Версия за печат

00991-2014-0005

BG-гр.Ловеч: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"В и К" АД - гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" Nо 1-А, За: Марина Бороджиева, Рeпублика България 5500, гр.Ловеч, Тел.: 068 651142, E-mail: m.borodjieva@wss-lovech.bg, m.borodjieva@gmail.com, Факс: 068 651113

Място/места за контакт: "В и К" АД - гр. Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.wss-lovech.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.wss-lovech.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"В и К" АД - гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" Nо 1-А, За: Калинка Николова, Република България 5500, гр.Ловеч, Тел.: 068 651112

Място/места за контакт: Стая № 204 деловодство на "ВиК" АД, гр.Ловеч

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на спирателна, друга водопроводна арматура и принадлежности за изграждане и аварийни ремонти на водоснабдителни мрежи за питейна вода”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставката на заявените стоки се извършва от Изпълнителя до централната складовата база на „В и К” АД в гр. Ловеч, ул. ”Баховско шосе” или до поделенията на Възложителя – в гр. Луковит, гр. Тетевен, гр. Угърчин и гр. Ябланица - определени в предварителната писмена заявка за доставка на стоките.
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка е с наименование: „Доставка на спирателна, друга водопроводна арматура и принадлежности за изграждане и аварийни ремонти на водоснабдителни мрежи за питейна вода” Обществената поръчка включва 3 обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1: „Доставка на спирателна и друга арматура за водопроводи – спирателни кранове, пожарни хидранти, въздушници, възвратни клапи, филтри, поплавък-вентили, механични връзки и фасонни части от сферографитен чугун“; - Обособена позиция № 2: „Доставка на механични връзки и фасонни части от сив чугун и стомана за водопроводи“; - Обособена позиция №3: „Доставка на аварийни скоби, механични, за ремонт на подземно положени напорни водопроводни тръби от стомана, чугун, азбестцимент и PEHD с размери от DN 15 до DN 250 и номинални налягания PN 6, PN 10 и PN 16“. Срокът на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция е както следва: 24 месеца, считано от: - За ОП№1 от 04.12.2014г.; - За ОП№2 от 27.11.2014г.; - За ОП№3 от 02.12.2014г.; Възложителят ще заявява стоките, предмет на обществената поръчка, съобразно нуждите си и в рамките на осигурените за целта средства.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42130000

Описание:

Кранове, клапани и подобни устройства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция №1- „Доставка на спирателна и друга арматура за водопроводи – спирателни кранове, пожарни хидранти, въздушници, възвратни клапи, филтри, поплавък-вентили, механични връзки и фасонни части от сферографитен чугун“; - видовете продукти са общо - 201 бр. обединени по технически параметри в 12 групи съгласно Техническа спецификация №1. Обособена позиция № 2: „Доставка на механични връзки и фасонни части от сив чугун и стомана за водопроводи“ - видовете продукти са общо - 110 бр. обединени по технически параметри в 6 групи съгласно Техническа спецификация №2. Обособена позиция №3 – „Доставка на аварийни скоби, механични, за ремонт на подземно положени напорни водопроводни тръби от стомана, чугун, азбестцимент и PEHD с размери от DN 15 до DN 250 и номинални налягания PN 6, PN 10 и PN 16“ - видовете продукти са общо - 25 бр. обединени по технически параметри в 1 група съгласно Техническа спецификация №3. Количеството и видовете стоки предмет на доставка са съобразно нуждите на Възложителя в рамките на осигурените от него средства за срока на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
284000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Прогнозна стойност на обществената поръчка в лева без ДДС по съответната обособена позиция (ОП): ОП № 1 - 200 000,00 лв. ОП № 2 - 40 000,00 лв. ОП № 3 - 44 000,00 лв. Възложителят не предвижда представяне на гаранция за участие. Участникът избран за изпълнител представя гаранция за изпълнение – в размер на 2% от прогнозната стойност на обществената поръчка в лева без ДДС по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се представят в една от следните форми: - Парична сума внесена в касата на “В и К” АД, гр. Ловеч (адрес гр. Ловеч, ул.”Райна Княгиня” № 1-А, стая № 206) или по сметката на Възложителя: Бенефициент: „В и К” АД – гр. Ловеч; Банка: „Първа Инвестиционна Банка”АД - клон Ловеч; IBAN: BG30 FINV 9150 1015 7885 33 BIC: FINV BGSF и представяне на документ оргинал или копие. - Банкова гаранция в полза на „В и К” АД - гр. Ловеч, оригинал, безусловна и неотмeнима, обхваща целия срок на действие, както следва: Начален срок: не- по късен от датата на сключване на договора и краен срок: не по - ранен от крайния срок на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно разпоредбите на чл. 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка е със собствени средства на Възложителя. Заплащането на всяка изпълнена отделна доставка ще бъде извършено от Възложителя на Изпълнителя в български лева, чрез банков превод по сметката на Изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ дни, считано от датата на издаване на оригинална фактура, въз основа на представяне от Изпълнителя на следните документи: - оригинална фактура; - приемо-предавателен протокол, подписан от представители на Възложителя и на Изпълнителя;

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, но така определеният участник следва да спазва разпоредбата на чл.49 от ППЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: 1.Оферта - образец, оригинал; 2 Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника -образец, оригинал; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в настоящата процедурата - оригинал, (представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от лицата, които имат право на това, съгласно документите за регистрация на участника, а от изрично упълномощен техен представител; 4. Регистрационни документи на участника: Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е чуждестранно лице, документът се представя в официален превод.Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат и удостоверения за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие). Чуждестранните юридически лица прилагат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. 5. Документ за създаване на обединение за участие в процедурата (договор или споразумение) /ако е приложимо/– представя се в случай, че участва обединение, което не е юридическо лице – оригинал или нотариално заверено копие; 6. Административни данни – образец, оригинал; 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.“а-д“ от ЗОП - примерен образец, оригинал; 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - примерен образец, оригинал; 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП - примерен образец, оригинал; 10. Декларация за участие на подизпълнители - образец, оригинал; 11. Декларация от подизпълнител за запознаване с условията на процедурата – образец, оригинал /ако е приложимо/; 12. Декларация/ции или Документ/ти, удостоверяващ/щи, че участникът е производител на стоките, предмет на поръчката или е оторизиран представител на производителя за българския пазар – свободен текст, оригинал или заверено копие; 13.Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката - съгласно т.III.2.3.; 14.Декларация за приемане на условията в проекта на договора - образец, оригинал; 15.Декларация за срока на изпълнение на поръчката – образец, оригинал ; 16.Техническо предложение за изпълнение на поръчката – образец, оригинал с приложени: 16.1.Технически предложения за изпълнение на поръчката по Техническа спецификация № 1 /ОП№ 1/ – таблици - образец, оригинал; 16.2.Технически предложения за изпълнение на поръчката по Техническа спецификация № 2 /ОП№ 2/ – таблици - образец, оригинал; 16.3.Техническо предложение за изпълнение на поръчката по Техническа спецификация № 3 /ОП№ 3/ – таблица - образец, оригинал; 17.Предлагана цена – образец, оригинал с приложени: 17.1. Ценова таблица по ОП№ 1 - образец, оригинал; 17.2. Ценова таблица по ОП№ 2 - образец, оригинал; 17.3. Ценова таблица по ОП№ 3 - образец, оригинал; Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т.1, б.“а-д“, т.2, т.3, и ал. 5 от ЗОП . Участник, който представи оферта, която не отговаря на изискванията на ЗОП и ППЗОП и условията и изискванията за участие и провеждане на тази процедура описани в документацията за участие се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се предвиждат.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя; Минимално изискване: Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката на съответната обособена позиция, за която участника участва и да е в срок на валидност. 2.Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент на участника; Минимално изискване: Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката на съответната обособена позиция, за която участника участва и да е в срок на валидност. 3.Валиден сертификат за съответствие с всички приложения към него – издаден съгласно „Наредбата за съществени изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителни продукти” (обн. ДВ 106/2006 г). Минимално изискване: Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката на съответната обособена позиция, за която участника участва. 4.Валиден сертификат на името на производителя на стоките за използването на инсталация за нанасяне на епоксидно прахово покритие, в съответствие с DIN 30677-T2 (или еквивалентно) и DIN 3476 (или еквивалентно) и в съответствие на всички нормативни изисквания на RAL, качествен показател 662 на GSK – Асоциация по качество за защита при тежък режим на работа при прахово покрити кранове и фитинги, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството за Обособена позиция № 1 (Документът се представя само за Обособена позиция № I ); Миниимално изискване: Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката по Обособена позиция № 1; 5. Каталог/зи /без цени/ относно предмета на поръчката. Каталога/зите да е/са на български език или ако в оригинал езикът е различен от български, придружен/ни с превод на български език; Минимално изискване: Каталогът/зите да е/са с технически данни на продуктите, предмет на обществената поръчка по съответната обособена позиция. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, тези изисквания се прилагат в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на "ВиК" АД, гр.Ловеч на адрес гр.Ловеч, ул."Райна Княгиня" №1А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители (пълномощното се представя на комисията и остава за Възложителя в оригинал или заверено копие с гриф “вярно с оригинала” подпис и мокър печат на участник при наличие на такъв), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масово осведомяване могат да присъстват при отварянето на офертие и действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти и оповестяване на предлаганата цена. Информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници, Комисията ще оповестени публично само в интернет страницата на „В и К”АД, гр. Ловеч на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, Рубрика – Обществени поръчки/Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната поръчка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, рубрика – Обществени поръчки/Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура. Разясненията по документацията за участие в процедурата (ако има такива), информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници, както и информация за датата, часа и мястото на теглене на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП (ако има основание за това) ще се публикуват само на Профила на купувача на Възложителя, на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, Рубрика – Обществени поръчки/Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура. Критерий за оценка на офертите: „Най - ниска предложена цена“. За целите на оценката на настоящата процедура за „цена” на участника се счита получената от него оценка К по съответната обособена позиция (ОП).На първо място се класира офертата на участника, получил най- висока оценка К по съответната ОП. ОП№ 1 К =20%*К1 + 3%*К2 + 13%*К3 +10%*К4 + 3%*К5 +15%*К6 + 5%*К7 + 3%*К8 + 3%*К9 + 5%*К10 + 5%*К11 + 15%*К12;където:К1 – е средноаритметична оценка (СО) от оценките на продуктите от гр. І. от Ценова табл. №1 – с тежест 20 % в К; К2 – е СО от оценките на продуктите от гр. II от Ценова табл. №1 с тежест 3% в К; К3 – е СО от оценките на продуктите от гр. III от Ценова табл. №1 с тежест 13% в К; К4 – е СО от оценките на продуктите от гр. IV от Ценова табл. №1 с тежест 10% в К; К5 – е СО от оценките на продуктите от гр. V от Ценова табл. №1 – с тежест 3% в К; К6 – е СО от оценките на продуктите от гр. VI от Ценова табл. №1 – с тежест 15% в К; К7 – е СО от оценките на продуктите от гр. VII от Ценова табл. №1– с тежест 5% в К; К8 – е СО от оценките на продуктите от гр. VIII от Ценова таблица №1 – с тежест 3% в К;К9 – е СО от оценките на продуктите от гр. IX от Ценова табл. №1 - с тежест 3%в К;К10 – е СО от оценките на продуктите от гр. X от Ценова табл. №1 - с тежест 5% в К;К11 – е СО от оценките на продуктите от гр. XI от Ценова табл. №1 с тежест - 5% в К;К12 – е СО от оценките на продуктите от гр. XII от Ценова табл. №1 с тежест 15% в К; СО от оценките на продуктите се изчислява, като сбора от оценките на съответните продукти се раздели на броя на продуктите от съответната група. Оценката за всеки продукт се изчислява по формулата: С = (Ц(min)/ Ц (i) ) х 100, където Ц(min) – предложена миним. ед. цена за продукт; Ц (i) – предложена ед.цена за продукт от съответния оценяван участник; ОП№ 2: К= 20%*К1 + 3%*К2 + 50%*К3 + 2%*К4 + 20%*К5 +5%*К6, където:К1 - СО от оценките на продуктите от гр. I. от Ценова табл. №2 - с тежест 20% в К; К2 - е СО от оценките на продукт. от гр. II от Ценова табл. №2 с тежст 3% в К; К3- е СО от оценките на продукт. от гр. III от Ценова табл. №2 - с тежест 50% в К; К4 - е СО от оценките на продукт. от гр. IV от Ценова табл. №2 - с тежест 2% в К; К5 - е СО от оценките на продукт. от гр. V от Ценова табл. №2 с тежест 20 % в К; К6 - е СО от оценките на продукт. от гр. VI от Ценова табл. №2 с тежест 5% в К; СО от оценките на продуктите се изчислява, като сбора от оценките на съответните продукти се раздели на броя на продуктите от съответната група.Оценката за всеки продукт се изчислява по формулата: С = (Ц(min)/ Ц (i) ) х 100, където Ц(min) – предложена миним. ед. цена за продукт; Ц (i) – предложена ед.цена за продукт от съответния оценяван участник; ОП № 3: К = Средноаритм. оценка (СО) от оценките на всички продукти; СО от оценките на продуктите се изчислява като сбора от оценките на съответните продукти се раздели на броя на продуктите.Оценката за всеки продукт се изчислява по формулата: С = (Ц(min)/ Ц (i) ) х 100, където Ц(min) – предложена миним. ед. цена за продукт; Ц (i) – предложена ед.цена за продукт от съотв. оценяван у-к;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на спирателна и друга арматура за водопроводи – спирателни кранове, пожарни хидранти, въздушници, възвратни клапи, филтри, поплавък-вентили, механични връзки и фасонни части от сферографитен чугун“
1) Кратко описание

В предмета на поръчката се включва доставка на спирателна и друга арматура за водопроводи – спирателни кранове, пожарни хидранти, въздушници, възвратни клапи, филтри, поплавък-вентили, механични връзки и фасонни части от сферографитен чугун съгласно Техническа спецификация №1. Възложителят ще заявява стоките, предмет на обществената поръчка, съобразно нуждите си и в рамките на осигурените за целта средства.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42130000

Описание:

Кранове, клапани и подобни устройства

3) Количество или обем

Обособена позиция №1- „Доставка на спирателна и друга арматура за водопроводи – спирателни кранове, пожарни хидранти, въздушници, възвратни клапи, филтри, поплавък-вентили, механични връзки и фасонни части от сферографитен чугун“; - видовете продукти са общо - 201 бр. обединени по технически параметри в 12 групи съгласно Техническа спецификация №1. Количеството и видовете стоки предмет на доставка са съобразно нуждите на Възложителя в рамките на осигурените от него средства за срока на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
200000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Срок на изпълнение на обществената поръчка по ОП №1 : е 24 месеца, считано 04.12.2014 година.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на механични връзки и фасонни части от сив чугун и стомана за водопроводи“
1) Кратко описание

В предмета на поръктата се включва доставка на механични връзки и фасонни части от сив чугун и стомана за водопроводи съгласно Техническа спецификация №2. Възложителят ще заявява стоките, предмет на обществената поръчка, съобразно нуждите си и в рамките на осигурените за целта средства.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42130000

Описание:

Кранове, клапани и подобни устройства

3) Количество или обем

Обособена позиция № 2: „Доставка на механични връзки и фасонни части от сив чугун и стомана за водопроводи“ - видовете продукти са общо - 110 бр. обединени по технически параметри в 6 групи съгласно Техническа спецификация №2. Количеството и видовете стоки предмет на доставка са съобразно нуждите на Възложителя в рамките на осигурените от него средства за срока на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
40000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Срок на изпълнение на обществената поръчка по ОП №2 е 24 месеца, считано от 27.11.2014 година.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на аварийни скоби, механични, за ремонт на подземно положени напорни водопроводни тръби от стомана, чугун, азбестцимент и PEHD с размери от DN 15 до DN 250 и номинални налягания PN 6, PN 10 и PN 16“
1) Кратко описание

Предмета на поръчката включва доставка на аварийни скоби, механични, за ремонт на подземно положени напорни водопроводни тръби от стомана, чугун, азбестцимент и PEHD с размери от DN 15 до DN 250 и номинални налягания PN 6, PN 10 и PN 16“ съгласно Техническа спецификация №3. Възложителят ще заявява стоките, предмет на обществената поръчка, съобразно нуждите си и в рамките на осигурените за целта средства.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42130000

Описание:

Кранове, клапани и подобни устройства

3) Количество или обем

Обособена позиция №3 – „Доставка на аварийни скоби, механични, за ремонт на подземно положени напорни водопроводни тръби от стомана, чугун, азбестцимент и PEHD с размери от DN 15 до DN 250 и номинални налягания PN 6, PN 10 и PN 16“ - видовете продукти са общо - 25 бр. обединени по технически параметри в 1 група съгласно Технич. спецификация №3. Количеството и видовете стоки предмет на доставка са съобразно нуждите на Възложителя в рамките на осигурените от него средства за срока на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
44000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Срокът на изпълнение на обществената поръчка по ОП №3 е 24 месеца считано от 02.12.2014 година.