Версия за печат

00073-2014-0020

BG-Велико Търново: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл.Майка България №2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.veliko-turnovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Мариела Велкова Цонева - Директор Дирекция „ Общинско развитие”, арх.Николай Малаков - гл.архитект на общината и ръководител на проекта, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 301; 062619 519

Място/места за контакт: Дирекция „ Общинско развитие" и гл.архитект на Общината

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Иво Крумов Лазаров, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 108

Място/места за контакт: “Център за услуги и информация на граждани”

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„СМР на допълнителни обекти във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, по обособени позиции. Об.Поз.1 „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски” Об.Поз. 2 „Парк „Никола Габровски” -реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК”. Об.Поз. 3 „Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система”. Об.Поз. 4 „Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ” Об.Поз. 5 „Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов” Работите се възлагат само при подсигурено финансиране. Възлагането на работи е само при осигуряване на финансиране и в съответствие с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от дата 20.05.2013г. по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г." За изграждането на обектите в обхвата на позициите не е осигурено финансиране по договора за безвъзмездна финансова помощ. Възлагането на работите е само при условие на подписване на допълнително споразумение към договора за безвъзмездна финансова помощ.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„СМР на допълнителни обекти във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, по обособени позиции. е част от изпълнението на проект „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” представен от бенефициента Община Велико Търново и одобрен от Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие", операция 1.4. „Подобряване на физическата среда и превенция на риска", по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012: „Зелена и достъпна градска среда", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Работите се възлагат само при подсигурено финансиране. Обществената поръчка включва обособени позиции, както следва: Об.Поз.1 „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски” Прогнозна стойност – 415 036,56 лв. без ДДС. В обхвата на позицията са видове работи: ремонт на стъпала; ремонт плочници; отводняване: ревизия и продухване отводнителна канализация, демонтаж линейни отводнителни решетки, доставка и монтаж чугунени отводнителни решетки със заключване. Об.Поз. 2 „Парк „Никола Габровски” -реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК”.Прогнозна стойност – 354 743,25 лв. без ДДС. В обхвата на позицията са видове работи по игрище, ограда, алейна мрежа, детска площадка, поливна система, тоалетна с външно ВиК. Об.Поз. 3 „Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система”. Прогнозна стойност – 397 675,41 лв. без ДДС. В обхвата на позицията са видове работи по реконструкция на алейна мрежа, в това число разваляне на настилка от бетонови плочи, демонтаж на съществуващи бордюри; настилка от вивропресовани павета, поливна система и др. Об.Поз. 4 „Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ” Прогнозна стойност – 441 803,14 лв. без ДДС. В обхвата на позицията са видове работи по разваляне на бетонова настилка с дебелина 15 см., натоварване и превоз на 10 км.; разваляне на тротоарна настилка от бетонови плочи, вкл. сортиране на плочите; настилка от вибропресовани павета, работи по поливна система и др. Об.Поз. 5 „Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов” Прогнозна стойност – 324 873,36 лв. без ДДС. В обхвата на позицията са видове работи по вертикална планировка, алейна мрежа, площадка за скейтборд, игрище.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236119, 45112711, 45233161, 45236210, 45212200, 45212100, 45232120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Об.Поз.1 Обектът е частна общинска собственост (Акт № 687). С настоящия проект се предвижна ремонт на алейна мрежа в пространството пред ДКС «Васил Левски». Предвижда се демонтаж и нареждане на каменни блокове с които са изпълнени стъпалата пред спортната зала. Ще се демонтират и пренаредят всички настилки по алеите, които са изпълнени с плочи и павета. На някой места се предвижда подмяната им с нови. Ще се извърши ревизия на отводнителната система на площадното пространство. Ще се извърши ремонт и реконструкция на същата. Тъй като стоманобетоновата конструкция под съществуващите стъпала, както и повечето подпорни стени са компрометирани, се предвижда изграждането на нови стоманобетонови елементи. С проекта се предвижда и подмяна на част от бордюрите на алейната мрежа.Очаквани продукти/резултати: пешеходна мрежа (2154 кв.м); отводнителни решетки (92 м); Об.Поз. 2: Обектът е публична общинска собственост (Акт № 3015). С настоящият проект се предвижда доизграждане на ограда на парка и монтирането на врата на южния вход. Ще се създадат нови алеи с каменни плочи, в съответствие със съществуващата каменна настилка. Ще се изгради спортна площадка с покритие от изкуствена трева. Зоната на игрището ще се огради с метална ажурена ограда за спортни съоръжения. Оградата ще е с обща височина до 280 см от прилежащия терен 30 см, плътна бетонова част и 250 см оградни елементи за спортни съоръжения. Ще се поставят метални седалки на скамейките до игрището. Предвижда се да се монтира фитнес на открито и детски съоръжения за деца от 0-3 год. и от 3-12 год. Детските съоръжения са модулни и представляват комплекс от три пързалки и две или три люлки. Терените на детските площадки ще бъдат изпълнени с гумена, ударопоглъщаща настилка с дебелина 4 см, съгласно изискванията за безопасност и Наредба №1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. Ще се изгради поливна система. Ще бъде извършен ремонт на съществуваща тоалетна.Очаквани продукти/резултати: изградена спортни площадки (800 кв.м); рехабилитирана алейна мрежа (458 кв.м), реконструирана детски площадки (290 кв.м), изградена поливна система (1); ремонтирана тоалетна (1 бр.); кошчета за отпадъци (22); седалки с облегалка (116); ограда (60 м).Об.Поз. 3: Обектът е публична общинска собственост (Акт № 1140). С настоящият проект се предвижда разширение на част от съществуващата алейна мрежа с цел преминаване на механизация и по – лесно обслужване на парка. Останалата част от алейната мрежа е обект на основен ремонт, подмяна на съществуващите плочи с настилка от вибропресовани бетонни павета с минимална дебелина 5,5 см - 90% сиви и 10% червени павета и довършване на алейната мрежа с цел осигуряване достъп от околните улици. Ще бъде изградена поливна система. Ще се изгради поливна система, която ще обхване 23 090 кв.м от зелените площи, които ще се напояват със системи за стационарно дъждуване с дефлекторни или роторни потъващи разпръсквачи. Очаквани продукти/резултати: подобрена паркова среда, озеленени площи, детски площадки в т.ч. рехабилитирана алейна мрежа (3 929 кв.м), изградена поливна система (1 бр.)Об.Поз. 4: Обектът е публична общинска собственост (Акт № 1140; №3040; 4589; 4591; 4588; 4593).Територията, обхващаща обектите е с площ около 10 дка и обхваща строителни квартали 353, 636, 637. Очаквани продукти/резултати: Осигурени паркоместа (100 бр.); пешеходни алеи (2980 кв.м); тротоарна настилка от бетонови плочи (110 кв.м); изградена поливна система (1);Об.Поз. 5: Обектът е частна общинска собственост (Акт № 5540). Предвижда се изграждане на спортна площадка за баскетболно игрище и съоръжения за скейтборд и колела. Очаквани продукти/резултати: изградено баскетболното игрище с площ 504 кв.м; Площадка за скейтборд с площ 350 кв.м; рехабилитирана алейна мрежа – 527 кв.м; кошчета за отпадъци (12); дървена предпазна ограда (169м); предпазна ограда от метални пана (136м); седалки с облегалка (116);

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

20.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП гаранцията за участие по позиции е както следва: за позиция 1-ва - 4000/четири хиляди/ лева; за позиция 2-ра – 3000/три хиляди/ лева; за 3-та позиция - 3000/три хиляди/ лева; за позиция 4-та- 4000/четири хиляди/ лева; за позиция 5-та- 3000 /три хиляди/ лева, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Съгласно чл. 59, ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение се определя на 1 % от стойността на позицията. Гаранцията за изпълнение и за участие може да бъде представена под формата на парична сума или като банкова гаранция - безусловна и неотменима, като срока на валидност на банковата гаранция за участие трябва да бъде не- по- малък от 6/шест /месеца, считано от крайния срок за получаване на оферти, а срока на банковата гаранция за изпълнение, задължително е с два месеца по- дълъг от срока за изпълнение на договора.Участникът или респективно определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници- след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.1 и т.2 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ изисква безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съобразена с условията в документацията за обществената поръчка. Гаранцията за авансово плащане обезпечава ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и служи за възстановяване на извършените авансово плащания при неизпълнение на договорните задължения от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Аванс, в размер до 35 % се превежда след осигуряване на средствата за същия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в 30 дневен срок по банков път. Стойността на аванса се удържа при извършени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ плащания. Междинно плащане се извършва според степента на изпълнение, удостоверено с документи - протокол за действително извършени работи и другите изискуеми документи, проверени и подписани от лицето осъществяващо инвеститорски контрол и строителен надзор и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 дневен срок по банков път. Окончателно плащане се извършва в 30 дневен срок по банков път и след приемане на работата и представяне от страна на Изпълнителя на протокол за действително извършени работи и другите изискуеми документи, проверени и подписани от лицето осъществяващо инвеститорски контрол и строителен надзор и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В случаите, когато са констатирани недостатъци, сумата се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 дневен срок след отстраняването им.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Ако участника определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица не е длъжен да създаде юридическо лице преди подписване на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срокът за изпълнение на проект:„Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 , който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие” е 24 месеца, считано от датата на подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ - 20.05.2013г. Дейностите, обект на поръчката следва да приключат до 20.01.2015г. Датата 20.01.2015г.е прогнозна , определена на база прогнозен график за реализиране на дейностите по проекта. Същата е възможно да бъде актуализирана при възникване на обстоятелства , изискващи спиране на срока по проекта, съгласно ДБФП. В горния случай се запазва предложения от участника срок за изпълнение, който тече и приключва в рамките на определения нов срок по проект „Град Велико Търново- зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”. Предложения от участниците срок за изпълнение не може да бъде по- дълги от определените максимални срокове за изпълнение за всяка позиция.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 "Документи за подбор":1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от ЗТР , когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец.Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, участниците-ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние.Чужд. юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.При участие на чуждест. лице- копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за обединение - заверено копие от договор за създаване на обединението, документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият 2.Административни сведения 3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата-оригинал - представя се, когато офертата/ или някой документ от нея/ не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4.Документ за регистрация по ЗДДС-ако е регистриран (копие). Ако участника не е регистриран по ЗДДС, указва това в офертата си.Регистрация по ЗДДС се изисква, когато това е приложимо.5.Декларация за запознаване с документацията за участие и за липса на възражения.6.Декларация по образец, относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1,т.1/ от „а” до „д”/; чл.47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП.7.Декларация по образец, относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и чл.47, ал.5,т.2 от ЗОП.8.Информация за подизпълнители по образец, съдържаща информация относно вида на работите, които подизпълнителя ще извършва, както и дела на тяхното участие.9.Декларация, че участникът ще отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа-когато е приложимо. 10.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата-когато е приложимо.11.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал. 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. ;13.Списък на документите, съдържащи се в офертата подписан от участника. ІІ.Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката": 1.Техническо предложение .2.образец на Оферта, съдържаща и срок за изпълнение на поръчката. ІІІ. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена":Ценово предложение по образец; Остойностена количествена сметка;Анализи, от които да е видно ценообразуването. Възложителят отстранява от участие в процедурата, след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 ЗОП участник:1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП;2. за когото са налице обстоятелства по чл.47 ал.1,т.1/ от „а” до „д”/; чл.47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, т.1 и по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и чл.47, ал.5,т.2 от ЗОП; 3. който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; 5. за когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор и в други предвидени в документацията за участие и в ЗОП случаи.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участник е обединение, което не е ЮЛ:1. документите по чл.56, ал.1, т.1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или ЮЛ,включено в обединението; 2. документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Информация за общия оборот и за оборота на строителството за последните три приключили финансови години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността. 2. Отчет за приходите и разходите, както и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство (приложение към Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия) за предходните три финансови години (2011г.- 2013 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - копия заверени от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. *Забележка: Изискването за представяне на Отчет за приходите и разходите не важи за участници, представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър.
Минимални изисквания: Минимално изискване към т.1 и 2: За позиция 1-ва: Участникът трябва да е сформирал мин. общ оборот за последните три приключили фин. год (2011- 2013), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 1 200 000 лева без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2011- 2013), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 1 000 000 лв. без ДДС. За позиция 2-ра: Участникът трябва да е сформирал мин. общ оборот за последните три приключили фин. год (2011- 2013), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 1 000 000 лева без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2011- 2013), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 900 000 лв. без ДДС. За позиция 3-та: Участникът трябва да е сформирал мин. общ оборот за последните три приключили фин. год (2011- 2013), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 1 000 000 лева без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2011- 2013), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 900 000 лв. без ДДС. За позиция 4-та: Участникът трябва да е сформирал мин. общ оборот за последните три приключили фин. год (2011- 2013), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 1 200 000 лева без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2011- 2013), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 1 000 000 лв. без ДДС. За позиция 5-та: Участникът трябва да е сформирал мин. общ оборот за последните три приключили фин. год (2011- 2013), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 900 000 лева без ДДС; Участникът трябва да е сформирал мин. оборот от СМР за последните три фин. год. (2011- 2013), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 890 000 лв. без ДДС. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договори за строителство, изпълнени през последните пет години, считано от крайния срок за получаване на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на работите, придружен с документи, удостоверяващи образованието и/или професионалната квалификация и/или професионалният опит на минимално изискуемите лица за доказване съответствието им с минималните изисквания за тях. 3. Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. В случай, че участника не е регистриран в ЦПРС, той прилага декларация, че е запознат с изискванията за регистрация в регистъра, отговаря на тях и в случай на избирането му за изпълнител ще се регистрира в едномесечен срок от датата на определянето му за изпълнител. 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка.Участниците доказват наличната техника със заверени копия на регистрационни талони или с други документи, удостоверяващи собствеността или с договори за наем или с други подходящи документи /фактури за закупуване, инвентарен опис, договори за лизинг и др., /. Съгласно чл.51а, ал.1 ЗОП участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: Минимално изискване по т.1: Участникът да е изпълнил най-малко 1 договор с предмет СМР, завършен през последните 5 г., считано до крайния срок за получаване на оферти. Минимално изискване по т.2: Участникът трябва да разполага с мин. персонал за изпълнение на работите, вкл. в обхвата на поръчката с долу посочената квалиф. или еквивалентна, както следва: - Технически ръководител – 1 лице., строит. инженер или еквивалент с опит като технически ръководител мин. 3 г. - Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, притежаващ удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на тази дейност, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 1 год. - шофьор Минимално изискване по т.3: Участникът трябва да е регистриран в ЦПРС за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията и групата на обекта, или еквивалентен документ за чуждестранни участници или деклариране на изисканите обстоятелства: - за 1-ва позиция- ІV категория, ІV група. - за 2-ра позиция- ІІІ категория, ІV група - за 3-та позиция- ІІІ категория, ІV група - за 4-та позиция- ІІІ категория, ІV група - за 5-та позиция- V категория, ІV група Минимално изискване по т.4 Участника трябва да разполага с необходимата техника, както следва: - товарен автомобил /самосвал/ – мин. 1 брой - Багер 1бр. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател - Ценови критерий - П1; тежест: 30
Показател: Показател - „СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” - П2; тежест: 10
Показател: Показател - „МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” включващ следните подпоказатели: Организация на работа с тежест 60% и Управление на риска - с тежест 40% - П3; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в стая 317 в сградата на Община В. Търново всеки работен ден до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 24 /двадесет и четири/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. Документацията за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване на факс 062/ 619 251 с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Община Велико Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се открива във връзка с проект: „Град Велико Търново- зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” по Договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от 20.05.2013г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5 , т.1 и ал.6 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Велико Търново, пл.Майка България №2, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619508, Факс: 062 619508

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Об.Поз.1 „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски”
1) Кратко описание

Обектът е частна общинска собственост (Акт № 687). С настоящия проект се предвижна ремонт на алейна мрежа в пространството пред ДКС «Васил Левски». Предвижда се демонтаж и нареждане на каменни блокове с които са изпълнени стъпалата пред спортната зала. Ще се демонтират и пренаредят всички настилки по алеите, които са изпълнени с плочи и павета. На някой места се предвижда подмяната им с нови. Ще се извърши ревизия на отводнителната система на площадното пространство. Ще се извърши ремонт и реконструкция на същата. Тъй като стоманобетоновата конструкция под съществуващите стъпала, както и повечето подпорни стени са компрометирани, се предвижда изграждането на нови стоманобетонови елементи. С проекта се предвижда и подмяна на част от бордюрите на алейната мрежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45112711

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по оформяне на паркове

3) Количество или обем

Очаквани продукти/резултати: пешеходна мрежа (2154 кв.м); отводнителни решетки (92 м);

Прогнозна стойност, без ДДС
415036.56 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4
5) Допълнителна информация

Възлагането на работи е само при осигуряване на финансиране и в съответствие с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от дата 20.05.2013г. по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г." За изграждането на обектите в обхвата на позициите не е осигурено финансиране по договора за безвъзмездна финансова помощ. Възлагането на работите е само при условие на подписване на допълнително споразумение към договора за безвъзмездна финансова помощ.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Об.Поз. 2 „Парк „Никола Габровски” -реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК”.
1) Кратко описание

Обектът е публична общинска собственост (Акт № 3015). Районът е благоустроен с изградена мрежа на техническата инфраструктура – с пътища с трайна настилка и уличен водопровод с противопожарни хидранти. С настоящият проект се предвижда доизграждане на ограда на парка и монтирането на врата на южния вход. Ще се създадат нови алеи с каменни плочи, в съответствие със съществуващата каменна настилка. Ще се изгради спортна площадка с покритие от изкуствена трева. Зоната на игрището ще се огради с метална ажурена ограда за спортни съоръжения. Оградата ще е с обща височина до 280 см от прилежащия терен 30 см, плътна бетонова част и 250 см оградни елементи за спортни съоръжения. Ще се поставят метални седалки на скамейките до игрището. Предвижда се да се монтира фитнес на открито и детски съоръжения за деца от 0-3 год. и от 3-12 год. Детските съоръжения са модулни и представляват комплекс от три пързалки и две или три люлки. Терените на детските площадки ще бъдат изпълнени с гумена, ударопоглъщаща настилка с дебелина 4 см, съгласно изискванията за безопасност и Наредба №1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. Ще се изгради поливна система. Ще бъде извършен ремонт на съществуваща тоалетна.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45112711, 45236210, 45212100, 45232120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи

3) Количество или обем

Очаквани продукти/резултати: изградена спортни площадки (800 кв.м); рехабилитирана алейна мрежа (458 кв.м), реконструирана детски площадки (290 кв.м), изградена поливна система (1); ремонтирана тоалетна (1 бр.); кошчета за отпадъци (22); седалки с облегалка (116); ограда (60 м).

Прогнозна стойност, без ДДС
354743.25 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3
5) Допълнителна информация

Възлагането на работи е само при осигуряване на финансиране и в съответствие с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от дата 20.05.2013г. по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г." За изграждането на обектите в обхвата на позициите не е осигурено финансиране по договора за безвъзмездна финансова помощ. Възлагането на работите е само при условие на подписване на допълнително споразумение към договора за безвъзмездна финансова помощ.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Об.Поз. 3 „Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система”
1) Кратко описание

Обектът е публична общинска собственост (Акт № 1140). Районът е благоустроен с изградена мрежа на техническата инфраструктура – с пътища с трайна настилка и уличен водопровод с противопожарни хидранти. С настоящият проект се предвижда разширение на част от съществуващата алейна мрежа с цел преминаване на механизация и по – лесно обслужване на парка. Останалата част от алейната мрежа е обект на основен ремонт, подмяна на съществуващите плочи с настилка от вибропресовани бетонни павета с минимална дебелина 5,5 см - 90% сиви и 10% червени павета и довършване на алейната мрежа с цел осигуряване достъп от околните улици. Ще бъде изградена поливна система. Ще се изгради поливна система, която ще обхване 23 090 кв.м от зелените площи, които ще се напояват със системи за стационарно дъждуване с дефлекторни или роторни потъващи разпръсквачи.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45112711, 45232120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи

3) Количество или обем

Очаквани продукти/резултати: подобрена паркова среда, озеленени площи, детски площадки в т.ч. рехабилитирана алейна мрежа (3 929 кв.м), изградена поливна система (1 бр.)

Прогнозна стойност, без ДДС
397675.41 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3
5) Допълнителна информация

Възлагането на работи е само при осигуряване на финансиране и в съответствие с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от дата 20.05.2013г. по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г." За изграждането на обектите в обхвата на позициите не е осигурено финансиране по договора за безвъзмездна финансова помощ. Възлагането на работите е само при условие на подписване на допълнително споразумение към договора за безвъзмездна финансова помощ.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Об.Поз. 4 „Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ”
1) Кратко описание

Обектът е публична общинска собственост (Акт № 1140; №3040; 4589; 4591; 4588; 4593). Територията, обхващаща обектите е с площ около 10 дка и обхваща строителни квартали 353, 636, 637. Изграждането на жилищния комплекс е започнало през 1970-1980г. В сравнително добро състояние. Недостатъчни са наличните паркоместа. В сегашната ситуация хаотично разположени и нерегламентирани спрямо междублоковите пространства. Не балансирано е разполагането на контейнерите за смет, които в повечето случаи са поставени на пътното платно и създават конфликтни ситуации при паркиране. Недостатъчно, в повечето случаи хаотично разположено. Тревните площи се нуждаят от обновяване. Проектът решава в голяма част и пълнота проблемите с благоустрояването и паркирането. Обособени са регламентирани паркоместа /открити паркинги/ за около 100 автомобила. Покритието е с бетонови паркотела. Предвидена е подмяна на бордюрите. Предложени са пешеходни връзки до всички обекти в жилищната територия, предмет на обхвата на разработката. Пешеходните връзки и обслужващи такива са с ширина 1,5 и 3,0 м пресичат териториите на характерни места и около изградените жилищни блокове. Покритието им е с вибропресовани бетонови павета. Ще се изгради поливна система.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45112711, 45233161, 45232120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи

3) Количество или обем

Очаквани продукти/резултати: Осигурени паркоместа (100 бр.); пешеходни алеи (2980 кв.м); тротоарна настилка от бетонови плочи (110 кв.м); изградена поливна система (1);

Прогнозна стойност, без ДДС
441803.14 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3
5) Допълнителна информация

Възлагането на работи е само при осигуряване на финансиране и в съответствие с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от дата 20.05.2013г. по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г." За изграждането на обектите в обхвата на позициите не е осигурено финансиране по договора за безвъзмездна финансова помощ. Възлагането на работите е само при условие на подписване на допълнително споразумение към договора за безвъзмездна финансова помощ.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Об.Поз. 5 „Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов”
1) Кратко описание

Описание и обосновка: Обектът е частна общинска собственост (Акт № 5540). Теренът се намира в урбанизираната част на гр.Велико Търново в ж.к. „Колю Фичето”. Представлява междублоково пространство заградено от улиците „Проф. И.Янулов”, „Г.Бакалов” и „М.Габровска”. В източната част на терена има изградена детска площадка, а останалата част от терена е необлагородена. Районът е блогустроен с изградена мрежа на техническата инфраструктура – с пътища с трайна настилка и уличен водопровод с пожарни хидранти. Предвижда се изграждане на спортна площадка за баскетболно игрище и съоръжения за скейтборд и колела. Към баскетболното игрище ще се влиза от запад от ул. „Г.Бакалов” от там по алея с ширина 1,9 м ще се минава в източна и южна посока. От север на алеята поради денивелация и проектното моделиране на терена ще се изгради подпорна стена. В северната част ще се намира трибуна със седалки. Баскетболният терен ще бъде заграден с метална ограда. Предвижда се изграждане на лека ограда, съставена от метални ажурни пана. Оградата ще е с обща височина до 280 см от прилежащия терен 30 см, плътна бетонова част и 250 см оградни елементи за спортни съоръжения. Източно от игрището ще се изгради асфалтова площадка с рампа за скейтборд. Ще се монтират скейтборд рампи със специално покритие, съобразени с изискванията на Световната скейтборд федерация. Новоизградение алеи ще се свързват със сега съществуващата детска площадка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236119, 45233161, 45212200, 45212100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения

3) Количество или обем

Очаквани продукти/резултати: изградено баскетболното игрище с площ 504 кв.м; Площадка за скейтборд с площ 350 кв.м; рехабилитирана алейна мрежа – 527 кв.м; кошчета за отпадъци (12); дървена предпазна ограда (169м); предпазна ограда от метални пана (136м); седлаки с облегалка (116);

Прогнозна стойност, без ДДС
324873.36 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3
5) Допълнителна информация

Възлагането на работи е само при осигуряване на финансиране и в съответствие с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от дата 20.05.2013г. по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г." За изграждането на обектите в обхвата на позициите не е осигурено финансиране по договора за безвъзмездна финансова помощ. Възлагането на работите е само при условие на подписване на допълнително споразумение към договора за безвъзмездна финансова помощ.