00991-2014-0005
Технически редакции | ||
14.05.2014 11:43 ч. : | 14/05/2014 08:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.05.2014 11:43 ч. : | 14/05/2014 08:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.Ловеч: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"В и К" АД - гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" Nо 1-А, За: Марина Бороджиева, Рeпублика България 5500, гр.Ловеч, Тел.: 068 651142, E-mail: m.borodjieva@wss-lovech.bg, m.borodjieva@gmail.com, Факс: 068 651113
Място/места за контакт: "В и К" АД - гр. ЛовечИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.wss-lovech.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.wss-lovech.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"В и К" АД - гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" Nо 1-А, За: Калинка Николова, Република България 5500, гр.Ловеч, Тел.: 068 651112
Място/места за контакт: Стая № 204 деловодство на "ВиК" АД, гр.ЛовечВода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на спирателна, друга водопроводна арматура и принадлежности за изграждане и аварийни ремонти на водоснабдителни мрежи за питейна вода”
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка е с наименование: „Доставка на спирателна, друга водопроводна арматура и принадлежности за изграждане и аварийни ремонти на водоснабдителни мрежи за питейна вода” Обществената поръчка включва 3 обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1: „Доставка на спирателна и друга арматура за водопроводи – спирателни кранове, пожарни хидранти, въздушници, възвратни клапи, филтри, поплавък-вентили, механични връзки и фасонни части от сферографитен чугун“; - Обособена позиция № 2: „Доставка на механични връзки и фасонни части от сив чугун и стомана за водопроводи“; - Обособена позиция №3: „Доставка на аварийни скоби, механични, за ремонт на подземно положени напорни водопроводни тръби от стомана, чугун, азбестцимент и PEHD с размери от DN 15 до DN 250 и номинални налягания PN 6, PN 10 и PN 16“. Срокът на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция е както следва: 24 месеца, считано от: - За ОП№1 от 04.12.2014г.; - За ОП№2 от 27.11.2014г.; - За ОП№3 от 02.12.2014г.; Възложителят ще заявява стоките, предмет на обществената поръчка, съобразно нуждите си и в рамките на осигурените за целта средства.
42130000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обособена позиция №1- „Доставка на спирателна и друга арматура за водопроводи – спирателни кранове, пожарни хидранти, въздушници, възвратни клапи, филтри, поплавък-вентили, механични връзки и фасонни части от сферографитен чугун“; - видовете продукти са общо - 201 бр. обединени по технически параметри в 12 групи съгласно Техническа спецификация №1. Обособена позиция № 2: „Доставка на механични връзки и фасонни части от сив чугун и стомана за водопроводи“ - видовете продукти са общо - 110 бр. обединени по технически параметри в 6 групи съгласно Техническа спецификация №2. Обособена позиция №3 – „Доставка на аварийни скоби, механични, за ремонт на подземно положени напорни водопроводни тръби от стомана, чугун, азбестцимент и PEHD с размери от DN 15 до DN 250 и номинални налягания PN 6, PN 10 и PN 16“ - видовете продукти са общо - 25 бр. обединени по технически параметри в 1 група съгласно Техническа спецификация №3. Количеството и видовете стоки предмет на доставка са съобразно нуждите на Възложителя в рамките на осигурените от него средства за срока на договора.
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Прогнозна стойност на обществената поръчка в лева без ДДС по съответната обособена позиция (ОП): ОП № 1 - 200 000,00 лв. ОП № 2 - 40 000,00 лв. ОП № 3 - 44 000,00 лв. Възложителят не предвижда представяне на гаранция за участие. Участникът избран за изпълнител представя гаранция за изпълнение – в размер на 2% от прогнозната стойност на обществената поръчка в лева без ДДС по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се представят в една от следните форми: - Парична сума внесена в касата на “В и К” АД, гр. Ловеч (адрес гр. Ловеч, ул.”Райна Княгиня” № 1-А, стая № 206) или по сметката на Възложителя: Бенефициент: „В и К” АД – гр. Ловеч; Банка: „Първа Инвестиционна Банка”АД - клон Ловеч; IBAN: BG30 FINV 9150 1015 7885 33 BIC: FINV BGSF и представяне на документ оргинал или копие. - Банкова гаранция в полза на „В и К” АД - гр. Ловеч, оригинал, безусловна и неотмeнима, обхваща целия срок на действие, както следва: Начален срок: не- по късен от датата на сключване на договора и краен срок: не по - ранен от крайния срок на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно разпоредбите на чл. 63 от ЗОП.
Финансирането на обществената поръчка е със собствени средства на Възложителя. Заплащането на всяка изпълнена отделна доставка ще бъде извършено от Възложителя на Изпълнителя в български лева, чрез банков превод по сметката на Изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ дни, считано от датата на издаване на оригинална фактура, въз основа на представяне от Изпълнителя на следните документи: - оригинална фактура; - приемо-предавателен протокол, подписан от представители на Възложителя и на Изпълнителя;
В случай, че участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, но така определеният участник следва да спазва разпоредбата на чл.49 от ППЗОП.
Не се предвиждат.
1. Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя; Минимално изискване: Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката на съответната обособена позиция, за която участника участва и да е в срок на валидност. 2.Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент на участника; Минимално изискване: Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката на съответната обособена позиция, за която участника участва и да е в срок на валидност. 3.Валиден сертификат за съответствие с всички приложения към него – издаден съгласно „Наредбата за съществени изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителни продукти” (обн. ДВ 106/2006 г). Минимално изискване: Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката на съответната обособена позиция, за която участника участва. 4.Валиден сертификат на името на производителя на стоките за използването на инсталация за нанасяне на епоксидно прахово покритие, в съответствие с DIN 30677-T2 (или еквивалентно) и DIN 3476 (или еквивалентно) и в съответствие на всички нормативни изисквания на RAL, качествен показател 662 на GSK – Асоциация по качество за защита при тежък режим на работа при прахово покрити кранове и фитинги, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството за Обособена позиция № 1 (Документът се представя само за Обособена позиция № I ); Миниимално изискване: Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката по Обособена позиция № 1; 5. Каталог/зи /без цени/ относно предмета на поръчката. Каталога/зите да е/са на български език или ако в оригинал езикът е различен от български, придружен/ни с превод на български език; Минимално изискване: Каталогът/зите да е/са с технически данни на продуктите, предмет на обществената поръчка по съответната обособена позиция. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, тези изисквания се прилагат в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
180
Сградата на "ВиК" АД, гр.Ловеч на адрес гр.Ловеч, ул."Райна Княгиня" №1А
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители (пълномощното се представя на комисията и остава за Възложителя в оригинал или заверено копие с гриф “вярно с оригинала” подпис и мокър печат на участник при наличие на такъв), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масово осведомяване могат да присъстват при отварянето на офертие и действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти и оповестяване на предлаганата цена. Информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници, Комисията ще оповестени публично само в интернет страницата на „В и К”АД, гр. Ловеч на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, Рубрика – Обществени поръчки/Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната поръчка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, рубрика – Обществени поръчки/Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура. Разясненията по документацията за участие в процедурата (ако има такива), информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници, както и информация за датата, часа и мястото на теглене на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП (ако има основание за това) ще се публикуват само на Профила на купувача на Възложителя, на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, Рубрика – Обществени поръчки/Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура. Критерий за оценка на офертите: „Най - ниска предложена цена“. За целите на оценката на настоящата процедура за „цена” на участника се счита получената от него оценка К по съответната обособена позиция (ОП).На първо място се класира офертата на участника, получил най- висока оценка К по съответната ОП. ОП№ 1 К =20%*К1 + 3%*К2 + 13%*К3 +10%*К4 + 3%*К5 +15%*К6 + 5%*К7 + 3%*К8 + 3%*К9 + 5%*К10 + 5%*К11 + 15%*К12;където:К1 – е средноаритметична оценка (СО) от оценките на продуктите от гр. І. от Ценова табл. №1 – с тежест 20 % в К; К2 – е СО от оценките на продуктите от гр. II от Ценова табл. №1 с тежест 3% в К; К3 – е СО от оценките на продуктите от гр. III от Ценова табл. №1 с тежест 13% в К; К4 – е СО от оценките на продуктите от гр. IV от Ценова табл. №1 с тежест 10% в К; К5 – е СО от оценките на продуктите от гр. V от Ценова табл. №1 – с тежест 3% в К; К6 – е СО от оценките на продуктите от гр. VI от Ценова табл. №1 – с тежест 15% в К; К7 – е СО от оценките на продуктите от гр. VII от Ценова табл. №1– с тежест 5% в К; К8 – е СО от оценките на продуктите от гр. VIII от Ценова таблица №1 – с тежест 3% в К;К9 – е СО от оценките на продуктите от гр. IX от Ценова табл. №1 - с тежест 3%в К;К10 – е СО от оценките на продуктите от гр. X от Ценова табл. №1 - с тежест 5% в К;К11 – е СО от оценките на продуктите от гр. XI от Ценова табл. №1 с тежест - 5% в К;К12 – е СО от оценките на продуктите от гр. XII от Ценова табл. №1 с тежест 15% в К; СО от оценките на продуктите се изчислява, като сбора от оценките на съответните продукти се раздели на броя на продуктите от съответната група. Оценката за всеки продукт се изчислява по формулата: С = (Ц(min)/ Ц (i) ) х 100, където Ц(min) – предложена миним. ед. цена за продукт; Ц (i) – предложена ед.цена за продукт от съответния оценяван участник; ОП№ 2: К= 20%*К1 + 3%*К2 + 50%*К3 + 2%*К4 + 20%*К5 +5%*К6, където:К1 - СО от оценките на продуктите от гр. I. от Ценова табл. №2 - с тежест 20% в К; К2 - е СО от оценките на продукт. от гр. II от Ценова табл. №2 с тежст 3% в К; К3- е СО от оценките на продукт. от гр. III от Ценова табл. №2 - с тежест 50% в К; К4 - е СО от оценките на продукт. от гр. IV от Ценова табл. №2 - с тежест 2% в К; К5 - е СО от оценките на продукт. от гр. V от Ценова табл. №2 с тежест 20 % в К; К6 - е СО от оценките на продукт. от гр. VI от Ценова табл. №2 с тежест 5% в К; СО от оценките на продуктите се изчислява, като сбора от оценките на съответните продукти се раздели на броя на продуктите от съответната група.Оценката за всеки продукт се изчислява по формулата: С = (Ц(min)/ Ц (i) ) х 100, където Ц(min) – предложена миним. ед. цена за продукт; Ц (i) – предложена ед.цена за продукт от съответния оценяван участник; ОП № 3: К = Средноаритм. оценка (СО) от оценките на всички продукти; СО от оценките на продуктите се изчислява като сбора от оценките на съответните продукти се раздели на броя на продуктите.Оценката за всеки продукт се изчислява по формулата: С = (Ц(min)/ Ц (i) ) х 100, където Ц(min) – предложена миним. ед. цена за продукт; Ц (i) – предложена ед.цена за продукт от съотв. оценяван у-к;
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
14.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
В предмета на поръчката се включва доставка на спирателна и друга арматура за водопроводи – спирателни кранове, пожарни хидранти, въздушници, възвратни клапи, филтри, поплавък-вентили, механични връзки и фасонни части от сферографитен чугун съгласно Техническа спецификация №1. Възложителят ще заявява стоките, предмет на обществената поръчка, съобразно нуждите си и в рамките на осигурените за целта средства.
42130000
Описание:
Обособена позиция №1- „Доставка на спирателна и друга арматура за водопроводи – спирателни кранове, пожарни хидранти, въздушници, възвратни клапи, филтри, поплавък-вентили, механични връзки и фасонни части от сферографитен чугун“; - видовете продукти са общо - 201 бр. обединени по технически параметри в 12 групи съгласно Техническа спецификация №1. Количеството и видовете стоки предмет на доставка са съобразно нуждите на Възложителя в рамките на осигурените от него средства за срока на договора.
Срок на изпълнение на обществената поръчка по ОП №1 : е 24 месеца, считано 04.12.2014 година.
В предмета на поръктата се включва доставка на механични връзки и фасонни части от сив чугун и стомана за водопроводи съгласно Техническа спецификация №2. Възложителят ще заявява стоките, предмет на обществената поръчка, съобразно нуждите си и в рамките на осигурените за целта средства.
42130000
Описание:
Обособена позиция № 2: „Доставка на механични връзки и фасонни части от сив чугун и стомана за водопроводи“ - видовете продукти са общо - 110 бр. обединени по технически параметри в 6 групи съгласно Техническа спецификация №2. Количеството и видовете стоки предмет на доставка са съобразно нуждите на Възложителя в рамките на осигурените от него средства за срока на договора.
Срок на изпълнение на обществената поръчка по ОП №2 е 24 месеца, считано от 27.11.2014 година.
Предмета на поръчката включва доставка на аварийни скоби, механични, за ремонт на подземно положени напорни водопроводни тръби от стомана, чугун, азбестцимент и PEHD с размери от DN 15 до DN 250 и номинални налягания PN 6, PN 10 и PN 16“ съгласно Техническа спецификация №3. Възложителят ще заявява стоките, предмет на обществената поръчка, съобразно нуждите си и в рамките на осигурените за целта средства.
42130000
Описание:
Обособена позиция №3 – „Доставка на аварийни скоби, механични, за ремонт на подземно положени напорни водопроводни тръби от стомана, чугун, азбестцимент и PEHD с размери от DN 15 до DN 250 и номинални налягания PN 6, PN 10 и PN 16“ - видовете продукти са общо - 25 бр. обединени по технически параметри в 1 група съгласно Технич. спецификация №3. Количеството и видовете стоки предмет на доставка са съобразно нуждите на Възложителя в рамките на осигурените от него средства за срока на договора.
Срокът на изпълнение на обществената поръчка по ОП №3 е 24 месеца считано от 02.12.2014 година.