 важи за този/тези член/членове на обединението, който ще изпълнява СМР, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по т. 2 и 3 се отнася за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обхвата на поръчката, изискването по т. 1, 4 и 5 важи за всеки посочен подизпълнител, който ще изпълнява отделни видове СМР.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Технически показатели ; тежест: 80
Показател: Предлагана цена ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 18 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Минерални бани, на адрес: с.Минерални бани, бул. “Васил Левски“ № 3, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:00 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 18 лева (осемнадесет лева.), с ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка:IBAN BG74 DEMI9240 84000 34811; BIC-DEMIBGSF, вид плащане 447000, ТБ „Д”АД – ФЦ – Хасково , най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.07.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.07.2014 г.  Час: 13:30
Място

община Минерални бани, с. Минерални бани, бул. "Васил Левски" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномошени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от радел III, т.2.1 15.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 16. Документ за внесена гаранция за участие (в оригинал). 17.Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване); 18.Декларация за приемане на условията в проекта на договор . Изискуеми документи към плик №2 ”Предложение за изпълнение на поръчката” 1.Техническо предложение за всяка обособене позиция с приложени Линеен график и график за разпределение на работната ръка за изпълнение на СМР. Изискуеми документи към плик №3 „ Предлагана цена”.1 Ценовата оферта по образец за всяка обособена позиция с приложени КСС и анализ за всички видове строително - монтажни работи включени в КСС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал. 5, във връзка с ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на канализационни клонове – 15А и 15Б на с. Сърница, община Минерални бани”
1) Кратко описание

Изграждане е канализацията по улица от ОТ129 до ОТ130 на с. Сърница и съоръжения по трасето на канализационния клон.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

3) Количество или обем

изграждане на 368 метра канализицаинна врежа.

Прогнозна стойност, без ДДС
172180 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Подмяна на етернитово водопровод в землището на с. Винево, община Минерални бани”
1) Кратко описание

В обхвата на СМР се включват следните видове работи: изкопни работи; направа на рясъчна подложка по трасето на водопровода; доставка и полагане на ПЕВП тръби ф90, PN10; обратно засипване и трамбоване; превоз на скални маси.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

3) Количество или обем

Подмяна на 1453 м водопроводни тръби

Прогнозна стойност, без ДДС
120118 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3